Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie B1.
Magic Wadowice : Kurs języka angielskiego na poziomie B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Uczestnicy projektów: "Małopolski pociąg do kariery- sezon 1" oraz "Nowy start w Małopolsce z EURESem"
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji11-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przeznaczony jest dla osób dorosłych na poziomie B1. Celem kursu jest podniesienie i rozwinięcie podstawowych umiejętności językowych umożliwiających komunikację w codziennych czynnościach życiowych w tym zrobienie zakupów, rejestracja w hotelu, wizyta u lekarza, złożenie zamówienia itd i możliwość podtrzymania konwersacji w typowych czynnościach dnia codziennego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi radzić sobie w bardzo krótkich rozmowach towarzyskich, nawet jeśli nie rozumie wystarczająco dużo by samodzielnie podtrzymać rozmowę.Przeczytać oraz zrozumieć krótkie teksty użytkowe takie jak: krótkie maile, blogi, kartę dań, kwestionariusze, quizy, proste artykuły, fakty oraz bardzo opowiadania. Zrozumieć polecenia lektora prowadzącego kurs oraz zrozumieć ogólny sens słuchanego materiału jak również jest w stanie wychwycić ze słuchu poszczególne informacje. Napisać proste teksty używając słownictwa oraz struktur gramatycznych z którymi uczestnik zapoznał się na kursie. Restauracja zamawianie posiłków, składanie rekalmacji, odzież, udzielanie wskazówek, wyjaśnianie drogi, opis przedmiotów oraz ludzi,sposoby spedzania czasu, zakupy, opisywanie celu oraz powodów działania,sport, przyimki określające sposób oraz kierunek ruchu. | Kryteria weryfikacji Testy po Każdym Unicie weryfikujące poziom opanowania materiału. Wynik podany procentowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs składa się z 56 godzin lekcyjnych. Zajęcia są prowadzone zgodnie z harmonogramem. Odbywa się raz w tygodniu w sesjach po 90 min każda, jeżeli kursant wyrazi chęć i zgodę zajęcia mogą zostać zintensyfikowane do dwóch zajęć w tygodniu po 90 min lub 120min. Kurs ma na celu umożliwienie kursantowi komunikacji w najbardziej typowych sytuacjach dnia codziennego. Ćwiczone są równolegle wszystkie sprawności językowe tj:
mówienie, pisanie, czytanie, słuchanie, oraz gramatyka. Z największym naciskiem na mówienie i praktyczne wykorzystanie języka.
Kurs realizuje zakres rozdziałów od 1 do 7 z programu programu podanego poniżej.
Food: fuel or pleasure? | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich nawykach żywieniowych oraz jedzeniu i sposobie jego przygotowania. | |
Present simple and continuous action and non-action verbs. | Kursant rozróżnia i używa czasowników statycznych we właściwym kontekście oraz czasie gramatycznym. | |
Past tenses: Past Simple, Past continuous, Past Perfect. | Kursant potrafi opowiedzieć dłuższą historię, w spójny sposób używając podstawowych czasów przeszłych oraz określeń czasowych porządkujących wypowiedź. | |
When you hear the final whistle – sport vocabulary. | Kursant potrafi używać słownictwa związanego ze sportem do relacjonowania wydarzeń sportowych, w których uczestniczył. | |
We are family. Family vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o stosunkach rodzinnych oraz relacjach, które łączą ich z innymi członkami rodziny. | |
Future tenses: Future Simple, to be going to, and present continuous for future arrangements | Kursant potrafi użyć podstawowych czasów przyszłych by opowiedzieć o zmianach jakie mogą mieć miejsce w przyszłości. | |
Personality types. | Kursant potrafi nazwać cechy osobowości ludzi, których zna oraz opisać ich uwarunkowania. | |
Social English – Introductions. | Kursant nabywa umiejętności przedstawiania osób trzecich innym uczestnikom spotkania w sytuacjach formalnych i nieformalnych. | |
