PMBOK® Fundamentals - kompleksowe szkolenie akredytowane
PMBOK® Fundamentals - kompleksowe szkolenie akredytowane
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- nie mają doświadczenia lub mają niewielkie doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- chcą rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności związane z zarządzaniem projektami w oparciu o najpopularniejszy na świecie kanon wiedzy o zarządzaniu projektami – PMBOK® Guide,
- chcą uczestniczyć w projektach świadomie i w pełni rozumiejąc swoją w nich rolę,
- pragną realizować powierzane im projekty sprawniej i skuteczniej, tak by osiągać zamierzone cele.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji16-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do rozwoju kompetencji uczestników w zakresie podstaw zarządzania projektami według standardu PMBOK® Guide z Agile Practice Guide. Uczestnicy zdobędą wiedzę teoretyczną i praktyczną wspierającą skuteczną realizację projektów, w tym podstawy podejścia Agile, poznają spójną terminologię projektową dla efektywnej komunikacji w projektach oraz wykształcą postawy sprzyjające efektywnemu zarządzaniu projektami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik przygotowuje harmonogramy działania oraz określa czas realizacji poszczególnych zadań. | Kryteria weryfikacji Opisuje kroki i narzędzia potrzebne do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i ocenia krytyczne ścieżki oraz potencjalne przeszkody w harmonogramie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Używa odpowiednich technik szacowania czasu potrzebnych do stworzenia harmonogramu projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje nowoczesne kanały komunikacji | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne nowoczesne kanały komunikacji, takie jak media społecznościowe, blogi, podcasty, wideo online, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje zalety i wady poszczególnych kanałów komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady skutecznego wykorzystania nowoczesnych kanałów komunikacji w budowaniu wizerunku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawowe pojęcia związane z zarządzaniem jakością | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia, takie jak ISO, TQM (Total Quality Management), Six Sigma, Kaizen, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe pojęcia, takie jak ISO, TQM (Total Quality Management), Six Sigma, Kaizen, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje wskaźniki finansowe i je interpretuje. | Kryteria weryfikacji Definiuje podstawowe wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Interpretuje wskaźniki finansowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje pojęcia danych, informacji, wiedzy, w tym wiedzy jawnej i niejawnej (ukrytej/cichej).Uczestnik charakteryzuje wybrane metody gromadzenia i wykorzystywania wiedzy w organizacji. Uczestnik charakteryzuje metody i techniki dzielenia się wiedzą. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia danych, informacji i wiedzy oraz różnice między nimi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym jest wiedza jawna i niejawna oraz jak można ją zarządzać | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje metody gromadzenia wiedzy, takie jak bazy danych, systemy zarządzania dokumentami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki dzielenia się wiedzą, takie jak mentoring, coaching, communities of practice, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje różne sposoby reakcji na konflikt i wskazuje plusy i minusy danej reakcji. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne sposoby reakcji na konflikt, takie jak unikanie, konfrontacja, kompromis, współpraca, itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje plusy i minusy każdej z metod reakcji na konflikt | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady zastosowania różnych metod reakcji na konflikt w praktyce | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje metody i techniki analizy problemów. | Kryteria weryfikacji Definiuje i opisuje różne metody analizy problemów, takie jak analiza przyczyn i skutków, metoda 5 Why, diagram Ishikawy, analiza SWOT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje odpowiednie techniki analizy problemów w praktycznych scenariuszach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje podstawowe koncepcje na temat potrzeb człowieka | Kryteria weryfikacji Opisuje podstawowe koncepcje psychologiczne dotyczące potrzeb człowieka, takie jak teoria Maslowa | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak teorie potrzeb mogą wpływać na budowanie relacji ze współpracownikami | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje zasady efektywnej komunikacji.Charakteryzuje zasady formułowania poprawnie wypowiedzi. Charakteryzuje jak aktywnie słuchać i zadawać pytania. Opisuje temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.) Charakteryzuje różne sposoby przekazywania informacji. Ma świadomość znaczenia komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady efektywnej komunikacji, takie jak jasność, zwięzłość, empatia, otwartość. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zasady formułowania poprawnych wypowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia techniki aktywnego słuchania i zadawania pytań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje zasady poprawnego pisania, w tym ortografię, gramatykę i interpunkcję. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje różne sposoby przekazywania informacji, takie jak komunikacja werbalna, pisemna, wizualna. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik określa priorytety realizacji poszczególnych zadań i projektów (kaskadowanie celów) | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zasady określania priorytetów i kaskadowania celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje techniki ustalania priorytetów, takie jak MSCW, analiza Pareto. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki ustalania priorytetów w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Będzie przeprowadza ewaluację dokonanych wdrożeń i wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłośćWykorzystuje metody techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Opisuje proces ewaluacji wdrożeń w zarządzaniu jakością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia metody i techniki dzielenia się wiedzą w zakresie zarządzania jakością. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik ocenia realność budżetu, sprawnie weryfikuje przyjęte założenia.Szacuje koszty i korzyści niematerialne, a także zwrot z planowanych inwestycji w dalszej perspektywie. | Kryteria weryfikacji Opisuje proces oceny realności budżetu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia metody identyfikacji ukrytych kosztów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik określa luki w wiedzy organizacji.Tworzy mechanizmy ułatwiające dostęp do wiedzy oraz jej swobodny przepływ w organizacji. Tworzy możliwości i zachęca pracowników do dzielenia się wiedzą. | Kryteria weryfikacji Opisuje metody identyfikacji luk w wiedzy organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia sposoby tworzenia mechanizmów dostępu do wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia strategie zachęcania pracowników do dzielenia się wiedzą. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wskazuje krótko i długoterminowe potencjalne skutki konfliktuProwadzi otwartą komunikację ze wszystkimi stronami | Kryteria weryfikacji Identyfikuje krótko i długoterminowe skutki konfliktu w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki prowadzenia otwartej komunikacji z różnymi stronami konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zaistniałe problemy.Wypracowuje i dokonuje selekcji i wdraża rozwiązania pozwalające na eliminację problemów | Kryteria weryfikacji Opisuje proces identyfikacji problemów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wypracowuje, selekcjonuje i wdraża rozwiązania eliminujące problemy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik poszerza swoje umiejętności w zakresie tworzenia dobrej atmosfery w pracyPokazuje ludziom, że wzajemny szacunek i zaufanie jest ważnym czynnikiem każdej relacji | Kryteria weryfikacji Opisuje techniki tworzenia dobrej atmosfery w pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje na znaczenie szacunku i zaufania w relacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik używa etycznych i uczciwych taktyk wywierania wpływu na różnych interesariuszy | Kryteria weryfikacji Opisuje etyczne i uczciwe taktyki wywierania wpływu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje te taktyki w praktycznych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wypowiada się w sposób swobodny, zrozumiały i logiczny.Przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale informacje. Analizuje i podsumowuje sens wypowiedzi rozmówcy, Dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat Poszerza swoje umiejętności w zakresie Komunikowania się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady efektywnej komunikacji i techniki wypowiadania się w sposób zrozumiały. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Analizuje i podsumowuje sens wypowiedzi rozmówcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dopytuje w przypadku niejasności, aby upewnić się, że poprawnie zrozumiał komunikat. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje się swobodnie zarówno ustnie, jak i pisemnie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik uwzględnia plany i perspektyw innych osób w organizacji w określaniu celów i priorytetów | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady odpowiedzialności za realizację celów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje samodzielność w planowaniu i realizacji zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uwzględnia plany i perspektywy innych osób w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik przestrzega zasad etyki w biznesie | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady etyki w biznesie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady etyki w praktycznych scenariuszach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje inicjatywę w działaniu.Wytrwale dąży do realizacji założonych planów i jednocześnie charakteryzuje się postawą adaptacyjną | Kryteria weryfikacji Opisuje cechy proaktywnego przedsiębiorcy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje inicjatywę w planowaniu i realizacji działań. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady adaptacyjnych postaw w kontekście realizacji celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik promuje politykę jakości w przedsiębiorstwie | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady polityki jakości w przedsiębiorstwie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia strategie promowania polityki jakości w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykazuje profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych.Odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady profesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych w kontekście zarządzania finansami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy związanej z finansami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik jest pozytywnie nastawiany wobec nowych wyzwań i zmian. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie pozytywnego nastawienia wobec zmian | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje otwartość na nowe idee i podejścia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje kreatywne metody w zarządzaniu wiedzą. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik dostrzegania pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej, otwartości w szukaniu rozwiązań konfliktu, aktywnego słuchania wszystkich uczestników konfliktu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje pozytywne aspekty sytuacji konfliktowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje techniki otwartego szukania rozwiązań konfliktu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki aktywnego słuchania w sytuacjach konfliktowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik jest nastawiony na pracę zespołową. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje umiejętność pracy zespołowej w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnika) Jest odbierany przez współpracowników jako osoba wiarygodna b) Ma łatwość skupiania ludzi wokół siebie | Kryteria weryfikacji Opisuje cechy osoby wiarygodnej w miejscu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje umiejętność skupiania ludzi wokół siebie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady etycznego postępowania | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady etycznego postępowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady etycznego postępowania w praktyce. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje zasady etycznego postępowania | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady etycznego postępowania w kontekście rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady etycznego postępowania w procesie rekrutacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik nabędzieprofesjonalizmu w kontaktach interpersonalnych. Odpowiedzialności za przekazywane informacje. Etycznego postępowania. Uczciwego wykorzystanie posiadanej wiedzy (informacji, danych) | Kryteria weryfikacji Opisuje zasady profesjonalizmu w komunikacji interpersonalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykazuje odpowiedzialność za przekazywane informacje. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje zasady etycznego postępowania w komunikacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje posiadaną wiedzę w sposób uczciwy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
WARUNKI PRZEPROWADZENIA USŁUGI:
Każdy uczestnik powinien posiadać dostęp do komputera oraz interenetu, ponieważ usługa szkoleniowa zostanie zrealizowana w formie online, z wykorzystaniem takich platform, jak: ZOOM oraz Mural.
Usługa jest wykonywana w godzinach lekcyjnych (45 min.), a planowane przerwy nie wliczają się do jej czasu.
W trakcie szkolenia, uczestnicy będą dzieleni na mniejsze, 3-5 osobowe grupy, w ramach realizacji wybranych ćwiczeń warsztatowych (funkcja "Pokoi" na platformie ZOOM). Usługa zostanie wykonana z wykorzystaniem takich metod, jak: mini wykład, prezentacja multimedialna, symulacje w grupach, praca z case study, rudna, dyskusja, scenki.
Program ramowy szkolenia:
DZIEŃ 1
MODUŁ 1 – WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI:
Definicja projektu
Zarządzanie projektem – różne podejścia
Konstrukcja PMBOK® Guide – procesy, grupy procesów, obszary wiedzy
Cykle życia projektu
MODUŁ 2 – PROJEKTY W ORGANIZACJI:
Czynniki środowiskowe i organizacyjne wpływające na projekt
Projekt a program i portfel
PMO
MODUŁ 3 – ROLA KIEROWNIKA PROJEKTU:
Cechy kierownika projektu
Kompetencje kierownika projektu
DZIEŃ 2
MODUŁ 4 – ZARZĄDZANIE INTEGRACJĄ PROJEKTU
Przygotowanie karty projektu
MODUŁ 5 – ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKCIE
Budowanie WBS
MODUŁ 6 – ZARZĄDZANIE HARMONOGRAMEM W PROJEKCIE
Tworzenie diagramu sieciowego,
Określanie ścieżki krytycznej,
Tworzenie wykresu Gantt’a i optymalizacja harmonogramu
MODUŁ 7 – ZARZĄDZANIE KOSZTAMI W PROJEKCIE
Zastosowanie metody Earned Value
DZIEŃ 3
MODUŁ 8 – ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE
Narzędzia jakości
MODUŁ 9 – ZARZĄDZANIE ZASOBAMI W PROJEKCIE
Proces grupowy Tuckman’a,
Piramida Maslowa,
Teoria Herzberga,
Teoria XY MC’GREGOR’A
MODUŁ 10 – ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W PROJEKCIE
Metody i model komunikacji
MODUŁ 11 – ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE
Identyfikacja ryzyka,
Ocena ryzyka – metoda EMV,
Metoda drzewa decyzyjnego,
Reakcje na RYZYKO
MODUŁ 12 – ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI W PROJEKCIE
Rodzaje kontraktów wg PMBOK
MODUŁ 13 – ZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMI W PROJEKCIE
Analiza interesariuszy,
Planowanie zaangażowania interesariuszy w projekcie.
OCZEKIWANE PRZYGOTOWANIE SŁUCHACZY:
Nie jest wymagana wiedza specjalistyczna. Każdy z uczestników będzie miał okazję podzielić się swoimi doświadczeniami.
Efekty uczenia zostaną zweryfikowane przed szkoleniem i po szkoleniu poprzez pre i post testy w formie testu teoretycznego zamkniętego w formie online - walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 26 Pre test. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 26 MODUŁ 1 – WPROWADZENIE DO ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 26 MODUŁ 2 – PROJEKTY W ORGANIZACJI | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 26 MODUŁ 3 – ROLA KIEROWNIKA PROJEKTU | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 26 MODUŁ 4 – ZARZĄDZANIE INTEGRACJĄ PROJEKTU | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 26 Drugi dzień szkolenia
Powtórzenie materiału zd nia poprzedniego oraz
MODUŁ 5 – ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 26 MODUŁ 6 – ZARZĄDZANIE HARMONOGRAMEM W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 26 MODUŁ 7 – ZARZĄDZANIE KOSZTAMI W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 26 MODUŁ 8 – ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 26 Trzeci dzień szkolenia
Powtórzenie materiału z poprzedniego dnia oraz
MODUŁ 9 – ZARZĄDZANIE ZASOBAMI W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 26 MODUŁ 10 – ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 26 MODUŁ 11 – ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE cz 1 | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 26 MODUŁ 11 – ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE cz 1 | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 26 MODUŁ 12 – ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 26 Przerwa | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 26 MODUŁ 13 – ZARZĄDZANIE INTERESARIUSZAMI W PROJEKCIE | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 26 Podsumowanie szkolenia | Prowadzący Rafał Kulpiński | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 26 Post test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:45 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 590,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 590,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto58,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto58,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Kulpiński
Jego doświadczenia zawodowe obejmują praktykę w działach windykacji banków i innych instytucji finansowych. Przez ponad pięć lat zarządzał projektami w największych instytucjach bankowych świata.
Zajmuje się także usprawnianiem procesów biznesowych z wykorzystaniem metodyki Lean Six Sigma.
Trener i konsultant zarządzania projektami.
Kierownik projektów. Posiadacz certyfikatów PMP® i Prince2®Practitioner. W zakresie jego zainteresowań znajduje się również szeroko rozumiana problematyka PMO. Jest jednym z nielicznych w Polsce posiadaczy certyfikatu P3O® Practitioner.
Z wykształcenia prawnik, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Jagiellońskiego (1998).
Kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały elektroniczne dla uczestników szkolenia:
- prezentacja multimedialna,
- arkusze z ćwiczeniami.
Materiały zostaną przekazane uczestnikom przed szkoleniem mailowo w postaci aktywnych linków. Materiały udostępniane są za pośrednictwem platformy Calameo. Aby pobrać materiały, niezbędne jest założenie darmowego konta w serwisie Calameo.
Informacje dodatkowe
Uczestnik po szkoleniu otrzymuje od Inprogress certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w szkoleniu:
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy platformy Zoom. Uczestnicy szkolenia otrzymają mailowo informacje na temat korzystania z platformy przy pomocy przeglądarki internetowej lub aplikacji do pobrania na komputer. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Komputer uczestnika powinien być wyposażony w głośniki, bezpłatną aplikację Zoom (do pobrania na komputer lub dostęp bezpośrednio w przeglądarce internetowej). Konieczna jest również kamera do interakcji oraz mikrofon. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Uczestnik może skorzystać z dowolnego łącza sieciowego. - Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów.
Część materiałów szkoleniowych (prace przedkursowe) uczestnicy otrzymują mailowo. Wymagane podstawowe oprogramowanie umożliwiające odczyt plików zapisanych w formatach .doc, .docx i .pdf, czyli np. Microsoft Word. Pozostałe materiały (prezentacja, ćwiczenia, przykładowe egzaminy) są udostępniane przy pomocy platformy Calameo. - Okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line.
Link przesłany uczestnikom szkolenia jest ważny w trakcie trwania szkolenia zgodnie z jego harmonogramem.
Informacje dotyczące warunków technicznych (egzaminy):
- Platforma / rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa.
Szkolenie odbędzie się przy pomocy narzędzia Proctor U. Egzaminator będzie miał dostęp do egzaminu, monitorując środowisko egzaminacyjne przez komputer pulpitu, kamery internetowej i mikrofonu. Po zarezerwowaniu egzaminu uczestnik otrzyma wiadomość e-mail umożliwiający rejestrację i umówienie się na spotkanie z egzaminatorem za pośrednictwem Portalu Kandydata. - Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika.
Uczestnik egzaminu powinien posiadać komputer z wbudowaną kamerą internetową oraz głośnikiem. - Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego.
Zgodnie z zaleceniami akredytora zalecane jest posiadanie szybkiego łącza internetowego. Bezprzewodowe łącze internetowe nie jest zalecane, ponieważ może zakłócić przebieg egzaminu. - Okres ważności aplikacji.
Aplikacja Proctor U jest ważna w trakcie egzaminu zgodnie z wymaganiami przedstawionymi przez akredytora.
Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemu raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.