Pracownik administracyjno-biurowy. Praca w zgodzie z indywidualnymi zasobami z uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Pracownik administracyjno-biurowy. Praca w zgodzie z indywidualnymi zasobami z uwzględnieniem cyfrowych i zielonych kwalifikacji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby aspirujące do pracy na stanowisku pracownika biurowego lub w sekretariacie. Pracownicy administracyjni, chcący poszerzyć samowiedzę na temat swoich predyspozycji. Osoby bez doświadczenia w pracy biurowej, zainteresowane tą dziedziną. Osoby zmieniające branżę, poszukujące nowych umiejętności w administracji . Mikroprzedsiębiorcy, którzy chcą dobrze zrekrutować pracowników do pracy w biurze. Absolwenci szkół średnich lub uczelni wyższych, zainteresowani pracą w administracji .
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji18-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do efektywnej organizacji pracy biurowej , z uwzględnieniem nowoczesnych technologii i zasad zrównoważonego zarządzania. Uczestnicy nauczą się optymalizować dokumentację, ograniczać zużycie papieru, stosować cyfrowe rozwiązania w zarządzaniu danymi oraz wdrażać ekologiczne praktyki w pracy biurowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Stosuje podstawy organizacji pracybiurowej i zasady BHP | Kryteria weryfikacji Rozróżnia podstawowe zasadyorganizacji pracy biurowej i przestrzega zasad ergonomii. Definiuje zasady BHP obowiązujące w miejscu pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Obsługuje oprogramowaniekomputerowe | Kryteria weryfikacji Obsługuje programy biurowe (np. MSOffice). Tworzy dokumenty biurowe w programach takich jak MS Word oraz analizuje dane w Excelu | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Komunikuje się efektywnie zpracownikami i klientami | Kryteria weryfikacji Efektywnie komunikuje się z zespołem,potrafi prowadzić korespondencję służbową oraz organizuje spotkania. Rozwiązuje problemy komunikacyjne i organizacyjne, buduje pozytywny wizerunek firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Organizuje pracę biurową i zarządzazadaniami | Kryteria weryfikacji Planuje i organizuje codzienne zadaniabiurowe z użyciem narzędzi do zarządzania czasem (np. kalendarz). Monitoruje przebieg realizacji zadań, zarządza priorytetami oraz organizuje spotkania zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Efektywnie zarządza dokumentacją idanymi osobowymi | Kryteria weryfikacji Archiwizuje dokumentację zgodnie zwymogami prawa, stosuje zasady ochrony danych osobowych (RODO). | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje zasady ekologicznegozarządzania biurem | Kryteria weryfikacji Identyfikuje sposoby ograniczaniazużycia papieru i energii w biurze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykorzystuje cyfrowe narzędzia dooptymalizacji pracy | Kryteria weryfikacji Wdraża elektroniczny obiegdokumentów i archiwizację danych w chmurze | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Planuje zadania administracyjnezgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Organizuje biuro w sposób redukującyzużycie zasobów | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Przestrzega zasad gospodarowaniaodpadami w miejscu pracy | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady segregacji odpadóworaz ograniczania zużycia plastiku | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Wykorzystuje własne zasoby psychiczne i efektywnie je wzmacnia | Kryteria weryfikacji Działa na własnych zasobach psychicznych i wdraża efektywne wzmocnienia | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje metody i narzędzia redukujące stres | Kryteria weryfikacji Buduje strategie odporności psychicznej.Stosuje praktycznie techniki oddechowe i mindfulness | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Efekty uczenia się Stosuje autodiagnozę swoich mocnych stron i zasobów. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje swoje mocne strony i inne zasoby.Buduje strategie motywacji wewnętrznej. | Metoda walidacji Test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym z użyciem google meet .
Godziny realizacji szkolenia: Każda godzina szkolenia obejmuje 45 minut. szkolenie obejmuje 50 godzin zajęć edukacyjnych tj. 37,5 godzin zegarowych.
Walidacja wliczona jest w czas trwania usługi.
Przerwy: Przerwy nie są wliczone w czas trwania usługi.
Harmonogram szkolenia: Szczegółowy harmonogram zajęć, uwzględniający podział na dni i godziny oraz przerwy, zostanie ustalony i uzupełniony na 6 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zgodnie z regulaminem BUR. Będzie on dostosowany do preferencji czasowych uczestników.
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt w celu określenia preferowanych godzin szkolenia. Szkolenie może być realizowane zarówno raz jaki i kilka razy w tygodniu w trybie dziennym, umożliwiając intensywną naukę i skoncentrowane zajęcia lub popołudniowym, co pozwala uczestnikom z innymi obowiązkami dostęp do wartościowej edukacji. Dodatkowo, istnieje opcja organizacji zajęć w formie weekendowej, co sprawia, że szkolenie staje się bardziej elastyczne i dostosowane do różnych harmonogramów życia. Harmonogram szkolenia może ulegać nieznacznemu przesunięciu czasowemu, zależnie od czasu potrzebnego na wykonanie poszczególnych ćwiczeń i zdolności przyswajania materiału przez uczestników, zgodnie z ich indywidualnym tempem nauki .
Metody pracy:
Zajęcia prowadzone są metodą ćwiczeniową, połączoną z rozmową na żywo oraz współdzieleniem ekranu.
Warunkiem niezbędnym do osiągnięcia celu szkolenia jest samodzielne wykonanie wszystkich ćwiczeń zadanych przez trenera. Dostępność kurs do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami Wsparcie techniczne: Zapewniamy wsparcie techniczne dla uczestników, którzy mogą potrzebować pomocy w obsłudze platformy szkoleniowej lub dostępu do materiałów.
Doświadczona prowadząca: Zajęcia prowadzi ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w administracji publicznej i w bankowości, która przekazuje nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne wskazówki i najlepsze praktyki. Uczestnicy mają możliwość czerpania z jej wiedzy i doświadczeń.
Certyfikat ukończenia szkolenia zostanie wydany po jego zakończeniu.
Program obejmuje weryfikację efektów uczenia się poprzez test teoretyczny z wynikiem generowanym automatycznie, który pozwala na ocenę zdobytej wiedzy i umiejętności. Taki system oceny gwarantuje, że uczestnicy faktycznie przyswoili potrzebne informacje i są gotowi do ich praktycznego zastosowania.
Program kursu .
1.Organizacja pracy biurowej
- Zarządzanie sobą w czasie i priorytetami
- Organizacja codziennych obowiązków biurowych
- Obsługa urządzeń biurowych i peryferyjnych
- Podstawowe zasady BHP i ergonomia pracy biurowej
- Zrównoważona organizacja biura: jak zmniejszyć zużycie papieru i energii
- Zasady ekologicznego miejsca pracy: ergonomia i efektywność energetyczna
2. Obsługa sekretariatu
- Zasady prowadzenia korespondencji biurowej
- Obsługa połączeń telefonicznych (przyjmowanie i przekazywanie)
- Zarządzanie dokumentacją wewnętrzną i zewnętrzną
- Organizacja i protokołowanie spotkań oraz zebrań wewnętrznych
- Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów jako elementu zrównoważonego zarządzania
- Cyfryzacja i archiwizacja dokumentów w chmurze zamiast drukowania
3. Organizacja spotkań i konferencji
- Planowanie i organizowanie zebrań wewnętrznych oraz spotkań zewnętrznych
- Przygotowanie dokumentacji i materiałów na spotkania
- Zasady prowadzenia zebrań i raportowanie ich wyników
- Zielone wydarzenia: jak organizować spotkania w sposób przyjazny środowisku (np. online, eliminacja drukowanych materiałów)
4. Komunikacja i kompetencje interpersonalne
- Zasady efektywnej komunikacji w pracy biurowej
- Obsługa klienta i relacje w miejscu pracy
- Zarządzanie konfliktami i trudnymi sytuacjami
- Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy
- Zastosowanie cyfrowych narzędzi komunikacyjnych ograniczających ślad węglowy
5. Przechowywanie i archiwizacja dokumentacji
- Zasady przechowywania dokumentów pracowniczych i księgowych
- Archiwizacja i ochrona danych osobowych
- Przepisy dotyczące przechowywania dokumentacji zgodnie z wymogami prawa
- Minimalizacja zużycia papieru w archiwizacji dokumentów
- Wdrażanie polityki bezpapierowego biura zgodnie z ekologicznymi standardami
6. Samodzielne zarządzanie zadaniami
- Umiejętność organizowania i monitorowania własnej pracy
- Efektywne zarządzanie czasem i zadaniami w biurze
- Umiejętność logicznego myślenia w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność logicznego myślenia w rozwiązywaniu problemów administracyjnych
- Jak optymalizować workflow, by zmniejszyć zużycie zasobów.
