Szef Kuchni - Poziom 1 Przywództwo, Komunikacja i Zespół
Szef Kuchni - Poziom 1 Przywództwo, Komunikacja i Zespół
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Gastronomia
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szefów kuchni i ich zastępców: którzy chcą rozwijać swoje kompetencje przywódcze, skuteczniej zarządzać zespołem oraz budować pozytywną atmosferę pracy. Szkolenie pomaga w doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i motywacyjnych, niezbędnych do osiągania lepszych wyników zespołowych i osobistych.
Kucharzy: którzy aspirują do objęcia stanowiska Szefa Kuchni lub chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie pracy zespołowej, komunikacji i zarządzania stresem. Udział w szkoleniu to także szansa na budowanie własnej marki zawodowej, rozwój umiejętności interpersonalnych oraz przygotowanie się do roli lidera w kuchni.
stanowiska Szefa Kuchni z pełną odpowiedzialnością za wyniki finansowe restauracji.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji11-08-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Dla usługi, która kończy się nabyciem kompetencji: Usługa szkoleniowa „Szef Kuchni – Poziom 1: Przywództwo, Komunikacja i Zespół” przygotowuje uczestnika do kształtowania postawy lidera, budowania efektywnego zespołu, stosowania zasad skutecznej komunikacji i motywacji, a także do organizowania pracy kuchni z uwzględnieniem relacji, stresu i odpowiedzialności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje kluczowe cechy skutecznego lidera w gastronomii. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje minimum trzy cechy skutecznego lidera w kuchni.• Odróżnia cechy lidera od cech typowego menedżera. • Uzasadnia, dlaczego konkretna cecha ma znaczenie w pracy Szefa Kuchni. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Definiuje rolę Szefa Kuchni w strukturze organizacyjnej restauracji. | Kryteria weryfikacji • Wymienia główne obowiązki Szefa Kuchni.• Identyfikuje miejsce Szefa Kuchni w hierarchii zespołu gastronomicznego. • Wskazuje zależności między Szefem Kuchni a innymi działami (np. sala, właściciele). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia swoje mocne strony i możliwości rozwoju w roli lidera. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje metody identyfikowania mocnych stron.• Dobiera przykłady działań wspierających rozwój kompetencji osobistych lidera. • Uzasadnia, dlaczego znajomość własnych zasobów wspiera skuteczne przywództwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje przemówienie (exposé) motywujące zespół kuchenny. | Kryteria weryfikacji • Rozróżnia elementy skutecznego exposé Szefa Kuchni.• Określa cele przemówienia motywacyjnego w gastronomii. • Wskazuje sytuacje, w których exposé może być skutecznym narzędziem. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje elementy budowania własnej marki jako Szef Kuchni. | Kryteria weryfikacji • Wymienia trzy kluczowe składniki marki osobistej lidera kuchni.• Odróżnia spójny wizerunek od niespójnego. • Oceni, które działania wzmacniają wizerunek Szefa Kuchni. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ poczucia bezpieczeństwa na efektywność zespołu. | Kryteria weryfikacji • Wymienia minimum trzy korzyści wynikające z poczucia bezpieczeństwa w zespole.• Odróżnia sytuacje budujące zaufanie od tych je osłabiających. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Identyfikuje najczęstsze blokery komunikacji i sposoby ich eliminacji. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje przynajmniej trzy typowe przeszkody w skutecznej komunikacji.• Dopasowuje skuteczne rozwiązania do wskazanych problemów komunikacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Rozróżnia typy konfliktów i strategie ich konstruktywnego rozwiązywania. | Kryteria weryfikacji • Klasyfikuje konflikty według ich potencjalnego wpływu na zespół.• Dobiera odpowiednią strategię zarządzania konfliktem do przedstawionej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje wpływ stresu na funkcjonowanie człowieka. | Kryteria weryfikacji • Rozróżnia objawy stresu fizycznego i psychicznego.• Wskazuje różnice między stresem motywującym a destrukcyjnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rolę lidera w zespole kuchennym. | Kryteria weryfikacji • Wymienia cechy skutecznego lidera w kuchni.• Odróżnia zachowania wspierające zespół od tych, które obniżają efektywność. • Uzasadnia, w jaki sposób lider wpływa na zaangażowanie i atmosferę pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Organizuje pracę zespołu kuchennego z uwzględnieniem podziału ról i obowiązków. | Kryteria weryfikacji • Wskazuje kluczowe elementy organizacji pracy w kuchni.• Definiuje zasady skutecznego podziału obowiązków w zespole. • Dobiera odpowiednie metody planowania zadań w zależności od struktury zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Deleguje zadania z uwzględnieniem kompetencji członków zespołu. | Kryteria weryfikacji • Charakteryzuje zasady efektywnego delegowania zadań.• Rozróżnia sytuacje, w których delegowanie przynosi wzrost wydajności. • Ocena poziomu kompetencji członków zespołu jako podstawa delegowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje zasady skutecznej komunikacji wewnątrz zespołu kuchennego. | Kryteria weryfikacji • Identyfikuje elementy skutecznej komunikacji w kuchni.• Rozpoznaje bariery komunikacyjne i sposoby ich eliminacji. • Dobiera formy komunikacji adekwatne do sytuacji zespołowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Ocenia mocne i słabe strony członków zespołu. | Kryteria weryfikacji • Wymienia narzędzia i metody oceny kompetencji pracowników.• Określa przykłady mocnych i słabych stron w pracy kucharza. • Uzasadnia znaczenie indywidualnego podejścia w zarządzaniu ludźmi. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje metody budowania motywacji i zaangażowania pracowników. | Kryteria weryfikacji • Rozróżnia motywację wewnętrzną i zewnętrzną.• Wskazuje przykłady działań zwiększających zaangażowanie w zespole. • Charakteryzuje działania lidera wpływające na utrzymanie motywacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planuje proces wdrożenia nowego pracownika do zespołu. | Kryteria weryfikacji • Opisuje etapy skutecznego onboardingu w kuchni.• Dobiera działania wspierające adaptację nowych członków zespołu. • Identyfikuje błędy, których należy unikać w procesie wdrażania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Projektuje działania wpływające na pozytywną atmosferę i kulturę pracy. | Kryteria weryfikacji • Wymienia czynniki wpływające na atmosferę w zespole.• Odróżnia zachowania wzmacniające współpracę od destrukcyjnych. • Uzasadnia znaczenie kultury pracy w utrzymaniu stabilnego zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ 1
- Szef Kuchni – cechy i umiejętności skutecznego lidera.
- Zakres obowiązków Szefa Kuchni.
- Twoje miejsce w hierarchii. Poznaj rolę, która buduje sukces zespołu.
- Czego od Ciebie oczekują? Zrozum oczekiwania właścicieli, pracowników i gości.
- Odkryj i rozwijaj swoje mocne strony.
- Expose Szefa Kuchni. Stwórz przemówienie, które zjednoczy Twój zespół.
- Buduj swoją markę: postawa, wartości i unikalny styl.
- Organizacja pracy Szefa Kuchni – zarządzaj sobą w czasie i zadaniach
- Najczęstsze błędy Szefów Kuchni – jak ich unikać?
- Rozwijaj się i inspiruj. Odkryj źródła wiedzy, które podniosą Twoje umiejętności.
- Zidentyfikuj swoje priorytety i cele zawodowe.
- Work-life balance – znajdź równowagę między pracą a życiem.
- Plan - stwórz mapę działań na przyszłość.
DZIEŃ 2
- Jak poczucie bezpieczeństwa zwiększa efektywność Twojego zespołu?
- Proste kroki, by zbudować zaufanie i komfort w pracy.
- Opracuj wspólne zasady współpracy i egzekwuj je skutecznie.
- Konflikty, które wzmacniają – naucz się zarządzać nimi z korzyścią.
- Rozpoznaj błędy i popraw komunikację w swoim zespole.
- Minimalizuj blokery komunikacji i popraw współpracę w zespole.
- Zbuduj zaufanie w praktyce – sprawdzone metody na co dzień.
- Skuteczny feedback – jak wyrażać oczekiwania i wspierać zespół.
- Zaangażuj wycofanych – przełam ciszę i aktywizuj wszystkich.
- Dlaczego sam talent nie wystarczy do sukcesu Twojego zespołu?
- Integruj zespół i buduj relacje w pracy i poza nią.
- Jak prywatne relacje mogą poprawić współpracę w Twoim zespole?
- Buduj głębokie relacje – komunikacja, która naprawdę działa.
- Aktywne słuchanie jako klucz do zrozumienia i efektywności zespołu
DZIEŃ 3
- Jak skutecznie radzić sobie ze stresem w pracy i życiu codziennym?
- Zrozumienie, jak stres wpływa na ciało i umysł w wymagającej branży.
- Kiedy stres motywuje, a kiedy staje się destrukcyjny?
- Nawyki pomagające utrzymać spokój i równowagę każdego dnia.
- Jak rozpoznać u siebie oznaki przewlekłego stresu?
- Techniki szybkiego redukowania napięcia w trudnych sytuacjach.
- Jak efektywnie zarządzać energią, by pogodzić pracę z życiem osobistym.
- Dlaczego aktywność fizyczna pomaga w redukcji stresu?
- Jak budować równowagę między pracą a życiem prywatnym?
- Świadomość swojego stanu i jego wpływu na działanie zespołu.
- Jak wspierać zespół w obliczu stresujących wyzwań?
- Presja a podejmowanie decyzji – jak utrzymać skuteczność?
- Znaczenie wsparcia bliskich i otoczenia w radzeniu sobie ze stresem w pracy i życiu.
- Jak dbać o siebie i bliskich w wymagających momentach?
DZIEŃ 4
- Jak rola lidera wpływa na efektywność zespołu w kuchni?
- Proste zasady organizacji pracy, które zwiększają wydajność.
- Jak skutecznie definiować role i obowiązki w zespole?
- Delegowanie zadań w praktyce – odciąż siebie, wzmacniaj zespół.
- Zarządzanie czasem w kuchni – triki na płynny przepływ pracy.
- Kluczowe aspekty komunikacji w kuchni i restauracji.
- Jak tworzyć i utrzymywać pozytywną kulturę zespołu?
- Rekrutacja – jak znaleźć i wprowadzić odpowiednich ludzi?
- Wprowadzenie nowych pracowników krok po kroku.
- Ocena roczna – skuteczne narzędzie rozwoju zespołu.
- Jak radzić sobie z błędami i konfliktami w zespole?
- Budowanie zaangażowania i motywacja pracowników.
- Rozpoznawanie mocnych i słabych stron członków zespołu.
DZIEŃ 5
- Jak tworzyć pozytywną atmosferę w pracy zespołu?
- Skuteczne metody pracy z różnorodnymi pokoleniami w zespole.
- Budowanie marki, w której pracownicy chcą zostać na dłużej.
- Jakie cechy zespołu są kluczowe, a jakich unikać?
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna – co działa najlepiej?
- Jak rozpoznać mocne i słabe strony członków zespołu?
- Sprawdzone sposoby na budowanie zaangażowania w zespole.
- Delegowanie zadań – praktyczne wskazówki i narzędzia.
- Wyznaczanie celów, które motywują i prowadzą do sukcesu.
- Jak zwiększyć efektywność pracy zespołu na co dzień?
- Podsumowanie – wnioski i plan dalszego rozwoju zespołu.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych: 1 godzina szkolenia = 60 minut
Czas trwania zajęć łącznie z przerwami nie przekracza 8 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia
Szkolenie trwa 40 godzin zegarowych, w tym 16 godziny teorii i 24 godziny praktyki.
W trakcie zajęć zaplanowane są przerwy. Przerwy są wliczone w czas trwania usługi.
Warunki niezbędne do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu głównego:
- zaliczenie testu teoretycznego na poziomie 75%
Usługa jest dedykowana dla:
Szefów kuchni i ich zastępców: którzy chcą rozwijać swoje kompetencje przywódcze, skuteczniej zarządzać zespołem oraz budować pozytywną atmosferę pracy. Szkolenie pomaga w doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych, organizacyjnych i motywacyjnych, niezbędnych do osiągania lepszych wyników zespołowych i osobistych.
Kucharzy: którzy aspirują do objęcia stanowiska Szefa Kuchni lub chcą rozwinąć swoje kompetencje w zakresie pracy zespołowej, komunikacji i zarządzania stresem. Udział w szkoleniu to także szansa na budowanie własnej marki zawodowej, rozwój umiejętności interpersonalnych oraz przygotowanie się do roli lidera w kuchni.
stanowiska Szefa Kuchni z pełną odpowiedzialnością za wyniki finansowe restauracji.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 38 Szef Kuchni jako Lider ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 38 Zakres odpowiedzialności i obowiązków Szefa Kuchni ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 38 Expose Szefa Kuchni ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 38 Organizacja pracy Szefa Kuchni ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 38 Walidacja - Test teoretyczny z automatycznie generowanym wynikiem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 38 Rola bezpieczeństwa i zaufania w efektywności zespołu ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 38 Komunikacja, która wspiera, a nie blokuje ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 38 Feedback i aktywizacja zespołu ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 38 Aktywne słuchanie i budowanie głębokich relacji ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 38 Zrozumieć stres – podstawa skutecznego działania ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 38 Techniki zarządzania stresem w praktyce ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 38 Równowaga praca–życie – realna potrzeba ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 38 Wspieranie siebie i innych w trudnych momentach ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 38 Walidacja - Test teoretyczny z automatycznie generowanym wynikiem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 38 Rola lidera i organizacja pracy w kuchni ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 38 Delegowanie zadań i zarządzanie czasem ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 38 Komunikacja i kultura zespołu ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 38 Rekrutacja, wdrażanie i ocena pracowników ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 38 Budowanie pozytywnej atmosfery i relacji w zespole ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 38 Praca z różnorodnymi pokoleniami i utrzymanie pracowników ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:50 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 38 Motywowanie i rozwój członków zespołu ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 38 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 38 Wyznaczanie celów i zwiększanie efektywności zespołu ( Współdzielenie ekranu, rozmowa na żywo, ćwiczenia, mini -wykład) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 38 Walidacja - Test teoretyczny z automatycznie generowanym wynikiem | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto105,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto105,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały w wersji papierowej i elektronicznej
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Narzędzia do sporządzania notatek: notes i długopis
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbywa się za pomocą aplikacji ZOOM
Minimalne wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2GB pamięci RAM ( lun 4-rdzeniowy)
System operacyjny Windows 8 ( zalecany Windows 10) Mac wersja 10.13,
Przeglądarka internetowa GOOGLE Chrome, Mozilla,Firefox
Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 mbps
kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki,(ZOOM współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).Nie jest wymagana instalacja oprogramowania ani umiejętności informatyczne, aby dołączyć się do szkolenia.
Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika projektu przed szkoleniem. Uczestnik szkolenia każdorazowo przed zajęciami grupowymi otrzymuje zaproszenie na spotkanie on-line.