General English with elements of Business English - Kurs języka angielskiego z elementami słownictwa biznesowego na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
General English with elements of Business English - Kurs języka angielskiego z elementami słownictwa biznesowego na poziomie A2 - 56 godzin w formie stacjonarnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego z elementami języka angielskiego biznesowego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "General English with elements of Business English – A2” ma na celu rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych w kontekście języka angielskiego biznesowego. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku pracy z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, podstawowych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie podstawowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
| Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
|---|---|---|
Efekty uczenia się • Posługuje się podstawowym słownictwem związanym z pracą, spotkaniami, produktami i usługami w codziennej komunikacji zawodowej.• Używa czasów Present Simple, Present Continuous oraz Past Simple w wypowiedziach ustnych i pisemnych w kontekście obowiązków, doświadczeń i wydarzeń z przeszłości. • Stosuje przysłówki częstotliwości do opisu rutynowych zadań i codziennego harmonogramu pracy. • Tworzy pytania i udziela odpowiedzi w kontekście zawodowym (np. przedstawianie się, ustalanie terminów, prowadzenie rozmów telefonicznych). • Stosuje liczby, daty, godziny i wyrażenia czasowe do planowania i opisywania zadań, terminów i wydarzeń służbowych. • Porównuje produkty, usługi i warunki pracy z użyciem przymiotników w stopniu wyższym i najwyższym. • Wyraża sugestie, konieczność, pozwolenie i możliwość z użyciem czasowników modalnych (must, should, can, have to). • Opisuje doświadczenia zawodowe oraz działania mające wpływ na teraźniejszość z użyciem Present Perfect (z ever/never, for/since). • Tworzy proste zdania złożone (w tym względne) opisujące przedmioty, osoby i procedury w pracy. • Wykorzystuje rodzajniki określone i nieokreślone do tworzenia precyzyjnych opisów w kontekście zawodowym. • Komunikuje się w sposób uprzejmy i stosowny do sytuacji, szczególnie podczas rozmów telefonicznych, spotkań i korespondencji. | Kryteria weryfikacji • Tworzy proste wypowiedzi ustne i pisemne, stosując odpowiednie czasy gramatyczne (Present Simple, Continuous, Past Simple, Present Perfect).• Używa liczebników, wyrażeń czasowych oraz słownictwa branżowego w prostych zadaniach językowych. • Tworzy pytania i odpowiedzi w kontekście zawodowym, m.in. przedstawianie się, rozmowy o pracy i planach. • Stosuje czasowniki modalne w celu wyrażenia obowiązku, sugestii, zgody lub braku zgody. • Porównuje elementy pracy lub produktów przy użyciu poprawnych form przymiotników. • Buduje zdania względne i stosuje rodzajniki w kontekście zawodowym, dbając o poprawność gramatyczną i logiczną. • Stosuje typowe formy grzecznościowych podczas spotkań, prezentacji i komunikacji pisemnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "General English with elements of Business English – A2" jest adresowane do osób, które chcą nie tylko poprawić swoje umiejętności językowe, ale także zdobyć wiedzę z zakresu terminologii biznesowej, co jest kluczowe dla efektywnej komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym.
Ramowy Program Usługi
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy stacjonarne w czasie rzeczywistym
- podział na grupy 3-8-osobowe (3-8 uczestników szkolenia w grupie)
- forma prowadzenia zajęć: stacjonarne z zastosowaniem podziału na podgrupy (2-4 uczestników), dyskusji ogólnogrupowej, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników.
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
1. Greetings and Goodbyes
- VOCABULARY: Greet, handshake, kiss, nice to meet you, goodbye, polite
- SPEAKING: Greeting people; Saying goodbye politely; Using phrases like 'It was nice meeting you'
2. Introductions
- VOCABULARY: Introduce, name, colleague, occupation, relationship
- SPEAKING: Introducing yourself and others; Saying what you do; Asking simple questions (What do you do?)
3. Small Talk
- VOCABULARY: Weather, talk, avoid, topic, status, involve
- SPEAKING: Making small talk at work; Talking about weather and hobbies; Using adverbs of frequency
4. Ending Conversations
- VOCABULARY: Time, tone, phrase, get back, rude, feelings
- SPEAKING: Politely ending a conversation; Saying 'I have to go now'; Using 'I'm afraid I have to…'
5. Ordering Numbers
- VOCABULARY: First, second, third, continue, directions
- SPEAKING: Giving and understanding sequences; Asking 'Where is…?'; Correcting mistakes
6. Figures and Percentages
- VOCABULARY: Percent, quarter, figures, estimate, currency
- SPEAKING: Talking about basic figures; Saying prices; Using 'How much…?'
7. Dates and Appointments
- VOCABULARY: Calendar, deadline, diary, schedule, cancel
- SPEAKING: Talking about appointments; Cancelling/rescheduling a meeting; Using the past simple
8. Time Expressions
- VOCABULARY: Early, late, sharp, plan, book, waste time
- SPEAKING: Talking about time and routines; Using 'at', 'in', 'on'; Saying when something happens
9. Vacation Time
- VOCABULARY: Time off, holiday, sick time, request, policy
- SPEAKING: Asking for time off; Talking about holidays; Comparing weekdays and weekends
10. Prices and Value
- VOCABULARY: Fee, tax, exclude, shipping, quote
- SPEAKING: Asking for and giving prices; Using comparatives: 'cheaper than', 'more expensive'
11. Pay and Benefits
- VOCABULARY: Salary, earn, raise, overtime, commission
- SPEAKING: Talking about salaries and work; Expressing obligation: 'have to', 'must'
12. Your Job
- VOCABULARY: Accountant, teacher, factory worker, office, occupation
- SPEAKING: Talking about jobs and workplaces; Asking and answering short questions
13. Types of Work
- VOCABULARY: Full-time, part-time, contract, pension, terminate
- SPEAKING: Talking about job types; Using present perfect: 'I have worked as…' + ever/never
14. Getting to Work
- VOCABULARY: Commute, take the bus, traffic, train, subway
- SPEAKING: Describing your way to work; Using past continuous: 'I was taking the bus when…'
15. Skills and Qualifications
- VOCABULARY: Course, training, skilled, necessary, qualification
- SPEAKING: Talking about what you can do; Using 'can' and 'have to' for ability and obligation
16. Product Details
- VOCABULARY: Launch, manufacture, feature, quality, ship
- SPEAKING: Describing a product; Using relative clauses: 'This is a product that...'
17. Selling Products
- VOCABULARY: Sales, match, item number, e-commerce, wholesale
- SPEAKING: Offering a product; Making suggestions: 'You should try this model'
18. Product Problems
- VOCABULARY: Refund, return, receipt, guarantee, replacement
- SPEAKING: Describing a product problem; Using modals: 'You should return it', 'Can I get a refund?'
19. Telephoning
- VOCABULARY: Available, extension, speak to, call back
- SPEAKING: Making simple calls; Asking to speak to someone; Offering to take a message
20. Emails
- VOCABULARY: Reply, forward, attachment, delete, message
- SPEAKING: Reading and understanding emails; Writing short responses
21. Letters
- VOCABULARY: Greeting, sender, recipient, address, ending
- SPEAKING: Writing short letters; Asking for confirmation; Using articles (a, an, the)
22. Types of Meetings
- VOCABULARY: Agenda, invite, plan, discuss, attend
- SPEAKING: Talking about meetings; Making simple suggestions: 'Let’s meet on Monday'
23. Meeting Etiquette
- VOCABULARY: Interrupt, opinion, objection, disagree, take note
- SPEAKING: Participating in a meeting; Polite disagreement: 'I see your point, but…'
24. A Perfect Pitch I
- VOCABULARY: Presentation, slide, explain, show, audience
- SPEAKING: Introducing yourself and your topic; Describing a slide; Using 'First… next… then…'
25. A Perfect Pitch II
- VOCABULARY: Speak, listen, start, end, watch
- SPEAKING: Using linking words; Summarizing ideas; Inviting questions: 'Any questions?'
26. Successful Meetings I
- VOCABULARY: Meeting, agenda, plan, decision, invite
- SPEAKING: Asking questions: 'What time is the meeting?'; Responding with short answers
27. Successful Meetings II
- VOCABULARY: Discuss, attend, note, question, answer
- SPEAKING: Practicing meeting phrases: 'Can you repeat that?', 'Let’s decide'
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
| Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. | |||||
Cena
Cena
Cennik
| Rodzaj ceny | Cena |
|---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 500,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 98,21 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 98,21 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (ukończony poziom A1).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 28 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Uczestnicy mają dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.