Psychosomatyka w terapii ciała. Holistyczne spojrzenie na ból- moduł I Świadomość psychosomatyczna w pracy terapeutycznej i jej wpływ na życie- moduł II Zielone kompetencje. Eko - przyjazny gabinet terapeutyczny. Zarządzanie stresem. Budowanie zdrowej relacji z pacjentem.
Psychosomatyka w terapii ciała. Holistyczne spojrzenie na ból- moduł I Świadomość psychosomatyczna w pracy terapeutycznej i jej wpływ na życie- moduł II Zielone kompetencje. Eko - przyjazny gabinet terapeutyczny. Zarządzanie stresem. Budowanie zdrowej relacji z pacjentem.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- fizjoterapeuta
- masażysta
- terapeuta manualny
- osteopata
- chiropraktyk
- trener personalny
- naturopata
- lekarz
- pielęgniarka
- położna
- ratownik medyczny
- psycholog
- psychoterapeuta
- neurologopeda
- kosmetolog
- logopeda
- terapeuta behawioralny
- nauczyciel / wykładowca
- pedagog
- studenci ww. kierunków
Organizator dopuszcza udział uczestników spoza grupy wymienionej powyżej. Każdy przypadek rozpatrywany będzie indywidualnie a decyzja dotycząca udziału w kursie zależeć będzie od decyzji Instruktorów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zapoznanie uczestników z rolą psychosomatycznych mechanizmów w powstawaniu oraz leczeniu bólu, a także rozwinięcie umiejętności dostrzegania zależności między stanem psychicznym, a fizycznym ciała. Poznamy zasady holistycznego podejścia do terapii. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy terapeutycznej z klientem również dzięki dialogowi terapeutycznemu. Kurs ma też na celu zwiększenie świadomości na temat ekologicznych praktyk gabinetowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik nauczy się rozpoznać psychosomatyczne mechanizmy bólu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił zidentyfikować zależności między stanem psychicznym, emocjonalnym i fizycznym w kontekście doświadczanego bólu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zrozumie, jak stres, traumy, emocje i psychika wpływają na ciało. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie potrafił zastosować holistyczne podejście w terapii. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zdobędzie umiejętność pracy z pacjentem w sposób kompleksowy, uwzględniając zarówno aspekty fizyczne, jak i emocjonalne, co pozwoli na skuteczniejsze leczenie bólu i wspieranie zdrowia pacjenta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie potrafił rozumieć interakcje między umysłem a ciałem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik nauczy się analizować, jak emocje i myśli wpływają na kondycję ciała, a także jak zmiany w ciele mogą oddziaływać na stan psychiczny, co umożliwi im lepsze rozwiązywanie problemów związanych z bólem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie stosować techniki terapeutyczne w pracy z bólem psychosomatycznym. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będą potrafił wykorzystywać różnorodne techniki (np. relaksacyjne, oddechowe, medytacyjne, manualne) w celu złagodzenia bólu i wspierania procesu leczenia, traktując pacjenta holistycznie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik nauczy się jak wspierać procesy samoleczenia organizmu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik nauczy się, jak mobilizować zasoby organizmu do samoleczenia, uwzględniając znaczenie równowagi psychofizycznej, a także jak wspierać pacjentów w dążeniu do pełnej harmonii między ciałem, umysłem i emocjami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik będzie w stanie edukować pacjentów na temat psychosomatyki i jej wpływu na zdrowie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie w stanie przekazywać pacjentom wiedzę o psychosomatycznych podstawach bólu i znaczeniu holistycznego podejścia w leczeniu, pomagając im w rozumieniu roli umysłu w procesie zdrowienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić sposoby oszczędzania energii w gabinecie terapeutycznym. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił wymienić sposoby zarządzania czasem pracy w gabinecie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wymienić i zastosować sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy gabinetowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnicy dzięki dialogowi terapeutycznemu i komunikacji werbalnej oraz pozawerbalnej będą mogli zdiagnozować problem klienta oraz zastosować adekwatne narzędzia terapeutyczne do jego rozwiązania - polepszenia zdrowia psychicznego i fizycznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił skutecznie prowadzić dialog terapeutyczny, dostosowując sposób komunikacji do indywidualnych potrzeb klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Poznanie użytecznych modeli terapeutycznych w pracy z ciałoumysłem. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie stosować różne modele terapeutyczne, które integrują ciało i umysł, oraz rozumie ich zastosowanie w pracy z klientem. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik zrozumie rolę emocji w procesie terapeutycznym oraz ich wpływ na stan psychofizyczny klienta. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił używać emocji jako narzędzia w terapii, pomagając klientom zrozumieć i przekształcić ich emocjonalne blokady. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik potrafi wykorzystywać techniki imaginacji i medytacji w pracy terapeutycznej, wspomagając klienta w procesie samoleczenia i rozwoju wewnętrznego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił dostosować techniki do indywidualnych potrzeb klienta, aby wspierać jego procesy emocjonalne i mentalne. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak dbać o swoje zdrowie psychiczne i fizyczne podczas pracy z klientami, unikając wypalenia zawodowego i nadmiernego angażowania się emocjonalnego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik będzie potrafił używać empatii i współodczuwania w sposób, który nie prowadzi do przeciążenia, ale pozwala na skuteczną i zdrową pomoc dla klienta. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kształcenie ma charakter stacjonarny i trwa 33 godzin dydaktycznych. Są to zajęcia teoretyczno-praktyczne. Uczestnicy pracują w parach i wykonują poznane techniki na sobie nawzajem, pracując pod okiem Instruktora przy kozetkach, znajdujących się w sali.