Revision Unit 1. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 1. |
Katching – money Vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o procesach finansowych oraz własnych doświadczeniach związanych z zakupem, sprzedażą i innymi operacjami finansowymi. | |
Present Perfect vs Past simple. | Kursant potrafi opowiedzieć o własnych doświadczeniach życiowych związanych z operacjami finansowymi oraz szczegółach ich dotyczących. | |
Present Perfect Continuous. | Kurant potrafi opowiedzieć o umiejętnościach jakie nabywa, oraz od jak dawna się ich uczy. | |
Strong adjectives –vocabulary. | Kursant potrafi opisać silne wrażenia jakich doświadczył, oraz potrafi wskazać ich przyczynę. | |
Comparatives and superlatives. | Kursant potrafi porównać różne środki lokomocji oraz warunki podróży. Potrafi wyjaśnić dlaczego coś odpowiada mu bardziej. | |
Transport and travel vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o środkach lokomocji oraz wyjaśnić dlaczego są dogodne lub też nie. | |
Social English: In the office. | Kursant potrafi poprosić o pomoc lub przysługę. Umie odmówić lub przystać na propozycję. | |
Revision Unit 2. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 2. |
Modern manners – Must/have to/ should/ shouldn’t. | Kursant umie powiedzieć co należy zrobić w różnych sytuacjach w miejscach publicznych. Potrafi wyjaśnić co jest dozwolone lub niedozwolone, stosowne lub niestosowne w różnych sytuacjach społecznych. | |
Modal verbs: May/might/can’t for speculation. | Kursant umie użyć czasowników modalnych by określić stopień prawdopodobieństwa danej sytuacji. | |
Describing appearance. | Kursant umie opisać ze szczegółami wygląd zewnętrzny osób, które widzi. | |
Can/could/ be able to –ability and possibility | Kursant potrafi opowiedzieć o swoich umiejętnościach/ przeszłych/ teraźniejszych oraz takich, które chciałby nabyć przy użyciu czasowników „can, could” oraz struktury ” be able to” | |
Social English: Renting a flat. | Kurant potrafi wynająć mieszkanie oraz zapytać o szczegóły związane z wynajmem. | |
Revision Unit 3. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 3. |
School vocabulary. | Kursant potrafi opowiedzieć o szkole oraz o swoich przeżyciach szkolnych. | |
First conditional and future tense clauses: when, as soon as, etc,… | Kursant potrafi postawić warunki oraz uzależnić ich spełnienie od zewnętrznych okoliczności. | |
Second conditional. | Kursant używa drugiego okresu warunkowego do opisu hipotetycznych sytuacji oraz reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. | |
Houses – vocabulary. | Kursant potrafi opisać różne rodzaje zakwaterowania I bytowania, również w kontekście własnych doświadczeń. | |
Usually and used to. | Kursant potrafi wykorzystać wyrażenia „ usually and used to” by mówić o swoich bieżących I przeszłych nawykach I przyzwyczajeniach. | |
Friendship. | Kurant potrafi opowiedzieć o szczegółach oraz przebiegu znajomości ze swoimi przyjaciółmi I znajomymi. | |
Social English: Making Suggestions. | Kursant potrafi przedstawić sugestie. Odrzucić lub zaakceptować propozycję innych osób. | |
Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 4 | |
Quantifiers. | Kursant potrafi użyć słów odnoszących się do ilości lub rodzaju rzeczy. | |
Slow down. | Kursant potrafi opisać jakość życia oraz wartości, które na nią wpływają. | |
Articles. | Kursant potrafi używać poprawnie rodzajników. Uczy się rozróżniać kontekst, który niosą za sobą. | |
Verbs and adjectives +prepositions. | Kursant potrafi użyć podstawowych kolokacji językowych poprawnie we właściwym kontekście językowym. | |
Verb patterns. Gerunds and infinitives. | Kursant umie poprawnie stosować struktury czasownikowe we właściwych formach by opowiedzieć o swoich doświadczeniach, przeżyciach, potrzebach, planach i oczekiwaniach. | |
Jobs- vocabulary. | Kursant potrafi opisać środowisko w jakim pracuje oraz kroki niezbędne do pozyskania pracy, jak również warunki jakie w niej panują. | |
Social English. Meetings. | Kursant potrafi wyrazić własną opinię oraz ją uargumentować. Potrafi przytoczyć argumenty na poparcie własnego punktu widzenia oraz nie zgodzić się z opinią innych. | |
Revision Unit 5. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 5 |
Reported speech. | Kursant potrafi powtórzyć co powiedziały lub o co zapytały inne osoby. | |
Shopping – vocabulary. | Kursant potrafi mówić o różnych sklepach ich wyposażeniu oraz towarach jakie można w nich zakupić. | |
Reported speech – commands. | Kursant potrafi powiedzieć jakie dyspozycje mu wydano lub o co go poproszono. | |
Passive Voice. | Kursant potrafi użyć strony biernej by opisać jakie działania zostały podjęte lub wykonane. | |
Cinema vocabulary. | Kursant potrafi opisać fabułę filmu, oraz opowiedzieć gdzie, kiedy film został nakręcony oraz kto w nim grał. | |
Relative clauses. | Kursant potrafi zbudować zdania podrzędnie złożone przydawkowe, by szczegółowo opisać przedmiot, o którym rozmawia. | |
Social English. –Breaking News | Kursant potrafi udzielić informacji o niespodziewanych wydarzeniach. Potrafi zareagować adekwatnie do sytuacji zarówno na dobre jak i złe wiadomości. | |
Revision Unit 6. | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 6 |
Third Conditional. | Kursant potrafi mówić o zdarzeniach z przeszłości, oraz wskazać co mogłoby się zdarzyć gdyby te okoliczności były inne od zaistniałych, | |
Luck –vocabulary. | Kursant potrafi mówić o sytuacjach życiowych, które używa za szczęśliwe lub nieszczęśliwe. | |
Question tags. | Kursant potrafi użyć „question tags,” do potwierdzenia informacji lub zadania pytania. | |
Indirect questions. | Kursant umie zadać grzeczne pytania pośrednie w formalnych sytuacjach. | |
Phrasal Verbs. | Kursant potrafi użyć poprawnie „ phrasal verbs” (wyrażenia przyimkowe) by rozmawiać o telewizji, programach telewizyjnych oraz codziennych sytuacjach życiowych. | |
Phrasal Verbs Lesson 2. | Kursant poszerza swoje wiadomości z zakresu phrasal verbs. Opanowuje kolejne użycia struktur. | |
Social English. Everything in the open. Apologizing/ Giving Excuses. | Kursant umie przepraszać za zaistniałe sytuacje oraz uczy się jak uzasadnić lub wytłumaczyć swoje zachowanie. | |
Revision Unit 7 | Podsumowanie wiadomości. Kursant wykorzystuje zdobytą wiedzę w różnych ćwiczeniach językowych. | Test Unit 7 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 język angielski - ćwiczenia/rozmowy | Prowadzący Jadwiga Lysko | Data realizacji zajęć 12-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:50 | Godzina zakończenia 15:20 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 025,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 025,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto89,73 PLN
- Koszt osobogodziny netto89,73 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karina Porębska
Natalia Potoczny
Aleksandra Orzeł
Jadwiga Lysko
Katarzyna Bednarczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant zakupuje podręczniki we własnym zakresie.
Warunki uczestnictwa
1. Podpisanie umowy na świadczenie usługi z firmą Magic.
2. Wyrażenie zgody na warunki świadczenia usługi oraz przestrzeganie regulaminu w czasie jej trwania.
3.Wyrażenie zgody na video rejestru usługi.
4.Przestrzeganie harmonogramu zajęć.
Informacje dodatkowe
Podpisano umowę z WUP w projekcie "Małopolski pociąg do kariery-sezon 1" oraz " Nowy start w Małopolsce z EURESem"
W razie pytań lub wątpliwości dalsze informacje dostępne w sekretariacie szkoły pod numerem:
338732085 lub 510771180