Kreatywny początek: Jak budować markę w social mediach- szkolenie
Kreatywny początek: Jak budować markę w social mediach- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm, pracownicy zajmujący się marketingiem firmy, osoby chcące nauczyć się podstaw marketingu
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do używania czatu GPT w social mediach oraz samodzielnego prowadzenia profli firmowych na platformach Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik-TokEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Posługuje się wiedzą dotyczącą zasady marketingu w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji -omawia zasady marketingu w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -omawia przykłady wykorzystania czatu GPT w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -omawia zasady planowania publikacji treści w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się 2. Wykonuje wdrożenie usprawnień w organizacji pracy biurowej oraz działań marketingowych z wykorzystaniem w mediów społecznościowych | Kryteria weryfikacji -tworzy i zarządza profilami firmowymi, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji -zakłada i optymalizuje konto firmowe, tworzy spójne i angażujące profile | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji -poznaje Chat GPT jako narzędzie do prowadzenia profili w social mediach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Organizacja przerw i liczba godzin szkolenia:
- Szkolenie stacjonarne - trwa 11 godzin dydaktycznych.
- Szkolenie liczone jest w godzinach dydaktycznych - 1h=45 min
- przerwy wliczają się do czas trwania szkolenia.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu usługi:
- Szkolenie adresowane do właścicieli firm, pracownicy, którzy chcą skutecznie wykorzystać dostępne narzędzia technologiczne do usprawnienia swojej pracy oraz poprawy wyników w zakresie marketingu
- Aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie celu konieczne jest wykonanie ćwiczeń wskazanych przez trenera.
Warunki organizacyjne:
- Usługa będzie realizowana w formie wykładu oraz praktycznych ćwiczeń na laptopie.
- Każdy uczestnik pracuje przy swoim stanowisku (laptop).
Proces przeprowadzenia walidacji
- Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego.
Program szkolenia
9:00 – 10:30: Wprowadzenie do Social Media Marketingu
○ Definicja i rola mediów społecznościowych w strategiach marketingowych.
○ Przegląd najpopularniejszych platform społecznościowych: Facebook,
Instagram, LinkedIn.
○ Znaczenie budowania obecności marki online.
10:30 – 12:00: Tworzenie i zarządzanie profilami firmowymi
○ Zakładanie i optymalizacja kont firmowych.
○ Tworzenie spójnych i angażujących profili.
○ Wskazówki dotyczące budowania pierwszych treści.
12:00 – 13:30: Tworzenie angażujących treści
○ Rodzaje treści (tekst, grafika, wideo).
○ Harmonogram postów i częstotliwość publikacji.
○ Jak tworzyć treści dopasowane do grupy docelowej?
13:30 – 14:00: Przerwa obiadowa
14:00 – 16:00: Chat GPT jako narzędzie.
○ Zapoznanie z Chatem jako narzędziem. .
○ Jak posługiwać się Chatem w prowadzeniu profili w social mediach.
○ Praktyczne zastosowanie - trening pisania.
16:00 – 17:15: Tworzenie strategii social media
○ Jak zbudować prostą strategię działania.
○ Wyznaczanie celów i kluczowych wskaźników efektywności (KPI).
○ Q&A i podsumowanie szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Wprowadzenie do Social Media Marketingu | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Tworzenie i zarządzanie profilami firmowymi | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Tworzenie angażujących treści ○ Rodzaje treści (tekst, graka, wideo) | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Chat GPT jako narzędzie | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Tworzenie strategii social media. | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja: test wykonany za pomocą narzędzi cyfrowych | Prowadzący Łukasz Kaplita | Data realizacji zajęć 29-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,82 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Kaplita
Od 14 roku życia zajmuje się sprzedażą. Obecnie zajmuje się tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Prowadzi także dział handlowy. Od 2017 roku Prezes Silesia Start-Up Sp. z o.o., a od 2015 roku Dyrektor Regionalny Wertui Sp. z o.o.
Wykształcenie wyższe – kierunek Psychologia w biznesie. Google Digital Sales Certyfication, Persolog Win Master Negotation, Ukończone szkolenie z ""Negocjacje biznesowe z wykorzystaniem licencjonowanych narzędzi szkoleniowych"""". Od 3 lat prowadzi szkolenia sprzedażowe, przekazuje swoim klientom wiedzę z obszaru budowania sieci sprzedaży oraz wdrażania nowych produktów. Uczy także, jak aktywnie pozyskiwać klientów biznesowych.""
2020- Infinity Power International kurs The society of neuro-linguistic programminc
2022- ukonczenie studiów wyższych na kieunku Prychologia w biznesie, specjalność Psychologia menadżera - Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
2022- warsztaty szkoleniowe Skuteczny Cold Calling w sprzedaży"
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt przygotowany przez trenera
Informacje dodatkowe
W przypadku otrzymania dofinansowania na poziomie co najmniej 70% szkolenie będzie zwolnione z podatku VAT na podstawie par. 3. ust. 1 pkt 14 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
W przypadku szkoleń, które nie są dofinansowane na poziomie minimum 70% to ceny netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
Szkolenie odbywa się zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczące realizacji usług szkoleniowych.
Przed zapisem na szkolenie prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 533 81 82 83 w celu sprawdzenia dostępności miejsc na dany termin.
Zalecamy zabranie ze sobą laptopa z dostępem do Internetu ale nie jest to konieczne do udziału w szkoleniu.
Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna szkolenia = 45 minut)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja