KURS DYPLOMOWY COAPE NADAJĄCY KWALIFIKACJE BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT (II ROK) 2025/2026
KURS DYPLOMOWY COAPE NADAJĄCY KWALIFIKACJE BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT (II ROK) 2025/2026
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest adresowany do absolwentów pierwszego roku Kursu Dyplomowego COAPE, którzy:
- prowadzą praktykę w dziedzinie terapii zachowania zwierząt towarzyszących lub rozważają karierę w tej dziedzinie
- pragną pogłębić swoją dotychczasową wiedzę i rozwijać zdolności i możliwości pracy ze zwierzętami
- poszukują możliwości zbudowania dobrej praktyki terapii zachowania zwierząt towarzyszących
- chcą zdobyć praktyczne umiejętności spełniające najwyższe kryteria kompetencji uznane przez międzynarodową organizację
- chcą pracować w różnych organizacjach związanych ze zwierzętami
Wymagania kwalifikacyjne
Kurs, który w Wielkiej Brytanii jest odpowiednikiem poziomu drugiego roku studiów uniwersyteckich, jest dostępny wyłącznie dla osób, które ukończyły pierwszy roku Kursu Dyplomowego COAPE.Kandydaci powinni posiadać:
- Umiejętność formułowania myśli w formie pisemnej
- Zdolności komunikacyjne
- Chęć i umiejętność studiowania
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi71
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem drugiego roku Kursu Dyplomowego COAPE jest przygotowanie uczestników do samodzielnego i profesjonalnego prowadzenia terapii zachowania psów i kotów na zaawansowanym poziomie. Kurs umożliwia rozwijanie praktycznych umiejętności poprzez analizę i opracowanie złożonych przypadków behawioralnych oraz wdrażanie indywidualnych planów terapii. Uczestnicy uczą się stosowania nowoczesnych technik modyfikacji zachowania z uwzględnieniem emocjonalności zwierząt oraz pogłębiają kompetencje w zakresieEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia mechanizmy zachowania psów i kotów, w tym procesy uczenia się, wpływ emocji i czynników środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z warunkowaniem klasycznym i instrumentalnym, opisuje wpływ emocji na zachowanie zwierzęcia, tłumaczy zależności między bodźcami, emocjami i reakcjami behawioralnymi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje złożone przypadki behawioralne zwierząt towarzyszących. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zbiera dane behawioralne i środowiskowe dotyczące danego przypadku, rozpoznaje wzorce zachowań problemowych i ich wyzwalacze, porządkuje informacje według modelu analitycznego (np. MHERA), formułuje hipotezy dotyczące przyczyn zachowania. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik opracowuje indywidualne plany terapii zachowania na podstawie zebranych danych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik projektuje plan terapii dostosowany do konkretnego zwierzęcia i jego środowiska, dobiera elementy terapii odpowiadające zidentyfikowanym potrzebom behawioralnym, uzasadnia zastosowane rozwiązania na podstawie zebranych danych, modyfikuje plan w odpowiedzi na zmiany w zachowaniu zwierzęcia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik dobiera odpowiednie techniki modyfikacji zachowania zgodnie z zasadami uczenia się i emocjonalności zwierząt. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wybiera techniki adekwatne do emocjonalnego stanu zwierzęcia, stosuje techniki warunkowania (np. przeciwwarunkowanie, wygaszanie) zgodnie z zasadami etycznymi, dostosowuje interwencje do stylu uczenia się i wrażliwości zwierzęcia, ocenia skuteczność wybranych metod w toku terapii. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik prowadzi konsultacje z opiekunami zwierząt z wykorzystaniem wiedzy psychologicznej i umiejętności komunikacyjnych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prowadzi rozmowę z opiekunem w sposób empatyczny i bez oceniania, zadaje pytania otwarte w celu poznania kontekstu behawioralnego, wyjaśnia znaczenie zaleceń w sposób jasny i zrozumiały. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
MODUŁ 1 – WPROWADZENIE DO KURSU. STRUKTURALNA ANALIZA PRZYPADKU I KONSTRUOWANIE PRACY TERAPEUTYCZNEJ
- Wprowadzenie do kursu - zasady pracy, zaliczenia, terminy. Przedstawienie się uczestników.
- Praktyczne stosowanie terapii zachowania - strategia, narzędzia i taktyka, model MHERA i ESTA, planowanie ustrukturyzowanego planu terapii.
- Strukturalna analiza przypadku – jak zbierać, analizować i interpretować dane.
- Konstruowanie planu terapii – od diagnozy do interwencji.
- Długoterminowe strategie terapii behawioralnej – planowanie i ocena postępów.
- Dokumentacja i raportowanie w pracy behawiorysty.
- Studium przypadków – praktyczne ćwiczenia analizy i planowania interwencji.
MODUŁ 2 – MANIFESTACJE BEHAWIORALNE PROBLEMÓW MEDYCZNYCH
- Zagadnienia ogólne. Zmiany w obrębie reakcji stresowej. Źródła bólu ostrego i przewlekłego. Świąd i alergie - wpływ świądu na problemy behawioralne.
- Wpływ zaburzeń żołądkowo - jelitowych na zachowanie, Wpływ zaburzeń hormonalnych na zachowanie. Ortopedia i problemy behawioralne.
- Zajęcia warsztatowe.
- Mózg i zmysły, podstawy neurologii, stany napadowe u zwierząt.
- Zaburzenia snu, demencja, rozróżnienie problemów behawioralnych i neurologicznych.
- Zajęcia warsztatowe.
MODUŁ 3 – ZAAWANSOWANA FARMAKOTERAPIA ZACHOWANIA DLA BEHAWIORYSTÓW ZWIERZĄT
- Mechanizmy działania leków psychotropowych u zwierząt – kluczowe aspekty (SSRi, TAD, benzodiazepiny i hormony).
- Zasady farmakoterapii zachowania - a. wpływ dawkowania najczęściej stosowanych leków na zachowanie; b. efekty tolerancji i uwrażliwienia leków najczęściej stosowanych w terapii zachowania; c. mechanizm niepożądanych reakcji.
- Prowadzenie klienta przy długotrwałej farmakoterapii.
- Dostosowanie metod treningowych do psów i kotów w trakcie farmakoterapii zachowania.
- Zmiana leków, badania kontrolne, decyzja o odstawieniu leczenia.
- Kiedy nic nie skutkuje - rozważania o eutanazji.
- Ocena jakości życia zwierzęcia przed, w trakcie i po farmakoterapii.
MODUŁ 4 – KOMPETENCJE SPOŁECZNE BEHAWIORYSTY ZWIERZĄT, PRACA Z LUDZKĄ RODZINĄ, WYPALENIE ZAWODOWE
- Umiejętności interpersonalne, relacja z drugim człowiekiem, czym jest rozmowa.
- Rodzaje i techniki komunikacji, wywieranie wpływu.
- Behawiorysta zwierząt jako mediator – jak radzić sobie z oczekiwaniami właścicieli.
- Praca z ludzką rodziną w terapii zachowania i szkoleniu zwierząt towarzyszących.
- Etapy pracy z klientem / rodziną podczas konsultacji behawioralnej.
- Etyka w pracy behawiorysty – granice zawodowe i odpowiedzialność, tajemnica zawodowa.
- Profilaktyka wypalenia zawodowego – strategie zarządzania stresem i emocjami.
MODUŁ 5 – ZAAWANSOWANA TERAPIA ZACHOWANIA KOTÓW – ANALIZA PRZYPADKÓW
- Kot w procesie zmiany. Wpływ zmian zachodzących w życiu kota na jego dobrostan i emocjonalność.
- Wpływ stanu zdrowia na zachowanie. Jak długotrwały stres może wpływać na zdrowie kota. Ocena i postępowanie w przypadku kota przeżywającego długotrwały stres.
- Wpływ bólu na zachowanie. Czym jest ból i jak oceniać ból u kota? Wpływ ostrego bólu na zachowanie i wpływ chronicznego bólu na zachowanie. Jak sobie radzić, sposób postępowania opiekuna. Choroby przebiegające z długotrwałym bólem i ich wpływ na zachowanie.
