Indywidualny kurs online z języka angielskiego - non native speaker - 43 x 45 min
Indywidualny kurs online z języka angielskiego - non native speaker - 43 x 45 min
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących opanować język angielski (general English) na poziomie B1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi43
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje się do skutecznego porozumiewania się w języku angielskim na poziomie B1. Usługa pozwala na zapoznanie się z językiem, pisownią, zasadami wymowy oraz czytania, zasobem słownictwa używanego w codziennych sytuacjach oraz kluczowymi strukturami gramatycznymi które pozwalają na swobodne tworzenie wypowiedzi ustnych i pisemnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji komunikacyjnych. Tworzy zaawansowane, spójne wypowiedzi na tematy, które są mu znane lub które go interesują. Rozumie i porusza wypowiedzi, często używane zwroty związane z życiem codziennym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby mówić o swojej pracy, rodzinie, szkole, czasie wolnym, oraz wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje główne wątki przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw | Kryteria weryfikacji Odpowiada na i poprawnie formuje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje opinie i plany wykorzystując leksykę i struktury z poziomu A1-C2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Czyta zaprezentowany tekst i odpowiada na pytania go dotyczące | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje leksykę i struktury z poziomu A1-C2. | Kryteria weryfikacji Stosuje leksykę i struktury z poziomu A1-C2 Rozróżnia struktury gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie A1-C2. zaznaczając poprawną odpowiedź w teście wyboru Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs jest skierowany do osób, które chcą nauczyć się języka angielskiego na wybranym poziomie (zgodnie z CEFR). Oferuje kompleksową naukę języka na wybranym poziomie.
Szkolenie w formie indywidualnej tj. całkowicie dopasowanej do potrzeb kursanta m.in. w zakresie terminów spotkań.
Zajęcia zdalne w czasie rzeczywistym realizowane są w terminach ustalonych z klientem i rozpisanych w harmonogramie.
Walidacja szkolenia - walidacja w formie dwuczłonowej - zdalnej w czasie rzeczywistym /(audyt ustny) oraz zdalnej (test online) zostanie przeprowadzona na ostatnim spotkaniu.
Zajęcia realizowane są w trybie ciągłym tj. spotkania w harmonogramie nie zawierają przerwy.
Cel szkolenia:
Rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w prostych, codziennych sytuacjach. Kurs koncentruje się na nauce słownictwa, struktur gramatycznych oraz podstawowych umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania.
Program szkolenia - kurs języka na poziomie B1. Przykładowe tematy:
Introducing Yourself and Others
- Small talk, sharing personal details, and asking about others.
Daily Routines and Habits
- Talking about routines, schedules, and time management.
Travel and Tourism
- Booking tickets, asking for directions, and describing travel experiences.
Food and Eating Out
- Ordering in a restaurant, discussing favorite dishes, and food preferences.
Shopping and Services
- Asking for help in stores, comparing prices, and returning items.
Work and Professions
- Talking about jobs, responsibilities, and future career plans.
Free Time and Hobbies
- Discussing leisure activities, sports, and interests.
Health and Wellness
- Describing symptoms, making appointments, and giving health advice.
Holidays and Celebrations
- Talking about traditions, planning events, and describing past celebrations.
Housing and Living Arrangements
- Renting an apartment, describing your home, and talking about ideal living spaces.
Education and Learning
- Discussing school experiences, favorite subjects, and lifelong learning.
Weather and Seasons
- Describing weather conditions, favorite seasons, and planning activities based on the weather.
Transport and Getting Around
- Using public transport, giving directions, and discussing travel preferences.
Technology and Gadgets
- Talking about favorite devices, using apps, and discussing advantages and disadvantages of technology.
Movies, Books, and Entertainment
- Recommending books or movies, talking about plot summaries, and sharing opinions.
Environment and Nature
- Discussing environmental issues, recycling habits, and outdoor activities.
Personal Goals and Ambitions
- Talking about future plans, setting goals, and discussing steps to achieve them.
Making Plans and Arrangements
- Scheduling meetings, discussing preferences, and negotiating plans.
Cultural Differences and Traditions
- Comparing cultures, discussing etiquette, and sharing interesting facts about customs.
Giving Opinions and Debating
- Expressing likes, dislikes, and preferences; agreeing and disagreeing politely.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 w trakcie | Prowadzący Beata Łozińska | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 945,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 945,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Łozińska
W ostatnich pięciu latach zdobyła cenne doświadczenie w prowadzeniu kursów językowych w największych na rynku firmach i instytucjach. W pracy duży nacisk kładzie na rozwój kompetencji komunikacyjnych, dostosowując metody nauczania do indywidualnych potrzeb kursantów.
Posiada również doświadczenie jako tłumacz i współpracowała z Warszawskim Festiwalem Filmowym. Prowadzi warsztaty metodyczne dla lektorów, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie nowoczesnych metod nauczania.
Prowadzi naukę języka angielskiego w sposób nieprzerwany od 2003 roku.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie vat na podstawie art.43.ust.1.pkt 28 ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług z późniejszymi zmianami.
Szkolenie realizowane w jednostkach dydaktycznych. 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do Internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem. Zalecamy używanie komputera stacjonarnego/laptopa ale dopuszczalne są również tablety lub telefon.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Zajęcia realizowane będą na wybranej platformie typu zoom, teams, googlemeet, skype itp. Szczegóły zostaną ustalone i uzupełnione bliżej terminu startu.