„RAZEM DOTRZEMY NA SZCZYT – Praktyczny warsztat współpracy, komunikacji i zielonych kompetencji”
„RAZEM DOTRZEMY NA SZCZYT – Praktyczny warsztat współpracy, komunikacji i zielonych kompetencji”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową projektu są pracownicy organizacji, zarówno na poziomie menedżerskim, jak i operacyjnym, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie współpracy zespołowej, komunikacji oraz zrównoważonego rozwoju.
Projekt skierowany jest do osób, które pragną wzmocnić swoje kompetencje proekologiczne, zarządzać odpowiedzialnością za działania środowiskowe oraz efektywnie rozwiązywać konflikty, przyczyniając się do realizacji celów organizacji związanych z ekologią i społeczną odpowiedzialnością.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do efektywnego zarządzania zespołem w kontekście zrównoważonego rozwoju, kładąc nacisk na rozwój kompetencji proekologicznych, umiejętności komunikacyjnych oraz współodpowiedzialności. Uczestnicy nauczą się integrować wartości ekologiczne w codziennej pracy zespołowej, rozwiązywać konflikty, budować zdrową kulturę współpracy oraz skutecznie wdrażać strategie na rzecz ochrony środowiska, co wpłynie na ich rozwój zawodowy i organizacyjny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia różnice między pracą zespołową a grupową w kontekście wpływu na efektywność środowiskową. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prawidłowo wskazuje minimum 2 różnice między pracą zespołową a grupową oraz wyjaśnia ich znaczenie dla działań proekologicznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje kluczowe kompetencje wspierające rozwój zespołu na rzecz zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej 3 kompetencje zielonego zespołu oraz przypisuje im odpowiednie działania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje narzędzia komunikacyjne (informacja zwrotna, aktywne słuchanie) w budowaniu kultury odpowiedzialności i współpracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przykładowe zastosowanie minimum 2 narzędzi komunikacyjnych w pracy zespołowej. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik przypisuje i rozdziela odpowiednie role w zespole z uwzględnieniem odpowiedzialności za cele środowiskowe. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia schemat przypisania ról w zespole uwzględniający odpowiedzialność za aspekt środowiskowy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik analizuje sytuacje konfliktowe i wybiera strategie ich konstruktywnego rozwiązywania w duchu zielonych wartości. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje przykład sytuacji konfliktowej i wskazuje zastosowaną strategię zgodną z zasadami zielonej transformacji. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik współtworzy normy zespołowe ograniczające konflikty i wspierające działania proekologiczne. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia minimum 2 normy zespołowe wspierające ekologiczną kulturę pracy. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Uczestnik rozpoznaje znaczenie współodpowiedzialności za wyniki zespołu w kontekście realizacji strategii zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, jak współodpowiedzialność wpływa na efektywność zespołu i wdrażanie celów środowiskowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Zespół jako organizm proekologiczny
Opis: Uczestnicy poznają różnice między pracą grupową a zespołową, koncentrując się na wpływie tych struktur na efektywność środowiskową i komunikację. Podkreślamy, że zespoły działające w duchu współpracy są bardziej elastyczne i lepiej wdrażają rozwiązania proekologiczne. Praca zespołowa to także współodpowiedzialność za wpływ społeczny i środowiskowy organizacji.
Dokument: RSI 2030, str. 86
2. Zespół oparty na talentach – zielone kompetencje w działaniu
Opis: Uczestnicy nauczą się identyfikować i wzmacniać unikalne kompetencje członków zespołu, w szczególności te, które wspierają działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Celem jest budowanie zespołu, który dzięki świadomej dywersyfikacji umiejętności lepiej odpowiada na wyzwania środowiskowe i społeczne.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 18
3. Role i odpowiedzialność – kto za co odpowiada?
Opis: Moduł pomaga uczestnikom określić swoją rolę w zespole i zrozumieć wzajemne powiązania odpowiedzialności. Odpowiednio przypisane role minimalizują ryzyko konfliktów, usprawniają komunikację i pozwalają skuteczniej realizować strategie zrównoważonego rozwoju.
Dokument: RSI 2030, str. 181
- Normy zespołowe a ograniczenie konfliktów
Opis: Wspólne ustalanie zasad działania pozwala budować kulturę współpracy opartej na szacunku, ekologii i wspólnych wartościach. Normy zespołowe mają ogromne znaczenie w ograniczaniu napięć i marnotrawstwa zasobów – także tych energetycznych i środowiskowych.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 20
5. Mój wpływ – moja odpowiedzialność
Opis: Moduł rozwija świadomość wpływu jednostkowych działań na wynik organizacji i jej otoczenie. Podkreślamy znaczenie wewnętrznej motywacji i poczucia sensu pracy w kontekście misji organizacji, która bierze pod uwagę aspekty ekologiczne, ekonomiczne i społeczne.
