"Facebook, Instagram, Tik Tok. Promocja i sprzedaż usług w branży fryzjerskiej za pomocą Social Media. Budowanie wizerunku profesjonalisty w mediach społecznościowych"
"Facebook, Instagram, Tik Tok. Promocja i sprzedaż usług w branży fryzjerskiej za pomocą Social Media. Budowanie wizerunku profesjonalisty w mediach społecznościowych"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Właścicieli małych i średnich firm, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność w social media i pozyskać nowych klientów.
- Specjalistów ds. marketingu i osób odpowiedzialnych za promocję firmy w social media.
- Przedsiębiorców w branży usługowej, takich jak fryzjerzy, barberzy, styliści, którzy chcą skutecznie promować swoje usługi online.
- Osób, które planują rozpocząć działalność online i chcą budować swoją obecność w mediach społecznościowych od podstaw
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnej efektywnej promocji swojej działalności, budowania silnej marki oraz zwiększenia sprzedaży usług. Uczestnicy poznają narzędzia, techniki oraz strategie potrzebne do tworzenia angażujących treści i kampanii reklamowych, które przyciągną klientów i zwiększą ich lojalność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje różne platformy do promocji swojej działalności. | Kryteria weryfikacji Kursant wie i rozumie jak działa marketing w mediach społecznościowych i wykorzystuje różne platformy (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) do promocji usług.Wybiera odpowiednie kanały komunikacji w oparciu o specyfikę działalności i grupy docelowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik buduje spójną i atrakcyjną markę w Social Media. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje strategię budowy marki w mediach społecznościowych, w tym określić tożsamość wizualną i ton komunikacji.Tworzy treści zgodne z wartościami marki i oczekiwaniami odbiorców. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy i publikuje wartościowe i angażujące treści. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje różne techniki sprzedażowe, takie jak storytelling, oferty specjalne, promocje i wezwania do działania (call to action), aby przyciągnąć nowych klientów.Prowadzi skuteczne kampanie sprzedażowe, budując relacje z klientami poprzez media społecznościowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wykorzystuje różne techniki sprzedażowe, takie jak storytelling, oferty specjalne, promocje i wezwania do działania (call to action), aby przyciągnąć nowych klientów.Prowadzi skuteczne kampanie sprzedażowe, budując relacje z klientami poprzez media społecznościowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Prowadzi płatne kampanie reklamowe. | Kryteria weryfikacji Kursant tworzy i uruchamia kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i innych platformach, optymalizując budżet i targetując odpowiednie grupy odbiorców.Monitoruje i optymalizuje kampanie reklamowe w celu zwiększenia konwersji i efektywności kosztowej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Mierzy skuteczność działań w Social Mediach. | Kryteria weryfikacji Kursant korzysta z narzędzi analitycznych, takich jak Facebook Insights, Instagram Insights czy Google Analytics, aby śledzić wskaźniki efektywności (KPI): zasięg, zaangażowanie, konwersje.Analizuje wyniki działań w mediach społecznościowych i wdraża optymalizacje na podstawie zebranych danych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Automatyzuje działania i efektywnie zarządza treściami. | Kryteria weryfikacji Używa narzędzi do planowania i automatyzacji treści (np. Buffer, Hootsuite, Later), co pozwala na bardziej efektywne zarządzanie kontami w Social Media i oszczędność czasu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęInstytut Rozwoju Kompetencji Skeleton
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURNie
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoInstytut Rozwoju Kompetencji Skeleton
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
DZIEŃ 1
10:00 – 11:30 | Wprowadzenie do Social Mediów
- Wprowadzenie do świata social mediów
- Analiza potrzeb biznesowych w social mediach w kontekście branży fryzjerskiej
11:30 – 13:00 | Platformy Social Media – Przegląd
- Omówienie najpopularniejszych platform (Facebook, Instagram, TikTok) w kontekście promowania usług fryzjerskich
- Wybór odpowiednich platform do promocji usług fryzjerskich
13:00 – 13:15 | PRZERWA NA LUNCH (przerwa nie wchodzi w czas trwania szkolenia)
13:15 – 16:15 | Tworzenie Strategii Social Media
- Jak zdefiniować cele biznesowe w social mediach w branży fryzjerskiej?
- Targetowanie grupy odbiorców (lokalni klienci, specyficzne grupy wiekowe)
- Planowanie treści i kalendarz publikacji (najlepsze godziny i dni dla fryzjerów)
16:15 – 16:30 | PRZERWA NA LUNCH (przerwa nie wchodzi w czas trwania szkolenia)
16:30 – 18:00 | Tworzenie angażujących treści
- Zasady tworzenia angażujących postów promujących usługi fryzjerskie
- Wideo, grafiki, teksty – co najlepiej działa w kontekście fryzjerstwa?
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji do tworzenia contentu na social media
- Przegląd aplikacji do tworzenia treści: Canva, CapCut, inne narzędzia
18:00 – 18:30 | Podsumowanie Dnia Pierwszego
- Dyskusja, wymiana doświadczeń i pytania
DZIEŃ 2
10:00 – 11:30 | Social Media Advertising
- Wprowadzenie do płatnych kampanii reklamowych w social mediach
- Facebook Ads, Instagram Ads, TikTok Ads: jak tworzyć skuteczne kampanie?
- Targetowanie i retargetowanie odbiorców (np. lokalne kampanie fryzjerskie)
11:30 – 13:00 | Budowanie Relacji i Zarządzanie Kryzysowe
- Jak budować trwałe relacje z klientami poprzez social media?
- Obsługa klienta w social mediach – jak odpowiadać na komentarze, wiadomości
- Zarządzanie kryzysowe: jak reagować na negatywne komentarze i sytuacje kryzysowe?
13:00 – 13:15 | PRZERWA NA LUNCH (przerwa nie wchodzi w czas trwania szkolenia)
13:15 – 16:15 | Automatyzacja Social Media i Narzędzia Wspomagające
- Przegląd narzędzi do automatyzacji publikacji i zarządzania social mediami (Hootsuite, Buffer)
- Korzyści z automatyzacji: oszczędność czasu i efektywność w prowadzeniu mediów społecznościowych
16:15 – 16:30 | PRZERWA NA LUNCH (przerwa nie wchodzi w czas trwania szkolenia)
16:30 – 18:00 | Zajęcia praktyczne
- Tworzenie grafik, relacji na Instagramie (Story), TikTok-owych rolek promujących usługi fryzjerskie
18:00 – 18:30 | Ocena samodzielnej pracy kursanta – walidacja
- Omówienie wykonanych zadań i feedback
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto87,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto87,50 PLN
- W tym koszt walidacji brutto0,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto0,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto0,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Gabriel Folej
Gabriel jest pasjonatem mediów społecznościowych i doskonale rozumie, jak istotne jest budowanie autentycznego wizerunku profesjonalisty. Jego podejście opiera się na realnych przykładach, praktycznych wskazówkach oraz najnowszych trendach, które pomagają fryzjerom w prosty sposób wykorzystać social media do promocji swojej działalności. Dzięki swojemu doświadczeniu oraz kreatywności, Gabriel potrafi w prosty sposób przeprowadzić uczestników przez skomplikowane techniki marketingowe, oferując narzędzia, które są skuteczne i łatwe do wdrożenia.
Gabriel Folej to nie tylko ekspert, ale także pasjonat, który w sposób przystępny i angażujący dzieli się swoją wiedzą, inspirując do wykorzystywania nowych narzędzi promujących usługi fryzjerskie w Internecie.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiał w wersji elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Uczestnicy muszą mieć ukończone 18 lat, posiadać wykształcenie średnie lub wyższe, oraz podstawową znajomość obsługi Facebooka, Instagrama i TikToka. Kurs jest skierowany do właścicieli salonów fryzjerskich, fryzjerów oraz osób planujących promować swoje usługi w social mediach, z dostępem do urządzenia z internetem i gotowością do aktywnego uczestniczenia w szkoleniu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa realizowana zdalnie poprzez platformyZoom
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: •Komputer stacjonarny/laptop z dostępem do Internetu. Sprawny mikrofon i kamera internetowa (lub zintegrowane z laptopem). Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: download 8 mb/s, upload 8 mb/s, ping 15 ms. Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Zalecamy wykorzystanie aktualnej wersji przeglądarki CHROME (zarówno na komputerach z systemem operacyjnym Windows jak i Apple