Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi cyfrowych
Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi cyfrowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Grupa docelowa usługi
Usługa szkoleniowa adresowana do:
- właścicieli firm
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych/menadżerskich
- pracowników objętych planami związanymi z awansem tj. osoby planowane do objęcia stanowiska kierowniczego/menadżerskiego
- pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
- pracowników zespołu HR.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi64
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem usługi jest nabycie przez uczestników kompetencji Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy. Usługa przygotowuje do wsparcia kadry menedżerskiej i pracowników we wprowadzaniu nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach (wiekowo, kulturowo). Przygotowuje do wykorzystania elastycznych/partnerskich form świadczenia pracy (zob. gigersi / GIG economy) w rozwoju firmy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje mechanizmy i tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Wymienia tendencje rynkowe kształtujące potrzebę wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych /partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje podstawowe założenia stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach(wiekowo, kulturowo, etc.). | Kryteria weryfikacji Wymienia korzyści stojące za wprowadzeniem nowych modeli organizacji pracy związanych z pracą zwinną (zob.: agile), w zróżnicowanych wewnętrznie zespołach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje korzyści i zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Opisuje zagrożenia związane z wykorzystaniem w firmie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Wymienia regulacje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje prawne regulujące właściwe prowadzenie elastycznych, partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych /partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia potrzeby kadry menedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejetności: Skutecznie udziela wsparcia przedstawicielom kadry menedżerskiej we wprowadzaniu nowych dla nich modeli organizacji pracy związanych na przykład z pracą zwinną (agile). | Kryteria weryfikacji Motywuje kadrę menadżerską do wprowadzania nowych dla nich modeli organizacji pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wspiera menedżerów wbudowaniu sprawnych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wskazuje menadżerom cenne rady pomagające w budowaniu skutecznych zespołów opartych o zróżnicowane modele i formy świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Dopasowuje procesy rekrutacyjne (wraz z kwestiami formalno – prawnymi) do(współ)pracowników preferujących partnerskie formy świadczenia pracy(kontrakty, praca z freelancerami itp.). | Kryteria weryfikacji Opisuje odpowiednie procesy rekrutacyjne do potrzeb pracowników | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Dostosowuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje formy i rozwiązania prawne do partnerskich modeli i form świadczenia pracy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób wykorzystujących nowe formy świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia systemy umożliwiające monitoring efektywności pracy osób. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Wymienia systemy motywacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Dopasowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje rozwiązania komunikacyjne dostosowane do nowych modeli i form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy | Kryteria weryfikacji Zrozumiale przekazuje pracownikom informacje dotyczące zasad pracy w firmie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na stałe samodoskonalenie się i naukę przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Motywuje pracowników do samodoskonalenia się | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nazwa kompetencji: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Szkolenie trwa 64h zegarowych, z czego 40h jest przeznaczone na zajęcia praktyczne (case study, ćwiczenia grupowe, ćwiczenia indywidualne, dyskusje) natomiast 20h to zajęcia teoretyczne (prezentacje) pozostały czas czyli 4h to przerwy.
Program szkolenia:
Dzień 1: Wprowadzenie do nowoczesnych modeli organizacji pracy
- Nowoczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem
- Modele organizacji pracy: tradycyjny, zwinny, hybrydowy
- Zalety i wyzwania pracy zdalnej oraz hybrydowej
- Case studies firm korzystających z nowoczesnych modeli organizacji
Dzień 2: Zarządzanie zespołem w środowisku hybrydowym i rozproszonym
- Budowanie efektywnych zespołów hybrydowych
- Techniki komunikacji i współpracy zespołowej
- Cyfrowe narzędzia wspierające pracę zespołów
- Najczęstsze wyzwania i jak je rozwiązywać
Dzień 3: Cyfrowe narzędzia wspierające planowanie i koordynację pracy
- Szczegółowe omówienie narzędzi cyfrowych do zarządzania
- Zarządzanie zadaniami, terminami i priorytetami
- Tworzenie efektywnego cyfrowego środowiska pracy
- Praktyczne przykłady wdrożeń narzędzi
Dzień 4: Optymalizacja obiegu informacji i dokumentów
- Cyfrowy obieg dokumentów – zasady wdrażania
- Narzędzia wspierające obieg dokumentów i informacji
- Korzyści z digitalizacji dokumentów w organizacji
- Praktyczne wskazówki i dobre praktyki
Dzień 5: Mapowanie i analiza procesów biznesowych
- Wprowadzenie do mapowania procesów (BPM)
- Jak analizować i modelować procesy w firmie?
- Identyfikacja punktów krytycznych i wąskich gardeł
- Optymalizacja procesów na podstawie analizy
Dzień 6: Proste metody automatyzacji procesów
- Jak identyfikować zadania do automatyzacji?
- Przegląd prostych narzędzi do automatyzacji (formularze, integratory)
- Wdrażanie automatyzacji krok po kroku
- Korzyści z automatyzacji zadań powtarzalnych
Dzień 7: Zarządzanie wiedzą i komunikacją w organizacji
- Dobre praktyki zarządzania wiedzą w zespołach
- Cyfrowe narzędzia do komunikacji i współpracy
- Wdrażanie skutecznych kanałów komunikacji
- Kultura organizacyjna wspierająca efektywną współpracę
Dzień 8: Zarządzanie zmianą i dobór narzędzi cyfrowych
- Jak skutecznie wprowadzać zmiany w organizacji?
- Monitorowanie efektywności pracy i analiza wyników
- Bezpieczeństwo danych w cyfrowym środowisku pracy
- Tworzenie indywidualnego planu wdrożenia narzędzi i usprawnienia procesów
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ
- walidacja efektów uczenia odbywa się w oparciu o test kompetencyjny oraz wywiad swobodny.
- minimalny poziom kwalifikowalności poprawnych odpowiedzi to 80%, oznacza to zaliczenie walidacji.
- test został przygotowany w taki sposób, że podczas procesu walidacji będzie weryfikował nabycie efektów uczenia się na trzech poziomach tj. wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych (postaw)
- walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się
Oświadczenia:
- Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz że jest adekwatna do jej zakresu.
- Dostawca usług potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami prawa o VAT.
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basicskills:literacy, numeracy, ICT skills).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 48 Nowoczesne podejście do zarządzania przedsiębiorstwem | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 48 Modele organizacji pracy: tradycyjny, zwinny, hybrydowy | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 48 Zalety i wyzwania pracy zdalnej oraz hybrydowej | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 48 Case studies firm korzystających z nowoczesnych modeli organizacji | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 48 Budowanie efektywnych zespołów hybrydowych | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 48 Techniki komunikacji i współpracy zespołowej | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 48 Cyfrowe narzędzia wspierające pracę zespołów | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 48 Najczęstsze wyzwania oraz sposoby ich rozwiązywania | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 48 Szczegółowe omówienie narzędzi cyfrowych do zarządzania | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 48 Zarządzanie zadaniami, terminami i priorytetami | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 48 Tworzenie efektywnego cyfrowego środowiska pracy | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 48 Praktyczne przykłady wdrożeń narzędzi | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 48 Cyfrowy obieg dokumentów – zasady wdrażania | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 48 Narzędzia wspierające obieg dokumentów i informacji | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 48 Korzyści z digitalizacji dokumentów w organizacji | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 48 Praktyczne wskazówki i dobre praktyki | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 48 Wprowadzenie do mapowania procesów (BPM) | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 48 Jak analizować i modelować procesy w firmie? | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 48 Identyfikacja punktów krytycznych i wąskich gardeł | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 48 Optymalizacja procesów na podstawie analizy | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 48 Jak identyfikować zadania do automatyzacji? | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 48 Przegląd prostych narzędzi do automatyzacji (formularze, integratory) | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 48 Wdrażanie automatyzacji krok po kroku | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 48 Korzyści z automatyzacji zadań powtarzalnych | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 03-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 48 Dobre praktyki zarządzania wiedzą w zespołach | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 48 Cyfrowe narzędzia do komunikacji i współpracy | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 48 Wdrażanie skutecznych kanałów komunikacji | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 48 Kultura organizacyjna wspierająca efektywną współpracę | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 48 Jak skutecznie wprowadzać zmiany w organizacji? | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 48 Monitorowanie efektywności pracy i analiza wyników | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 48 Bezpieczeństwo danych w cyfrowym środowisku pracy | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 48 Przerwa | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 48 Tworzenie indywidualnego planu wdrożenia narzędzi i usprawnienia procesów | Prowadzący Maciej Chrzanowski | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 496,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto10 496,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto164,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto164,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Chrzanowski
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, gdzie zdobył tytuł doktora nauk ekonomicznych. Doświadczenie zawodowe:
Jest pracownikiem akademickim w Zakładzie Przedsiębiorczości, Zarządzania i Ekoinnowacyjności Politechniki Rzeszowskiej. Od ponad 12 lat związany jest z branżą IT, gdzie realizował i nadzorował projekty technologiczne z wykorzystaniem uznanych metodyk, takich jak DevOps®, ITIL®, MoR®,
MoV®, AgilePM® oraz IPMA® C. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie badawcze w obszarach innowacji, transformacji cyfrowej i akceleracji przedsiębiorstw.
Dzięki połączeniu doświadczenia naukowego i praktyki biznesowej, na prowadzonych przez niego szkoleniach przekazuje wiedzę zarówno teoretyczną, jak i wynikającą z rzeczywistych wyzwań
organizacji. Posiada co najmniej 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ciągu ostatnich dwóch lat wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Obszar specjalizacji:
Specjalizuje się w kompetencjach cyfrowych, zarządzaniu projektami, automatyzacji procesów oraz wdrażaniu nowoczesnych modeli organizacji pracy. Zrealizował ponad 120 szkoleń jako trener i uczestniczył w ponad 200 wydarzeniach rozwojowych, dzieląc się wiedzą z zakresu zarządzania, produktywności oraz zastosowania narzędzi cyfrowych w biznesie. W pracy trenerskiej stawia na interaktywność, konkret i transfer wiedzy do codziennej praktyki uczestników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników w formie skryptów zostaną przekazane w dniu zajęć.
Warunki organizacyjne:
- W szkoleniu będzie brała udział jedna grupa szkoleniowa składająca się z osób skierowanych na szkolenie przez Przedsiębiorcę. Nie jest wymagana wiedza ani doświadczenie uczestników
- 1 h szkolenia = 60 minut
- Przerwy są wliczone w czas szkolenia
- Szkolenie oparte jest o metody: prezentacja, case study, ćwiczenia grupowe, dyskusje, mini warsztaty.
- Walidacja szkolenia odbywa się na koniec szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem koniecznym do skorzystania ze szkolenia i nabycia kompetencji jest ukończenie 18. roku życia, posiadanie co najmniej wykształcenia średniego oraz przystąpienie do testu walidacyjnego.
Informacje dodatkowe:
- Podczas realizacji usługi rozwojowej zostaną uwzględnione potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027
- Warunkiem otrzymania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie uzyskania co najmniej 80% punktów z testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie oraz zaliczenie analizy dowodów i deklaracji.
Informacje dodatkowe
- Dostawca usług potwierdza, że usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Dostawca usług potwierdza, że cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
- Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
- Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe