Szkolenie: Jak radzić sobie z emocjami w środowisku pracy– prowadzone z wykorzystaniem licencji Trenado Edu Soft Learn Pro zakupionej w ramach projektu w ramach projektu ,,Inwestycje w Usługi Rozwojowe''
Szkolenie: Jak radzić sobie z emocjami w środowisku pracy– prowadzone z wykorzystaniem licencji Trenado Edu Soft Learn Pro zakupionej w ramach projektu w ramach projektu ,,Inwestycje w Usługi Rozwojowe''
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców prowadzących działalność gospadarczą, pracowników przedsiębiorców, którzy są narażeni na kontakt z trudnymi emocjami w środowisku pracy.
Adresatem szkolenia są osoby, które chcą umiejętnie radzić sobie ze stresem w środowisku pracy. - Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji08-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego radzenia sobie z trudnymi emocjami w środowisku pracy oraz umiejętnego rozpoznawania emocji.Szkolenie przygotowuje do prawidłowego stosowania technik zarządzania emocjami i osiągania wewnętrznej harmonii.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • kontroluje zmniejszenie poziomu stresu | Kryteria weryfikacji Identyfikuje objawy stresu – rozpoznaje własne reakcje fizyczne, emocjonalne i poznawcze związane ze stresem w środowisku pracy.Stosuje techniki redukcji stresu – potrafi dobrać i zastosować adekwatne metody (np. techniki oddechowe, krótkie przerwy, relaksację, time management) w odpowiedzi na sytuację stresową. Monitoruje poziom stresu – ocenia subiektywnie poziom stresu przed i po zastosowaniu techniki redukcji; wykazuje świadome podejście do samoregulacji emocjonalnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • radzi sobie z trudnymi emocjami w pracy | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje własne emocje – potrafi nazwać i zidentyfikować trudne emocje (np. złość, frustrację, lęk, poczucie bezsilności) w konkretnych sytuacjach zawodowych.Analizuje przyczyny emocji – wskazuje czynniki wywołujące trudne emocje, zarówno zewnętrzne (np. konflikty, presja czasu), jak i wewnętrzne (np. przekonania, oczekiwania). Dobiera strategie radzenia sobie – potrafi świadomie dobrać i zastosować konstruktywne sposoby zarządzania emocjami (np. techniki komunikacyjne, dystansowanie, asertywność). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • rozróżnia najważniejsze emocje | Kryteria weryfikacji nazywa podstawowe emocje – potrafi wskazać i poprawnie nazwać kluczowe emocje, takie jak: radość, smutek, złość, strach, wstręt, zaskoczenie.Opisuje cechy charakterystyczne emocji – rozpoznaje różnice między emocjami na podstawie ich przyczyn, objawów fizjologicznych i wpływu na zachowanie. Rozpoznaje emocje u siebie i innych – potrafi zauważyć i zinterpretować emocje na podstawie sygnałów werbalnych i niewerbalnych (mimika, ton głosu, postawa ciała). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się • panuje nad emocjami i stresem | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje momenty napięcia emocjonalnego i stresu – potrafi świadomie zauważyć sytuacje, które wywołują u niego silne emocje lub stres.Zachowuje spokój w sytuacjach trudnych – podejmuje działania racjonalne i opanowane mimo presji, konfliktów czy napięć. Stosuje techniki samoregulacji emocjonalnej – wdraża skuteczne metody radzenia sobie z emocjami i stresem (np. oddech, przerwa, zmiana perspektywy, pozytywna autorefleksja). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się odnajduje przyczyny powstania stresu i emocji | Kryteria weryfikacji Analizuje sytuacje wywołujące emocje i stres – potrafi wskazać konkretne zdarzenia, okoliczności lub relacje, które wywołały określone emocje.Odróżnia bodźce zewnętrzne i wewnętrzne – rozpoznaje, czy źródłem emocji/stresu są czynniki zewnętrzne (np. zachowanie innych osób, warunki pracy) czy wewnętrzne (np. przekonania, oczekiwania, myśli automatyczne). Rozpoznaje wzorce reagowania emocjonalnego – potrafi dostrzec powtarzalność własnych reakcji emocjonalnych w podobnych sytuacjach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wykorzystuje techniki radzenia sobie ze stresem | Kryteria weryfikacji Zna różnorodne techniki radzenia sobie ze stresem – potrafi wymienić i opisać różne strategie, np. techniki oddechowe, relaksacja, aktywność fizyczna, planowanie, techniki poznawcze.Dobiera technikę adekwatnie do sytuacji – potrafi świadomie wybrać odpowiednią metodę w zależności od źródła i intensywności stresu. Stosuje techniki w praktyce – aktywnie korzysta z wybranych metod w rzeczywistych sytuacjach zawodowych lub symulowanych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Główny cel usługi ma charakter edukacyjny. Przygotowuje uczestnika do samodzielnego radzenia sobie z trudnymi
emocjami w środowisku pracy oraz umiejętnego rozpoznawania emocji.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w wymiarze 8 godzin zegarowych przez dwa dni.
Warunki organizacyjne: każdy uczestnik pracuje indywidualnie przy samodzielnym stanowisku komputerowym. Praca grupowa na czacie w maksymalnie 28 osobowych grupach szkoleniowych.
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzony test online.
Zakres tematyczny:
I DZIEŃ:
1. Wprowadzenie do tematyki radzenia sobie z emocjami w pracy.
2. Poznanie technik kontrolowania stresu.
3. Czym są emocje.
4. Wpływ stresu na człowieka.
II DZIEŃ:
1. Jak obniżać poziom stresu.
2. Jak zrozumeć stres.
3. Wpływ stresu na otoczenie i otoczenia na stres.
4. Omówienie tematu wysokiej wrażłiwości.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Wprowadzenie do tematyki szkolenia. Emocje w środowisku pracy- czym są. Chat z uczestnikami. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Metody kontrolowania stresu. Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Przerwa kawowa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Czym są emocje w pracy. Skąd biorą się emocje i jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami. Chat z uczestnikami. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:10 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Czym jest stres, jak sobie z nim radzić. Skutki oddziaływania stresu na człowieka. Ćwiczenia pisemne | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Podsumowanie dnia szkoleniowego. Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Omówienie technik obniżania poziomu stresu. Jak obniżyć poziom stresu poprzez ćwiczenia. Elementy treningu antystresowego. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Zrozumieć stres i jak sobie z nim radzić. Jak panować nad emocjami. Ćwiczenia pisemne i omówienie odpowiedzi z uczestnikami na chacie. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 przerwa kawowa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Omówienie zależności pomiędzy stresem a otoczeniem. Jak środowisko wpływa na powstawanie stresu, radzenie sobie z nim. Rozmowa na chacie. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Przerwa obiadowa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Wysoka wrażliwość-jak radzić sobie z nią w pracy. Jak rozpoznać osoby wysokowrażliwe. Chat z uczestnikami. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:55 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 podsumowanie szkolenia. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 Test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 10-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto296,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto296,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przyszły
Międzynarodowy oraz kierunek: Zarządzanie, w specjalności: Zarządzanie Firmą. W 2004 r. ukończył
egzamin Państwowy w z zawodzie: Technik Handlowiec.
Posiada:
24 lata doświadczenia zawodowego w marketingu jako Specjalista ds. Marketingu i CSR.
10 lat pracy jako Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego.
14 lat pracy jako Trener Biznesu.
4 lata pracy jako Inspektor Ochrony Danych w obszarze marketingu
2008-2009 w uczestnictwo w międzynarodowym programie „English Track”
ukończył kurs pt.: „International Human Resources Management”
w 2020 r. uzyskanie uprawnień Inspektora Ochrony Danych.
Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach
wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Przeszkolił ponad 10 000 osób w ramach:
- Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych finansowanych przez Ministerstwo
Zdrowia w latach 2014 - 2015;
- Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020;
- Projektu „Akademia Menadżera MŚP 2 – wsparcie dla mikro, małych i średnich firm z województwa
mazowieckiego i lubelskiego”
Autor kampanii społecznej na terenie Województwa Podkarpackiego pt. "RAK a ZDROWIE” (I i II
edycja).
III miejsce w międzynarodowym konkursie FORUM Nestle z zakresu „Komunikacji Marketingowej
iRelacji z Konsumentem” organizowany przez firmę NESTLE POLSKA S.A
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia (prezentacja multimedialna) w formie elektronicznej zostaną przekazane po
zgłoszeniu chęci otrzymania materiałów do trenera prowadzącego szkolenie.
Dostęp do zadań ćwiczeniowych w arkuszach online udostępnianych na czacie podczas trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zapisanie się na szkolenie w Bazie Usług Rozwojowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online za pomocą platformy ZOOM
Zoom – wymagania techniczne dotyczące sprzętu
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
Procesor jednordzeniowy oraz pamięć RAM conajmniej 1 GB
Oprogramowanie:
aplikacja ZOOM lub połącznie przez stronę https://zoom-video.pl/
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
Windows 10*
Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub
Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
Ubuntu 12.04 lub nowszy
Mint 17.1 lub nowszy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub nowszy
Fedora 21 lub nowszy
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
Zoom – obsługiwane tablety i urządzenia przenośneUrządzenia z systemem iOS i Android
Urządzenia Blackberry
Surface PRO 2 lub nowszy, z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwagi:
Tablety PC z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb
S nie jest obsługiwany.
Tablety PC obsługują wyłącznie klienta biurkowego.
Zoom – obsługiwane przeglądarki
Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+.
macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: Przeglądarka Internet Explorer nie obsługuje niektórych funkcji aplikacji w wersji przeglądarkowej.
Zoom – wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Uwagi:
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania
ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach,
zalecamy procesor czterordzeniowy lub szybszy.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej OpenGL 2.0 lub wyższą
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
połączenie przewodowe lub bezprzewodowe ( 3G, 4G, LTE)
Zoom – zalecana szerokość pasma dla spotkań i panelistów webinarowych:
Do rozmów wideo 1:1:
Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Zoom – w przypadku grupowych połączeń wideo:
Dla wideo wysokiej jakości: 1,0 Mb/s/600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 2,6Mb/s/1,8Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8 Mb/s/3,0 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Odbiór galerii: 2.0Mbps (25 osób), 4.0Mbps (49 osób)
Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Dla VoiP audio: 60-80kbps
Zoom – zalecana szerokość pasma dla uczestników webinaru:
W przypadku rozmów wideo 1:1: 600 kb/s (pobieranie dla wideo wysokiej jakości i 1,2 Mb/s (pobieranie)) dla wideo
HD
Zalecana szerokość pasma – tylko do udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo) – wynosi 50-75 kb/s
(pobieranie)
Zalecana szerokość pasma dla udostępniania ekranu z miniaturką wideo – wynosi 50-150kbps (pobieranie)
Okres ważności linku:
w dniach i godzinach wzkazanych w harmonogramie usługi