Uczestnik zyska wiedzę na temat psychosomatyki i jej zastosowaniem w pracy terapeutycznej. Uczestnicy będą mieli okazję zgłębić zależności między psychiką a ciałem, poznać mechanizmy, które prowadzą do manifestacji emocji i myśli w postaci dolegliwości fizycznych oraz nauczyć się wykorzystywać tę wiedzę w terapii. W trakcie kursu uczestnicy zapoznają się z narzędziami terapeutycznymi, które pozwalają na holistyczną pracę z pacjentem, uwzględniając zarówno aspekty mentalne, emocjonalne, jak i fizyczne.
Kurs ma charakter mocno praktyczny. Dlatego też niezbędna teoria uzupełniona jest o szereg technik diagnostycznych i terapeutycznych.
Uczestnik zyska wiedzę na temat psychosomatyki i jej zastosowaniem w pracy terapeutycznej. Uczestnicy będą mieli okazję zgłębić zależności między psychiką a ciałem, poznać mechanizmy, które prowadzą do manifestacji emocji i myśli w postaci dolegliwości fizycznych oraz nauczyć się wykorzystywać tę wiedzę w terapii. W trakcie kursu uczestnicy zapoznają się z narzędziami terapeutycznymi, które pozwalają na holistyczną pracę z pacjentem, uwzględniając zarówno aspekty mentalne, emocjonalne, jak i fizyczne.
Uczestnicy będą mieli okazję nauczyć się i przećwiczyć różne techniki terapeutyczne dotyczące pracy z emocjami, umysłem i ciałem.
Ważnym elementem tego szkolenia są zasady bezpieczeństwa i higieny pracy, które wpływają na jakość pracy i życia wszystkich zawodów pomocowych, szczególny nacisk położony jest na traumę, retraumatyzację, współczucie i empatię oraz techniki wspierania samego/samej siebie i superwizje.
Uczestnik pozna zasady komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, potrzebne do dobrej i klarownej współpracy klient- wspierający.
Uczestnik pozna różne rodzaje poziomów świadomości, dzięki którym będzie mógł zdiagnozować gdzie umiejscowiony jest problem i jakie narzędzia zastosować w celu polepszenia stanu psychofizycznego klienta.
Uczestnik pozna narzędzia terapeutyczne pozwalające na pracę z emocjami, umysłem, ciałem i traumatycznymi wydarzeniami z przeszłości oraz adekwatne sposoby ich wykorzystywania podczas sesji.
Uczestnik zapozna się z technikami zapewniającymi mu bezpieczeństwo psychiczne i emocjonalnej podczas pracy z klientem (trauma, retraumatyzacja, współczucie, empatia, przeniesienie, przeciwprzeniesienie, filtry i markery emocjonalne).
Program szkoleniowy dotyczy także prowadzenie gabinetu w sposób ekologiczny. Praca z pacjentem - komunikacja, cierpliwość i odporność psychiczna. Kluczowe umiejętności terapeuty w pracy z pacjentem
Program ma na celu zwiększenie świadomości uczestników na temat ekologicznych praktyk oraz dostarczenie praktycznych wskazówek do wdrożenia w codziennej pracy.
Kurs trwa łącznie 33 godzin dydaktycznych, które są ujęte w harmonogramie. Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 minut).
Przerwy nie są wliczone do czasu kursu.
Przerwy ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca szkolenie robi je w momencie zakończenia danego etapu szkolenia. Tempo pracy jest indywidualne dla każdego uczestnika, więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
PROGRAM:
MODUŁ 1 - Psychosomatyka w terapii ciała. Holistyczne spojrzenie na ból
Dzień 1
1. Podstawowe pojęcia i wprowadzenie.
2. Analiza psychosomatyczna.
3. Pojęcie samoregulacji.
4. Pojęcie stresu.
5. Pojęcie psychogenności.
6. Ból w ujęciu psychosomatyki.
7. Stres i wypalenie zawodowe w pracy z pacjentem
8. Jak budować cierpliwość w relacji z trudnym pacjentem
9. Skuteczna argumentacja w rozmowie z pacjentem. Dopasowanie stylu komunikacji
10. Pojęcie świadomej pracy z ciałem.
11. Autonomiczny układ nerwowy:
- budowa
- podstawy działania
- pojęcie dysautonomii
12. BHP w pracy z pacjentem psychosomatycznym.
13. Dialog terapeutyczny
14. Typy zawieszeń emocji w ciele:
- rozpoznanie
- cechy szczególne
15. Przyczyny zaburzeń psychosomatycznych.
16.Terapia manualna pacjenta psychosomatycznego:
- elementy terapii
- cele i wskazania
- techniki pracy na czaszce
- nasłuch tkankowy
- odwijanie powięziowe
Dzień 2
1. Teoria poliwagalna:
- podstawy teorii
- praca na nerwie błędnym
2. Wzorce psycho - emocjonalne i ich wpływ na człowieka.
3. Trening relaksacyjny Jacobsona.
4. Terapia osób z traumą.
5. Oddech jako forma odreagowania:
- techniki oddechu
- praca z oddechem własnym
- praca z oddechem pacjenta
6.Techniki narzędziowe:
- wybrane elementy klawiterapii
- terapia wisceralna, a psychosomatyka
- masaż psychosomatyczny twarzy
7.Techniki relaksacyjne: Zależność CIAŁO - UMYSŁ - DUSZA
8. Ruch jako forma uwolnienia napięć psychogennych.
9. Proces integracji emocjonalnej.
10. Jak panować nad emocjami w trudnych sytuacjach? Techniki relaksacyjne
MODUŁ 2 - Świadomość psychosomatyczna w pracy terapeutycznej i jej wpływ na życie
Dzień 3
1. Praca z klientem:
- dialog terapeutyczny
- komunikacja werbalna i pozawerbalna,
- błędy komunikacyjne,
- po co nam daje dialog z klientem?
2.Ego i głosy w głowie
3. Użyteczne modele terapeutyczne w pracy z ciałoumysłem.
4. Emocje i ich moc.
5.Zarządzanie emocjami.
6. Jak korzystać z technik imaginatio i meditatio.
7. Część praktyczna - narzędzia pozwalające z poziomu umysłu pracować z ciałem (praca w dwójkach z konkretnym narzędziem poprzedzona sesją demo).
8. Po co ci praca własna.
9.System WU XING nie tylko w kuchni.
10.Zbroje i maski obronne z dzieciństwa.
11.Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach.
12.Analiza transakcyjna.
13. Terapia terapeuty (superwizja).
14. Obowiązki terapeuty.
15. Wprowadzenie do Ekologii w Miejscu Pracy.
16. Zrównoważone Wyposażenie Gabinetu.
17. Oszczędzanie Energii. Wykorzystanie naturalnego światła. Wyłączanie urządzeń.
18. Segregacja odpadów i recykling materiałów. Zrównoważony Transport.
19. Zasoby Naturalne i Rośliny w Biurze.
20. Edukacja i Współpraca. Świadomość i Przykład.
Dzień 4
1. Poziomy świadomości - gdzie się znajduje terapeuta i komu może pomóc z takiego poziomu.
2. Style przywiązania i związane z nimi filtry, przekonania i blokady.
3.Skrypty pokoleniowe.
4.Terapia transpersonalna.
5.Przyczyna czy cel?
6.Imaginatio, a meditatio - techniki imaginatywne różnych kultur w pracy terapeutyczznej i własnej.