Dokument: RSI 2030, str. 86
6. Współodpowiedzialność za efekt końcowy
Opis: Uczestnicy poznają narzędzia budowania współodpowiedzialności w zespole. Wspólny cel, jasno określone zadania i zaangażowanie całego zespołu to klucz do realizacji projektów odpowiadających na wyzwania transformacji ekologicznej i cyfrowej.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 19
7. Komunikacja w zielonym zespole
Opis: Komunikacja to nie tylko wymiana informacji – to również sposób wdrażania wartości, budowania współpracy i odpowiedzialności. Uczestnicy poznają, jak mówić o celach środowiskowych i jak komunikacja wpływa na kulturę innowacyjności.
Dokument: RSI 2030, str. 49
8. Indywidualne różnice – wspólna siła
Opis: Moduł opiera się na założeniu, że różnorodność poznawcza i kulturowa jest zasobem – nie zagrożeniem. Uczestnicy uczą się rozpoznawać style myślenia i reagowania, co pozwala ograniczać konflikty i budować bardziej empatyczne, zrównoważone relacje.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 18
9. Mechanizmy komunikacyjne
Opis: Celem modułu jest zrozumienie, jak działa komunikacja – od kodowania przekazu po interpretację. Uczestnicy uczą się dostrzegać i eliminować bariery w komunikacji oraz wdrażać dobre praktyki wspierające cele ekologiczne i organizacyjne.
Dokument: RSI 2030, str. 181
10. Etyczne narzędzia komunikacyjne
Opis: Moduł rozwija umiejętności świadomego używania narzędzi takich jak informacja zwrotna, aktywne słuchanie czy komunikaty „ja” – w sposób, który sprzyja budowaniu kultury zaufania, przejrzystości i odpowiedzialności.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 20
11. Słuchanie wrażliwe na potrzeby i środowisko
Opis: Rozwijanie umiejętności słuchania, które wspiera zaufanie, empatię i otwartość na różnorodne punkty widzenia – niezbędne w budowaniu zespołu opartego na zielonych wartościach i dialogu.
Dokument: RSI 2030, str. 181
12. Klarowna komunikacja – mniej nieporozumień, mniej strat
Opis: Uczestnicy ćwiczą przekazywanie jasnych, zwięzłych i zrozumiałych komunikatów, które eliminują marnotrawstwo czasu, energii i emocji – co wspiera bardziej zrównoważoną kulturę pracy.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 20
13. Relacje a klimat emocjonalny i środowiskowy
Opis: Moduł bada, jak codzienne napięcia w relacjach wpływają na zespół i jakie znaczenie ma postawa asertywna w utrzymaniu zdrowej, efektywnej i zielonej kultury pracy.
Dokument: RSI 2030, str. 84
14. Asertywność jako narzędzie ekologiczne i społeczne
Opis: Trening postaw asertywnych, które wzmacniają odpowiedzialność, zapobiegają eskalacjom i wspierają konstruktywną, etyczną komunikację – kluczową w zielonych organizacjach.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 19
15. Koszt konfliktu – osobisty, zespołowy, środowiskowy
Opis: Analiza skutków nieprzepracowanych konfliktów – od utraty efektywności po zwiększoną „emisję” stresu i marnotrawstwo zasobów organizacyjnych.
Dokument: RSI 2030, str. 82
16. Skutki unikania konfliktów
Opis: Uczestnicy rozpoznają konsekwencje bierności wobec napięć – zarówno dla relacji interpersonalnych, jak i długofalowych procesów w organizacji.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 18
17. Typy konfliktów – źródła i skutki
Opis: Klasyfikacja konfliktów (zadaniowe, relacyjne, wartościowe) i ich wpływ na zespół. Wskazanie dróg, jak zamiast destrukcji generować rozwiązania.
Dokument: RSI 2030, str. 84
18. Moja strategia w sytuacjach konfliktowych
Opis: Uczestnicy poznają i analizują swój styl reagowania na konflikt – co pozwala świadomie wybrać bardziej efektywne, empatyczne i zrównoważone podejście.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 19
19. Techniki rozwiązywania konfliktów – warsztat
Opis: Ćwiczenia praktyczne z mediacji, negocjacji i komunikacji niewerbalnej w sytuacjach napięć – z naciskiem na odbudowę relacji i utrzymanie wspólnego celu.
Dokument: RSI 2030, str. 181
20. Zielona Misja – komunikacja pod presją
Opis: Symulacja zadań zespołowych w sytuacji stresu i presji czasu – z elementami współpracy, komunikacji i podejmowania decyzji zgodnych z wartościami ekologicznymi.
Dokument: RSI 2030, str. 183
21. Obserwacja siebie – reakcje i schematy
Opis: Uczestnicy uczą się rozpoznawać swoje automatyczne reakcje, oceniają ich skuteczność i rozwijają zdolność samoregulacji emocjonalnej w zespole.
Dokument: PRT 2010–2020, str. 18
22. Forum doświadczeń – rozmowy o wartościach
Opis: Bezpieczna przestrzeń do dzielenia się trudnymi momentami, kryzysami i dobrymi praktykami – z naciskiem na wartości komunikacyjne, relacyjne i środowiskowe.
Dokument: RSI 2030, str. 126
23. Mapa rozwoju zielonych kompetencji i postaw
Opis: Tworzenie indywidualnych planów rozwoju technik komunikacyjnych i postaw wspierających odpowiedzialność społeczną, środowiskową i zespół.
Dokument: RSI 2030, str. 182
24.Podsumowanie szkolenia
25.Walidacja usługi - sprawdzenie testów.
Program szkolenia „RAZEM DOTRZEMY NA SZCZYT – Praktyczny warsztat współpracy, komunikacji i zielonych kompetencji” został opracowany w pełnej zgodności z Programem Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030 oraz Regionalną Strategią Innowacji Województwa Śląskiego 2030.
Szkolenie „Praktyczny warsztat współpracy, komunikacji i zielonych kompetencji” ma na celu rozwój umiejętności efektywnej współpracy i komunikacji w zespołach, które działają zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy będą pracować nad praktycznymi aspektami budowania zespołów, które w sposób świadomy i odpowiedzialny wdrażają zielone kompetencje. Celem programu jest wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych, takich jak aktywne słuchanie, klarowność przekazu i rozwiązywanie konfliktów, w kontekście ekologicznych i społecznych wyzwań. Warsztat obejmuje także rozwój zdolności do pracy w zróżnicowanych zespołach, w których indywidualne talenty i umiejętności są ukierunkowane na realizację celów związanych z ochroną środowiska oraz odpowiedzialnością społeczną.
Szkolenie łączy teorię z praktycznymi ćwiczeniami, umożliwiając uczestnikom doskonalenie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, rozwiązywania konfliktów oraz wdrażania proekologicznych rozwiązań w zespołach. Program wspiera transformację organizacji w kierunku bardziej zrównoważonej, odpowiedzialnej i zielonej gospodarki, zgodnie z priorytetami regionalnych strategii rozwoju.
Każdy dzień szkoleniowy obejmuje 1 przerwę 15-minutową, która nie wlicza się w czas trwania zajęć. Godziny są liczone jako 45 min plus przerwy.
Zajęcia będą realizowane w pomieszczeniach zapewniających odpowiednie warunki higieny oraz wyposażonych w środki dydaktyczne i materiały szkoleniowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 28 Zespół jako organizm proekologiczny | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 28 Zespół oparty na talentach – zielone kompetencje w działaniu | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 28 Role i odpowiedzialność – kto za co odpowiada? | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 28 Normy zespołowe a ograniczenie konfliktów | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 28 PRZERWA | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 28 Mój wpływ – moja odpowiedzialność | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 28 Współodpowiedzialność za efekt końcowy | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 28 Komunikacja w zielonym zespole | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 28 Indywidualne różnice – wspólna siła | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 28 Mechanizmy komunikacyjne | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 28 Etyczne narzędzia komunikacyjne | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 28 Słuchanie wrażliwe na potrzeby i środowisko | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 28 Klarowna komunikacja – mniej nieporozumień, mniej strat | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 28 PRZERWA | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 28 Relacje a klimat emocjonalny i środowiskowy | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 28 Asertywność jako narzędzie ekologiczne i społeczne | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 28 Koszt konfliktu – osobisty, zespołowy, środowiskowy | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 28 Skutki unikania konfliktów | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 24-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 28 Typy konfliktów – źródła i skutki | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 28 Moja strategia w sytuacjach konfliktowych | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 28 Techniki rozwiązywania konfliktów – warsztat | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 28 PRZERWA | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 28 Zielona Misja – komunikacja pod presją | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 28 Obserwacja siebie – reakcje i schematy | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 28 Forum doświadczeń – rozmowy o wartościach | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 28 Mapa rozwoju zielonych kompetencji i postaw | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 28 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Alicja Gemser | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 28 Walidacja usługi - sprawdzenie testów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 268,29 PLN
- Koszt osobogodziny brutto218,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto177,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Alicja Gemser
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma niezbędne materiały w postaci skryptu szkoleniowego, notatnika oraz długopisu.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz uzyskania 80% punktów z testu przyrostu wiedzy.
Informacje dodatkowe
Ujęte godziny szkolenia są godzinami dydaktycznymi tj. 1 godz. = 45 minut
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi.
Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania.
Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Adres
Adres
23.06.2025r. w Brennej
24.06.2025r. w Brennej
25.06.2025 r. w Katowicach ul. Wojciecha 36A, 40-474
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi