Marketing internetowy i sprzedaż w erze AI
Możliwość dofinansowania
Marketing internetowy i sprzedaż w erze AI
Numer usługi 2025/04/29/25838/2717449
3 245,00 PLN
brutto
3 245,00 PLNnetto
180,28 PLNbrutto/h
180,28 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby zajmujące się sprzedażą, marketingiem, tworzeniem kampanii reklamowych oraz właściciele małych i średnich firm, którzy chcą efektywnie wykorzystywać narzędzia AI.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji09-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik poznaje techniki tworzenia ofert handlowych i kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi AI, analizuje konkurencję, segmentuje rynek i optymalizuje działania reklamowe w celu zwiększenia wyników sprzedażowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje cechy produktu spełniającego potrzeby klientów | Kryteria weryfikacji Wymienia cechy produktu/usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyjaśnia, jak dostosować ofertę do rynku | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody dostosowania oferty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje konkurencję i dokonuje segmentacji rynku | Kryteria weryfikacji Opisuje metody analizy i segmentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy buyer personę wykorzystując AI | Kryteria weryfikacji Definiuje buyer personę i narzędzia AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Formułuje propozycję wartości w sposób zrozumiały | Kryteria weryfikacji Określa elementy propozycji wartości | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Moduł 1: Jak budować oferty, które sprzedają?
- Projektowanie produktu/usługi spełniającej potrzeby klientów
- Analiza konkurencji i segmentacja rynku
- Identyfikacja grupy docelowej i tworzenie buyer person z użyciem AI
- Definiowanie propozycji wartości
- Generowanie oferty handlowej z wykorzystaniem narzędzi AI
- Strategie cenowe
Czas trwania modułu: 9 godzin dydaktycznych (wykład + ćwiczenia)
Moduł 2: Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych krok po kroku
- Narzędzia cyfrowe do promocji (strony, sklepy online, media społecznościowe)
- Zasady korzystania z Facebook (Meta) Ads i Google Ads
- Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych
- Wykorzystanie AI do zwiększania efektywności kampanii
- Monitorowanie i testowanie wersji reklam
Czas trwania modułu: 9 godzin dydaktycznych (case study + warsztaty)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 10
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Moduł 1: Budowanie ofert sprzedażowych - część 1 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Moduł 1: Budowanie ofert sprzedażowych - część 2 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Moduł 1: Budowanie ofert sprzedażowych - część 3 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Moduł 2: Kampanie reklamowe - część 1 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Moduł 2: Kampanie reklamowe - część 2 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Moduł 2: Kampanie reklamowe - część 3 | Prowadzący Michał Gumkowski | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 02:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 245,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 245,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Michał Gumkowski
Założyciel i CEO Progression sp. z o.o., Executive MBA, trener i konsultant biznesowy.
Specjalizacja:
1. Wdrożenia narzędzi AI w pracy biurowej, administracji, marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
2. Konsultacje strategiczne dot. transformacji cyfrowej.
3. Automatyzacja procesów biznesowych.
Absolwent programu Executive Master of Business Administration oraz studiów magisterskich z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Ponad 8 letnie doświadczenie praktyczne w biznesie jako trener i konsultant.
Przeprowadził ponad 1 000 godzin szkoleniowych w obszarze ICT, nowych technologii i zarządzania. W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował ponad 200 godzin szkoleń w zakresie AI dla MŚP.
Realizował liczne diagnozy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w ramach projektu Systemu Wczesnego Ostrzegania realizowanego przez PARP.
Ukończył certyfikowane kursy w zakresie zarządzania projektami, w tym m.in.: „AgilePM® Agile Project Management Foundation Examination”, „Change ManagementTM Foundation Examination”, MoR® Foundation Certificate in Risk Management”.
Coach biznesu, absolwent programu „Professional Coach” akredytowanego przez ACSTH International Coach Federation.
Projektował i zarządzał licznymi projektami marketingowymi i edukacyjnymi w całej Polsce, aktywnie organizując pracę zespołów przy zastosowaniu metod zarządzania projektami oraz wdrażając nowe technologie oraz rozwiązania usprawniające i automatyzujące procesy organizacyjne i sprzedażowe.
Specjalizacja:
1. Wdrożenia narzędzi AI w pracy biurowej, administracji, marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta.
2. Konsultacje strategiczne dot. transformacji cyfrowej.
3. Automatyzacja procesów biznesowych.
Absolwent programu Executive Master of Business Administration oraz studiów magisterskich z zakresu zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Ponad 8 letnie doświadczenie praktyczne w biznesie jako trener i konsultant.
Przeprowadził ponad 1 000 godzin szkoleniowych w obszarze ICT, nowych technologii i zarządzania. W ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował ponad 200 godzin szkoleń w zakresie AI dla MŚP.
Realizował liczne diagnozy potrzeb rozwojowych przedsiębiorstw w ramach projektu Systemu Wczesnego Ostrzegania realizowanego przez PARP.
Ukończył certyfikowane kursy w zakresie zarządzania projektami, w tym m.in.: „AgilePM® Agile Project Management Foundation Examination”, „Change ManagementTM Foundation Examination”, MoR® Foundation Certificate in Risk Management”.
Coach biznesu, absolwent programu „Professional Coach” akredytowanego przez ACSTH International Coach Federation.
Projektował i zarządzał licznymi projektami marketingowymi i edukacyjnymi w całej Polsce, aktywnie organizując pracę zespołów przy zastosowaniu metod zarządzania projektami oraz wdrażając nowe technologie oraz rozwiązania usprawniające i automatyzujące procesy organizacyjne i sprzedażowe.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo - dydaktyczne w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
- Komputer i stabilne połączenie internetowe
- Aktywne uczestnictwo w zajęciach
- Brak dodatkowych wymagań formalnych
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Komputer PC/Mac, internet (min. 2 Mbps, zalecane połączenie kablowe)
- Kamera, mikrofon, słuchawki
- Aktualna przeglądarka (Chrome, Firefox, Safari)
- Aplikacja MS Teams (najlepsza wersja desktopowa)
- System Windows lub macOS
Kontakt
Kontakt
Karolina Goral-Gąsior
E-mail
karolina.goral.gasior@gmail.com
Telefon
(+48) 576 660 150