SZKOLE NIE SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
SZKOLE NIE SKUTECZNY MARKETING TWOJEGO LOKALU
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych, prowadzących lub planujących prowadzenie działalności w branży gastronomicznej, zainteresowanych rozwojem umiejętności w zakresie promocji i sprzedaży. Uczestnikami mogą być osoby pracujące, bezrobotne lub bierne zawodowo, chcące rozwijać swoje umiejętności praktyczne i teoretyczne.
Usługa adresowana jest również do uczestników projektu "Kierunek - Rozwój".
Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego, zgłoszeni przez Wojewódzki urząd Pracy w Toruniu mogą skorzystać z usługi bezpłatnie w ramach bonów elektronicznych.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników23
- Data zakończenia rekrutacji10-10-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafili skutecznie planować i realizować działania marketingowe w swoich lokalach, w tym budowanie wizerunku marki, prowadzenie kampanii reklamowych oraz zarządzanie komunikacją z Gośćmi. Nauczą się wykorzystywać media społecznościowe, aplikacje marketingowe i narzędzia do analizy danych, co pozwoli im zwiększyć efektywność działań marketingowych i przyciągnąć nowych klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumienie znaczenia marketingu i PR w gastronomii | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje 3 różnice między marketingiem a PR i ich zastosowanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi określić grupę docelową i stworzyć personę klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik samodzielnie opisuje cechy persony przypisuje do niej kanały komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi zaplanować kampanię promocyjną z CTA | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy uproszczony plan kampanii z użyciem Call to Action | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wykorzystać media społecznościowe w promocji lokalu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyróżnia 2 różnice między Facebookiem a Instagramem, planuje 3 posty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna narzędzia do tworzenia materiałów graficznych i wideo. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia 2 darmowe aplikacje i ich zastosowanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi analizować efektywność działań marketingowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik na podstawie tabelki wskazuje sezonowy trend i planuje reakcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi reagować na opinie klientów (pozytywne i negatywne). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przygotowuje przykładową odpowiedź na komentarz. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ I
- Marketing czy PR – co sprzedaje Twój lokal?
- Rola Public Relations – dlaczego sam marketing nie wystarczy
- Tworzenie persony i określenie odpowiedniego targetu konsumenta
- Nie pokazuj pustych krzeseł – budowanie wizerunku w praktyce
- Zespół jako ważne ogniwo marketingowe
- Komunikacja – kto, kiedy i jak odbiera telefon, odpisuje na wiadomości Gości?
- WhatsApp i Autoresponder jako pomocne aplikacje do komunikacji
- Tożsamość marki – czym wyróżniasz się na tle konkurencji
- Key visual i jego zastosowanie w praktyce
- Komentarze i opinie – jak odpowiedzieć na negatywny komentarz i jak zdobyć pozytywny
- Kampania reklamowe i jej składowe
- Tworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem call to action
- Najczęstsze błędy kampanii reklamowych
- Statystyka sprzedaży w restauracji i jej przełożenie na plan marketingowy
- Warsztaty z tworzenia planu marketingowego opartego na sezonowości i kalendarzu
- Drukowanie Twoich materiałów reklamowych w praktyce
- Marketing sensoryczny w Twojej restauracji – wpływaj na zachowania Gości!
- Tradycyjne metody reklamy – rodzaje, zastosowanie, efektywność
- Marketing szeptany – siła poleceń, ocen i referencji
DZIEŃ II
- Media społecznościowe od podstaw: Facebook, Instagram
- Gdzie, kiedy i ile publikować ?
- Budowanie strategii obecności w mediach społecznościowych
- Składowe Twoich profili – uzupełnianie krok po kroku
- Niezbędne aplikacje do prowadzenia Twoich sociali
- Aplikacje do obróbki zdjęć, tworzenia filmików reklamowych
- Darmowe narzędzie do tworzenia grafik – Canva i jej zastosowanie
- Skuteczne hasztagi na social mediach – jak je dobierać?
- Poszukiwanie contentu Twojego lokalu i inspiracji do treści
- Zyskaj dostęp do muzyki na Instagramie
- Zmieniaj kolor tła udostępnianych relacji i dbaj o spójność profilu
- Warsztaty z tworzenia rolek krok po kroku – polubisz szybkie i rolki z szablonów!
- Facebook Ads – tworzenie kampanii reklamowych od podstaw
- Google Ads – podstawowe możliwości, zastosowanie, narzędzia
- Checklista – audyt marketingowy Twojego lokalu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Skuteczny Marketing Twojego Lokalu - dzień 1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Skuteczny Marketing Twojego Lokalu - dzień 2 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 489,43 PLN
- Koszt osobogodziny brutto114,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy szkolenia otrzymają komplet materiałów w formie drukowanej opracowanych przez ekspertów i trenerów Akademii Gastronomii. Materiały zawierają treści wykładowe, ćwiczenia, wzory kampanii marketingowych, szablony do pracy własnej oraz informacje dotyczące narzędzi online (Canva, Meta, Ads). Materiały są dostosowane do realiów branży gastronomicznej i umożliwiają samodzielne wdrażanie zdobytej wiedzy po zakończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Szkolenie jest otwarte - mogą zapisać się wszyscy uczestnicy. Uczestnicy projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego mogą wziąć udział bezpłatnie, na podstawie elektronicznego bonu.
Szkolenie rozpocznie się po zgłoszeniu się minimum 8 osób, maksymalna liczba uczestników to 23 osoby. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu ramach Projektu "Kierunek - Rozwój".
Szkolenie jest bezpłatne dla uczestników Projektu "Kierunek - Rozwój" z województwa kujawsko-pomorskiego, korzystających z bonów elektronicznych w ramach współpracy z WUP w Toruniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Niezbędny sprzęt (rzutnik, ekran, flipchart), toalety, dostęp do kuchni, szatnia na ubrania.