7. Trauma - nawet jak jej nie doświadczyłeś może też dotyczyć ciebie.
8. BHP terapeuty - czyli co robić, by pomagając nie zrobić sobie krzywdy (współodczuwanie, empatia).
Walidacja w formie testu odbywa się na zakończenie kursu. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się poprzez zebranie nagrań podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych. Testy i nagrania są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie i wtedy znane są wyniki walidacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 1, punkty 1-9. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 1, punkty 10-13. W bloku szkoleniowym uwzględniono 60 minut przerwy obiadowej. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 1, punkty 14-16. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 2, punkty 1-4. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem - dzień 2, punkt 5-6. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 2, punkt 7-11. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy. | Prowadzący Agnieszka Sanecka-Dąbrowska | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 3; punkt programu 1-4. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy | Prowadzący Agnieszka Janowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 3; punkt programu 5-10. W bloku szkoleniowym uwzględniono 60 minut przerwy obiadowej. | Prowadzący Agnieszka Janowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 3; punkt programu 11-15. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy. | Prowadzący Agnieszka Janowska | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 3, punkty 15-20. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 4; punkt programu 1-4. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy | Prowadzący Agnieszka Janowska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Realizacja szkolenia zgodnie z programem- dzień 4; punkt programu 5-8. W bloku szkoleniowym uwzględniono 15 minut przerwy | Prowadzący Agnieszka Janowska | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto106,06 PLN
- Koszt osobogodziny netto106,06 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Sanecka-Dąbrowska
• mistrz naturopatii
• Zawodowo i pasji od wielu lat zajmuje się wsparciem zdrowia jako założycielka Wrocławskiej Manufaktury Zdrowia
• Równolegle z działalnością gabinetową prowadzi placówkę oświatową, w której kształci fizjoterapeutów oraz naturopatów
• W pracy z ciałem poza metodami konwencjonalnymi wykorzystuje wiedzę i umiejętności z zakresu szeroko pojętej naturopatii, osteopatii, psychosomatyki i medycyny energetycznej.
• Wykładowca akademicki na uczelni we Wrocławiu i Krakowie
• Osobiście szkoli kursantów z zakresu psychosomatyki, bioenergoterapii i terapii manualnych.
• Członek komisji egzaminacyjnej przy Izbie Rzemieślniczej w Katowicach w zawodzie Naturopata.
• Członek Zarządu Polskiej Izby Gospodarczej Naturopatów
• Prywatnie matka czwórki dzieciaków, żona i kobieta pracująca
Trochę o sobie:
Mogę śmiało powiedzieć, że doświadczenie zebrane w pracy zarówno gabinetowej i tej szkoleniowej dało mi dość szerokie spojrzenie na zawód terapeuty. Poznaje jego cienie i blaski od strony gabinetowej i z punktu widzenia pacjenta, równocześnie jestem odpowiedzialna za to, jakie wartości przekazuje przyszłym specjalistom. Doświadczyłam poczucia odpowiedzialności za to, jak pracują i jaką etykę reprezentują moi kursanci i studenci.
Dla mnie najważniejszy jest człowiek i jego problemy, gdzie wartością nadrzędną jest wsparcie i bliskość z drugą istotą. Nie daje zgody na " bylejakość" w naszym zawodzie i naginanie zaufania w imię własnej korzyści.
Agnieszka Janowska
Transpersonalnej i człowiek pracujący serduchem, ale z dużą ilością konkretów, lubi wychodzić
poza utarte szlaki i schematy zarówno w terapii, jak i w życiu. Więc ostrożnie, bo nie wiadomo co
się może wydarzyć.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W cenie kursu każdy uczestnik otrzymuje:
- Obszerny skrypt z materiałami dydaktycznymi
- Narzędzia do pracy podczas kursu
- Certyfikat ukończenia kursu w języku polskim
- Certyfikat Eko - przyjazny gabinet
- Zaświadczenie MEN-III/1
Warunki uczestnictwa
Przed dokonaniem zapisu na usługę, prosimy o kontakt z Organizatorem w celu potwierdzenia dostępności miejsc. Prosimy o kontakt mailowy dofinansowania@wroclawskamanufaktura.pl lub telefoniczny.
Informacje dodatkowe
- Kurs odbywa się w języku polskim
- Zwolnienie z VAT ze względu na rodzaj prowadzonej działalności
- Liczba godzin szkolenia została podana w godzinach szkoleniowych (1h szkoleniowa = 45 minut)
- Kurs trwa łącznie 36 godzin szkoleniowych, które są ujęte w harmonogramie
- Przerwy ujęte w harmonogramie (niewliczone do czasu kursu) nie zostały ujęte oddzielnie ze względu na praktyczny charakter kursu. Osoba prowadząca kurs robi je w momencie zakończenia danego etapu zabiegu. Tempo wykonywania zabiegu może się różnić dla każdego uczestnika, więc nie ma możliwości podania precyzyjnego czasu rozpoczęcia i zakończenia przerwy.
- Walidacja w formie testu jednokrotnego wyboru odbywa się na zakończenie kursu. Testy są sprawdzane przez osobę prowadzącą walidację najpóźniej w dzień następujący po kursie i wtedy znane są wyniki walidacji. Obserwacja w warunkach symulowanych odbywa się podczas wykonywania wybranych ćwiczeń praktycznych
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Parking przed budynkiem- płatny Dostępność dla osób z niepełnosprawnością