Certyfikowany kurs Digital Marketing - webinar - 6 spotkań 27.05 -01.07
Certyfikowany kurs Digital Marketing - webinar - 6 spotkań 27.05 -01.07
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Profesjonaliści tradycyjnego marketingu / PR: W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.
- Specjaliści digital marketing: Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.
- Właściciele firm, niezależni konsultanci: Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.
- Zmieniający branżę, rozwijający karierę: W branży digital cały czas brakuje specjalistów.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji19-05-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi132
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program szkolenia zakłada omówienie od podstaw kluczowych kwestii zagadnień marketingu (także w erze AI) oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs 4. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zrozumienie roli digital marketingu w strategii komunikacyjnej. Nabycie umiejętności planowania, tworzenia i zarządzania kampaniami online oraz integrowania działań z innymi kanałami. Nauka mierzenia i analizy ruchu w internecie, poznanie narzędzi usprawniających działania online, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu digital marketingu na rozwój działalności. | Kryteria weryfikacji Obecność na zajęciach oraz ukończenie ścieżki kursu na platformie e-learningowej.Wykonanie testu wiedzy przed szkoleniem oraz po szkoleniu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
ZAJĘCIA 1 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Digital Marketing w erze AI
- Czym jest digital marketing, pojęcia z nim związane
- Inbound i outbound marketing
- Przegląd kanałów i narzędzi digital
- Marketing tradycyjny a marketing digital
- Metodyka 3i Digital Marketing Institute
- Jak nadejście ery AI może pomóc w pracy marketerów
- Cele SMART na potrzeby planowania kampanii digital
- Research grup docelowych i konkurencji - przegląd narzędzi
- Badania trendów w branży
- Tradycyjny lejek w Customer Journey
- Zmiany w Customer Journey Map a kanały digital
- Integracja kanałów tradycyjnych i kanałów digital
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Content Marketing
- Koncepcje i strategie content marketingowe
- Evergreen content
- Taktyki zbierania pomysłów na treści
- Kreatywne podejście do briefu
- Pierwsze kroki z ChatGPT
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 2 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Content Marketing
- Audyt efektywności działań w content marketingu w oparciu o mierniki
- Tworzenie person
- Tworzenie contentu i kuratela nad treściami
- Opracowywanie planu contentowego - publikacja, dystrybucja i taktyki recyklingu treści
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Social Media Marketing
- Sposoby wpływania na Customer Journey poprzez media społecznościowe
- Kluczowe platformy społecznościowe: Facebook, WhatsApp, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, Snapchat, Pinterest
- Kluczowe SM bazujące na formacie video: YouTube, TikTok
- Optymalizacja profili w kanałach społecznościowych na potrzeby biznesu
- Tworzenie, angażowanie oraz podtrzymywanie społeczności w social media
- Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, X (Twitter) LinkedIn, Pinterest, TikTok)
- Analiza efektywności w oparciu o mierniki, raportowanie
- Media społecznościowe na potrzeby e-commerce
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 3 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 SEO (Search Engine Optimization)
- Kluczowe elementy SEO
- Jak działają silniki wyszukiwarek
- Search Engine Results Page (SERP)
- Badanie słów kluczowych pod kątem SEO
- Optymalizacja strony (on-page i off-page) oraz optymalizacja pod kątem technicznym
- Google Search Console
- Darmowe i płatne narzędzia SEO
- Narzędzia AI dla SEO
- Analiza efektywności działań SEO
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Paid Search (PPC) i Display Advertising
- Analiza słów kluczowych pod kątem kampanii PPC
- Tworzenie kampanii w Google Ads
- Strategie planowania budżetu i system kreowania stawek Google Ads
- GDN, AI i kampanie Perfomance Max
- Targetowanie kampanii typu Demand Generation w Google Ads
- Analiza efektywności kampanii w Google Ads: mierniki i raportowanie
- Display i Video Advertising
- Typy formatów Display i Video Ad
- Kampanie remarketingowe - Display i Video
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii: Search, Display i Video
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 4 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Website Optimization i eCommerce
- Budowanie widoczności w internecie
- Optymalizacja stron internetowych biorąc pod uwagę Customer Journey
- Strona główna
- User-Centered Design - UX i UI
- eCommerce Marketplaces
- Testy A/B w optymalizacji stron internetowych
- Web design - najważniejsze zasady projektowania stron internetowych
- Rozwiązania eCommerce
- Mierzenie efektywności strony internetowej: mierniki i narzędzia
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Analityka z Google Analytics 4 (GA4)
- Podstawy analityki internetowej
- Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics 4
- Typy zdarzeń w GA4
- Kluczowe raporty w GA4
- Dane w czasie rzeczywistym w GA4
- Analityka, prywatność i ochrona danych
- Łączenie GA4 z innymi narzędziami
- Zaawansowane zdarzenia niestandardowe w GA4
- Śledzenie UTM z użyciem URL Builder
- Tworzenie niestandardowych grup odbiorców
- Najlepsze praktyki w zakresie analizy danych z GA4
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 5 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Email Marketing
- Email marketing i Omnichannel Marketing - narzędzia i strategie
- Wykorzystywanie CRM na potrzeby kampanii e-mail marketing
- Projektowanie workflows w kampaniach e-mail marketing
- Projektowanie wysyłek
- Testowanie i optymalizacja kampanii
- Kwestie prawne
- Marketing Automation
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera
- Seven-Step Framework w zarządzaniu projektami
- Stosowanie zwinnej koncepcji (Agile) “MVP”
- Taktyki usuwania barier twórczych
- Zalety strategicznego myślenia
- Strategie skutecznej komunikacji
- Metoda "testuj i ucz się"
- Metody generowania nowych pomysłów
- Budowanie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
- Sposoby na oszczędzanie czasu i "tworzenie czasu"
- Taktyki wpływania na otoczenie jako lider i jako marketer
17:00 Zakończenie
ZAJĘCIA 6 (godz. 10:00 - 17:00)
10:00 Digital Marketing Strategy
- Marketing dzisiaj
- Krytyczne myślenie o badaniach
- Strategia i prognozowanie
- Tworzenie briefu
- Wykorzystywanie mediaplanu
- Strategy and Return on Investment (ROI)
- Audyt działań jako podstawa do budowy skutecznej strategii digital
- Określenie celów strategii oraz KPI
- Praca z agencją - zlecanie działań wg briefu, egzekucja i rozumienie raportów
- Odpowiedni dobór kanałów w oparciu o wyznaczone cele (KPI), wnioski z researchu oraz raportów
- Taktyki digital
- Realizacja strategii
- Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
- Identyfikacja zasobów i narzędzi automatyzacji, które umożliwią efektywną realizację strategii
13:00 Przerwa obiadowa
14:00 Powtórka i przygotowanie do egzaminu
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Przykładowy test wiedzy
- Odniesienia do materiałów dodatkowych
- Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00 Zakończenie
+ materiały z zajęć z każdego omawianego podczas webinarium tematu, które Uczestnik otrzymuje wraz z dostępem do platformy e-learningowej (90h)
Podsumowując:
42h - szkolenie zdalne w czasie rzeczywistym (harmonogram poniżej)
90h - szkolenie zdalne: praca własna Uczestnika na platformie e-learningowej (Uczestnik samodzielnie decyduje o czasie spędzonym na platformie)
Łącznie: 132h
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto55,91 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Drabczyńska
Karolina Kociołek
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy strategie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach social mediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje roczny dostęp do materiałów w języku angielskim na licencji Digital Marketing Institute oraz do dodatkowych materiałów autorskich Socjomanii umieszczonych na platformie e-learningowej
Warunki uczestnictwa
Przed przystąpieniem do kursu warto skorzystać z dedykowanego testu, aby sprawdzić swoją wiedzę. Link do testu: https://my.digitalmarketinginstitute.com/diagnostic/register/pl-soc/soclmqhst43
Zachęcamy również do kontaktu z naszym Concierge, w celu sprawdzenia, który kurs będzie dla Ciebie odpowiedni (Certyfikowany kurs Digital Marketing/Certyfikowany kurs Strategy&Leadership).
Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.
Informacje dodatkowe
Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet. Uczestnik na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć otrzymuje e-mail organizacyjny z niezbędnymi informacjami organizacyjnymi, w tym z linkami do poszczególnych zajęć. Uczestnik otrzymuje również dostęp do platformy e-learningowej, na której znajdują się materiały szkoleniowe.
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta.
Egzamin, do którego przygotowuje kurs, nie jest obligatoryjną częścią kursu i jest on przeprowadzany przez DMI (poza Socjomanią).
W cenie kursu zawarty jest koszt certyfikacji oraz 1 podejście do egzaminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dostęp Uczestnika do komputera, internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem Uczestnik otrzyma od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne. Zajęcia odbywają się poprzez platformę Google Meet.