Wystąpienia, które sprzedają – Sprzedaż, która przekonuje
Wystąpienia, które sprzedają – Sprzedaż, która przekonuje
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do specjalistów i menedżerów działów sprzedaży, doradców klienta, przedstawicieli handlowych oraz wszystkich osób, które prezentują ofertę firmy lub prowadzą rozmowy sprzedażowe .
Uczestnikami mogą być także liderzy, eksperci, którzy chcą wzmocnić swoją pewność siebie, wpływ i skuteczność komunikacyjną podczas wystąpień publicznych, spotkań z klientami, prezentacji handlowych i negocjacji.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności uczestników w zakresie skutecznej komunikacji sprzedażowej i wystąpień publicznych, tak aby potrafili z pewnością siebie prezentować ofertę, budować wartość propozycji dla klienta, bronić ceny oraz wpływać na odbiorców – zarówno w bezpośrednim kontakcie handlowym, jak i podczas wystąpień przed grupą. Uczestnicy nauczą się prowadzić angażujące rozmowy, zarządzać strukturą wypowiedzi, świadomie wykorzystywać głos i mowę ciała, a także komunikować się wEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna techniki budowania relacji na pierwszym etapie kontaktu | Kryteria weryfikacji Wie czym jest zasada cocktail party | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna pierwszy komunikat otwarty i potrafi go użyć | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Prowadzi skuteczną komunikację w obszarze potrzeb | Kryteria weryfikacji Zna typy komunikacyjne Von Thuna | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki obrony ceny | Kryteria weryfikacji zna technikę Aikido | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna techniki odpowiedzi na trudne pytania | Kryteria weryfikacji Zna technikę mostu do prawdy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi finalizować | Kryteria weryfikacji wie jak zastosować technikę finalizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Potrafi obniżać poziom stresu przed wystąpieniem i zwiększać świadomość własnych zasobów | Kryteria weryfikacji Wskazuję co najmniej 2 techniki obniżania stresu przed wystąpieniem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje logiczną i angażującą wypowiedź | Kryteria weryfikacji Wskazuję 2 sposoby zwiększania zaangażowania słuchacza | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zna elementy skutecznego wystąpienia | Kryteria weryfikacji Potrafi wskazać co jest a co nie jest elementem skutecznego wystąpienia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się utrzymuję ścieżkę wypowiedzi i powrócić, jeśli zostanie wytrącony z rytmu | Kryteria weryfikacji Podaje minimum 1 technikę powrotu do wątku po rozproszeniu lub trudnym pytaniu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Strategie mentalne w kontakcie z klientami
- Strategia punktu zmiany
- Strategia oczekiwań
- Strategia czyszczenia przekonań
- Strategia proaktywności
2. Budowanie relacji od pierwszego momentu - jak zdobyć zaufanie i sympatię?
- Efekt Party
- Efekt Legibility
3. Komunikacja generująca potrzeby - jak sprawić by mówili więcej ?
- Sekwencyjne badanie potrzeb OGP i hipotezy
- Metakomunikat
- Technika FBI
- Technika podnoszenia
- Typy komunikacyjne Von Thuna
4. Vallue Selling - jak przekonać do własnej oferty lub pomysłu
- Technika prezentacji oferty CKP
- metaprogram od
- zwrot hipnotyczny
- warsztat na ofercie i firmie
5. Techniki Obrony Ceny - jak negocjować w trudnym obszarze ?
- Istota obiekcji w procesie
- Aikido
- Impro
- Język Perswazji 50%
- Warunki ustępstw
6. Mistrz ciętej riposty - jak odpowiedzieć na każde pytanie ?
- Istota kasownika zastrzeżeń
- Podział pytań i strategie
- Most prawdy
- Odwrócenie pytania
- Kasowanie przesłanki
7. Finalizacja – jak pomóc w podjęciu dobrej decyzji ?
- Zasady finalizacji
- Finalizacja „techniką partnerską”
- Dyrektywny sposób przejścia
- Technika podziału na dwa
- Technika Przewartościowania
8. Trudny klient a może trudna sytuacja?
- Klient krzyczy
- Klient wymusza
- Klient się skarży/składa reklamację
- (Lub sytuacje w cyklu handlowym: klient mówi „że się zastanowi/prześpi się z tym” i tu trzy reakcje.
9. NUTRITION: SCENA. BEZ STRESU.
- Robić Pre – test. W jakim miejscu jestem jako dobry mówca?
- Rozpoznawać psychofizyczne objawy stresu scenicznego.
- Pracować z mapą przekonań i ograniczających narracji.
- Odkrywać osobiste zasoby wspierające ekspresję i obecność.
- Ćwiczyć „wejście na scenę” – z ciałem, głosem i intencją.
10. – ATTENTION: ZABIERZ ICH W EMOCJE.
- Budować strukturę wypowiedzi (otwarcie, środek, zamknięcie).
- Kreować elementy uatrakcyjniające prezentację (mowa, gesty, wygląd).
- Ćwiczyć ekspresję przez głos, dykcję, postawę.
- Uczyć się nawiązywać emocjonalny kontakt z publicznością.
- Badać, co w nas samych przyciąga uwagę innych: opowieść, anegdota, storytelling, przypowieść, etc.
11. Utrwalenie wniosków i planów wdrożenia na własnym gruncie.
- Co się zmieniło w moim myśleniu i czuciu jako mówca?
- Diagnoza predyspozycji. Zasoby i braki.
- Jaki jest mój pierwszy mały krok zmiany?
- Praca z intencją i strukturą zmiany (mikrocele, mikronawyki).
- Sharing grupowy – domknięcie.
12.VALUE: SCENA. JEST TWOJA!
- Pracować z matrycą archetypów wg Junga.
- Rozpoznawać naturalne talenty komunikacyjne.
- Pracować z autentycznością w przekazie.
- Analizować komunikację niewerbalną i jej zgodność z treścią.
13. INTENTION: DOBRA INTENCJA SPRZEDAJE.
Wzmocnienie roli intencji w komunikacji – zwłaszcza sprzedażowej – i budowanie autentycznej relacji z publicznością lub klientem w oparciu o zrozumienie, a nie dominację.
- Pracować z umiejętnością formułowania wspierającej intencji i jej manifestacją.
- Odkrywać postawę „mówię z potrzeby dzielenia się, nie przekonywania”.
- Budować przekaz z szacunkiem do potrzeb odbiorcy.
- Ćwiczyć komunikację jako wymianę.
- Ćwiczyć interakcję z publicznością. Pytania zamknięte i otwarte.
14. Podsumowanie i przypomnienie – co zabieram ze sobą jako dobry mówca?
- Post test. W jakim miejscu jestem teraz, a w jakim byłem?
- Diagnoza predyspozycji. Zasoby i braki.
- Co się zmieniło w moim myśleniu i czuciu jako mówca?
- Jaki jest mój pierwszy mały krok zmiany?
- Praca z intencją i strukturą zmiany (mikrocele, mikronawyki).
- Sharing grupowy – domknięcie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 691,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 440,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto209,10 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Janowicz
w zakresie zdrowia psychicznego. Certyfikowany, międzynarodowy
nauczyciel metody rozwojowej VEDIC ART dla biznesu.Wykładowca
Executive MBA i kursu video o odporności psychicznej w Collegium
Da Vinci. Autorka książki „ByćSobą. Żyć tak, by niczego nie żałować”
oraz 1. w Europie warsztatu z wystąpień i skutecznej komunikacji
na dachu stadionu. NAVI – Program uwalniania potencjału do
biznesowych wystąpień publicznych to autorski system rozwijania
umiejętności scenicznych, oparty na narzędziach psychologicznych:
rezyliencji, inteligencji emocjonalnej, pracy z przekonaniami
i uważnością. Łączy metody naukowe z praktycznym
doświadczeniem Prowadzącej, która współtworzyła 2 największe
przedsięwzięcia sportowo-kulturalne: UEFA EURO 2012®
w Poznaniu i rozwój Stadionu Narodoweg. Jako ekspert oraz
rzecznik prasowy i szef komunikacji oficjalnej UEFA Fan Zone, ponad
500 razy występowała dla mediów w Polsce i zagranicą, w tym w
dokumencie dla Discovery International i Al Jazeera.
Program wspiera osoby, które chcą mówić z większym spokojem,
klarownością i zaangażowaniem – na scenie,
w sprzedaży, na spotkaniach zespołowych czy online.
Adam Szaran
i Trener Biznesu. Menedżer sprzedaży, handlowiec.
Jedyny trener sprzedaży prowadzący autorski program na ogólnopolskiej
antenie telewizji BIZNES24.Ekspert TVN BiŚ oraz DD TVN. Wraz z żoną Katarzyną Szaran prowadzi autorski program o sprzedaży, rozwoju i motywacji „Pan i Pani Szaran o rozwoju” w telewizji Biznes 24 gdzie 12x w tygodniu emitowany jest program. Prowadził działania dla takich marek jak: Adidas, Reebok, Levi’s, Lotos, Vox, Agora,
ING, Belvedere, Komfort, Impel, Zepter, Thalgo, Milwaukee. Szkolił zespoły
sprzedażowe i obsługi klienta w wielu krajach Europy jak i w USA. Swoje szkolenia prowadził w prawie każdej branży. Jego artykuły ukazują się w czasopismach „Nowa Sprzedaż”, „OOH Magazine”
,„Marketer+” i „As Sprzedaży”. Autor i współautor wielu publikacji w formie
audiobooków (m.in. Storytelling, Psychotechniki w przyjęciu reklamacji, PresonalBranding) oraz bestsellerowych książek (Techniki sprzedaży zdalnej, Techniki Obrony Ceny, Element twórczy i Shut up!). Występował jako aktor w spektaklach teatralnych kierowanych do biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
prezentacja
ćwiczenia w formie papierowej
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi