Szkolenie: „Sztuczna Inteligencja 4.0: Automatyzacja Procesów i Zarządzania Zadaniami z ChatGPT”
Szkolenie: „Sztuczna Inteligencja 4.0: Automatyzacja Procesów i Zarządzania Zadaniami z ChatGPT”
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
- Szkolenie skierowane jest do:
- pracowników administracyjno-biurowych, specjalistów ds. dokumentacji, planowania i organizacji pracy;
- menedżerów i liderów zespołów, którzy chcą usprawnić procesy wewnętrzne;
- specjalistów HR, marketingu, sprzedaży, którzy chcą zautomatyzować komunikację, raportowanie i zarządzanie informacją;
- osób odpowiedzialnych za wdrażanie technologii cyfrowych i innowacji w organizacjach.
Nie jest wymagane doświadczenie programistyczne – uczestnicy poznają narzędzia AI typu no-code i low-code.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji21-09-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności praktycznego wykorzystania modelu językowego ChatGPT-4.0 do automatyzacji codziennych zadań biurowych, usprawnienia przepływu informacji oraz zarządzania zadaniami. Uczestnicy nauczą się tworzyć efektywne prompty, integrować narzędzia AI z wykorzystywanymi aplikacjami oraz projektować proste rozwiązania automatyzujące procesy pracy z użyciem technologii no-code. Szkolenie rozwija kompetencje cyfrowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik rozróżnia podstawowe i zaawansowane funkcje modelu językowego GPT-4.0 oraz określa jego możliwości zastosowania w automatyzacji zadań biurowych i zarządczych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice między modelami GPT-3.5 i GPT-4.0.Opisuje przynajmniej trzy przykłady zastosowania GPT-4.0 w codziennej pracy biurowej. Tłumaczy, jak działają podstawowe elementy dużego modelu językowego (LLM). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnik formułuje skuteczne polecenia (prompty) do realizacji określonych zadań zawodowych oraz wykorzystuje narzędzia typu no-code do projektowania prostych procesów automatyzacji z użyciem AI. | Kryteria weryfikacji Tworzy poprawnie sformułowany prompt do wygenerowania raportu, wiadomości lub dokumentu.Modyfikuje polecenia w celu uzyskania precyzyjniejszych wyników od modelu AI. Wdraża podstawowy przepływ pracy automatyzujący działanie między narzędziami (np. ChatGPT i arkuszem kalkulacyjnym). | Metoda walidacji Prezentacja |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Uczestnik rozumie znaczenie odpowiedzialnego i etycznego wykorzystania AI w organizacji oraz stosuje zasady bezpieczeństwa danych w pracy z narzędziami automatyzującymi. | Kryteria weryfikacji Przedstawia ryzyka związane z nieprawidłowym stosowaniem modeli językowych w miejscu pracy.Identyfikuje przykłady dobrych praktyk ochrony danych w kontekście integracji AI. Wskazuje, które działania wymagają dodatkowej kontroli lub zatwierdzenia przed wdrożeniem automatyzacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Test z wiedzy teoretycznej - początkowy
Dzień 1 – Podstawy AI 4.0 i skuteczna praca z ChatGPT
- Czym jest AI 4.0 i jak wpływa na automatyzację procesów?
- Przegląd możliwości modelu GPT-4.0 – co potrafi, a czego nie?
- Zasady budowania efektywnych promptów (poleceń)
- Tworzenie szablonów konwersacyjnych do zadań biurowych (raporty, podsumowania, wiadomości)
- Praktyczne ćwiczenia: ChatGPT jako asystent piszący, analizujący i podpowiadający
Dzień 2 – Automatyzacja zadań codziennych i integracje narzędziowe
- Automatyzacja dokumentacji: tworzenie i przekształcanie treści (PDF, Word, Excel)
- Integracja ChatGPT z codziennymi narzędziami (Outlook, Teams, Google Docs, CRM)
- Wprowadzenie do narzędzi typu Zapier, Make, Power Automate
- Tworzenie automatycznych odpowiedzi, generowanie e-maili i notatek
- ChatGPT jako cyfrowy sekretarz: planowanie spotkań, tworzenie agend, przypomnień, harmonogramów
Dzień 3 – Budowa własnego asystenta AI i wdrożenie w organizacji
- Praktyczne warsztaty: tworzenie własnego agenta AI (custom GPT lub przez API/no-code)
- Projektowanie prostych procesów automatyzacji „krok po kroku”
- Bezpieczeństwo danych i odpowiedzialne korzystanie z AI w firmie
- Dokumentowanie i standaryzacja pracy z AI w zespole
- Wdrożenie AI w praktyce – jak zacząć od małych zmian i budować kulturę innowacji?
Test z wiedzy teoretycznej - końcowy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Dzień I, Rozpoczęcie, Test z wiedzy początkowej | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Dzień II - Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 23-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:40 | Liczba godzin 01:40 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Dzień III - Rozdział 1 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Rozdział 2 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 01:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Rozdział 3 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 13:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Rozdział 4 szkolenia | Prowadzący Jarosław Czaplicki | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Test z wiedzy końcowej, Zakończenie | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:50 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jarosław Czaplicki
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe zgodne z opisem zagadnień omawianych podczas szkolenia.
Realizowane godziny usługi są godzinami dydaktycznymi. Łączna liczba godzin dydaktycznych wynosi 18.
Informacje dodatkowe
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój
Usługa może być dostosowana do potrzeb uczestników programu Kierunek Rozwój zarówno pod względem terminu, jak i zagadnień programowych.
W ramach szkolenia zostanie przeprowadzony test z wiedzy teoretycznej na początku i końcu szkolenia. Przerwy nie wliczają się w czas szkoleniowy.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie prowadzone będzie na platformie Google Meet.
Instrukcja korzystania ze szkolenia znajduje się w linku: https://apmprojekt.com.pl/SzkoleniaOnline.pdf
Na szkolenie można zalogować się poprzez aplikację Google Meet na telefonie, komputerze lub tablecie oraz przez link wklejony do przeglądarki.
Link do szkolenia: