PRAWO PRACY w 2025 analiza praktyczna wprowadzonych zmian - KURS
PRAWO PRACY w 2025 analiza praktyczna wprowadzonych zmian - KURS
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana jest do księgowych, głównych księgowych, osób zajmujących się księgowością i kadrami, dyrektorów, kierowników, zastępców i specjalistów działów kadr i płac, osób zajmujących się zawodowo zatrudnianiem pracowników, osób prowadzących biura księgowe, rachunkowe, prawne, osób chcących usystematyzować wiedzę z zakresu objętego szkoleniem.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi7
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "PRAWO PRACY w 2025 analiza praktyczna wprowadzonych zmian - KURS" przygotowuje uczestników do poszerzenia kwalifikacji zawodowych z zagadnień dotyczących zmian w prawie pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W wyniku odbytego kursu uczestnik:posługuje się wiedzą z zakresu zmian w prawie pracy: | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje zmiany w prawie pracy2. Wykonuje czynności związane z liczeniem stażu pracy okresu wykonywania pracy. 3. Charakteryzuje obowiązki pracodawców związane z wprowadzeniem zasad równości i jawności wynagrodzeń. 4. Definiuje sankcje z tytułu naruszenia przepisów prawa pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Obok wiedzy i umiejętności zawodowych osoba uczestnicząca w kursiePosiada odpowiednie kompetencje personalne i społeczne: | Kryteria weryfikacji 1. Definiuje potrzebę poszerzania i pogłębiania wiedzy oraz nabywania nowych umiejętności. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Usługa jest realizowana w godzinach dydaktycznych, tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 45 minut, łącznie 7 godzin dydaktycznych.
Planowane przerwy w trakcie zajęć: 11:15-11:30, 13:45-14:00. Przerwy nie są wliczone w godziny zajęć usługi. Liczba godzin zajęć praktycznych: 4 godziny lekcyjne , liczba godzin zajęć teoretycznych: 3 godziny lekcyjne, w tym praca kontrolna.
2. Grupa docelowa usługi: Usługa adresowana jest do księgowych, głównych księgowych, osób zajmujących się księgowością i kadrami, dyrektorów, kierowników, zastępców i specjalistów działów kadr i płac, osób zajmujących się zawodowo zatrudnianiem pracowników, osób prowadzących biura księgowe, rachunkowe, prawne, osób chcących usystematyzować wiedzę z zakresu objętego szkoleniem.
3. Zakres tematyczny usługi:
- Nowy dzień wolny od pracy
- Nowy, uzupełniający urlop macierzyński od marca 2025 r.
- Zmiany w urlopach macierzyńskich dla rodziców wcześniaków
- Osoby uprawnione do uzupełniającego urlopu macierzyńskiego
- Świadczenie przysługujące pracownikom w okresie uzupełniającego urlopu macierzyńskiego.
- System E-doręczeń w realiach kadrowych
- Liczenie stażu pracy okresu wykonywania pracy
- Dokumentowanie związana z sygnalistami w kontekście pracowniczym
- Planowane rozwiązania w zakresie równości i jawności wynagrodzeń
- Obowiązki pracodawców związane z wprowadzeniem zasad równości i jawności wynagrodzeń
- Jawność wynagrodzeń na poziomie rekrutacji
- Umowa na zastępstwo
- Czas pracy – rozliczanie w kontekście odbywanych szkoleń
- Problemy praktyczne nowych przerw w pracy.
- Wprowadzenie urlopu opiekuńczego oraz zasady jego udzielania
- Zwolnienia z pracy z powodu działania siły wyższej – zakres informacji koniecznych do pozyskania przez pracodawcę
- Urlopu opiekuńczy - zakres informacji koniecznych do pozyskania przez pracodawcę
- Umowa na okres próbny – codzienne błędy z rozliczeniem czasu takiej umowy
- Elastyczne formy organizacji pracy
- Nowe obowiązki informacyjne pracodawcy
- Zmiana przepisów wewnątrzzakładowych
- Sankcje z tyt. naruszania nowych przepisów prawa pracy
- Udzielanie zaległych urlopów wypoczynkowych w praktyce
- Badanie trzeźwości – problemy praktyczne
- Praca zdalna – problemy praktyczne
4. Warunki organizacyjne kursu:
- proces kształcenia na kursie realizowany jest w formie zajęć wykładowo-seminaryjnych z ćwiczeniami praktycznymi ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą, do którego otrzymują Państwo dostęp za pośrednictwem programu/aplikacji MS Teams,
- uczestnik dysponuje samodzielnym stanowiskiem komputerowym lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem, które zapewnia we własnym zakresie,
- uczestnik przed zajęciami otrzymuje dane do logowania się (login i hasło) do konta w aplikacji MS Teams, które ważne jest przez cały okres trwania kursu.
5.Posiadamy certyfikat jakości SUS 2.0.
6.Walidacja: formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych oraz zaliczenie pracy kontrolnej w postaci testu teoretycznego z wynikiem generowanym automatycznie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto370,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto370,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto52,86 PLN
- Koszt osobogodziny netto52,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Pietruk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne w formie prezentacji, konspektów przygotowane przez wykładowcę, które są udostępniane w formie elektronicznej.
Wszelkie ogólnodostępne powstające w trakcie zajęć materiały oraz linki do materiałów źródłowych są umieszczane bezpośrednio na platformie internetowej.
Warunki uczestnictwa
Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
Dodatkowym warunkiem uczestnictwa w usłudze jest zapisanie się na kurs przez stronę wroclaw.skwp.pl oraz podpisanie Oświadczenia przez uczestnika zawierające jego zobowiązanie wobec Dostawcy usługi.
Informacje dodatkowe
Kurs obejmuje 7 godzin lekcyjnych.
SPOSÓB I FORMA ZALICZENIA:
Formą zaliczenia kursu jest obecność na zajęciach szkoleniowych oraz zaliczenie pracy kontrolnej. Po zaliczeniu kursu słuchacz otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu kursu wydanego na podstawie § 23 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 6 października 2023 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2175) oraz zaświadczenie o ukończeniu usługi rozwojowej.
Zawarto regulamin współpracy i rozliczania usług z WUP Kraków w ramach projektu "Małopolski Pociąg do Kariery" oraz "Nowy Start w Małopolsce z EURESem".
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce jako instytucja szkoleniowa zwolniona jest z podatku VAT. Podstawa zwolnienia: art.43.ust.1 pkt 26a
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) kurs realizowany jest w formie zajęć ONLINE, polegających na zdalnym, w czasie rzeczywistym, interaktywnym spotkaniu video z wykładowcą za pośrednictwem programu/aplikacji MS Teams.
b) uczestnik dysponuje samodzielnym stanowiskiem komputerowym lub urządzeniem mobilnym, z dostępem do Internetu, kamerą i mikrofonem, które zapewnia we własnym zakresie.
c) zaleca się korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge. Łącze inernetowe: min download: 10 Mb/s, min upload: 10 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego).
d) niezbędne jest oprogramowanie umożliwiające uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc) (np. darmowe Acrobat Reader oraz Open Office).
e) uczestnik przed zajęciami otrzymuje dane do logowania się (login i hasło) do konta w aplikacji MS Teams, które ważne jest przez cały okres kursu.