7.Wprowadzenie do zasobów psychologicznych
- Odporność psychiczna
- Poczucie własnej skuteczności
- Optymizm
- Inteligencja emocjonalna
8.Radzenie sobie ze stresem i trudnościami
- Mechanizmy radzenia sobie ze stresem
- Strategie budowania odporności psychicznej
- Ćwiczenia praktyczne: techniki oddechowe, mindfulness
9.Poczucie własnej skuteczności i motywacja
- Jak budować wiarę we własne możliwości?|
- Strategie wzmacniania motywacji wewnętrznej
- Ćwiczenie: identyfikacja własnych osiągnięć i mocnych stron
10.Podsumowanie i opracowanie osobistego planu działania.
- Jak wdrożyć zdobytą wiedzę w życie codzienne
- Wyznaczanie celów
- Kaizen - metoda małych kroków
- Opracowanie CV i LM
- Autoprezentacja
- Dyskusja i sesja pytań
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Dzień I | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 20-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 DZIEŃ II | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 21-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 DZIEŃ III | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 DZIEŃ IV | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 DZIEŃ V | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 05-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 DZIEŃ VIII | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 DZIEŃ VI | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 06-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 DZIEŃ VII | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 09:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 DZIEŃ IX | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 DZIEŃ IX WALIDACJA | Prowadzący MAŁGORZATA IGNEROWICZ | Data realizacji zajęć 11-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
MAŁGORZATA IGNEROWICZ
- Wydział Prawa i Administracji UMCS w Lublinie:
kierunek Administracja. Magister administracji
Ukończone studia podyplomowe na kierunkach:
-Administrowanie Funduszami Unijnymi na SGH
w Warszawie
-Psychologia kryzysu i interwencja kryzysowa : Uniwersytet Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
-Rachunkowość przedsiębiorstw: - SGGW w Warszawie
-Coaching i mentoring w biznesie; PŁ w Łodzi
Działalność zawodowa to specjalizacje w zakresie:
bankowości,
-systemów zarządzania jakością,
-wspieranie organizacji w procesie zmian,
-prowadzenie projektów obszarze innowacji i internacjonalizacji przedsiębiorstw,
-pozyskiwania funduszy zewnętrznych dla samorządów,
-pozyskiwanie funduszy na rozpoczęcie prowadzenia
działalności gospodarczej.
-pozyskiwanie środków na rozwój firm.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a)prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia w wersji elektronicznej,
Informacje dodatkowe
1.Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
2.Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
3.Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidualnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne szkolenia na platformie Google Meet
1. Sprzęt komputerowy: Wymagany komputer PC lub Mac z dostępem do internetu. Zalecana kamera internetowa oraz mikrofon dla udziału w sesjach wideo.
2. Przeglądarka internetowa: Zalecane przeglądarki: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari. Wymagane zaktualizowane wersje przeglądarek dla optymalnej wydajności.
3. Stabilne połączenie internetowe: Minimalna prędkość łącza: 2 Mbps dla udziału w sesjach wideo. Zalecane połączenie kablowe dla stabilności.
4. System operacyjny: Kompatybilność z systemem Windows lub macOS.
5. Dźwięk i słuchawki: Zalecane użycie słuchawek z mikrofonem dla lepszej jakości dźwięku. Sprawdzenie działania dźwięku przed rozpoczęciem szkolenia. . Przygotowanie przed sesją: Testowanie sprzętu i połączenia przed planowanym szkoleniem. Zapewnienie cichego miejsca pracy dla minimalizacji zakłóceń.
6. Wsparcie techniczne: Zapewnienie kontaktu z pomocą techniczną w razie problemów podczas sesji. .
Zaplanowane przerwy: Uwzględnienie krótkich przerw w grafiku dla odpoczynku uczestników. Zapewnienie powyższych warunków technicznych umożliwi płynny przebieg szkolenia na platformie Google Meet zminimalizuje zakłócenia i zagwarantuje efektywną interakcję między prowadzącym a uczestnikami