Profesjonalne stanowisko kelnerskie: planowanie, logistyka i realizacja wydarzeń zleconych w branży HoReCa - szkolenie.
Profesjonalne stanowisko kelnerskie: planowanie, logistyka i realizacja wydarzeń zleconych w branży HoReCa - szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Turystyka i hotelarstwo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Doświadczeni kelnerzy: Profesjonaliści z kilkuletnim doświadczeniem w pracy w gastronomi, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności oraz być na bieżąco z nowościami w świecie gastronomi na świecie i w Polsce oraz w technikach kelnerskich w serwowaniu posiłków i napojów i obsłudze zdecydowanego klienta.
- Nowi kelnerzy: Osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z pracą w gastronomii i potrzebują solidnych podstaw teoretycznych oraz praktycznych umiejętności z zakresu obsługi klienta, etykiety, znajomości menu i technik serwowania.
- Pracownicy gastronomii: Osoby pracujące w różnych działach gastronomii (np. kucharze, pomocnicy kuchenni), które chcą zdobyć dodatkowe umiejętności z zakresu obsługi klienta, aby móc awansować lub zmienić stanowisko pracy.
- Pracownicy sezonowi: Osoby pracujące w różnych działach gastronomii (np. kucharze, pomocnicy kuchenni), które chcą zdobyć dodatkowe umiejętności z zakresu obsługi klienta, aby móc awansować lub zmienić stanowisko pracy.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji23-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Profesjonalne stanowisko kelnerskie: planowanie, logistyka i realizacja wydarzeń zleconych w branży HoReCa - szkolenie. przygotowuje uczestników do samodzielnego i efektywnego zarządzania różnorodnymi eventami, od kameralnych spotkań po duże uroczystości. Szkolenie ma na celu podniesienie standardów obsługi klienta, optymalizację procesów logistycznych oraz zwiększenie satysfakcji zarówno klientów, jak i pracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planuje i organizuje kompleksową obsługę kelnerską wydarzenia, uwzględniając specyfikę klienta, charakter imprezy i dostępne zasoby. | Kryteria weryfikacji Projektuje szczegółowy plan obsługi kelnerskiej dla przykładowego wydarzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zarządza zespołem kelnerskim podczas realizacji wydarzenia, zapewniając wysoką jakość obsługi i sprawną komunikację | Kryteria weryfikacji Monitoruje i nadzoruje pracę zespołu kelnerskiego podczas symulacji obsługi wydarzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Czas: 1 dzień, 8 godzin zegarowych, łącznie z przerwami kawowymi (2x15 min.) oraz lunchem (30 min.).
Program (09:00-17:00, 8 godzin):
9:00 – 10:45: Jakie wartości składają się na doświadczenie gościa w hotelu. Czym jest gościnność i jaką rolę odgrywa człowiek w usłudze. Bezpośredni kontakt z gościem – komunikacja werbalna i niewerbalna. Kultura obsługi.
10:45 – 11:00: Przerwa kawowa.
11:00 – 13:00: Czym jest doświadczenie kulinarne. Rola kelnera. Przygotowanie sali i obsługi do przyjęcia gości. Ścieżka doświadczeń gościa w restauracji – część I.
13:00 - 13:30: Przerwa lunchowa.
13:30 – 15:15: Ścieżka doświadczeń gościa w restauracji – część II. Sprzedaż sugestywna. Standardy usługi room-service. Komunikacja z gośćmi w przypadku zażaleń – część I.
15:15 - 15:30: Przerwa kawowa.
15:30 - 16:45: Komunikacja z gośćmi w przypadku zażaleń – część II. Postawa asertywna.
16:45-17.00 Walidacja prowadzona będzie poprzez platformę wod_X. Test (generowany automatycznie).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Jakie wartości składają się na doświadczenie gościa w hotelu. | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Czym jest doświadczenie kulinarne. Rola kelnera. Przygotowanie sali i obsługi do przyjęcia gości. Ścieżka doświadczeń gościa w restauracji – część I | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Przerwa lunchowa | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Ścieżka doświadczeń gościa w restauracji – część II. Sprzedaż sugestywna. Standardy usługi room-service. Komunikacja z gośćmi w przypadku zażaleń – część I | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Przerwa kawowa | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Komunikacja z gośćmi w przypadku zażaleń – część II. Postawa asertywna | Prowadzący Karol Weber | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja. Test (generowany automatycznie) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karol Weber
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Komplet materiałów szkoleniowych, składający się z prezentacji, materiałów drukowanych i testu online, ma na celu zapewnienie uczestnikom kompleksowego wsparcia w procesie uczenia się i utrwalania wiedzy. Materiały te będą stanowiły cenne narzędzie, które pomoże im w codziennej pracy na recepcji hotelowej i przyczyni się do ich sukcesu zawodowego. Uczestnicy otrzymają zbiór ćwiczeń i zadań, które pomogą im w utrwaleniu wiedzy i przećwiczeniu umiejętności nabytych podczas szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu, uczestnik powinien być zainteresowany tematem, otwarty na naukę, gotowy do pracy w grupie, posiadać podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz mieć dostęp do narzędzi niezbędnych do udziału w szkoleniu
Informacje dodatkowe
Metody szkoleniowe: Szkolenia składają się z dyskusji, omówienia studium przypadków, ćwiczeń i pracy w grupach.
Warunkiem udziału w usłudze jest dokonanie zapisu na usługę co najmniej 1 dzień przed jej rozpoczęciem i uzyskanie akceptacji ze strony Dostawcy Usługi.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej, oraz uzyskanie pozytywnej oceny dla każdego uczestnika na podstawie wyniku walidacji przeprowadzonej przez podmiot walidujący/ Walidatora.
Odwołanie Usługi rozwojowej możliwe jest do dnia zakończenia usługi w przypadku braku zapisanych uczestników lub w przypadku, gdy wszystkie zapisy uczestników mają status „rezygnacja” lub „odrzucony”. W innych przypadkach odwołanie Usługi rozwojowej możliwe jest na 1 dzień przed rozpoczęciem.
Walidacja prowadzona będzie poprzez platformę wod_X, której funkcjonalność umożliwia weryfikację za pomocą testu z wynikiem generowanym automatycznie.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi