Kurs języka angielskiego na poziomie B2
Kurs języka angielskiego na poziomie B2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową stanowią osoby chcące podnieść swoje kompetencje językowe w kontekście zawodowym lub w celu poszukiwania lub zmiany pracy. Indywidualny kurs języka angielskiego skierowany jest do osób, które mają kontakt z zagranicznymi klientami, współpracownikami lub partnerami biznesowymi w życiu zawodowym oraz do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i atrakcyjność na rynku pracy poprzez nabycie i rozwój kompetencji w zakresie sprawnej i płynnej komunikacji w języki angielskim.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Kurs języka angielskiego na poziomie B2” przygotowuje do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych, w formie pisemnej jak i ustnej, oraz do prowadzenia prezentacji, wyrażania opinii i argumentowania w języku angielskim w sposób poprawny pod względem gramatycznym, leksykalnym i stylistycznym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wypowiada się w języku angielskim na tematy ogóle i zawodowe | Kryteria weryfikacji Wypowiada się płynnie na zadany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zaprezentowaną mu ilustrację i wyraża swoje przypuszczenia na temat sytuacji przedstawionej na ilustracji | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyraża swoją opinię na zadany temat i przedstawia swoją argumentację w tym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia wady i zalety różnych rozwiązań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Czyta ze zrozumieniem teksty w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Odpowiada na pytania do czytanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje ogólne i szczegółowe informacje w tekście | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się : Posługuje się wiedzą na temat poznanych struktur gramatycznych w języku angielskim | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem czasów gramatycznych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy poprawne zdania z użyciem trybów warunkowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przekształca zdania z mowy niezależnej na mowę zależną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs obejmuje 53 godziny dydaktyczne po 45 minut.
Wszystkie zajęcia są zajęciami praktycznymi w formie stacjonarnej (zajęcia od 1 do 52). Na ostatniej godzinie odbywa się walidacja, która wliczona jest w koszt kursu (zajęcia nr 53). Zajęcia prowadzone są w formie stacjonarnej. Przerwy nie są wliczone w czas usługi
●
Zajęcia prowadzone są metodą bezpośrednią - Direct Method for English, w której główny nacisk kładziemy na praktykę, czyli słuchanie i mówienie w języku obcym. Około 80% lekcji to praca ustna z lektorem, która polega na kontrolowanej konwersacji. Lektor zadaje pytania i prowadzi konwersacje w oparciu o wprowadzone wcześniej słownictwo oraz zagadnienia gramatyczne. Lekcje prowadzone są praktycznie wyłącznie w języku obcym, a słuchacz mówi w języku obcym już od pierwszych zajęć.
Opracowany w metodzie bezpośredniej system powtórek sprawia, że słuchacz ma kilkukrotny kontakt z każdą partią materiału i bardzo dużo zapamiętuje z lekcji.
Ramowy program usługi:
Z uwagi na to, że celem usługi jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i swobodnego komunikowania się w języku angielskim w sytuacjach codziennych i zawodowych, w formie pisemnej jak i ustnej, oraz do prowadzenia prezentacji, wyrażania opinii i argumentowania w języku angielskim w sposób poprawny pod względem gramatycznym, leksykalnym i stylistycznym, program usługi został podzielony na 8 modułów:
Moduł 1
Moduł 1 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czas Past Perfect
• trzeci tryb warunkowy
• specjalne struktury gramatyczne języka angielskiego
• kiedy nie używać zaimków
Moduł 1 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o wydarzeniach historycznych
- mówienie o różnych religiach i ich przedstawicielach
- mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości przed czymś innym
- używanie trzeciego trybu warunkowego i mówienie o rzeczach, które nie wydarzyły się w przeszłości
- wymawianie różnych dźwięków i czytanie różnych symboli fonetycznych
- podkreślanie niektórych elementów w zdaniu
- jak pominąć zaimek w zdaniu
- mówienie o migracjach i handlu
- opisywanie różnych pokoleń
Moduł 2
Moduł 2 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
conditional sentences • mind
• tryby warunkowe 1, 2 i 3 - powtórzenie
• tryby warunkowe typu mieszanego (2-gi + 3-ci)
Moduł 2 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o korupcji
- wyjaśnianie, jak pokonywać problemy
- mówienie o rzeczach, które mogą się wydarzyć lub są mało prawdopodobne
- jak grzecznie poprosić kogoś o zrobienie czegoś
- używanie mieszanych trybów warunkowych
- mówienie o rzeczach, które wydarzyły się w przeszłości i mają wpływ na teraźniejszość
- rozróżnianie różnych dźwięków
Moduł 3
Moduł 3 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• wiek, daty, liczby – powtórzenie
• zdania z konstrukcją „it is time”
• tzw. wzory czasownikowe (verb patterns) - czasowniki z bezpokolicznikiem i/lub imiesłowem czynnym (gerund)
Moduł 3 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o programowaniu
- mówienie o urządzeniach
- podawanie dat i liczb
- mówienie o wieku
- mówienie o giełdzie
- mówienie o różnych kosmetykach
- opisywanie procesu zakupowego
- używanie odpowiednich wyrażeń wskazujących, że nadszedł właściwy moment na zrobienie czegoś
- mówienie o ciele ludzkim
Moduł 4
Moduł 4 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• zdania z konstrukcją “wish”
• używanie tzw. emphatic „do”
• czasy Present Perfect Simple i Continuous - powtórka
Moduł 4 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- przedstawianie prognoz
- odróżnianie prognoz od przewidywania
- spekulowanie
- mówienie o zaległych fakturach i przeterminowanych produktach
- prognoza pogody
- opisywanie różnych roślin i zwierząt
- rozmawianie o ludziach i środowisku
- mówienie o zasobach naturalnych i zanieczyszczeniu środowiska
- jak brzmieć bardziej przekonująco
- jak wyrażać żal z powodu obecnej sytuacji
- jak wyrażać żal z powodu sytuacji, która miała miejsce w przeszłości
Moduł 5
Moduł 5 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• powtórzenie drugiego trybu warunkowego
• powtórzenie trzeciego trybu warunkowego
Moduł 5 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o sprawach związanych z wychowywaniem dzieci
- relacjonowanie wypowiedzi innych osób
- reagowanie na niewłaściwe zachowanie
- upominanie innych osób
- mówienie o uzależnieniach
- mówienie o zabawach na placu zabaw
- kłótnia i przekonywanie zgłaszanie pytań i sugestii
- mówienie o rzeczach, które nas denerwują
Moduł 6
Moduł 6 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• mowa zależna
• mowa zależna - pytania, bezokoliczniki i sugestie
Moduł 6 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- opisywanie zachowań egoistycznych i hojnych
- różnica między skromnością a pokorą
- przysłowia i powiedzenia w języku angielskim
- dojrzałe i niedojrzałe zachowania
- ambicje i wyzwania
- zwyczaje i przesądy
- opisywanie współpracowników
- używanie zdań warunkowych w praktyce
- rozmowa o kreatywności
Moduł 7
Moduł 7 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• wyrażenia z konstrukcjami "needn’t have done" i "didn’t need to do"
• bezokoliczniki w stronie biernej
• powtórzenie wyrażeń "be/become/get used to"
• powtórzenie stosowania przedimków
Moduł 7 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o zaawansowanej technologii
- wyjaśnianie rzeczy, które się wydarzyły
- rozróżnianie rzeczy, które nie musiały być zrobione, od tych, które nie powinny były być zrobione
- używanie strony biernej w praktyce
- mówienie o filmach i kinie
- opisywanie ulubionych hobby i zajęć w czasie wolnym
- mówienie o rzeczach, do których jesteśmy przyzwyczajeni
Moduł 8
Moduł 8 obejmuje następującej zagadnienia gramatyczne:
• czas przeszły prosty i ciągły (Past Perfect Simple i Continuous)
•powtórzenie czasu przeszłego prostego i ciągłego (Past Simple i Continuous)
•powtórzenie czasów przeszłych i doskonałych (czasy Past i Perfect)
Moduł 8 obejmuje następujące zagadnienia leksykalne oraz rozwój czterech umiejętności językowych (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie) w zakresie następujących bloków tematycznych:
- mówienie o jedzeniu
- omawianie różnych sposobów przygotowywania potraw
- mówienie o ulubionej kuchni
- stosowanie czasów przeszłych dokonanych i niedokonanych w praktyce
- mówienie o składzie i składnikach potraw
- rozróżnianie potraw koszernych i halal
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Język angielski - moduł 1 | Prowadzący Julita Adaszak | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 555,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 555,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julita Adaszak
Karolina Wójcik
Zuzanna Korczyc
Krzysztof Orlik
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Usługa realizowana będzie w oparciu o podręcznik metody bezpośredniej
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi