Szkolenie w ramach Akademii HR : Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Szkolenie w ramach Akademii HR : Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupę docelową usługi stanowią:
- zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestników do zrozumienia i pozytywnego wykorzystania nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym. Wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje zmiany społeczne i gospodarcze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Kryteria weryfikacji zarządza kapitałem ludzkim | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Kryteria weryfikacji rozpoznaje metody zarządzania zmianami w kontekście branży | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Kryteria weryfikacji ocenia zgodności sporządzonych wniosków z aktualnymi trendami HR oraz ich adekwatność do specyfiki własnej organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji analizuje skuteczności wdrożonych rozwiązań oraz poziom zaangażowania poszczególnych grup pracowników w proces implementacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Kryteria weryfikacji ocenia dynamiki zmian postaw i zachowań pracowników na podstawie obserwacji oraz feedbacku | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Kryteria weryfikacji porównuje stan wyjściowy i docelowego w zakresie przygotowania organizacji do wdrażania zmian, uwzględniające opinie pracowników oraz wskaźniki organizacyjne. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji monitoruje skuteczności wdrożonych innowacji oraz analiza wpływu na efektywność organizacyjną | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji ocenia stopnia dopasowania przygotowanych programów HR do zidentyfikowanych potrzeb oraz ich efektywność w zakresie integracji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Kryteria weryfikacji ocenia trafności diagnozy źródeł oporu oraz skuteczności zastosowanych strategii eliminujących bariery w procesie zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji analizuje skuteczności komunikacji z różnymi grupami interesariuszy oraz sposób uwzględnienia ich opinii w podejmowanych działaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Kryteria weryfikacji Przekazuje informacje przez poszczególne grupy interesariuszy oraz ich gotowość do współpracy | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Kryteria weryfikacji akceptuje stopień wprowadzonych zmian oraz ich wpływ na motywację i zaangażowanie zespołu | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa przygotowuje uczestników do zrozumienia i pozytywnego wykorzystania nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. Wykorzystanie dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym. Wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
---
Grupę docelową usługi stanowią:
- zespoły HR,
- pracownicy przedsiębiorcy odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
- menadżerowie lub kandydaci na menadżerów odpowiedzialni za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi.
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
---
PROGRAM:
Dzień 1
- Rozwijanie pracowników poprzez delegowanie zadań i odpowiedzialności, kontekst dopasowania trudności zadań i stopnia partycypacji w decyzjach - drabina delegowania, 5 kroków zlecenia zadań, 7 poziomów delegowania)
- Geneza konfliktów - trójkąt dramatyczny, gry psychologiczne, konstruktywna i de-konstruktywna rola konfliktu
- Fazy konfliktu - koło konfliktów moore'a, cykl konfliktu, zapalnik konfliktu
- Komunikacja jako istota działań pojednawczych czyli podstawy konstruktywnego porozumiewania się.
- Techniki i narzędzia przydatne w rozwiązywaniu sporów, konfliktów i trudnych sytuacji w zespołach.
Dzień 2
- INCLUSIVE leadership – jak być przywódcą włączającym? - budowanie motywacji różnych pokoleń, różne koncepcje kariery
- Na czym polega różnica pokoleniowych wartości w odniesieniu do koncepcji dynamiki spiralnej ? Tworzenie portretów generacyjnych
- Oczekiwania względem pracodawców oraz przełożonych – preferencje międzypokoleniowe, działania motywujące oraz rozwojowe dla przedstawicieli każdego z pokoleń
- Kim jest lider nowej generacji oraz jakie pełni role w różnorodnym zespole ?
- Portret generacyjny twojego zespołu czyli kogo mam na pokładzie i jakich zachowań, sposobu komunikacji i współpracy ode mnie jako lidera oczekują osoby reprezentujących poszczególne pokolenia.
Dzień 3
- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą w organizacji w tzw. „nowej normalności” - poziomy wprowadzania zmiany, • ludzka strona zmiany, indywidualne doświadczenia w zmianie
- Etapy przejścia pracownika przez zmianę i oczekiwane zachowania menadżera
- Najczęstsze błędy w przeprowadzaniu zespołów przez zmianę i ich konsekwencje - modele radzenia sobie z oporem podczas zmiany, metody motywacji i budowania pozytywnego nastawienia do zmian u pracowników.
- Czym jest świat VUCA i jak budować odporność pracowników podczas zmian ?
- Metody informacji zwrotnej podczas etapów wprowadzania zmiany - 8 kroków wprowadzania zmian w organizacji, kluczowe role, zadania i odpowiedzialności w procesie zmiany, rola ambasadora zmiany i monitorowanie satysfakcji z wprowadzanych zmian
Dzień 4
- Określanie priorytetów i zarządzanie osobistą efektywnością (matryca eisenhowera, pareto, top 3,).
- Rozpoznawanie psychologicznych blokad i pułapek myślenia w procesie podejmowania decyzji (generalizacja, pomijanie ryzyk, niedoszcowanie ryzyk, brak pytania o informację zwrotną i słuchania).
- 4 wrogowie podejmowania decyzji.
- Model WRAP, Model ZWI, 7 pytań jako narzędzia wspierające proces decyzyjny.
- Podejmowanie decyzji w kontekście tworzenia motywującego środowiska pracy
- Walidacja usługi: test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji
---
Forma prowadzenia zajęć: szkolenie o charakterze warsztatowym, prowadzone metodami interaktywnymi i aktywizującymi, tj. praca z case study, ćwiczenia grupowe, prezentacja, symulacje.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności
Wyposażenie sali szkoleniowej i warunki organizacyjne: sala wyposażona jest w stoły i krzesła z możliwością ich przestawiania na czas zadań grupowych lub indywidualnych. Wyposażona jest w rzutnik (potrzebny na czas prezentacji) oraz przestrzeń do prezentowania zadań przez uczestników przed grupą.
Szkolenie jest realizowane w godzinach zegarowych. Przerwy i czas walidacji są wliczone w czas usługi rozwojowej
Szkolenie składa się z 20 godzin zajęć praktycznych oraz 6 godzin 30 minut zajęć teoretycznych, szczegółowa plan zajęć znajduje się w harmonogramie.
Program szkolenia jest dostosowany do określonej w karcie grupy docelowej, celu usługi i czasu jej trwania.
Warunkiem uzyskania certyfikatu/zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenia zajęć w formie uzyskania wyniku pozytywnego z testu oraz pozytywny wynik z formy walidacji w postaci: analizy dowodów i deklaracji oraz testu teoretycznego.
Przyjęte metody walidacji w pełni pozwalają na sprawdzenie uzyskania przez uczestnika oczekiwanych kompetencji w obszarze wiedza, umiejętności i kompetencje społeczne.
Usługodawca oświadcza, że proces walidacji jest zgodny z wytycznymi BUR.
Osiągnięcie efektów uczenia się zostanie zweryfikowane w wymienionych formach walidacji i potwierdzone przez osobę wskazaną do walidacji w niniejszej karcie.
Usługa nie wynika z obowiązku przeprowadzenia szkoleń na zajmowanym stanowisku pracy wynikających z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu BHP, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy); nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills); nie jest tożsama z usługą, która została wcześniej sfinansowana w ramach dofinansowania z innych źródeł.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Rozwijanie pracowników poprzez delegowanie zadań i odpowiedzialności, kontekst dopasowania trudności zadań i stopnia partycypacji w decyzjach | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Geneza konfliktów - trójkąt dramatyczny, gry psychologiczne, konstruktywna i de-konstruktywna rola konfliktu | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Fazy konfliktu - koło konfliktów moore'a, cykl konfliktu, zapalnik konfliktu | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Komunikacja jako istota działań pojednawczych czyli podstawy konstruktywnego porozumiewania się. | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Techniki i narzędzia przydatne w rozwiązywaniu sporów, konfliktów i trudnych sytuacji w zespołach. | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 INCLUSIVE leadership – jak być przywódcą włączającym? - budowanie motywacji różnych pokoleń, różne koncepcje kariery | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Na czym polega różnica pokoleniowych wartości w odniesieniu do koncepcji dynamiki spiralnej ? Tworzenie portretów generacyjnych | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Oczekiwania względem pracodawców oraz przełożonych – preferencje międzypokoleniowe, działania motywujące oraz rozwojowe dla przedstawicieli każdego z pokoleń | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Kim jest lider nowej generacji oraz jakie pełni role w różnorodnym zespole ? | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Portret generacyjny twojego zespołu czyli kogo mam na pokładzie i jakich zachowań, sposobu komunikacji i współpracy ode mnie jako lidera oczekują osoby reprezentujących poszczególne pokolenia. | Prowadzący Agnieszka Czaplińska | Data realizacji zajęć 12-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Rola menadżera w zarządzaniu zmianą w organizacji w tzw. „nowej normalności” - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Etapy przejścia pracownika przez zmianę i oczekiwane zachowania menadżera - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Najczęstsze błędy w przeprowadzaniu zespołów przez zmianę i ich konsekwencje - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Czym jest świat VUCA i jak budować odporność pracowników podczas zmian ? - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Metody informacji zwrotnej podczas etapów wprowadzania zmiany - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:45 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Określanie priorytetów i zarządzanie osobistą efektywnością (matryca eisenhowera, pareto, top 3,) - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Rozpoznawanie psychologicznych blokad i pułapek myślenia w procesie podejmowania decyzji- ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 4 wrogowie podejmowania decyzji - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:15 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Przerwa | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Model WRAP, Model ZWI, 7 pytań jako narzędzia wspierające proces decyzyjny - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Podejmowanie decyzji w kontekście tworzenia motywującego środowiska pracy -ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący Marta Sosińska | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja usługi: test teoretyczny, analiza dowodów i deklaracji - ćwiczenia, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 437,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 437,50 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Marta Sosińska
Agnieszka Czaplińska
posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu struktur trenerskich, w 2015 roku otrzymała nagrodę HR Najwyższej Jakości za stworzenie i wprowadzenie ścieżki rozwoju Trenerów. Wdrażała kulturę coachingową w organizacjach oraz tworzyła zespół coachów, realizowała
procesy coachingowe. Prezes grupy rekomendacji biznesowych BNI Connect Warszawa - 2 kadencja POSIADA CERTYFIKATY Coach PCD - Noble Manhattan Coaching, Coach Grupowy i Zespołowy- Pracownia NOVO, Coach biznesu ACSTH- Pracownia Novo, Trener Extended DISC, IP
121, Bridge Personality Trener i Coach procesu LockLuck. Ukończyła liczne kursy doskonalące warsztat trenera oraz zarządzania szkoleniami. Z wykształcenia pedagog resocjalizacji oraz Trener Grupowy. Od kilku lat realizuje autorskie programy rozwojowe z zakresu komunikacji,
budowania zespołów, pracy coachingowej z zespołami oraz grupami. Posiada wieloletnie doświadczenie w uczeniu menedżerów narzędzi coachingowych.
Posiada 120 h godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma na szkoleniu: materiały szkoleniowe: skrypt, prezentację, ćwiczenia w formie online oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunki niezbędne do nabycia kompetencji w ramach usługi:
- Uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej, potwierdzone przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora szkolenia liście obecności.
- Udział w walidacji oraz potwierdzone na etapie walidacji nabycia przewidzianych dla usługi efektów uczenia się poprzez pozytywne zaliczenie testu.
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności (dotyczy usług stacjonarnych) i/lub raportem z logowania (dotyczy usług mieszanych oraz usług zdalnych w czasie rzeczywistym).
- Przynależność do grupy docelowej usługi.
Informacje dodatkowe
- Po zakończeniu usługi uczestnik otrzyma zaświadczenie o ukończeniu usługi.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot, z którym pracodawca lub delegowany pracownik korzystający ze wsparcia są powiązani kapitałowo lub osobowo.
- Usługa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Beneficjenta lub partnera w danym projekcie oraz przez podmiot powiązany z Beneficjentem lub partnerem kapitałowo lub osobowo.
- Usługodawca nie jest podmiotem jednocześnie korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce
- Usługa nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Platforma komunikacyjna - Zoom
Wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny/laptop, kamera wbudowana/na USB, mikrofon, słuchawki/ głośniki, system operacyjny minimum Windows XP/MacOS High Sierra, min 2 GB pamięci RAM, pamięć dysku minimum 10GB, łącze internetowe minimum 10 kb/s,
Okres ważności linku: od 1 h przed godziną rozpoczęcia szkolenia w dniu pierwszym do godziny po zakończeniu szkoleń w dniu ostatnim
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi