Canva z AI – tworzenie multimedialnych projektów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Canva z AI – tworzenie multimedialnych projektów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, które chcą rozwijać umiejętności tworzenia graficznych i multimedialnych projektów z wykorzystaniem Canva i narzędzi AI. Szkolenie jest skierowane do osób początkujących i średniozaawansowanych.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji14-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi3
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia będzie potrafił samodzielnie tworzyć podstawowe multimedialne projekty w serwisie Canva, wykorzystując narzędzia oparte na sztucznej inteligencji (AI), takie jak generatory obrazów, Magic Studio, Magic Charts, Canva Code i inne funkcje edytorskie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zna główne narzędzia AI dostępne w Canva i potrafi przyporządkować je do ich funkcji | Kryteria weryfikacji Poprawnie identyfikuje funkcje narzędzi AI Canva w kontekście ich zastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi stworzyć projekt graficzny, prezentację lub quiz przy wsparciu funkcji AI Canva. | Kryteria weryfikacji Wybiera właściwe narzędzie Canva AI do określonego rodzaju projektu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Potrafi zastosować edytor zdjęć z AI do modyfikacji zdjęcia | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje właściwą funkcję do realizacji konkretnej zmiany wizualnej w obrazie. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Zna możliwości AI w zakresie automatyzacji pracy z danymi | Kryteria weryfikacji Poprawnie wskazuje narzędzie Canva AI do analizy i wizualizacji danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umie korzystać z asystenta AI (głosowego i tekstowego) w celu przyspieszenia pracy nad projektem. | Kryteria weryfikacji Wybiera prawidłowe zastosowanie asystenta AI do zadanej sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Canva AI – wprowadzenie i omówienie narzędzi:
- Magic Studio, Magic Charts, Canva AI Assistant
- Nowe możliwości AI: konwersacyjny asystent, generowanie treści z głosu
2. Warsztaty praktyczne – tworzenie projektów z AI:
- Tworzenie grafik z opisów tekstowych i edycja obrazów z AI
- Automatyczne tworzenie prezentacji, stron, dokumentów
- Inteligentne arkusze Canva Sheets i integracja z Google Analytics
3. Canva Code i aplikacje interaktywne bez kodowania:
- Gry edukacyjne, kalkulatory, quizy generowane z AI
- Koder Canva i zamiana projektów na strony internetowe
4. Nowe animacje, quizy i multitasking:
- Łączenie wielu szablonów, nowe opcje animacji, zamiana tekstu na mowę
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Canva AI – wprowadzenie i omówienie narzędzi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Warsztaty praktyczne – tworzenie projektów z AI: | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Canva Code i aplikacje interaktywne bez kodowania | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Nowe animacje, quizy i multitasking | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto120,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto40,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w wersji elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub
4G/LTE), Głośniki i mikrofon – wbudowana lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Kamera internetowa lub
kamera internetowa HD - wbudowana lub podłączana na USB lub, kamera video HD lub HD z kartą przechwytywania wideo
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI: Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome
30+; Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PROCESORA I PAMIĘCI RAM: Procesor: Pojedynczy rdzeń 1Ghz lub
wyższy, Pamięć RAM: N/A