Szkolenie Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje
Szkolenie Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje" skierowane jest do:
- agentów, doradców finansowych i menedżerów, którzy chcą sprzedawać nowocześnie, zarządzać skutecznie i działać w duchu zrównoważonego rozwoju,
- specjalistów z branży finansowej i usługowej, którzy chcą zrozumieć, jak integrować zielone kompetencje
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników26
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje" przygotowuje uczestnika do wykorzystania praktycznych umiejętności sprzedażowych oraz narzędzi efektywnego zarządzania sobą i zespołem w duchu zielonych kompetencji oraz budowania marki osobistej opartej na wartościach zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje techniki sprzedaży i zasad dotyczących obsługi klienta | Kryteria weryfikacji wymienia techniki sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje technikę aktywnego słuchania i właściwie zadaje pytania w rozmowie z klientem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dopasowuje ofertę produktową do potrzeb klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje techniki zamykania sprzedaży i radzenia z obiekcjami klienta | Kryteria weryfikacji wymienia techniki zamykania sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia i stosuje techniki radzenia sobie z obiekcjami klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia działania follow-up po sprzedaży | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się skutecznie zarządza swoim czasem i ustala priorytety | Kryteria weryfikacji wymienia metody priorytetyzacji zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia metody automatyzacji prostych procesów w pracy agenta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się rozwija własny autorytet i kompetencje przywódcze | Kryteria weryfikacji wymienia techniki motywacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie delegowania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia kompetencje przyszłości jako przywódcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wdraża ekologiczne praktyki w codziennej pracy | Kryteria weryfikacji charakteryzuje pojęcie zielonych kompetencji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia przykłady ekologicznych praktyk w pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zielone produkty w branży ubezpieczeniowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia sposoby komunikacji zielonych wartości w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje" przygotowuje uczestnika do wykorzystania praktycznych umiejętności sprzedażowych oraz narzędzi efektywnego zarządzania sobą i zespołem w duchu zielonych kompetencji oraz budowania marki osobistej opartej na wartościach zrównoważonego rozwoju.
Szkolenie "Agent Przyszłości: skuteczna sprzedaż, efektywne zarządzanie, zielone kompetencje" skierowane jest do:
- agentów, doradców finansowych i menedżerów, którzy chcą sprzedawać nowocześnie, zarządzać skutecznie i działać w duchu zrównoważonego rozwoju,
- specjalistów z branży finansowej i usługowej, którzy chcą zrozumieć, jak integrować zielone kompetencje
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
MODUŁ 1: Skuteczna sprzedaż w ubezpieczeniach
Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży
- Trendy rynkowe, nowe potrzeby klientów
- Jak wyróżnić się jako doradca
Techniki sprzedaży i obsługi klienta
- Aktywne słuchanie, zadawanie pytań
- Dopasowanie produktu do klienta
Zamykanie sprzedaży i praca z obiekcjami
- Najczęstsze obiekcje, techniki radzenia sobie
- Finalizacja transakcji i follow-up
MODUŁ 2: Zarządzanie sobą i zespołem
Zarządzanie czasem i celami
- Priorytetyzacja zadań, planowanie dnia
- Automatyzacja prostych procesów
Podstawy zarządzania zespołem
- Motywowanie, delegowanie, komunikacja
Rozwój osobisty i przywództwo
- Budowanie własnego autorytetu
- Rozwijanie kompetencji przyszłości
MODUŁ 3: Zielone kompetencje agenta ubezpieczeniowego
Wprowadzenie do zielonych kompetencji
- Czym są zielone kompetencje?
- Dlaczego klienci coraz bardziej zwracają uwagę na ekologię?
Ekologiczne praktyki w pracy agenta
- Ograniczanie papieru, cyfryzacja
- Zrównoważony transport, ślad węglowy
Zielone produkty ubezpieczeniowe
- Ubezpieczenia dla OZE, aut elektrycznych, zielonego budownictwa
- Jak edukować klienta ekologicznie
Budowanie zielonej marki osobistej
- Jak komunikować proekologiczne wartości?
- Ekologia w social media i relacjach z klientami
Walidacja usługi odbędzie się 13 czerwca 2025 roku w godz. 15:30–15:45 i będzie polegała na przeprowadzeniu pisemnego testu teoretycznego jednokrotnego wyboru (ABC). Test został opracowany przez trenera prowadzącego we współpracy z walidatorem, w oparciu o zamierzone efekty usługi. Testy (w formie papierowej) zostaną rozdane uczestnikom przez trenera prowadzącego usługę.
Wyniki testu będą oceniane przez walidatora zgodnie z kluczem odpowiedzi przygotowanym przez trenera prowadzącego usługę po zakończonej usłudze rozwojowej.
Zostanie zachowania rozdzielność pomiędzy szkoleniem a walidacją usługi.
Informacje dodatkowe:
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
- Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do nowoczesnej sprzedaży. Techniki sprzedaży i obsługi klienta. | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Zamykanie sprzedaży i praca z obiekcjami. | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Zarządzanie czasem i celami. Podstawy zarządzania zespołem. Rozwój osobisty i przywództwo. | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Wprowadzenie do zielonych kompetencji. | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Ekologiczne praktyki w pracy agenta. Zielone produkty ubezpieczeniowe. Budowanie zielonej marki osobistej. | Prowadzący Artur Łuczak | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Test wiedzy - walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Łuczak
Ekspert w dziedzinie sprzedaży, zarządzania i sukcesji z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.
Współpracował z takimi firmami jak Onet.pl, Call Center Poland, Pramerica (Unum) czy PZU Życie.
Autor dwóch książek – jednej koncentrującej się na tworzeniu wielopokoleniowych biznesów („Przewodnik Sukcesyjny”) oraz drugiego praktycznego przewodnika opartego na własnych doświadczeniach w sprzedaży i zarządzaniu („Polowanie na Klienta”).
Swoją karierę rozpoczął od sprzedaży bezpośredniej, a następnie z powodzeniem budował i zarządzał zespołami sprzedażowymi.
Twórca skutecznych skryptów sprzedażowych i trener w zakresie sprzedaży B2B i B2C, zarządzania i sukcesji.
Prowadził szkolenia z zakresu sprzedaży i zarządzania dla wielu firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG i reklamowej, dzieląc się swoją wiedzą i inspirując do działania.
Prelegent na wielu konferencjach i seminariach, ceniony za umiejętność przekazywania praktycznej wiedzy w przystępny sposób.
Posiada ponad 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Informacje dodatkowe
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi