Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi i cyfryzacja przedsiębiorstwa w dobie zmian!
Możliwość dofinansowania
Szkolenie- Zarządzanie zasobami ludzkimi i cyfryzacja przedsiębiorstwa w dobie zmian!
Numer usługi 2025/05/05/175925/2724695
9 471,00 PLN
brutto
7 700,00 PLNnetto
215,25 PLNbrutto/h
175,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przedsiębiorstwa na których wykonywanie pracy mają wpływ cyfryzacja, oraz odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji04-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi44
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik stosuje i rozróżnia nowoczesne narzędzia cyfrowe w firmie optymalizując procesy podczas pracy. Uczestnik stosuje metody zarządzania zasobami ludzkimi w firmie przyczyniając się do pozytywnych relacji w zespole, oraz utrzymania stanowiska pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia cyfrowe i wykorzystuje je podczas wykonywania pracy. | Kryteria weryfikacji -Rozróżnia narzędzia i systemy cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik obsługuje narzędzia cyfrowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zasady związany z użytkowaniem narzędzi cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje techniki i zasady komunikacji, oraz zarządzania zasobami ludzkimi w zespole | Kryteria weryfikacji -Uczestnik wykorzystuje techniki pozytywnej komunikacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik zapobiega konfliktom między kadrą kierowniczą, a pracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik zna sposoby odpowiedniej komunikacji wewnątrz zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik wykorzystuje techniki efektywnego zarządzania czasem i optymalizuje procesy podczas wykonywania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje pozytywne środowisko pracy i relacje w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji -Charakteryzuje zasady budowania pozytywnego środowiska pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -Uczestnik rozróżnia negatywne, oraz pozytywne praktyki zarządzania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje możliwości rozwoju i utrzymania miejsca pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Zaświadczenie ukończenia szkolenia zawiera opis efektów uczenia się nabytych przez uczestników.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument wydany uczestnikowi potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
DZIEŃ 1: Wprowadzenie i Transformacja Cyfrowa
Blok 1: Transformacja Cyfrowa Przedsiębiorstwa
- Wprowadzenie do cyfryzacji i jej znaczenie w biznesie.
- Kluczowe korzyści wynikające z wdrażania rozwiązań cyfrowych:
- Cyfrowe zarządzanie dokumentacją
- Case studies: Sukcesy wdrożenia transformacji cyfrowej w firmach.
Blok 2: Zarządzanie Zmianą w Cyfrowej Transformacji
- Przygotowanie organizacji do zmian:
- Analiza potrzeb klientów i zespołu.
- Planowanie procesu zakupu i wdrożenia technologii.
Blok 3: Komunikacja w procesie zmiany przedsiębiorstwa
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w procesie transformacji.
- Optymalizacja działań i skracanie czasochłonnych procesów na podstawie danych.
DZIEŃ 2: Narzędzia Cyfrowe i Zarządzanie Technologiami
Blok 1: Wdrażanie Narzędzi Cyfrowych
- Przegląd nowoczesnych narzędzi cyfrowych:
- Systemy zarządzania (CRM)
- Narzędzia do analizy danych i raportowania.
- Platformy komunikacyjne i narzędzia współpracy zespołowej
- Przedstawienie propozycji strategii wdrożenia narzędzi w firmie:
- Dopasowanie technologii do potrzeb przedsiębiorstwa.
- Opcje strategii umożliwiających wdrożenie technologii
Blok 2: Innowacyjne Technologie w Przedsiębiorstwie
- Narzędzia cyfrowe, które możemy wykorzystać w naszej firmie
- modele funkcjonowania i korzyści.
- Automatyzacja procesów – jak wykorzystać technologię do zwiększenia efektywności.
DZIEŃ 3: Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Blok 5: Zarządzanie Ludźmi w Środowisku Cyfrowym
- Nowoczesne podejście do zarządzania zespołem
- Motywowanie pracowników w dobie cyfrowych zmian.
- Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu.
- Pozytywna komunikacja w innowacyjnym i zmiennym środowisku pracy
- Budowanie zaangażowanie zespołu
- Stworzenie środowiska rozwojowego w pracy
Blok 6: Rozwój Kompetencji Cyfrowych Pracowników
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne – jak efektywnie podnosić kompetencje cyfrowe w zespole.
- Jak dobierać ścieżkę rozwoju pracowników w dobie rozwoju kompetencji cyfrowej
DZIEŃ 4: Bezpieczeństwo Cyfrowe i Walidacja
Blok 7: Ochrona Danych i Bezpieczeństwo Cyfrowe
- Praktyczne aspekty bezpieczeństwa w cyfrowym środowisku pracy
- Phishing i inne zagrożenia cybernetyczne.
- Zasady bezpiecznego korzystania z narzędzi cyfrowych.
- Case study: Przykłady incydentów związanych z bezpieczeństwem danych.
- Dyskusja i podsumowanie
Blok 8: Walidacja Szkolenia
- Test teoretyczny podsumowujący wiedzę zdobytą podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 5
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Wprowadzenie i Transformacja Cyfrowa | Prowadzący Adam Pecyna | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 11:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Narzędzia Cyfrowe i Zarządzanie Technologiami | Prowadzący Adam Pecyna | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 11:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Zarządzanie Zasobami Ludzkimi | Prowadzący Sebastian Figat | Data realizacji zajęć 07-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 11:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Bezpieczeństwo Cyfrowe | Prowadzący Sebastian Figat | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 471,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Adam Pecyna
Absolwent renomowanych uczelni takich jak Uniwersytet Gdański na wydziale Politologii, oraz Wyższej szkoły Bankowej na wydziale Ekonomii ze specjalizacją zarządzania i sprzedaży.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
Adam Pecyna jest cenionym ekspertem z zakresu psychologii sprzedaży, zarządzania, oraz budowania zespołów który swoją wiedzę od wielu lat wykorzystuje w praktyce do pomocy przedsiębiorstwom w rozwoju i poprawy efektywności. Przechodził stanowiska od przedstawiciela handlowego, przez managera, oraz dyrektora. Zarządzał i był odpowiedzialny za budowę zespołów nawet do 80 pracowników.
Pracował między innymi w branżach takich jak hotelarska, gastronomiczna, rozwój osobisty, oraz e-learning.
Trener-wykładowca na kursach, oraz szkoleniach sprzedaży i zarządzania od ponad 7 lat. Pomaga wielu firmom analizować efektywność ich rozwiązań i procesów biznesowych.
2 z 2
Sebastian Figat
Sebastian to doświadczony manager gastronomii, specjalizujący się w optymalizacji procesów, sprzedaży eventowej oraz wdrażaniu nowoczesnych technologii, w tym sztucznej inteligencji, w branży HoReCa. Swoją karierę rozpoczął jako kelner, przechodząc przez kolejne szczeble aż do roli managera zarządzającego w prestiżowych lokalach, takich jak Baila Show & Dining, Browar Warszawski czy Blue Cactus. Dzięki doświadczeniu w sprzedaży eventów osiągnął rekordowe wyniki, generując przychody na poziomie ponad 6 mln zł rocznie. Sebastian ukończył certyfikowany kurs Business Programme AI w Ecadeo Jakuba Roskosza, co pozwoliło mu skutecznie wdrażać rozwiązania AI zwiększające rentowność restauracji. Ukończył Akademię Teatralną im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie na kierunku aktorstwo dramatyczne. Posiada także certyfikaty Managera Gastronomii HorArt HoReCa Academy Poland, kurs mediacji PARP oraz wystąpień publicznych. Specjalizuje się w zwiększaniu obrotu firm i podnoszeniu efektywności operacyjnej poprzez optymalizację procesów. Swoją wiedzę przekłada również na szkolenia w innych branżach, pokazując uniwersalność sztucznej inteligencji oraz swoich umiejętności mediacyjnych i sprzedażowych. Jego podejście łączy strategiczne zarządzanie, skuteczną sprzedaż i innowacyjne technologie, czyniąc go jednym z najbardziej wszechstronnych ekspertów w optymalizacji biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Każdy z uczestników otrzymuje dedykowane materiały szkoleniowe (komplet dokumentów szkoleniowych w wersji pdf)
Adres
Adres
Romany-Sebory 39
06-300 Romany-Sebory
woj. mazowieckie
Sala konferencyjna
Kontakt
Kontakt
Jacek Jaskólski
E-mail
jacek@houseofimpact.co
Telefon
(+48) 698 691 309