- Zachowania agresywne kotów. Zasady prowadzenia konsultacji u agresywnego kota. Ocena wg modelu MHERA.
MODUŁ 6 – PRACA BEHAWIORYSTY W SCHRONISKU
- Organizacja i specyfika pracy w schroniskach – wyzwania i codzienność behawiorysty.
- Ocena stresu i dobrostanu zwierząt w schronisku – narzędzia i metody interwencji.
- Skuteczne przygotowanie psów i kotów do adopcji.
- Praca z psami i kotami wykazującymi zaburzenia behawioralne w warunkach schroniskowych.
- Minimalizowanie stresu w schronisku – środowiskowe i behawioralne strategie poprawy dobrostanu.
- Współpraca behawiorysty z pracownikami i wolontariuszami – edukacja i wsparcie.
MODUŁ 7 – SUPERWIZJE KONSULTACJI UCZESTNIKÓW
- Superwizja jako narzędzie doskonalenia pracy behawiorysty – zasady i cele.
- Analiza nagrań i rzeczywistych przypadków – ocena skuteczności terapii.
- Planowanie strategii terapeutycznych na podstawie superwizji.
- Rola feedbacku w pracy behawiorysty – jak analizować i wdrażać wnioski.
- Omówienie trudnych przypadków – poszukiwanie alternatywnych rozwiązań.
- Współpraca w zespole behawiorystów – wymiana doświadczeń i wsparcie zawodowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wprowadzenie do kursu. Praktyczne stosowanie terapii zachowania, Strukturalna analiza przypadku. Konstruowanie planu terapii. | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosinski | Data realizacji zajęć 18-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Długoterminowe strategie terapii behawioralnej – planowanie i ocena postępów. Dokumentacja i raportowanie. Studium przypadków – praktyczne ćwiczenia analizy i planowania interwencji. | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 19-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Zmiany w obrębie reakcji stresowej, Źródła bólu ostrego i przewlekłego, Świąd i alergie. | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Wpływ zaburzeń żołądkowo - jelitowych na zachowanie, Wpływ zaburzeń hormonalnych na zachowanie, Ortopedia i problemy behawioralne. Zajęcia warsztatowe. | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Mózg i zmysły, podstawy neurologii, stany napadowe u zwierząt. Zaburzenia snu, demencja, rozróżnienie problemów behawioralnych i neurologicznych. Zajęcia warsztatowe. | Prowadzący Agnieszka Żółtowska | Data realizacji zajęć 15-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 04:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Mechanizmy działania leków psychotropowych u zwierząt – kluczowe aspekty (SSRi, TAD, benzodiazepiny i hormony) | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Wpływ dawkowania najczęściej stosowanych leków na zachowanie; efekty tolerancji i uwrażliwienia leków najczęściej stosowanych w terapii zachowania; Mechanizm niepożądanych reakcji | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Prowadzenie klienta przy długotrwałej farmakoterapii | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Dostosowanie metod treningowych do psów i kotów w trakcie farmakoterapii zachowania | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 10-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Zmiana leków, badania kontrolne, decyzja o odstawieniu leczenia | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Kiedy nic nie skutkuje - rozważania o eutanazji. Ocena jakości życia zwierzęcia przed, w trakcie i po farmakoterapii. | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 11-01-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Umiejętności interpersonalne, relacja z drugim człowiekiem, czym jest rozmowa. Rodzaje i techniki komunikacji, wywieranie wpływu. | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosinski | Data realizacji zajęć 10-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Behawiorysta zwierząt jako mediator – jak radzić sobie z oczekiwaniami właścicieli. Praca z ludzką rodziną w terapii zachowania i szkoleniu zwierząt towarzyszących. | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosinski | Data realizacji zajęć 12-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Etapy pracy z klientem / rodziną podczas konsultacji behawioralnej. | Prowadzący Andrzej Kinteh-Kłosinski | Data realizacji zajęć 17-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Etyka w pracy behawiorysty – granice zawodowe i odpowiedzialność, tajemnica zawodowa. Profilaktyka wypalenia zawodowego – strategie zarządzania stresem i emocjami. | Prowadzący Magdalena Michałek | Data realizacji zajęć 19-02-2026 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Kot w procesie zmiany. Wpływ zmian zachodzących w życiu kota na jego dobrostan i emocjonalność. | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Wpływ stanu zdrowia na zachowanie. Jak długotrwały stres może wpływać na zdrowie kota. Ocena i postępowanie w przypadku kota przeżywającego długotrwały stres | Prowadzący Beata Leszczyńska | Data realizacji zajęć 11-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Wpływ bólu na zachowanie. Czym jest ból i jak oceniać ból u kota? Wpływ ostrego bólu na zachowanie i wpływ chronicznego bólu na zachowanie. Choroby przebiegające z długotrwałym bólem. | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Zachowania agresywne kotów. Zasady prowadzenia konsultacji u agresywnego kota. Ocena wg modelu MHERA. | Prowadzący Martyna Woszczyło | Data realizacji zajęć 12-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Organizacja i specyfika pracy w schroniskach – wyzwania i codzienność behawiorysty. Ocena stresu i dobrostanu zwierząt w schronisku – narzędzia i metody interwencji. | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 25-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Praca z psami i kotami wykazującymi zaburzenia behawioralne w warunkach schroniskowych. Minimalizowanie stresu w schronisku. Współpraca behawiorysty. | Prowadzący Barbara Szczygieł | Data realizacji zajęć 26-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-04-2026 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 790,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 146,34 PLN
- Koszt osobogodziny brutto123,80 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,65 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Kinteh-Kłosinski
Od 2021 roku wykładowca Instytutu Psychologii Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie i Wydziału Nauk o Zwierzętach SGGW w Warszawie. Pomysłodawca i twórca Serwisu Opieki Nad Zwierzętami PETSITTER.pl.
W latach 2020-2024 autor wielu webinarów, m.in:
- Więź z opiekunem w terapii zachowania, szkoleniu i wychowaniu psów i kotów,
- strategia i taktyka pracy z psem agresywnym,
- strategia i taktyka pracy z psem z problemami separacyjnymi,
- emocje i umiejętności społeczne przewodnika psa.
W ostatnim roku przeprowadził 270h szkoleniowych w zakresie behawiorystki zwierząt.
Agnieszka Żółtowska
Magdalena Michałek
Obecnie swoją działalność prowadzi pod szyldem Piesek Manu. W ostatnim roku przeprowadziła 160h szkoleniowych w zakresie behawiorystki zwierząt.
Barbara Szczygieł
Beata Leszczyńska
Martyna Woszczyło
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe udostępnione poprzez strefę e-learning.
Warunki uczestnictwa
Od kandydatów wymagamy ukończenia Kursu Dyplomowego COAPE I rok.
Informacje dodatkowe
Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów kursowych i dostęp do platformy e-learning. Absolwenci kursu dyplomowego otrzymują certyfikat COAPE sygnowany znakiem COAPE.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Uczestnik, we własnym zakresie i na własny koszt, zobowiązany jest zaopatrzyć się w sprzęt z dostępem do Internetu umożliwiający naukę organizowaną i realizowaną z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, w tym w dowolny komputer lub telefon typu smartfon umożliwiający komunikację za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym komunikację elektroniczną i audio-wizualną.
Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM. Uczestnicy otrzymują link w dniu spotkania.
Minimalne wymagania sprzętowe i oprogramowanie jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji:
- Komputer PC z systemem Operacyjnym Windows 7/8.x/10 (za wyjątkiem Windows 10 S) albo komputer MacBook z systemem Mac OS X 10.5 lub wyższy
- Przeglądarka internetowa Google Chrome (preferowana), Mozilla Firefox w najnowszych wersjach lub Safari
- Oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office)
- Kamera o rozdzielczości min 640 x 480 pix
- Mikrofon, głośnik.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik:
- Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego)
- Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc)
Adres
Adres
Centrum Szkoleniowo-Treningowe COAPE
ul.Kozielska 6
40-076 Katowice
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi