Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ DLA ZIELONEJ GOSPODARKI
Szkolenie: MARKETING I SPRZEDAŻ DLA ZIELONEJ GOSPODARKI
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać transformacją zieloną z elementami wpływu społecznego. Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i marketingiem. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-06-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestników do identyfikowania trendów rynkowych związanych z ekologią, budowania marek opartych na wartościach zrównoważonego rozwoju, tworzenia komunikatów marketingowych, które inspirują do odpowiedzialnej konsumpcji oraz wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych wspierających GOZ.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie podstawy zielonej gospodarki izrównoważonego marketingu | Kryteria weryfikacji Definiuje i charakteryzuje pojęciezielonej gospodarki oraz jej trzy filary | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ działalnościbiznesowej na środowisko i społeczeństwo | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Współpracuje w grupie przyrozwiązywaniu problemów związanych ze zrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie uczestniczy w dyskusjach natemat zrównoważonego marketingu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę rynku | Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki audytu SWOT wkontekście zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby i oczekiwania klientów w zakresie produktów i usług ekologicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia marketingowe do oceny efektywności działań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Prezentuje swoje pomysły i opinie w sposób jasny i zwięzły. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy rynkowe związane zezrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Segmentuje rynek w kontekście ekologiii odpowiedzialnej konsumpcji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy strategię marketingową | Kryteria weryfikacji Opisuje elementy zrównoważonej strategii marketingowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne rodzaje marketingu (B2C, B2B) oraz elementy marketingmix | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie budowaniawartości marki opartej na zasadach zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie marketingoweuwzględniające aspekty ekologiczne | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ działań marketingowychna środowisko i społeczeństwo | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się z klientem | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje media społecznościowedo komunikacji z klientami świadomymi ekologicznie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Negocjuje z różnymi interesariuszami wcelu osiągnięcia wspólnych celów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Demonstruje otwartość na nowe idee i rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Inspiruje innych do podejmowania działań na rzecz zrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Docenia istotę samokształcenia się | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje korzyści płynące zciągłego podnoszenia swoich kompetencji i kwalifikacji | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Podstawy zielonej gospodarki
- Definicja i założenia zielonej gospodarki
- Trzy filary zrównoważonego rozwoju: ekonomiczny, społeczny, środowiskowy
- Wpływ działalności biznesowej na środowisko i społeczność lokalną
- Rola przedsiębiorstw w promowaniu zrównoważonego rozwoju Zrównoważony rozwój w kontekście marketingu i sprzedaży
- Ekologiczny marketing (green marketing) i jego znaczenie
- Rola przedsiębiorstw w kształtowaniu świadomości ekologicznej konsumentów
- Zrównoważone modele sprzedaży
Wprowadzeni do marketingu zrównoważonego:
- Klient - potrzeby, popyt, produkt, jakość, zadowolenie klienta pytanie cy znak swoje klienta?
- Rodzaje marketing np.: business-to-consumer (B2C), business-to-business (B2B), marketing mix, nowoczesny marketing cyfrowy Funkcje marketingu, marketingowe mity Audyt
- Analiza SWOT
- Trójkąt strategiczny w marketingu - preferencje, koszty, realizacja (proces marketingowy), racja bytu (rynki i grupy docelowe)
Dzień 2
Wprowadzenie do strategii marketingowej
- • Strategia: czym jest strategia?, ideał marketingowy, zasady sukcesu rynkowego, strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe,
- decyzje strategiczne, pozycjonowanie strategiczne, dodanie strategii e-marketingu
Zrównoważona strategia marketingowa
- Polityka produktowa, polityka cenowa, polityka dystrybucyjna, polityka komunikacyjna
- Media społecznościowe w marketingu-mix - rodzaje i strategie
Analiza rynku i trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem
- Segmentacja rynku w kontekście ekologii i odpowiedzialnej konsumpcji
- Budowanie wartości marki opartej na zasadach zrównoważonego rozwoju
Komunikacja z konsumentem świadomym ekologicznie
- Tworzenie przekazów marketingowych uwzględniających odpowiedzialność społeczną i ekologiczną
- Storytelling zorientowany na zrównoważony rozwój
- Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania ekologicznych produktów
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 21 godzin dydaktycznych . Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Podstawy zielonej gospodark | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zrównoważony rozwój w kontekście marketingu i sprzedaży | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 przerwa kawowa | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Wprowadzeni do marketingu zrównoważonego | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 przerwa obiadowa | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Audyt | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Wprowadzenie do strategii marketingowej | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 przerwa kawowa | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Zrównoważona strategia marketingowa | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Analiza rynku i trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 przerwa obiadowa | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Komunikacja z konsumentem świadomym ekologicznie | Prowadzący Mikołaj Tarnowski | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 16:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 960,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 960,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto236,19 PLN
- Koszt osobogodziny netto236,19 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mikołaj Tarnowski
Od ponad dwóch lat aktywnie zaangażowany również w szkolenia sprzedażowe oraz rozwój sprzedaży zielonej – obszaru coraz bardziej istotnego w kontekście zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej.
Trener negocjacji, szkolony przez legendarnego Jima Campa, doradcę CEO firm z listy Fortune 500 (np. Intel, Cisco, IBM) oraz jednostki kryzysowej FBI.
Absolwent Arnhem Business School, HAN University of Applied Sciences w Holandii oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Współtwórca innowacyjnej platformy rekrutacyjnej HRfactory.pl, wyróżnionej w prestiżowych rankingach start-upów w Polsce i Europie, z której korzystają międzynarodowe firmy z różnych branż do realizacji najtrudniejszych procesów rekrutacji.
Autor artykułów eksperckich i prelegent podczas konferencji organizowanych przez Puls Biznesu, Gazetę Prawną i Wolters Kluwer.
Pasjonat rozwoju osobistego, kultury francuskiej i kotów brytyjskich, zafascynowany zgłębianiem nieoczywistych tematów jak remote viewing czy hipnoza regresyjna. Wolny czas spędza na uprawianiu sportu, podróżach i grze na fortepianie. Jego życiową misją jest inspirowanie ludzi do odważnego sięgania po szanse, które otwierają drogę
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostaną przekazane materiały dydaktyczne w postaci prezentacji PowerPoint wysłanej na adres mailowy, notes+ długopis, ankiety oraz testy.
Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1
Warunki uczestnictwa
Osoby pełnoletnie zamieszkałe i pracujące na terenie całej Polski
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 606 383 797 lub mailem na
dsiuda@kancelaria-ads.pl przed zapisem na usługę!
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi