Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1, Metoda Direct, zakończony egzaminem TGLS.
Indywidualny kurs języka angielskiego na poziomie A1, Metoda Direct, zakończony egzaminem TGLS.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych, które wcześniej nie uczyły się języka angielskiego w ramach kursów lub zajęć dydaktycznych w cyklu edukacyjnym. Kurs dedykowany dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i posługiwać się językiem angielskim w codziennych czynnościach i sytuacjach.
Kurs odpowiedni dla osób chcących skorzystać z dofinansowania w ramach projektu"Małopolski pociąg do kariery – sezon 1"
Przed zapisem na usługę prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia harmonogramu zajęć. Zastrzegamy, że na etapie organizacji szkolenia osoby prowadzące mogą ulec zmianie.
Realizujemy szkolenia na wszystkich poziomach zaawansowania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli na przygotowanie uczestnika kursu do komunikowania się w języku angielskim na poziomie A1.Celem kursu jest zapoznanie z podstawowymi elementami językowymi. Dzięki przyswojeniu podstawowych słów i zasad gramatycznych Uczestnik nabędzie umiejętność nawiązywania kontaktów. Kurs ma na celu również rozwój w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz uświadomienie konieczności utrwalania i poszerzania zdobytej wiedzy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA Zna podstawowe struktury gramatyczne. Ma podstawowy zasób słownictwa związanego z codziennym życiem. Rozumie zasady wymowy i akcentu w języku angielskim na poziomie podstawowym Posiada wiedzę na temat różnic kulturowych w krajach anglojęzycznych (np. podstawowe zwyczaje, formy grzecznościowe, typowe zwroty używane w różnych sytuacjach dnia codziennego). | Kryteria weryfikacji Gramatyka: poprawnie stosuje podstawowe struktury gramatyczne języka angielskiego Present Simple, Present Continuous; pytania; przeczenia; podstawowe przyimki, zaimki). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Słownictwo: posługuje się podstawowym słownictwo związanym z codziennym życiem (np. przedstawianie się, rodzina, zakupy, czas wolny, jedzenie, podróże, pogoda). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCIMówienie: Potrafi zadawać i odpowiadać na proste pytania dotyczące codziennych tematów. Rozumienie ze słuchu: Rozumie proste komunikaty ustne. Czytanie: Potrafi zrozumieć proste komunikaty ustne i pisemne (np. ogłoszenia, menu) Pisanie: Potrafi wypełnić podstawowy formularz (np. rejestracyjny, hotelowy) oraz napisać prostą notatkę, e-mail lub wiadomość tekstową. | Kryteria weryfikacji Mówienie: Potrafi zastosować wyrażenia codzienne, np. What’s your name? / How are you? / I don’t understand.Rozpoznać funkcję wypowiedzi (np. prośba, pytanie, oferta, zaproszenie) w prostym kontekście. Udzielać odpowiedzi w schematycznych strukturach, np. Yes, I do. / No, I don’t. / I think so. potrafi płynnie i spójnie mówić na znane tematy, chociaż z pauzami i drobnymi błędami. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Rozumienie ze słuchu: Rozumie ogólny sens prostych zdań i krótkich dialogów, np. z rozmów codziennych. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Czytanie: Potrafi wyłapać podstawowe informacje w krótkich ogłoszeniach, instrukcjach i opisach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisanie: Potrafi napisać krótki e-mail, kartkę z wakacji, wypełni formularz rejestracyjny. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNEPotrafi nawiązać prostą interakcję z rozmówcą mówiącym wolno i wyraźnie oraz wykazującym gotowość do pomocy. Rozumie znaczenie komunikacji międzykulturowej i jest otwarty na kontakt z osobami z różnych środowisk językowych. | Kryteria weryfikacji Zdolność do prowadzenia interakcji językowej – osoba potrafi słuchać i reagować na rozmówcę, używania form grzecznościowych (np. „please”, „thank you”, „excuse me”).Podejmuje próbę porozumienia się, nawet jeśli nie zna wszystkich słów, gotowości do komunikacji mimo błędów językowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
przez Radę Europy.
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęŁucja Falfus Face 2 Face
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja The Global Language System Polska
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURNie
Program
Program
- Kurs obejmuje 40 godzin dydaktycznych (45 minutowe)
- 40 godzin dydaktycznych to 30 godziny zegarowych
- zajęcia prowadzone będą zgodnie z założeniami Metody Direct, z głównym naciskiem na rozwój komunikacji
- zajęcia przeprowadzone będą na podstawie podręczników Direct English 1
- w ramach usługi kursant otrzyma darmowy dostęp do materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie e-learningowej
- uzupełnieniem kursu będą dodatkowe materiały multimedialne oraz dodatkowe konwersacje w ramach paneli dyskusyjnych organizowanych przez Face 2 Face (panel dostosowany do poziomu językowego kursantów)
Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane są na rozwijanie kompetencji językowych z zakresu:
- rozumienia ze słuchu
- rozumienia wypowiedzi pisemnych
- tworzenia wypowiedzi ustnych oraz pisemnych
- reagowania w sytuacjach codziennych ustnie i pisemnie.
Moduł 1: Poznajmy się
Słownictwo: dane osobowe, zawody, kraje i narodowości, alfabet, liczby
Gramatyka: czasownik to be, zaimki osobowe, pytania Yes/No, Wh- questions
Funkcje komunikacyjne: przedstawianie się, mówienie o sobie, pytanie o innych, literowanie
Cel: potrafię się przedstawić, podać podstawowe informacje o sobie i zapytać o nie innych
Moduł 2: Życie codzienne
Słownictwo: dni tygodnia, codzienne czynności, godziny, rutyna
Gramatyka: Present Simple, operatory do/does, przyimki czasu (in/on/at)
Funkcje komunikacyjne: opowiadanie o swoim dniu, pytanie o zwyczaje innych osób
Cel: potrafię opisać swój dzień i zapytać innych o ich codzienne zajęcia
Moduł 3: W domu i rodzinie
Słownictwo: członkowie rodziny, pomieszczenia, meble, przymiotniki opisujące rzeczy
Gramatyka: have got/has got, przymiotniki dzierżawcze (my, your, his…), there is/are
Funkcje komunikacyjne: opisywanie swojego mieszkania, opowiadanie o rodzinie
Cel: potrafię opisać swoją rodzinę i miejsce zamieszkania
Moduł 4: Zakupy i jedzenie
Słownictwo: produkty spożywcze, ubrania, ceny, środki płatności
Gramatyka: rzeczowniki policzalne i niepoliczalne, some/any, much/many, can/can’t
Funkcje komunikacyjne: robienie zakupów, zamawianie jedzenia, pytanie o ceny
Cel: potrafię zrobić zakupy i zamówić coś w kawiarni lub restauracji
Moduł 5: Czas wolny i zainteresowania
Słownictwo: hobby, aktywności, miejsca w mieście
Gramatyka: like/love/hate + czasownik z -ing, Present Continuous (wprowadzenie)
Funkcje komunikacyjne: opowiadanie o planach i zainteresowaniach, zapraszanie
Cel: potrafię opowiedzieć o swoim hobby i zaprosić kogoś do wspólnej aktywności
Moduł 6: W podróży
Słownictwo: środki transportu, kierunki, pytanie o drogę
Gramatyka: tryb rozkazujący, przyimki miejsca (next to, opposite, behind...)
Funkcje komunikacyjne: pytanie o drogę, kupowanie biletów, pytanie o godziny odjazdów
Cel: potrafię poruszać się po mieście i korzystać z transportu publicznego
Moduł 7: Zdrowie i samopoczucie
Słownictwo: części ciała, samopoczucie, podstawowe dolegliwości
Gramatyka: can/can’t, should/shouldn’t (w kontekście zaleceń)
Funkcje komunikacyjne: opisywanie objawów, proszenie o pomoc, umawianie wizyty
Cel: potrafię powiedzieć, że źle się czuję i poprosić o pomoc
Moduł 8: Przegląd i powtórka
Zakres: utrwalenie struktur, komunikacja w typowych sytuacjach codziennych
Formy pracy: konwersacje, gry językowe.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 04-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 18-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 25-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 10-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 17-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 01-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 08-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 15-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 22-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 40 język angielski na poziomie A1 | Prowadzący Kornelia Tumasz | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 40 Walidacja - egzamin TGLS - część pisemna na poziomie A1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 40 Walidacja - egzamin TGLS - część ustna na poziomie A1 | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto125,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto125,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto230,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto230,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto220,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto220,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kornelia Tumasz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podręcznik kursowy Direct English 1 (dodatkowo płatne)
- dodatkowe materiały w formie multimedialnej lub kserokopii zapewnia SJ Face 2 Face
Warunki uczestnictwa
Osoby, które chcą skorzystac z kursu języka angielskiego na poziomie A1 powinny dokonać zapisu osobiście w Szkole Językowej Face 2 Face w Kętach lub w Andrychowie w godzinach otwarcia sekretariatu.
Warunkiem koniecznym uczęszczania na kurs jest podpisanie umowy na świadczenie usług edukacyjnych z SJ Face 2 Face.
Kurs prowadzony będzie od podstaw, dla osób, które nie miały wcześniej kontaktu z językiem. Osoby, które wcześniej uczyły się języka angielskiego, proszone będą o wypełnienie testu kwalifikacyjnego, na podstawie kórego okreslony zostanie poziom szkolenia. Dostępne są również szkolenia na poziomie A2, B1, B2.
Informacje dodatkowe
Szkolenie przeznaczone dla osób indywidualnych z możliwością skorzystania z dofinansowania.
Instytucja szkoleniowa Łucja Falfus Face 2 Face jest zwolniona z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.3.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 106 z póź. zm).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) platforma /rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa - Platforma do wideokonferencji TEAMS zapewnia wysoką jakość obrazu oraz audio w technologii HD. Platforma pozwala na udział w spotkaniach online z dowolnego urządzenia, PC, Mac, tabletów oraz smartfonów.
b) minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji,
- Połączenie internetowe - 3G lub 4G/LTE
- kolumny / słuchawki i mikrofon – wbudowane, USB plug-in lub wireless Bluetooth
- kamera wbudowana lub USB plug-in
- procesor min. 1 rdzeniowy 1Ghz, rekomendowany Dual Core 2Ghz lub wyższy
- pamięć RAM bez min, rekomendowanaGb
Wymagania systemowe dla komputerów
- macOS X z macOS 10.7 lub późniejszy
- Windows XP z SP3 lub późniejszy
- Linux 6.4 lub późniejszy
- Wymagania systemowe dla tabletów i smartfonów:
- Surface PRO 2 lub późniejszy z Win 8.1 lub późniejszy
- iOS oraz urządzenia z Android
- urządzenia Blackberry
c) Wymagania dot. przepustowości łącza
Przepustowość wykorzystywana przez zoom jest optymalizowana pod kątem najlepszych wydajności w oparciu o sieć uczestników. Automatycznie dostosuje się do środowisk 3G, WiFi lub przewodowych.
Zalecana przepustowość dla spotkań i webinarów:
W przypadku połączeń wideo 1: 1:
600 kb / s (w górę / w dół) dla wysokiej jakości wideo
1,2 Mb / s (w górę / w dół) dla wideo HD 720p
- d) Uczestnicy łączą się za pomocą linku o umówionej porze (według harmonogramu usługi). Dane dostępowe niezbędne do monitorowania usługi w czasie rzeczywistym zostaną przekazane Operatorowi. Usługa będzie rejestrowana audiowizualnie i archiwizowana zgodnie z regulaminem projektu.