Intensywny kurs wakacyjny języka angielskiego na poziomie A1
Intensywny kurs wakacyjny języka angielskiego na poziomie A1
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe początkujące, rozpoczynające naukę języka angielskiego.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji28-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi48
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Opanowanie sprawności językowych na poziomie A1:- rozumienia ze słuchu wypowiedzi
- rozumienia prostych tekstów pisanych
- interakcji z rozmówcą
- budowania wypowiedzi
- pisania krótkich tekstów typu e-mail, notatka itp.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia rozumie znane mu słowa i bardzo podstawowe wyrażenia dotyczące go osobiście, jego rodziny i bezpośredniego otoczenia, gdy tempo wypowiedzi jest wolne a wymowa wyraźna. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia:- Odpowiada na proste pytania dotyczące siebie (np. imię, miejsce zamieszkania). - Wskazuje, o kim lub o czym mowa w krótkich, prostych wypowiedziach słuchanych w wolnym tempie. - Rozumie proste polecenia i pytania zadane wyraźnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia rozumie znane nazwy, słowa i bardzo proste zdania, np.: na tablicach informacyjnych i plakatach lub w katalogach. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia:- Wskazuje znaczenie prostych napisów, np. „Wejście”, „Wyjście”, „Toaleta”. - Wyszukuje i rozumie podstawowe informacje na plakatach lub w katalogach (np. godziny otwarcia, ceny). - Odpowiada na pytania dotyczące treści prostych ogłoszeń. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia bierze udział w rozmowie pod warunkiem, że rozmówca jest gotów powtarzać lub inaczej formułować swoje myśli, mówiąc wolniej oraz pomagając mu ująć w słowa to, co usiłuje opowiedzieć.Formułuje proste pytania dotyczące najlepiej mu znanych tematów lub najpotrzebniejszych spraw – i odpowiada na tego typu pytania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia:- Zadaje i odpowiada na proste pytania dotyczące podstawowych tematów (np. imię, wiek, adres). - Prosi o powtórzenie lub wyjaśnienie, gdy czegoś nie rozumie. - Utrzymuje krótką wymianę zdań, korzystając z wyuczonych zwrotów. - Potrafi poprosić o pomoc w sformułowaniu wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia używa prostych wyrażeń i zdań, aby opisać miejsce, gdzie mieszka i pracuje oraz ludzi, których zna, w tym kolegów z pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia:- Opisuje, gdzie mieszka (np. „Mieszkam w Warszawie”). - Wskazuje, z kim mieszka lub pracuje (np. „To jest mój kolega z pracy”). - Używa podstawowych przymiotników i rzeczowników do opisu osób i miejsc. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia jest w stanie napisać krótki, prosty tekst na widokówce, np. z pozdrowieniami z wakacji. Wypełnia formularze (np. w hotelu) z danymi osobowymi, takimi jak nazwisko, adres, obywatelstwo. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia:- Pisze krótkie pozdrowienia na widokówce, np. „Pozdrowienia z Gdańska!”. - Wypełnia formularz hotelowy, podając swoje imię, nazwisko, adres i obywatelstwo. - Stosuje poprawną formę podstawowych danych osobowych w piśmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Struktura kursu: 48 godzin dydaktycznych, 16 spotkań po 3 godziny dydaktyczne, przy czym ostatnie spotkanie poświęcone walidacji osiągniętych efektów
- Metody i materiały:
- podręcznik wiodący „Speakout A1”
- podstawowe słownictwo i struktury gramatyczne
- ćwiczenia praktyczne rozwijające wszystkie kompetencje językowe (mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie)
- materiały dodatkowe, takie jak nagrania audio czy platformy online
- Rodzaje zadań:
Ćwiczenia z mówienia
- Odtwarzanie i prowadzenie prostych dialogów, np. przedstawianie się, pytanie o imię, miejsce zamieszkania, narodowość, hobby czy rodzinę
- Ćwiczenia w zadawaniu i odpowiadaniu na podstawowe pytania dotyczące codziennych sytuacji (np. w sklepie, na lotnisku, w restauracji)
- Gry językowe i role-play z wykorzystaniem kart obrazkowych lub scenek z życia codziennego
Ćwiczenia ze słuchania
- Słuchanie krótkich nagrań (dialogów, monologów, piosenek) z prostym słownictwem i powolną wymową, a następnie odpowiadanie na pytania do tekstu lub uzupełnianie luk
- Rozpoznawanie podstawowych zwrotów i poleceń w nagraniach native speakerów
Ćwiczenia z czytania
- Czytanie krótkich tekstów użytkowych: ogłoszeń, e-maili, opisów osób, miejsc lub przedmiotów
- Zadania na wyszukiwanie informacji w prostych tekstach, np. imion, dat, miejsc
Ćwiczenia z pisania
- Wypełnianie formularzy osobowych (imię, nazwisko, adres, narodowość)
- Pisanie krótkich notatek, wiadomości, opisów siebie lub swojej rodziny przy użyciu prostych zdań i wyrażeń
- Tworzenie list zakupów, planów dnia, prostych zaproszeń lub pozdrowień
Ćwiczenia gramatyczne i leksykalne
- Uzupełnianie luk w zdaniach odpowiednimi słowami lub formami gramatycznymi
- Łączenie zdań lub słów w pary (matching), dopasowywanie obrazków do słów
- Tłumaczenie prostych zdań z polskiego na angielski i odwrotnie
- Krótkie testy sprawdzające opanowanie nowego materiału
- Wykorzystywanie fiszek i ćwiczeń obrazkowych do nauki słownictwa
Dodatkowe formy aktywności
- Zadania interaktywne i ćwiczenia online dostępne na platformach towarzyszących podręcznikom
- Powtarzanie i utrwalanie materiału za pomocą testów i powtórek zgodnie z krzywą zapominania
Tematyka zajęć
1.
Rozdział 1: Wprowadzenie. Witajcie! Cześć! Dwa zawody. To jest James. Meldowanie się w hotelu
Słownictwo: liczebniki główne 0–10, dni tygodnia, inne słownictwo wykorzystywane podczas lekcji; kraje i narodowości; zwroty na powitanie i pożegnanie, kraje i narodowości; zawody; alfabet
Gramatyka: czasownik to be dla pierwszej i drugiej osoby liczby pojedynczej; czasownik to be dla trzeciej osoby liczby pojedynczej
2.
Rozdział 1: Tworzenie pytań. Jak masz na imię? Co masz w torbie?
Gramatyka: liczba pojedyncza i mnoga rzeczowników, przedimki a i an,czasownik to have
Powtórzenie wiadomości – rozdział 1. Sprawdzian.Omówienie i poprawa sprawdzianu.
3.
Rozdział 2: Gdzie oni są? Cześć i witajcie! Rodzina i przyjaciele. Rozmowa towarzyska. Krótkie rozmowy.
Słownictwo: liczebniki główne 11–100, przymiotniki, członkowie rodziny, uczucia
Gramatyka: czasownik to be dla liczby mnogiej, zaimki dzierżawcze
4.
Rozdział 2: Konkurs na najlepszego kucharza. Opis przyjaciela.
Słownictwo: zawody
Gramatyka: pytania szczegółowe z czasownikiem to be
Powtórzenie wiadomości – rozdział 2. Sprawdzian.Omówienie i poprawa sprawdzianu.
5.
Rozdział 3: Ulubione przedmioty. Torba Susan. Co masz na biurku? Czy masz…? Ubrania. Ile to kosztuje? Kupowanie. Profil osobowy.
Słownictwo: wyposażenie domu, ulubione przedmioty, przedmioty życia codziennego, ubrania, wyrażanie upodobań i opinii
Gramatyka: dopełniacz saksoński, czas Present Simple z czasownikiem to have, pytania ogólne
6.
Powtórzenie wiadomości – rozdział 3. Sprawdzian.Omówienie i poprawa sprawdzianu.
Rozdział 4: Czas na lunch!
Słownictwo: produkty spożywcze
Gramatyka: przysłówki częstotliwości
7.
Rozdział 4: Dzień z życia. Ona wstaje o szóstej. W kawiarni. Jak składać zamówienie w kawiarni. „Ziemia widziana z Kosmosu” – film dokumentalny. Czy on pracuje?
Słownictwo: czynności życia codziennego, słownictwo związane z pobytem w kawiarni, produkty spożywcze
Gramatyka: czas Present Simple – czasowniki regularne w trzeciej osobie liczby pojedynczej, czas Present Simple – pytania ogólne w trzeciej osobie liczby pojedynczej
8.
Powtórzenie wiadomości – rozdział 4. Sprawdzian.Omówienie i poprawa sprawdzianu.
Rozdział 5: Dobrzy koledzy z pracy. Tak, potrafię!
Słownictwo: czasowniki, umiejętności
Gramatyka: zaimki osobowe w funkcji dopełnienia, czasownik can – umiejętności
9.
Rozdział 5: Co potrafisz? To jest drogie. Czy możesz mi pomóc? Urodziny! Liczebniki porządkowe.
Słownictwo: przymiotniki, miesiące i dni tygodnia
Gramatyka: czasownik can – umiejętności, liczebniki porządkowe
Powtórzenie wiadomości – rozdział 5.
10.
Sprawdzian.Omówienie i poprawa sprawdzianu.
Rozdział 6: Pomieszczenia i meble. Miejsca w mieście.
Słownictwo: pomieszczenia w domu, meble i wyposażenie, miejsca w mieście.
Gramatyka: przyimki miejsca, konstrukcja there is / there are
11.
Rozdział 6: Gdzie jest…? Program podróżniczy „The Travel Show”. Opisywanie wycieczki po mieście.
Gramatyka: rodzajnik określony the
Powtórzenie wiadomości – rozdział 6. Sprawdzian.
12.
Omówienie i poprawa sprawdzianu.
Rozdział 7: Czynności życia codziennego. Gdzie ona mieszka? Bohaterowie. Kto był twoim bohaterem w dzieciństwie? Części ciała.
Słownictwo: czynności życia codziennego, przymiotniki, części ciała, dolegliwości
Gramatyka: czas Present Simple – pytania szczegółowe, was i were
13.
Rozdział 7: Co ci dolega? Pisanie posta.
Gramatyka: tryb rozkazujący
Powtórzenie wiadomości – rozdział 7. Sprawdzian. Omówienie i poprawa sprawdzianu.
14.
Rozdział 8: Weekend poza domem! Czynności wykonywanie w czasie wolnym. On wstał wcześnie. Środki transportu. Pytanie o informacje związane z podróżą.
Słownictwo: czasowniki, czynności wykonywane w czasie wolnym, środki transportu
Gramatyka: czas Past Simple – czasowniki regularne, czas Past Simple – czasowniki nieregularne
15.
Rozdział 8: Ona chciałaby się nauczyć tańczyć. Spróbuj czegoś nowego!
Gramatyka: want i would like
Powtórzenie wiadomości – rozdział 8. Sprawdzian. Omówienie i poprawa sprawdzianu.
16.
Spotkanie podsumowujące – walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 zajęcia | Prowadzący Bożena Ziemniewicz | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Bożena Ziemniewicz
Coach (akredytacja Noble Manhattan Coaching Institute) i mentor z doświadczeniem zwłaszcza w zarządzaniu i w samorządzie gospodarczym (wiceprzewodnicząca Rady Gospodarczej Województwa Łódzkiego, wiceprezes Łódzkiej Izby Przemysłowo-Handlowej).
Ekonomistka, absolwentka Handlu Zagranicznego na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Absolwentka Akademii Dyplomacji i Studium Doktoranckiego Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Łódzkiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe – podręcznik SPEAKOUT A1 (materiały dydaktyczne książka i ćwiczenia oraz dostępy online) w cenie usługi.
Walidacja efektów w postaci testu teoretycznego i wywiadu swobodnego prowadzona na ostatnich zajęciach. Trener nie będzie ingerować w jakikolwiek sposób w ocenę wypowiedzi uczestnika, nie będzie obecny na spotkaniu walidacyjnym.
Osoba walidująca dokona oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestnika.
Zastrzegamy, że osoba prowadząca oraz osoba walidująca mogą ulec zmianie.
Warunki uczestnictwa
Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnik rozwiązuje test diagnostyczny, pozwalający określić poziom wyjściowy. W przypadku osób początkujących możliwe jest poprzestanie na zalogowaniu do testu.
Obowiązuje podpisanie umowy z BRITISH CENTRE Sp. z o.o.
Po obustronnym uzgodnieniu, istnieje możliwość zmiany terminu zajęć.
Po wykonanej usłudze zostanie przeprowadzona ankieta satysfakcji oraz analiza efektów.
Informacje dodatkowe
Usługa obejmuje 48 godzin dydaktycznych, realizowanych w czasie 16 spotkań po 3 godziny dydaktyczne. Szkolenie odbywa się wg harmonogramu ustalonego przed rozpoczęciem zajęć. Szkolenie prowadzone jest online na żywo z lektorem.
Wymagane jest aktywne uczestnictwo w minimum 85% zajęć czasu trwania usługi, tzn. w 41 godzinach dydaktycznych (30,6 godziny zegarowej).
Kolejność realizowanych zagadnień lub ich modyfikacja może ulec zmianie na życzenie kursantów. Przerwa w trakcie zajęć może zostać zrealizowana w innym momencie czasu ich trwania na życzenie kursantów lub prowadzącego.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się za pośrednictwem platformy LangLion połączonej z platformą Zoom.us.
Wymagany jest dostęp do komputera/laptopa lub innego urządzenia z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem.
Warunki minimalne łącza internetowego: prędkość pobierania – 1 Mb/s; prędkość wysyłania 1 Mb/s.