Social Media Marketing - szkolenie na żywo online
Social Media Marketing - szkolenie na żywo online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest to szkolenie?
- Specjalistów ds. marketingu i PRu, chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.
- Brand managerów, osób planujących działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.
- Właścicieli MŚP, chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.
- Managerów ds. komunikacji, chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia z nimi związane.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji16-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Social Media Marketing" pozwala poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes. Jest to szkolenie podstawowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik pozna przekrojowo następujące kanały: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, TikTok.Uczestnik dowie się jak prowadzić organiczne (bezpłatne) działania w ww. kanałach. Uczestnik dowie się jak prowadzić obsługę klienta w Social Media. Uczestnik dowie się jak prowadzić strategię w Social Media. | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz krótki test wiedzy na koniec. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
10:00 Powitanie
- Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
- Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30 Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Czym jest social media marketing, czyli jak wykorzystać media społecznościowe do promocji biznesu.
- Budowanie społeczności - case study.
- Najważniejsze pojęcia.
- Kluczowe platformy społecznościowe w Polsce - charakterystyka najpopularniejszych serwisów.
10:45 Strategiczne podejście do komunikacji w social mediach
- Jakie cele można realizować w mediach społecznościowych i priorytetyzacja celów.
- Wybór odpowiednich kanałów.
- Generowanie pomysłów na treści - mini warsztat.
11:30 Przerwa kawowa
11:45 Facebook
- Jak działa algorytm Facebooka w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
- Różne formy obecności na Facebooku: profil prywatny, grupy, strona firmowa.
- Formaty treści dostępne na Facebooku i sposoby ich wykorzystania - omówienie konkrentych przykładów.
- Nawigacja po Meta Business Suite.
- Eye-catchery, czyli jak przykuć uwagę odbiorców.
- Jak długo i jak często publikować swoje posty.
- Analizowanie działań na Facebooku: co i jak mierzyć, dostępne statystyki.
- Przydatne narzędzia.
- Najważniejsze zmiany i nowości na Facebooku.
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Instagram
- Jak działa algorytm Instagrama w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
- Jak działają hahstagi na Instagramie.
- 3 typy kont: prywatne, biznesowe, twórcy.
- Skuteczne bio na Instagramie.
- Przykładowe podejścia do komunikacji na Instagramie - case studies.
- Posty, rolki, relacje - synergia działań.
- Pomysły na rolki, ktore wykorzystasz w promocji biznesu.
- Jak często publikować treści i jak długie powiny być.
- Analizowanie działań na Instagramie.
- Przydane narzędzia do planowania wyglądu feedu, tworzenia relacji i rolek.
- Konkursy na Instagramie i Facebooku - checklista i dobre praktyki.
17:00 Podsumowanie pierwszego dnia
- Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
- Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Dzień 2
10:00 Powitanie
- Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15 TikTok
- Jak działa algorytm TikToka i co wpływa na wyświetlenie treści.
- Przykłady skutecznej komunikacji marek na TikToku - case studies.
- Przykładowe scenariusze mikowideo.
- Elementy, które ułatwiają zrozumienie wideo.
11:45 Przerwa kawowa
12:00 LinkedIn
- Jak działa algorytm LinkedIn w 2023 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
- Profil osobisty vs konto biznesowe - synergia działań.
- Profil osobisty krok po kroku - checklista i ewaluacja dotychczasowych działań.
- Typy treści dostępne na LinkedIn.
- Taktyki skutecznej komunikacji wraz z przykładami.
- Analiza działań.
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Twitter
- Jak wygląda Twitter w 2023 roku i jak działa jego algorytm.
- Czym jest Twitter Blue i jak wpływa na wyświetlenia treści.
- Sztuka tworzenia komunikatów w 280 znakach - przykłady i ćwiczenia.
- Dostępne typy publikacji.
- Analiza działań.
15:00 YouTube
- Jak działa algorytm na YouTube.
- Przykładowe podejścia do komunikacji w tym kanale.
- O czym pamiętać dodając film na YouTube.
- YouTube Shorts - czym są i jak wykorzystać je w promocji marki.
15:30 Przerwa kawowa
15:45 Pinterest
- Pinterest jako wizualna wyszukiwarka treści.
- Typy treści na Pintereście.
- Dodawanie pinów krok po kroku.
16:15 Trendy i inspiracje
- Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
- Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00 Podsumowanie szkolenia
- Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 709,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto122,12 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,29 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MonikaDrabczyńska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom usług szkoleniowych na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.
Informacje dodatkowe
Link do opisu szkolenia na stronie Socjomanii: https://socjomania.pl/szkolenia-otwarte/social-media-marketing/
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet.