Akademia Coachingu - I poziom
Akademia Coachingu - I poziom
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Grupa docelowa usługi
Program adresujemy do wszystkich, którzy stanęli w swej karierze zawodowej przed wyzwaniem pracy indywidualnej i zespołowej. Zachęcamy do udziału przede wszystkim wszystkich początkujących coachów, managerów, trenerów wewnętrznych organizacji oraz osób związanych z kształtowaniem umiejętności i postaw innych, jak również do tych, którzy zainteresowani są rozwojem w kierunku coachingu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji26-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
„Akademia Coachingu – Poziom Podstawowy” ma na celu zapoznanie uczestników z kluczowymi zasadami i metodami coachingu, umożliwiając im zrozumienie jego istoty oraz odróżnienie od innych form wsparcia. Uczestnicy zdobędą podstawowe umiejętności coachingowe, takie jak aktywne słuchanie, zadawanie pytań rozwijających oraz prowadzenie sesji zgodnie z modelami coachingowymi. Dodatkowo szkolenie uwzględnia etykę coachingu, autorefleksję oraz przygotowanie do dalszego rozwoju w tej dziedzinie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się definicjami dotyczącymi coachingu oraz rozpoznaje róznice pomiędzy coachingiem a innymi metodami pracy rozwojowej. | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje i rozpoznaje proces coachingowy.2. Charakteryzuje przyczyny ludzkich zachowań w określonych sytuacjach życiowych. 3. Charakteryzuje prawa i obowiązki coacha i klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnikprowadzi sesję kontraktową i pracuje na celach przy użyciu odpowiednich metod. | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje i przygotowuje sesję kontraktową.2. Demonstruje umiejętności doboru i zastosowania odpowiednich metod pracy nad celami coachingowymi. 3. Nazywa i charakteryzuje metody określania celu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje metody i narzędzia niezbędne w procesie coachingu. | Kryteria weryfikacji 1.Dobiera i rozróżnia odpowiednie narzędzia coachingowe.2. Wykazuje umiejętności elastycznego dostosowania metod coachingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Uczestnik skutecznie prowadzi sesję coachingową zgodnie z zasadami kultury i etyki zawodu coacha. | Kryteria weryfikacji 1. Przeprowadza sesję coachingową zgodnie ze standardami zawodowymi zachowując odpowiednią strukturę.2. Stosuje techniki i narzędzia coachingowe. 3. Buduje atmosferę wzajemnego szacunku i zaufania w relacji z klientem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I. Moc zawarta w coachingu
- Sesja kontraktowa
- Skupienie na celu
- Doprecyzowanie celu – metoda SMARTER
- Od problemu do celu
- Ekologia celu – matryca wpływu
- Analiza ważnych obszarów w życiu klienta – koło życia
- Uszczegóławianie celu z danego obszaru – siatka celów
- Model GROW – przykładowe pytania
- Pierwszy etap GOAL – CEL
- Drugi etap REALTY – Rzeczywistość
- Trzeci etap OPTIONS – OPCJE
- Czwarty etap WILL – WOLA
- Zajęcia praktyczne
Moduł II. Narzędzia w coachingu
- Naciąganie gumy
- Modeling
- Projekcja
- Mentor – Autorytet
- Siedem życzeń
- Poziomy słuchania w coachingu
- Poziomy neurologiczne Roberta Diltsa
- Przekonania
- Wartości
Moduł III. Grupowe sesje coachingowe
- Sesja coachingowa przeprowadzana przez uczestników Akademii
- Praca 1×1 oraz analiza sesji pozostałych uczestników
Szkolenie kończy się walidacją prowadzoną przez walidatora (rozdzielczość funkcji z osobą trenera).
Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych (bez przerwy).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł I. Moc zawarta w coachingu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Moduł I. Moc zawarta w coachingu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 27-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł I. Moc zawarta w coachingu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Moduł I. Moc zawarta w coachingu | Prowadzący Sylwia Petryna | Data realizacji zajęć 28-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł II. Narzędzia w coachingu | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł II. Narzędzia w coachingu | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Moduł II. Narzędzia w coachingu | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł II. Narzędzia w coachingu | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Moduł III. Grupowe sesje coachingowe | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Moduł III. Grupowe sesje coachingowe | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 08-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 7 872,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 6 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 196,80 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 160,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Justyna Czempik
Przeprowadziła ponad 250 godzin szkoleniowych w ostatnich dwóch latach w obszarze związanym z coachingiem.
kontakt@petraconsulting.pl
Sylwia Petryna
Od 2000 roku na stanowiskach menedżerskich zarządzała zespołami kilku i kilkudziesięcio-osobowymi. Uczy menedżerów jak być skutecznymi menedżerami i jak tworzyć kompetentne zespoły. Jako coach zajmuje się rozwojem kompetencji menedżerskich w pracy zawodowej. Od 2003 roku zarządza własną firmą konsultingową. Od początku swojej działalności asystuje firmom w rozwoju i przekazywaniu wiedzy w firmie.
Ma na swoim koncie ponad 10 tyś godzin szkoleniowych.
Prowadzi własną szkołę trenerów, coachów i mentorów.
Autorka książki "Mentoring – Odkrywanie i rozwijanie potencjału osobistego i zawodowego". Autorka programów mentoringowych: „Wzrastaj w siłę”, „Jesteś wystarczająca” oraz "Leader Skills".
biuro@petraconsulting.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Uczestnicy otrzymają komplet materiałów dydaktycznych (cztery części skryptu do nauki w formie PDF) oraz kwestionariuszy i testów.
2. Uczestnicy otrzymają dostęp do dwóch szkoleń w formie e-learningu "Diagnozowanie potrzeb rozwojowych - czyli oferta szyta na miarę" oraz "Postawy coachingu".
3. Dodatkowo - indywidualne sesje coachingowe / 3 godz. dydaktyczne
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych (bez przerw).
1 godzina dydaktyczna = 45 minut zegarowych
Forma szkolenia online uwzględnia m.in.
- dzielenie ekranu – z widokiem wszystkich uczestników szkolenia
- prezentacja widoczna dla każdego uczestnika szkolenia
- ćwiczenia w podgrupach, prowadzone w „pokojach online” - warsztaty
- rozmowa - wymiana doświadczeń, wypracowanie przykładowych procesów w organizacji
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Opis warunków dot. cześci zdalnej
- każda osoba uczestnicząca w szkoleniu powinna posiadać działający komputer z mikrofonem (wskazana kamerka internetowa)
- stabilne połączenie z Internetem - minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego – nie mniejsze niż 3 MG/s
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów – przeglądarka Mozilla Firefox/Chrome/Opera/Explorer
- okres ważności linku umożliwiające uczestnictwo online – to dzień odbywania szkolenia