Cyfrowe kompetencje przyszłości – tworzenie, komunikacja i automatyzacja online
Cyfrowe kompetencje przyszłości – tworzenie, komunikacja i automatyzacja online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników różnych branż, pracowników biurowych, freelancerów, osób pracujących zdalnie i hybrydowo, osób chcących się przebranżowić (nie trzeba mieć formalnego wykształcenia technicznego lub informatycznego).
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji23-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do wykorzystywania narzędzi cyfrowych (ChatGPT, Canva i innych aplikacji wspomagających) do tworzenia treści, komunikacji oraz automatyzacji zadań zawodowych. Usługa przygotowuje do planowania, projektowania i wdrażania cyfrowych rozwiązań w codziennej pracy z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji, w sposób etyczny, bezpieczny i zgodny z aktualnymi trendami rynkowymi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy treści tekstowe (e-maile, posty, opisy, prezentacje) z wykorzystaniem różnych narzędzi AI, dostosowane do celu komunikacyjnego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik generuje tekst odpowiadający określonemu celowi (np. ogłoszenie, wpis do mediów społecznościowych). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik redaguje i modyfikuje teksty generowane przez AI, uwzględniając styl, kontekst i potrzeby odbiorcy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik dostosowuje tekst pod kątem tonu (formalny/nieformalny), grupy docelowej lub kontekstu użycia. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik konstruuje skuteczne prompty umożliwiające automatyzację prostych zadań. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia zasady tworzenia skutecznego promptu, prowadzącego do oczekiwanego rezultatu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik projektuje materiały graficzne w Canvie, wykorzystując szablony, zasady kompozycji i elementy brandingu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje grafikę zgodną z założeniami projektu (np. CV, ulotka, post), stosując szablon i własne elementy graficzne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik integruje treści tekstowe i wizualne, tworząc spójny projekt cyfrowy (np. kampanię komunikacyjną, prezentację lub zestaw materiałów). | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy projekt zawierający teksty i grafiki, odpowiadające wspólnemu celowi i stylowi komunikacyjnemu. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje narzędzia wspierające kreatywność i zarządzanie pracą cyfrową oraz stosuje zasady bezpiecznego i etycznego ich wykorzystania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje co najmniej trzy narzędzia AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z AI i danych online. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia minimum trzy zastosowania AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
BLOK 1 Wprowadzenie do AI. W jaki sposób AI zmienia otoczenie biznesowe (4h - teoretyczne)
Moduł 1. Wprowadzenie do AI.
Czym jest AI?
W jaki sposób było rozwijane na przestrzeni lat?
Kontrowersje i podejścia do tematu.
Moduł 2. Filozoficzne, etyczne i prawne aspekty korzystania z AI.
Czy AI jest moralne i etyczne?
Jakie wyzwania czekają nas pod kątem wartości?
Co z ochroną danych i prawami autorskimi?
Moduł 3. Jak AI zmienia otoczenie biznesowe?
Case Studies - gdzie AI jest używane i dlaczego nie znamy wszystkich szczegółów.
BLOK 2 Tworzenie automatyzacji (7h, w tym: 1,5h - teoretycznych i 5,5h praktycznych)
Moduł 4 Narzędzia do tworzenia treści: zdjęcia, wideo, dźwięk, tekst (np. ChatGPT, Perplexity, Gemini, NotebookLM itp.).
Moduł 5 Omówienie narzędzi do automatyzacji procesów i zarządzania projektem.
Moduł 6 Praca nad projektem. Planowanie – cele, grupy docelowe, formaty, backlog projektowy.
Moduł 7. Zadania praktyczne. Indywidualna prezentacja projektów i omówienie efektów pracy
BLOK 3 Canva - narzędzie graficzne ze wsparciem AI (6,5h, w tym: 1,5h - teoretycznych i 5h praktycznych)
Moduł 8. Wprowadzenie do Canvy – od podstaw do pracy zespołowej.
Interfejs i logika Canvy.
Typy projektów (prezentacje, posty, dokumenty).
Praca na szablonach, tworzenie własnych zestawów brandowych, projektowanie UX.
Moduł 9. Projektowanie graficzne bez grafika
Tworzenie grafik do social mediów, CV, ulotek, ebooków
Podstawy kompozycji i kolorystyki
Dodawanie interakcji, animacji i współdzielenia
Moduł 10. Integracja Canva z AI i innymi narzędziami
Magic Write (AI do tekstów w Canvie)
Praca z wideo, prezentacjami i eksport do PDF/MP4
Canva + LLM – jak łączyć siły?
Moudł 11. Zadania praktyczne. Indywidualna prezentacja projektów i omówienie efektów pracy.
WALIDACJA (0,5h - test teoretyczny)
Proces przeprowadzenia walidacji - walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu oraz analizy dowodów i deklaracji. Walidator jest odpowiedzialny za weryfikację efektów uczenia się uczestników, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu. Trener nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Trener nie ingeruje także w ocenę analizy dowodów i deklaracji.
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia
- Szkolenie liczone jest w godzinach zegarowych (1h=60 min)
- Usługa trwa 18 godzin zegarowych
- Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej
- Zajęcia obejmują 7,5 godzin w formie teoretycznej oraz 10,5 godzin w formie praktycznej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Blok 1 | Prowadzący Krzysztof Paisert | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Blok 2 | Prowadzący Krzysztof Paisert | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Blok 3 | Prowadzący Vitali Fediura | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 220,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 220,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto290,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto290,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Krzysztof Paisert
Trener zdobył kompetencje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia nie później niż 5 lat od dnia opublikowania karty.
Vitali Fediura
Trener zdobył kompetencje niezbędne do przeprowadzenia szkolenia nie później niż 5 lat od dnia opublikowania karty.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej (PDF, linki, prezentacje).
- Instrukcje logowania i konfiguracji narzędzi (Canva, ChatGPT).
- Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje certyfikat potwierdzający udział i nabyte kompetencje.
Warunki uczestnictwa
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera oraz korzystania z internetu (przeglądarka, poczta e-mail, edytor tekstu).
- Dostęp do własnego komputera z dostępem do internetu lub zgłoszenie zapotrzebowania na komputer do użytku podczas szkolenia.
- Konto e-mail (do logowania do narzędzi).
- Chęć zdobywania nowych umiejętności w zakresie cyfrowych narzędzi i gotowość do pracy z wykorzystaniem AI.
- Uczestnik powinien założyć darmowe konto w Canva oraz ChatGPT (OpenAI) przed rozpoczęciem szkolenia – instrukcja zostanie przekazana.
W przypadku zgłoszenia przez uczestnika szczególnych potrzeb, organizator zapewni odpowiednie dostosowanie szkolenia – w zakresie możliwym i adekwatnym do zgłoszonych potrzeb. W celu ustalenia indywidualnych udogodnień prosimy o kontakt przed rozpoczęciem szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenie skierowane do uczestników programów regionalnych dla osób indywidualnych:
Kompleksowe wsparcie osób dorosłych z podregionu miasta Poznania poprzez udział w usługach rozwojowych współfinansowanych z UE - FEWP.06.09- IZ.00-0005/24 - "SEKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Rozwijaj się II – wsparcie rozwojowe z wykorzystaniem podejścia popytowego w podregionie poznańskim - FEWP.06.09- IZ.00-0008/24 - STOWARZYSZENIE NA RZECZ SPÓŁDZIELNI SOCJALNYCH
Rozwijaj się II – wsparcie rozwojowe z wykorzystaniem podejścia popytowego w podregionie poznańskim - FEWP.06.09- IZ.00-0008/24 - DGA SPÓŁKA AKCYJNA
Usługa jest zwolniona z VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23% (Podstawa par. 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień z podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień [Dz. U. z 2015 r. poz. 736]).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi