SZKOLENIE SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
SZKOLENIE SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Identyfikatory projektówKierunek - Rozwój
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, prowadzących lub planujących prowadzenie działalności w branży gastronomicznej, zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie promocji i sprzedaży.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój". Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego, zgłoszeni przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu mogą skorzystać z usługi bezpłatnie w ramach bonów elektronicznych
Dodatkowo Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Udział w szkoleniu może być współfinansowany nawet do 95%. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja w projekcie i uzyskanie bonu rozwojowego.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników23
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnego planowania i realizowania działań marketingowych oraz promocyjnych lokalu gastronomicznego z wykorzystaniem narzędzi online i offline. Uczestnik nabędzie kompetencje w zakresie tworzenia strategii marketingowej, prowadzenia mediów społecznościowych, projektowania kampanii reklamowych oraz budowania wizerunku marki w branży gastronomicznej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różnice między marketingiem a public relations w kontekście lokalu gastronomicznego. | Kryteria weryfikacji definiuje pojęcie marketingu i public relations, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia cele i narzędzia marketingu oraz PR, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia, kiedy działania PR są skuteczniejsze niż działania marketingowe, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje rolę zespołu w budowaniu wizerunku lokalu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje personę klienta oraz planuje komunikację dostosowaną do jej potrzeb. | Kryteria weryfikacji wskazuje elementy składające się na personę konsumencką, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji rozróżnia grupy docelowe w gastronomii, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera właściwe kanały komunikacji dla określonej persony, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje treści marketingowe zgodne z tożsamością marki. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Organizuje działania promocyjne w mediach społecznościowych. | Kryteria weryfikacji charakteryzuje różnice między profilami na Facebooku i Instagramie, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji planuje kalendarz publikacji, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dobiera hasztagi i formaty treści do rodzaju posta, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje aplikacje wspierające publikację i obróbkę treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Projektuje kampanie reklamowe online i offline z uwzględnieniem grupy docelowej. | Kryteria weryfikacji wymienia składowe skutecznej kampanii reklamowej, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje najczęstsze błędy w kampaniach, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia wybór odpowiedniego medium promocyjnego, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia elementy kampanii Google Ads i Facebook Ads. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje dane sprzedażowe i wykorzystuje je do planowania działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji omawia znaczenie statystyk sprzedaży w restauracji, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje źródła danych do analizy efektywności działań, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji interpretuje dane w kontekście sezonowości, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji planuje działania promocyjne na podstawie kalendarza wydarzeń i analiz sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
SZKOLENIE SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
GRUPA DOCELOWA: Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, prowadzących lub planujących prowadzenie działalności w branży gastronomicznej, zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie promocji i sprzedaży.
WARUNKI ORGANIZACYJNE: szkolenie realizowane jest w formie stacjonarnej, w sali szkoleniowej wyposażonej w miejsca siedzące (krzesło i stolik) dla każdego uczestnika. Każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów szkoleniowych w formie drukowanej. Maksymalna liczna uczestników: 23 osoby. Zajęcia odbywają się w jednej grupie, bez podziału na podgrupy.
TRYB REALIZACJI I CZAS TRWANIA: szkolenia prowadzone jest w trybie godzin zegarowych (60 minut). Łączny czas trwania: 16 godzin (2 dni po 8 godzin). Podział godzin: 16 godzin teoretycznych (szklenie ma formę wykładów z elementami dyskusji, analizy przypadków i ćwiczeń koncepcyjnych). Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
DZIEŃ I / 09:00 - 17:00 / 8h
- Marketing czy PR – co sprzedaje Twój lokal?
- Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
- Tworzenie persony i określenie odpowiedniego targetu konsumenta
- Nie pokazuj pustych krzeseł – budowanie wizerunku w praktyce
- Zespół jako ważne ogniwo marketingowe
- Komunikacja – kto, kiedy i jak odbiera telefon, odpisuje na wiadomości Gości?
- WhatsApp i Autoresponder jako pomocne aplikacje do komunikacji
- Tożsamość marki – czym wyróżniasz się na tle konkurencji
- Key visual i jego zastosowanie w praktyce
- Komentarze i opinie – jak odpowiedzieć na negatywny komentarz i jak zdobyć pozytywny
- Kampania reklamowe i jej składowe
- Tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem call to action
- Najczęstsze błędy kampanii reklamowych
- Statystyka sprzedaży w restauracji i jej przełożenie na plan marketingowy
- Warsztaty z tworzenia planu marketingowego opartego na sezonowości i kalendarzu
- Drukowanie Twoich materiałów reklamowych w praktyce
- Marketing sensoryczny w Twojej restauracji – wpływaj na zachowania Gości!
- Tradycyjne metody reklamy – rodzaje, zastosowanie, efektywność
- Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
DZIEŃ II / 09:00 - 17:00 / 8h
- Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram
- Gdzie, kiedy i ile publikować ?
- Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych
- Składowe Twoich profili – uzupełnianie krok po kroku
- Niezbędne aplikacje do prowadzenia Twoich sociali
- Aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików reklamowych
- Darmowe narzędzie do tworzenia grafik – Canva i jej zastosowanie
- Skuteczne hasztagi na social mediach – jak je dobierać?
- Poszukiwanie contentu Twojego lokalu i inspiracji do treści
- Zyskaj dostęp do muzyki na Instagramie
- Zmieniaj kolor tła udostępnianych relacji i dbaj o spójność profilu
- Warsztaty z tworzenia rolek krok po kroku – polubisz szybkie i rolki z szablonów!
- Facebook Ads – tworzenie kampanii reklamowych od podstaw
- Google Ads – podstawowe możliwości, zastosowanie, narzędzia
- Checklista – audyt marketingowy Twojego lokalu
- Wewnętrzny test teoretyczny
WALIDACJA EFEKTÓW UCZENIA SIĘ:
- Metoda walidacji: test teoretyczny przeprowadzony po ukończeniu szkolenia.
- Forma: test pisemny zawierający pytania zamknięte i otwarte, obejmujące wszystkie efekty uczenia się określone w karcie usługi.
- Organizacja: test odbywa się w sali szkoleniowej, w której przeprowadzone było szkolenia; czas trwania 30 minut; praca samodzielna, bez pomocy materiałów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Wprowadzenie do marketingu i PR w gastronomii – różnice, cele, zastosowanie | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Budowanie persony klienta i komunikacji – targetowanie, zespół jako element wizerunku | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Tożsamość marki i key visual – jak wyróżnić się na tle konkurencji | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa lunchowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Obsługa Gości jako narzędzie marketingowe – komunikacja, aplikacje, WhatsApp, autorespondery | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Kampanie reklamowe – planowanie, CTA, błędy, sezonowość i marketing sensoryczny | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Social media w gastronomii – Facebook i Instagram od podstaw | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Tworzenie treści, content plan, aplikacje do zdjęć i wideo, Canva, hasztagi | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Reels i relacje – warsztaty tworzenia angażujących formatów | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa lunchowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Kampanie reklamowe online – Facebook Ads, Google Ads, tradycyjne metody reklamy | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Analiza danych sprzedażowych, checklisty i audyt marketingowy lokalu | Prowadzący Marta Grabianowska | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Wewnętrzny test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 1 832,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 1 489,43 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 114,50 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 93,09 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Marta Grabianowska
Ekspertka w dziedzinie PR i marketingu z 14-letnim doświadczeniem w pracy dla dużych korporacji i centrów handlowych w Polsce. Od 6 lat związana z Akademii Gastronomii, gdzie jako szkoleniowiec przekazuje swoją wiedzę managerom i właścicielom biznesów gastronomicznych, ucząc skutecznych strategii marketingowych – od promocji lokali po budowanie silnej obecności w mediach społecznościowych.
Praktyk z krwi i kości – współwłaścicielka marki Klub na Fali, sieci beach barów i klubów nocnych (Poznań, Boszkowo, Sława), w których łączy funkcje zarządcze z rolą Dyrektora Kreatywnego, kierując czteroosobowym zespołem marketingowym. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji opartych na real-time marketingu, współpracy z twórcami UGC, influencer marketingu i storytellingu. Na swoim koncie ma kampanie z lokalnymi mediami i portalami kulinarnymi oraz organizację licznych wydarzeń – od otwarć lokali po kompleksową oprawę promocyjną eventów sezonowych.
Równolegle współtworzy Promo Models Poland – agencję wspierającą rozwój kariery w branży eventowej i modowej. Organizuje wydarzenia promocyjne i modowe, a pod jej opieką znajduje się już blisko 500 osób – hostess, modeli, aktorów, twórców contentu i koordynatorów eventów z Warszawy, Poznania i Trójmiasta.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet materiałów w formie drukowanej opracowanych przez ekspertów i trenerów Akademii Gastronomii. Materiały zawierają treści wykładowe, ćwiczenia, wzory kampanii marketingowych, szablony do pracy własnej oraz informacje dotyczące narzędzi online (Canva, Meta, Ads). Materiały są dostosowane do realiów branży gastronomicznej i umożliwiają samodzielne wdrażanie zdobytej wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest otwarte - mogą zapisać się wszyscy uczestnicy.
Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego mogą wziąć udział bezpłatnie, na podstawie elektronicznego bonu.
Osoby mieszkające lub pracujące na terenie województwa pomorskiego (m.in. Gdańsk, Gdynia, Sopot, powiaty: gdański, kartuski, pucki, nowodworski, wejherowski) mogą skorzystać z dofinansowania w ramach projektu WEKTOR realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Udział w szkoleniu może być współfinansowany nawet do 95%. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja w projekcie i uzyskanie bonu rozwojowego.
Szkolenie rozpocznie się po zgłoszeniu się minimum 8 osób, maksymalna liczba uczestników to 23 osoby. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek - Rozwój.
Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników Projektu Kierunek - Rozwój z województwa kujawsko-pomorskiego, korzystających z bonów elektronicznych w ramach współpracy z WUP w Toruniu.
Dodatkowo usługa kwalifikuje się do dofinansowania w ramach projektu WEKTOR (województwo pomorskie), realizowanego przez Agencję Rozwoju Pomorza. Uczestnicy z Pomorza mogą ubiegać się o pokrycie części lub całości kosztów szkolenia - zgodnie z zasadami projektu. Więcej informacji: www.arp.gda.pl.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Niezbędny sprzęt (rzutnik, ekran, flipchart), toalety, dostęp do kuchni, szatnia na ubrania.