Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie "KR"
Terapia ręki i trening umiejętności społecznych, jako holistyczne wsparcie dziecka w rozwoju. Szkolenie "KR"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Na szkolenie zapraszamy psychologów, logopedów, pedagogów specjalnych, nauczycieli, specjalistów, rodziców, studentów, terapeutów w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz osoby pracujące z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, którzy chcą aktywnie wspierać rozwój motoryczny i społeczny dzieci.
Usługa adresowana także dla uczestników MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia treningu umiejętności społecznych oraz terapii ręki w gabinecie psychologa, pedagoga czy przez nauczycieli i logopedów z odpowiednimi kwalifikacjami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzi terapię umiejętności społecznych. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje organizację spotkań z dziećmi. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje dobór grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Określa poziom empatii u dzieci. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Buduje relację opartą na zaufaniu i wsparciu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi edukację dziecka w rozwoju w aspekcie terapii ręki i treningu umiejętności społecznych. | Kryteria weryfikacji Organizuje przeprowadzenie diagnozy funkcjonalnej u dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Ocenia poziom umiejętności społecznych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Projektuje indywidualne plany terapeutyczne, które uwzględniają potrzeby dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje metody pracy do wieku i potrzeb dziecka. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Posługuje się psychologicznymi aspektami do pracy w gabinetach pedagogów, nauczycieli oraz logopedów. | Kryteria weryfikacji Prowadzi współpracę z zespołem terapeutycznym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Organizuje współpracę z zespołem interdyscyplinarnym. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Motywuje dziecko i rodzica do pracy w domu nad określonymi potrzebami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i dokumentuje wyniki terapii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje programy terapeutyczne na podstawie wyników i opinii rodziców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do psychologów, logopedów, pedagogów specjalnych, nauczycieli, specjalistów, rodziców, studentów, terapeutów w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju oraz osoby pracujące z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, którzy chcą aktywnie wspierać rozwój motoryczny i społeczny dzieci.
Program szkolenia
Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie?
Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację.
Komunikacja w sytuacjach społecznych.
Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami.
Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka.
Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym.
Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie.
Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych.
Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę.
Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych:
Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy.
Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne.
Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych
Rozwijanie kompetencji interpersonalnych
Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych.
Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej.
Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym.
Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym.
Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię.
Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników
Omówienie nabytych umiejętności.
Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej.
Podsumowanie, wymiana poglądów/doświadczeń.
Szkolenie z elementami ćwiczeń, rozmów na żywo, testach, wykładach, prezentacje, współdzieleniu ekranu, ankietach.
Na koniec szkolenia przeprowadzona zostanie walidacja.
Metoda walidacji:
Obserwacja w warunkach symulowanych.
Usługa adresowana także dla uczestników Projektu MAŁOPOLSKI POCIĄG DO KARIERY.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 93 MODUŁ 1: Czym jest trening umiejętności społecznych i jak przygotować ucznia do udziału w TUS-ie? WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 93 MODUŁ 1: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 93 MODUŁ 1: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 93 MODUŁ 1: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 93 MODUŁ 2: Rozwijanie umiejętności społecznych - Gry i zabawy grupowe promujące współpracę i komunikację. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 93 MODUŁ 2: c.d. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 93 MODUŁ 2: c.d. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 93 MODUŁ 2: c.d. ĆWICZENIA | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 93 MODUŁ 3: Komunikacja w sytuacjach społecznych. ĆWICZENIA | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 93 MODUŁ 3: c.d. ĆWICZENIA | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 93 MODUŁ 3: c.d. CHAT | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 93 MODUŁ 3: c.d. CHAT | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 93 MODUŁ 4: Techniki radzenia sobie z konfliktami i budowania relacji z rówieśnikami. WYKŁAD | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 93 MODUŁ 4: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 93 MODUŁ 4: c.d. WSPÓŁDZIELENIE EKRANU ORAZ TESTY. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 93 MODUŁ 4: c.d. WSPÓŁDZIELENIE EKRANU ORAZ TESTY. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 93 MODUŁ 5: Znaczenie motoryki małej dla rozwoju dziecka. WYKŁAD | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 93 MODUŁ 5: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 93 MODUŁ 6: Wprowadzenie do psychologii terapii ręki: omówienie podstawowych pojęć i znaczenia terapii ręki w kontekście psychologicznym. WYKŁAD | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 93 MODUŁ 6: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 19-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 93 MODUŁ 7: Rola emocji w terapii ręki: jak stan emocjonalny pacjenta wpływa na proces rehabilitacji i jak terapeuta może wspierać pacjenta emocjonalnie. WYKŁAD ORAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 93 MODUŁ 7: c.d. WYKŁAD ORAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 93 MODUŁ 8: Terapia ręki w budowaniu relacji społecznych. WYKŁAD | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 43 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 44 z 93 MODUŁ 8: c.d. WYKŁAD | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 45 z 93 MODUŁ 9: Analiza przypadków, w których psychologiczne aspekty terapii ręki odegrały kluczową rolę. PREZENTACJA. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 46 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 47 z 93 MODUŁ 9: c.d. PREZENTACJA. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 48 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 49 z 93 MODUŁ 10: Integracja terapii ręki z treningiem umiejętności społecznych: Zajęcia artystyczne wymagające precyzji i współpracy. WYKŁAD. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 50 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 51 z 93 MODUŁ 10: c.d. WYKŁAD. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 52 z 93 MODUŁ 11: Zadania zespołowe z elementami manualnymi, które rozwijają zarówno motorykę, jak i umiejętności społeczne. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 53 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 54 z 93 MODUŁ 11: c.d. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 55 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 56 z 93 MODUŁ 12: Warsztaty praktyczne: ćwiczenia rozwijające umiejętności psychologiczne niezbędne w pracy terapeuty ręki oraz trenera umiejętności społecznych. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 57 z 93 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 58 z 93 MODUŁ 12: c.d. ĆWICZENIA. | Prowadzący Małgorzata Kowalska | Data realizacji zajęć 22-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 59 z 93 MODUŁ 13: Rozwijanie kompetencji interpersonalnych Aktywne słuchanie: parafraza, zadawanie pytań otwartych. ĆWICZENIA OAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 60 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:45 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 61 z 93 MODUŁ 13: c.d. ĆWICZENIA OAZ ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 62 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 63 z 93 MODUŁ 14: Rozpoznawanie i regulowanie emocji w relacji terapeutycznej. WYKLAD. | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 64 z 93 Przerwa | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 65 z 93 MODUŁ 14: c.d. WYKLAD. | Prowadzący Ewa Mordalska | Data realizacji zajęć 23-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 66 z 93 MODUŁ 15: Techniki radzenia sobie ze stresem i przeciążeniem emocjonalnym. WYKŁAD ORAZ ĆWICZENIA. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 67 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 68 z 93 MODUŁ 15: c.d. WYKŁAD ORAZ ĆWICZENIA. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 69 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 70 z 93 MODUŁ 16: Jak budować zaufanie i współpracę w procesie edukacyjno-terapeutycznym. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 71 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 72 z 93 MODUŁ 16: c.d. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 73 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 74 z 93 MODUŁ 16: C.D. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 75 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:35 | Liczba godzin 00:50 |
Przedmiot / temat zajęć 76 z 93 MODUŁ 16: C.D. WYKŁAD. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:35 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 77 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:20 | Godzina zakończenia 15:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 78 z 93 MODUŁ 17: Motywowanie podopiecznych do zaangażowania w terapię. WYKŁAD | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:35 | Godzina zakończenia 16:20 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 79 z 93 Przerwa | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:20 | Godzina zakończenia 16:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 80 z 93 MODUŁ 17: c.d. TESTY. | Prowadzący Agniszka Besser-Krysiak | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:35 | Godzina zakończenia 17:20 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 81 z 93 MODUŁ 18: Case studies: analiza konkretnych przypadków z pracy uczestników. PREZENTACJA ORAZ ROMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 82 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 83 z 93 MODUŁ 18: c.d. PREZENTACJA ORAZ ROMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 84 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 85 z 93 MODUŁ 19: Omówienie nabytych umiejętności. CHAT ORAZ TESTY. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 86 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 87 z 93 MODUŁ 19: c.d. CHAT ORAZ TESTY. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 88 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 89 z 93 MODUŁ 20: Wspólne wypracowanie planu wdrażania nowych technik w pracy zawodowej. ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 90 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 00:55 |
Przedmiot / temat zajęć 91 z 93 MODUŁ 20: c.d. ROZMOWA NA ŻYWO. | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 15:25 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 92 z 93 Przerwa | Prowadzący Anna Wójcik | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:25 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 93 z 93 WALIDACJA: Metody Walidacji: Obserwacja w warunkach symulowanych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:40 | Godzina zakończenia 16:40 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 770,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 770,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Wójcik
Agniszka Besser-Krysiak
Małgorzata Kowalska
Ewa Mordalska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe:
- Prezentacja PDF z najważniejszymi informacjami prezentowanymi podczas szkolenia.
- Karty konwersacji, karty uczuć i emocji, karty dialogów, dokończ zdanie, „narzędziownik” przyjaciela, gra planszowa – emocje.
- Skrypt Terapeuty Ręki
- Scenariusze TUS dla psychologa, pedagoga i nauczyciela
- Scenariusze terapii ręki dla psychologa
- Konspekty
- E-podręczniki
Informacje dodatkowe
Poznanie sposobów na:
- Wprowadzenie treningu umiejętności społecznych w gabinecie psychologa, pedagoga i nauczyciele
- Rozwijanie rozumienia sytuacji społecznych u uczniów,
- Budowanie umiejętności komunikacyjnych,
- Wzmocnienie motoryki małej i duże - co przyczynia się do poprawy koncentracji i uwagi
- Radzenie sobie z deficytami w zakresie nieprawidłowego chwytu, brzydkiego charakteru pisma
- Redukcję lęku, szczególnie w sytuacjach, gdy dziecko odczuwa niepewność związaną z nowymi zadaniami wymagającymi precyzji ruchów dłoni.
- Wzmocnienie poczucia kontroli - pacjenci uczestniczący w terapii ręki często odzyskują poczucie kontroli nad swoim życiem i zdrowiem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie online.
Wymagania techniczne:
Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik
-minimalna prędkość łącza:512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to PLATFORMA ZOOM.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia