Doradztwo biznesowe polegające na przeprowadzeniu badań i analizie braków w jakości świadczonych usług. Zdiagnozowanie potencjału i optymalizacja istniejących procesów w obszarach obsługi i relacji z klientami.
Doradztwo biznesowe polegające na przeprowadzeniu badań i analizie braków w jakości świadczonych usług. Zdiagnozowanie potencjału i optymalizacja istniejących procesów w obszarach obsługi i relacji z klientami.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Doradztwo dla właścicieli, współwłaścicieli, kadry zarządzającej przedsiębiorstw. Osób mających realny wpływ na kształtowanie procesów jakości pracy w obszarach świadczonych usług. Osób kształtujących i realizujących politykę budowania efektywnych i długotrwałych relacji z klientami.
- Data zakończenia rekrutacji08-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez poprawę jakości pracy w obszarach związanych z obsługą i relacjami z klientami. Omówienie nowych efektywnych procedur standardów pracy, możliwych do wdrożenia w ciągu trzech miesięcy od wykonania usługi. Poprawa jakościowych wskaźników wykonania procesu do poziomu 90% realizacji standardów. Wzrost indywidualnie określonych wskaźników finansowych.Efekt usługi
Uczestnicy po usłudze mają wiedzę i potrafią:
1. Trafnie definiować procesy pracy związane z obszarami obsługi i zarządzania relacjami z klientami.
2. Zbadać i przeprowadzić analizę ww. obszarów świadczonych usług.
3. Podzielić proces na etapy i monitorować ich realizację.
4. Określić priorytetowe wskaźniki realizacji procesów. (KPI)
5. Budować przewagę konkurencyjną poprzez systemowe rozwiązania w obszarach obsługi i budowania relacji.
Kryteria weryfikacji: analiza dotychczasowych działań firmy i określenie kluczowych wskaźników jakości obsługi klienta.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Raport zawierający informacje o przeprowadzonych działaniach podczas usługi doradczej wraz z opisem standardów obsługi klienta wpływających na budowanie przewag konkurencyjnych i lojalności oraz długotrwałych relacji z klientem. Informacje dotyczą zaleceń bądź wytycznych dotyczących dalszych kroków, które powinna podjąć firma. Wywiad z uczestnikiem doradztwa. Ankieta ewaluacyjna przeprowadzona przed i po usłudze.
Program
Program
Dzięki doradztwu uczestnik będzie potrafił badać i analizować efektywność budowanych relacji z klientami w obszarach świadczonych usług. Proponowana usługa doradcza pozwoli uczestnikom na standaryzację procesu obsługi klienta , poznanie przewag konkurencyjnych i ich sposobu realizacji w relacji z klientami firmy. Uczestnicy określą wskaźniki iliościowe i jakościowe procesu oraz będa potrafili monitorować postępy i kontrolować wyniki realizacji. Zostanie określona mapa drogowa i plan wdrożenia standardów marki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Badanie i analiza procesów obsługi i zarządzania relacjami z klientem w obszarach świadczonych usług | Prowadzący Adam Chyb | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Określenie wskaźników realizacji procesu i sposobów monitorowania postępów oraz kontroli wyników. Określenie mapy drogowej standaryzacji procesów obsługi i przyjęcie planu wdrożenia. | Prowadzący Adam Chyb | Data realizacji zajęć 10-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Określenie kluczowych etapów procesu standaryzacji obsługi. Określenie przewag konkurencyjnych i sposobu ich realizacji w katalogu dobrych praktyk. | Prowadzący Adam Chyb | Data realizacji zajęć 14-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto11 808,00 PLN
- Koszt usługi netto9 600,00 PLN
- Koszt godziny brutto492,00 PLN
- Koszt godziny netto400,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adam Chyb
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna, arkusze badań i oceny. Materiały niezbędne do realizacji zajęć.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Darmowy parking