LinkedIn Marketing i personal branding - szkolenie na żywo online
LinkedIn Marketing i personal branding - szkolenie na żywo online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Dla kogo jest to szkolenie?
-
Pracowników działów sprzedaży, poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.
-
Content managerów i social media managerów, szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.
-
Pracowników działów HR, zainteresowanych poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)
- Osób zainteresowanych personal brandingiem, chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.
-
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji28-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik krok po kroku przejdzie przez pełną ścieżkę działania na LinkedIn od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zna strategie wykorzystania potencjału LinkedIn | Kryteria weryfikacji Rozróżnia rolę i potencjał platformy LinkedIn w kontekście biznesowym i osobistym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie działanie algorytmu serwisu | Kryteria weryfikacji Monitoruje statystyki na profilu prywatnym oraz firmowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik opanuje zasady zarządzania treściami i budowy wizerunku firmy poprzez Company Page. | Kryteria weryfikacji Uczestnik optymalizuje swój profil i tworzy angażujące treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik zna najważniejsze pojęcia dotyczące serwisu LinkedIn'a. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia i rozumie definicje pojęć związane z profilem osobistym, biznesowym oraz samej platformy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
"LinkedIn Marketing i personal branding"
10:00 Wprowadzenie
- Check-in - interaktywne wprowadzenie do platformy LinkedIn, sprawdzające aktualną wiedzę i postawy uczestników,
10:15 Najważniejsze informacje o LinkedIn
- Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału platformy versus inne kanały społecznościowe
- Grupa docelowa na LinkedIn - kto w Polsce i na świecie korzysta z platformy, do kogo można dotrzeć i jak zrobić to jak najskuteczniejszych na praktycznych przykładach z różnych branż,
- Jakie cele (biznesowe i prywatne) może realizować LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać?
- Profil prywatny versus profil firmowy - jakie są różnice? Jakie ją najskuteczniejsze taktyki korzystania z LinkedIn na różne cele?
10:45 Działania na LinkedIn
- Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia, formaty treści, hashtagi i oznaczenia kont) - kiedy i jak z nich korzystać?
- Algorytm i dobre praktyki tworzenia treści na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści, by trafiały do jak najszerszego grona odbiorców i cieszyły się zaangażowaniem?
- Wyszukiwarka na LinkedIn - jak skorzystać z niej najlepiej? (wyszukiwanie leadów, prospecting, wyszukiwanie treści)
- 🚀 Ćwiczenie w parach: wykorzystywanie w praktyce wyszukiwarki na cele biznesowe
11:30 Przerwa kawowa
11:45 Profil osobisty - strategia działania
- LinkedIn jako platforma do budowania marki osobistej - przykłady i inspiracje.
- 4 filary skutecznego działania na LinkedIn (Social Selling index) - szablon do mierzenia efektywności działań
- 📋 Checklista profilu osobistego na LinkedIn i optymalizacja profilu osobistego krok po kroku.
- 🚀 Ćwiczenie indywidualne: analiza profilu na LinkedIn w celu identyfikacji dobrych praktyk i elementów do poprawy.
- Dotarcie do właściwej grupy docelowej - jak budować relacje biznesowe i rozwijać sieć kontaktów.
- Tryb autora - co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
- Statystyki i mierzenie efektywności
13:00 Przerwa obiadowa
13:45 Działania w praktyce na LinkedIn
• Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
• Aktywności konta osobistego - tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach - zasady działania i wskazówki,
• O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
• 🚀 Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
• Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach - content planning.
15:00 Profil firmowy - strategia działania
- Jak Twoja firma na LinkedIn może wykorzystać platformę LinkedIn (LinkedIn Canvas jako zidentyfikowanie szans realizacji celów za pomocą Company Page, działań pracowników, w tym rekruterów, ale i działań promocyjnych)
- Company Page - na jakie elementy zwracać uwagę i jak zoptymalizować profil firmowy krok po kroku
- 🚀 Ćwiczenie w parach: screening wybranych Company Pages w celu ich ewaluacji i zidentyfikowania dobrych przykładów oraz elementów do poprawy
- Tworzenie treści jako Company Page - wskazówki i dobre praktyki na praktycznych przykładach
- Taktyki pozyskania odbiorców i budowania zaangażowania wśród odbiorców
- Program Employee Advocacy - dlaczego warto go tworzyć i od czego zacząć?
- Przegląd praktycznych case studies z różnorodnych branż
16:15 LinkedIn w praktyce - co jeszcze warto wiedzieć
- Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn i podstawy analizy reklam na LinkedIn
- Plany premium - kiedy i czy warto z nich korzystać? Wprowadzenie do Sales Navigator i prezentacja przykładowych sytuacji, kiedy warto z niego korzystać
- 🚀 Ćwiczenie w grupach: praktyczne ćwiczenia z wykorzystania zaawansowanego wyszukiwania Sales Navigator (prowadzone na koncie trenera i/lub kontach uczestników z kontami premium).
- Jak i skąd czerpać wiedzę na temat LinkedIn - prasówka
17:00 Podsumowanie
- Q&A - sesja pytań i odpowiedzi na pytania
- Check-out - podsumowanie szkolenia wraz ze wszystkimi uczestnikami
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 340,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 090,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto223,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karolina Kociołek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom usług szkoleniowych na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.
Informacje dodatkowe
Link do opisu szkolenia na stronie Socjomanii: https://socjomania.pl/szkolenia-otwarte/linkedin-marketing-personal-branding
Podczas szkolenia przewidziana jest jedna przerwa kawowa (15 min.) i lunchowa (45 min).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem Uczestnik otrzyma od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet