Indywidualny kurs języka hiszpańskiego na poziomie A2++.
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego na poziomie A2++.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osoby, która chce opanować i udoskonalić podstawowe aspekty języka hiszpańskiego. Program skierowany jest do osoby pragnącej efektywnie komunikować się w różnorodnych sytuacjach życia codziennego, zarówno w obecnych okolicznościach, jak i w przyszłości. Szkolenie językowe wspiera równomierny rozwój kompetencji językowych w obszarach tematycznych w różnych kontekstach.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik będzie przygotowany do porozumiewania się w języku hiszpańskim w codziennych sytuacjach, zadawania pytań i udzielania informacji, opisywania, wyrażania opinii i planów oraz stosowania podstawowych struktur gramatycznych i słownictwa zgodnie z poziomem A2++. Uczestnik będzie przygotowany do czytania ze zrozumieniem tekstów użytkowych, rozumienia złożonych wypowiedzi ustnych oraz tworzenia zdań ustnych i pisemnych wspierających codzienną komunikację w języku obcym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant formułuje wypowiedzi ustne i pisemne w języku hiszpańskim związane z lokalizacją miejsc, przyrodą oraz otoczeniem. | Kryteria weryfikacji Opisuje ustnie swoje miasto i jego otoczenie, stosując co najmniej 3 nazwy miejsc oraz 2 przymiotniki w stopniu wyższym lub najwyższym | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Tworzy pisemny opis miejsca z użyciem struktury „hay que / tener que / deber + bezokolicznik”pytające. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant udziela informacji i reaguje językowo w języku hiszpańskim w kontekście zakupów i wizyt w restauracji. | Kryteria weryfikacji Opisuje sytuację związaną z zakupami, używając min. 3 słów związanych ze sklepem, produktami lub daniami | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Konstruuje 2 pytania i 2 odpowiedzi z użyciem zaimków dopełnienia bliższego i dalszego | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant opisuje w języku hiszpańskim pogodę i aktywności na świeżym powietrzu w czasie wolnym. | Kryteria weryfikacji Relacjonuje pogodę i czynności na zewnątrz, stosując min. 3 słowa pogodowe i 2 okoliczniki czasu | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne rodzaje klimatu i przypisuje im aktywności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Kursant relacjonuje w języku hiszpańskim doświadczenia z podróży oraz wydarzenia z przeszłości. | Kryteria weryfikacji Formułuje 3 zdania opisujące rutynę i doświadczenia z użyciem przysłówków częstotliwości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy ustnie 2 wypowiedzi opisujące podróże z użyciem czasu Pretérito Perfecto oraz wyrażeń czasowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Kursant formułuje w języku hiszpańskim opinie i oceny dotyczące osób, zwierząt i stereotypów społecznych. | Kryteria weryfikacji Przedstawia opinię na temat 2 stereotypów z użyciem odpowiednich wyrażeń | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Porównuje pisemnie dwie osoby lub zjawiska, używając struktur porównawczych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres leksykalny obejmuje słownictwo związane z:
- Miejscami w mieście: opis miasta, przyroda; treści kulturowe dot. Hiszpanii i Ameryki Łacińskiej; udzielanie informacji o lokalizacji; mówienie o swoim otoczeniu.
- Zakupami: sklepy; przybory kuchenne; restauracja; produkty żywnościowe.
- Pogodą: pogoda i klimat; czas wolny i aktywności na świeżym powietrzu; święta.
- Doświadczeniami życiowymi: miejsca i podróże; rutyna; turystyka.
- Wyrażaniem opinii: zwierzęta; stereotypy; opis charakteru; rynek pracy.
- Wyrażaniem przyszłości: świat w przyszłości; dom i miasta w przyszłości; horoskop.
Zakres gramatyczny:
- stopniowanie przymiotników
- rodzajniki i zamki wskazujące
- zaimek dopełnienia bliższego, dalszego
- estar+gerundio
- konstrukcje z bezokolicznikiem HAY QUE, TENER QUE, DEBER+INFINITIVO
- Preterito Perfecto (czas przeszły dokonany); okoliczniki czasu przeszłego
- zaimki nieokreślone
- konstrukcje z subjuntivo
- Futuro (czas przyszły); okoliczniki czasu przyszłego
W trakcie indywidualnego szkolenia zostaną wykorzystane metody interaktywne i aktywizujące, które pozwolą uczestnikowi na praktyczne zastosowanie wiedzy.
Dyskusje i burza mózgów: Omawianie tematów związanych z obecnym miejscem zamieszkania, typowych aktywnościach turystycznych w danym kraju. Dyskusja na temat stereotypów związanych z narodowościami, płciami, zawodami itp.
Symulacje i odgrywanie ról: Ćwiczenie sytuacji z codziennych zakupów, wizyty w restauracji oraz związanych z rynkiem pracy i opisem charakteru.
Ćwiczenia gramatyczne: Tworzenie stopniowanych przymiotników, ćwiczenie łączenia początku zdania z poprawną kontynuacją zawierającą wybrane konstrukcje, praca na dialogach, w których brakuje zaimków dopełnienia lub zaimków wskazujących.
Zadania praktyczne: Tworzenie planu 3-dniowej wycieczki do wybranego miasta, korzystając z różnych pomocy lub przepisu/recenzji potrawy.
Prezentacje i quizy: Przygotowanie krótkich wypowiedzi na wybrane tematy oraz gry językowe z użyciem gramatyki, które pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy.
Metody te pozwolą na zaangażowanie uczestnika i rozwój zarówno kompetencji językowych, jak i praktycznych.
Efekty usługi będą walidowane przez inną osobę niż trener prowadzący zajęcia.
Osoba prowadzący walidację przeprowadzi ją w oparciu o zdefiniowane w karcie usługi kryteria i metody weryfikacji efektów uczenia się.
W ramach usługi szkoleniowej zostanie zachowana rozdzielność funkcji pomiędzy procesem kształcenia i walidacji.
Czas trwania jednej godziny to 45 minut.
Czas trwania części stacjonarnej oraz części zdalnej w czasie rzeczywistym jest indywidualne dostosowany do uczestnika szkolenia. O zmianach dotyczących formy prowadzenia zajęć będzie informowany uczestnik szkolenia oraz Operator projektu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 01-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 08-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 15-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 22-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 05-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 12-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 19-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 26-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 09-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Język hiszpański - forma zdalna w czasie rzeczywistym | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 07-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 14-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Język hiszpański - forma stacjonarna | Prowadzący Adrianna Pikuła | Data realizacji zajęć 21-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 02:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 840,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 840,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrianna Pikuła
Swoje doświadczenie zdobywałam, prowadząc szkolenia obcojęzyczne w szkołach językowych, realizując kursy dla klientów korporacyjnych o tematyce biznesowej oraz organizując konwersacje indywidualne. Doskonale wiem, jak skutecznie pomagać w nauce języków, niezależnie od tego, czy chodzi o przygotowanie do egzaminów, rozwijanie umiejętności konwersacyjnych, czy naukę języka w celach zawodowych. Efekty mojej pracy dają mi satysfakcje i motywacje do dalszego działania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dydaktyczne wybiera lektor w porozumieniu z uczestnikiem szkolenia, są to np.:
- podręcznik,
- ćwiczenia,
- konspekty,
- skrypty,
- pliki dokumentów przygotowane w dowolnym formacie,
- scenariusze.
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa:
Uczestnik jest zobowiązany do uczestnictwa w co najmniej 80% zajęć. Frekwencja na zajęciach oraz uzyskanie pozytywnej oceny z walidacji osiągnięcia efektów uczenia się są warunkami uznania ukończenia szkolenia oraz wydania zaświadczenia potwierdzającego uczestnictwo i nabycie efektów uczenia się wynikających ze szkolenia.
Sposób potwierdzenia frekwencji:
W przypadku zajęć realizowanych w formie stacjonarnej:
- Obecność uczestnika będzie potwierdzana poprzez podpisywanie listy obecności na każdych zajęciach.
W przypadku zajęć realizowanych w formie zdalnej na platformie Zoom:
- Obecność uczestnika będzie weryfikowana na podstawie automatycznych raportów z platformy Zoom dotyczących czasu obecności uczestnika na zajęciach.
Raporty z platformy Zoom, listy obecności oraz dziennik zajęć będą archiwizowane w dokumentacji szkolenia.
Dziennik zajęć będzie prowadzony przez lektora, zawierający informacje o obecności uczestników oraz realizacji programu szkolenia.
Informacje dodatkowe
Po zakończeniu szkolenia uczestnik otrzyma zaświadczenie wewnętrzne o zakończeniu kursu wydane na podstawie § 23 ust. 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 2175).
Usługa realizowana zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
INFORMACJE DOTYCZĄCE CZĘŚCI ZDALNEJ:
1. Platforma /rodzaj komunikatora - ZOOM Cloud Meetings.
2. Komputer Uczestnika musi być wyposażony w kamerę internetową lub zewnętrzną kamerę internetową, słuchawki oraz mikrofon.
3. Dodatkowo niezbędne wymagania systemowe komputera to:
ZOOM Cloud Meetings:
- Windows XP SP3 lub nowsze,
- Mac OS X 10.7 lub nowsze ,
- Ubuntu 12.04 lub nowsze,
- Mint 17.1 lub nowsze,
- Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowsze,
- Oracle Linux 6.4 lub nowsze,
- Cent OS 6.4 lub nowsze,
- Fedora 21 lub nowsze
- OpenSUSE 13.2 lub nowsze,
- ArchLinux (tylko 64-bit),
4. Minimalna szybkość do prowadzenia rozmowy wideo (1:1)
- ZOOM Cloud Meetingspobieranie 600kb/s, przesyłanie 600kb/s.
5. Prezentowane treść i materiały udostępniane będą tylko na platformie Zoom.
6. Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - nie dotyczy.
Szczegółowy harmonogram usługi - Zajęcia prowadzone zdalnie posiadają elementy takie jak: ćwiczenia, rozmowy na żywo, chat, testy, współdzielenie ekranu, odtwarzanie audio i DVD, prezentacje, „tablica”.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi