szkolenie - szkolenie - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową. /Szkolenie w ramach Projektu Menedżer HR /
szkolenie - szkolenie - Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową. /Szkolenie w ramach Projektu Menedżer HR /
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele i/lub współwłaściciele zarządzający przedsiębiorstwem (aktywnie biorący udział w zarządzaniu) odpowiedzialni za politykę personalną lub za zarządzanie zasobami ludzkimi; zespoły HR; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za politykę personalną w przedsiębiorstwie; pracownicy lub menadżerowie lub kandydaci na menadżerów, odpowiedzialni za zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-09-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do wykorzystywania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji, zapewnienia poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju oraz przeciwdziałania procesom związanym z wypaleniem zawodowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europiezwiązanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy | Kryteria weryfikacji dobiera właściwą definicję procesów demograficznych | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pracowników z różnych grup wiekowych/ pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Dobiera cechy i opisy pracowników przydzielając te cechy do różnych grup wiekowych pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grupwiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Dobiera oczekiwania pracowników do właściwych grup wiekowych tychże pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Opisuje rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Właściwie opisuje i dobiera rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnychpokoleń w zespoły pracownicze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wymienia rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy,doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Właściwie opisuje i dobiera rozwiązania w zakresie pracy dla osób w wieku przedemerytalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Właściwie ocenia proces wypalenia zawodowego i zapobiega mu. | Kryteria weryfikacji Wymienia metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu – w każdej kategorii pracowników, również „starszych”. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiuosób starszych | Kryteria weryfikacji Wskazuje i opisuje kluczowe regulacje oraz rozwiązania prawne wspierające zatrudnianie osób starszych – potrafi wymienić i scharakteryzować przepisy prawa pracy oraz inicjatywy sprzyjające aktywizacji zawodowej tej grupy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Minimlalna wymagania dla uczestników: Usługa jest skierowana do osób, u których przeprowadzone w ramach projektu testy kompetencyjne wykazały potrzebę edukacyjną, zgodnie z obszarami wskazanymi za pomocą autodiagnozy przedsiębiorstwa.
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom/-czkom na ćwiczenie umiejętności
Przerwy wliczane go ogólnej liczby godzin usługi.
ilość godzin 16 godzin zegarowych
Definicja kompetencji : : Wykorzystanie potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring . Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowym.
Walidacja : Walidacja odbędzie się w formie testu online. Uczestnik powinien posiadać dostęp do Internetu. Test zostanie przesłany w formie linku na indywidualnego maila uczestnika szkolenia. Testy zostaną sprawdzone bez udziału człowieka (automatycznie przez system informatyczny) Uczestnicy otrzymają mailowo powiadomienie o % poprawnych odpowiedzi oraz zaświadczenia o ukończeniu szkolenia po przesłanym / wypełnionym teście. Dostawca Usługi przeprowadzi rejestr wyników + rejestr wydanych zaświadczeń w ramach projektu/ szkolenia.
Rozdzielność funkcji jest zachowana a w Harmonogramie w pozycji dotyczącej walidacji wskazuje się osobę trenera jako, że jedyną metodą weryfikacji jest test z wynikiem generowanym automatycznie.
PROGRAM SZKOLENIA:
Znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy.
Charakterystyka działań pozwalająca na bardziej racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku.
Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń.
Wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia.
Akty prawne - regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych.
kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” - charakterystyka, różnice, skuteczność.
Charakterystyka potrzeb (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników.
Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników.
Ocena potencjału różnych wiekowo grup pracowników.
Efektywna praca zróżnicowanych wiekowo zespołów - inicjowanie, wspieranie, budowanie.
Rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia
Opis i charakterystyka rozwiązań ukierunkowanych na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym.
Rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał.
Wypalenie zawodowe – szczególnie „starszych” pracowników.
Budowanie zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie.
Kultura pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia.
Atmosfera sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę.
Walidacja - Test teoretyczny , Test wiedzy na temat charakterystyki postaw i oczekiwań pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. walidacja w formie online
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie . Charakterystyka działań pozwalająca na bardziej racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Charakterystyka pracowników z różnych grup wiekowych / pokoleń. Wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Akty prawne - regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Charakterystyka potrzeb (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. Oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Ocena potencjału różnych wiekowo grup pracowników. | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 11-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:15 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Efektywna praca zróżnicowanych wiekowo zespołów - inicjowanie, wspieranie, budowanie. Rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Opis i charakterystyka rozwiązań ukierunkowanych na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. Rozwiązania pozwalające włączyć pracowników ... | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Wypalenie zawodowe – szczególnie „starszych” pracowników. Budowanie zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. Kultura pracy | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Atmosfera sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 PRZERWA | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja - test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie | Prowadzący AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK | Data realizacji zajęć 12-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 320,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 320,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
AGNIESZKA NIEMCZYK-PERŁAK
wykszt:
Uniw. Rolniczy w Krakowie 2001-2006
Uniw.Ekonomiczny w Krakowie 2008-2009
Uniw. Ekon. we Wrocławiu 2016
Trener biznesu, Konsultant ds. rekrutacji,Projektant Kariery, Facylitator, Kierownik działu szkoleń i rozwoju pracowników.
Od ponad 16 lat związana ze światem międzynarodowych korporacji w branży finansowej, produkcyjnej oraz usług IT. Doświadczony rekruter, certyfikowany trener biznesu, kierownik działu szkoleń, edukacji i rozwoju pracowników, kierownik działu rekrutacji, facylitator, doradca kariery. Obszar ekspertyzy m.in.:
ZakresZZL i pracy w zespole: wydajność pracy w zespole, efektywne zarządzanie zespołem, oblicza motywacji, zarządzanie zmianą w organizacji,strategiczne zarządzanie, HR w zarządzaniu,operacyjny HR.
Od września 2024–nadal Recruitment Leader w EY Global Delivery Services Poland, X 2022–nadal Skills Leader w EY GDS EMEIA Consulting, IV 2021 do IX 2022 - Recruitment Manager w EY Global Delivery Services Poland, V 2017 – nadal: trener i konsultant w Effective IT Trainings
Przeprowadziła m.in
Szkolenia managerskie dla kierowników, mistrzów, brygadzistów i magazynierów dla 99 managerów –1-4 i 7-9.10.2024 oraz
4-7.11 i 13-15.11.2024, KGHM Polska Miedź S.A. „Szlakiem mocy. Wycieczka z przewodnikiem" – szkolenie z wellbeing - 24.10.2024
Wyprawa po efektywność: czas, zadania i sztuka prowadzenia spotkań dla managerów – 27.11.2024
Przeprowadziła ponad 130 godzin szkoleń z niniejszego zakresu w ciągu ostatnich 24 miesięcy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają dostęp do materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej- skrypt z zakresu programu szkolenia, ćwiczenia.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub Partnera Operatora w danym projekcie PSF lub w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS albo przez podmiot powiązany z Operatorem lub Partnerem kapitałowo lub osobowo.
Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności kosztów środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, kosztów dojazdu i zakwaterowania
Informacje dodatkowe
Kontakt w sprawie szkolenia, dotyczące kwestii organizacyjnych :
Anna Polak EITT anna.polak@eitt.pl
Kontakt w sprawie dofinansowania do szkolenia, karty BUR :
Patrycja Foremniak patrycja.foremniak@eitt.pl
W przypadku dofinansowania mniejszego niż 70% wartości netto szkolenia, Dostawca Usługi naliczy VAT do kwoty netto. Usługa szkoleniowa zwolniona z VAT tylko w przypadku gdy dofinansowanie ze środków publicznych wynosi co najmniej 70%.
Ocena efektów uczenia się prowadzona jest za pośrednictwem testu dostępnego online, a wynik jest generowany automatycznie bez udziału człowieka -> warunek rozdzielności procesów szkolenia i walidacji jest zachowany.