Indywidualny kurs języka angielskiego metodą Direct na poziomie A2
Indywidualny kurs języka angielskiego metodą Direct na poziomie A2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona jest dla osób dorosłych, które wcześniej uczyły się języka angielskiego w ramach kursów lub zajęć dydaktycznych w cyklu edukacyjnym i osiągnęły poziom A1. Kurs dedykowany dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i posługiwać się językiem angielskim w codziennych czynnościach i sytuacjach.
Kurs odpowiedni dla osób chcących skorzystać z dofinansowania.
Przed zapisem na usługę prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu uzgodnienia harmonogramu zajęć. Zastrzegamy, że na etapie organizacji szkolenia osoby prowadzące mogą ulec zmianie.
Realizujemy szkolenia na wszystkich poziomach zaawansowania.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-05-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pozwoli na przygotowanie uczestnika kursu do komunikowania się w języku angielskim na poziomie A2.Celem kursu jest nabycie umiejętności komunikowania się z obcokrajowcami, przez co uczestnik nie będzie czuł lęków przed kontaktami w społeczeństwie, wpłynie to na poczucia wartości jednostki, która wówczas chętnej będzie podnosiła swoje kalifikacje korzystając z różnych źródeł. Zdobycie umiejętności posługiwania się językiem obcym otworzy przed uczestnikiem nowe możliwości.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZAUczestnik stosuje podstawowe struktury gramatyczne - czasy: Present Simple, Past Simple, Present Continuous, Future "going to". Posługuje się słownictwem podstawowym z tematyki dom, rodzina, zakupy, podróże, zdrowie, praca. Stosuje typowe struktury językowe używane w codziennej komunikacji (pytania, przeczenia, zdania warunkowe typu 0 i 1). UMIEJĘTNOŚCI Mówienie: prowadzi proste rozmowy na znane tematy w rutynowych sytuacjach dnia codziennego (np. zakupy, pytanie o drogę, zamawianie jedzenia), opowie o sobie, swojej rodzinie, pracy, hobby, planach na przyszłość, zadaje i odpowiada na pytania dotyczące życia codziennego, zainteresowań, pracy, zdrowia. Rozumienie ze słuchu: rozpoznaje ogólny sens wypowiedzi ustnych (np. rozmowy, proste nagrania, instrukcje). Czytanie: przeczyta ze zrozumieniem prosty tekst, rozpoznaje główne myśli prostych tekstów pisanych typu e-maile, ogłoszenia, notatki, formularze. Pisanie: napisze proste wiadomości, notatki, kartki pocztowe, krótkie listy lub e-maile. KOMPETENCJE SPOŁECZNE Komunikuje się z osobami z innych kultur w sposób uprzejmy i adekwatny do sytuacji. Wykazuje pewność siebie w prostych sytuacjach komunikacyjnych, inicjuje rozmowę. Planuje dalsze doskonalenie umiejętności językowych i jest otwarty na naukę przez całe życie, | Kryteria weryfikacji 1. SŁUCHANIE – rozróżnia określone informacje z tekstu, nawet jeśli nie jest dla niego w pełni zrozumiały, wychwyci najważniejsze informacje z prostych rozmów (np. godziny otwarcia, ceny, kierunki, proste instrukcje). | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji 2. CZYTANIE – przeczyta prosty tekst, określi jego główną myśl. Wyszuka konkretne informacje w prostych tekstach (np. godziny, daty, ceny) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 3. PISANIE – wypełni krótki formularz, napisze krótki tekst użytkowy (ogłoszenie, notatka, mail, pocztówka) stosując odpowiednie środki stylistyczno– gramatyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji 4. MÓWIENIE - formułuje krótką wypowiedź na temat życia codziennego, stosuje poprawnie struktury leksykalno – gramatyczne oraz właściwą wymowę, tak aby wypowiedź była zrozumiała, wyraża prośbę, podziękowanie itp., opisuje osobę, przedmiot, czynność. Opowiada o sobie, swojej rodzinie, pracy, dniu codziennym. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Kurs obejmuje 41 godzin dydaktycznych (45 minutowych) co daje 30 godzin zegarowych i 45 minut.
- zajęcia prowadzone będą zgodnie z założeniami Metody Direct, z głównym naciskiem na rozwój komunikacji
- zajęcia przeprowadzone będą na podstawie podręczników Direct English
- w ramach usługi kursant otrzyma darmowy dostęp do materiałów szkoleniowych dostępnych na platformie e-learningowej
- uzupełnieniem kursu będą dodatkowe materiały multimedialne oraz dodatkowe konwersacje w ramach paneli dyskusyjnych organizowanych przez Face 2 Face (panel dostosowany do poziomu językowego kursantów)
- Kurs zakończony jest egzaminem wewnętrznym (test pisemny i ustny z całości przerobionego materiału) sprawdzającym efekty uczenia się na poziomie A2.
Zajęcia z języka angielskiego ukierunkowane są na rozwijanie kompetencji językowych z zakresu:
- rozumienia ze słuchu
- rozumienia wypowiedzi pisemnych
- tworzenia wypowiedzi ustnych oraz pisemnych
- reagowania w sytuacjach codziennych ustnie i pisemnie.
Moduł 1: Wprowadzenie i powtórka z poziomu A1
- Gramatyka: Present Simple, to be, have got, there is/there are
- Słownictwo: dane osobowe, zawody, kraje i narodowości, liczby
- Komunikacja: przedstawianie się, pytania o dane osobowe, mówienie o rodzinie
Moduł 2: Codzienne życie
- Gramatyka: Present Continuous, różnica między Present Simple i Present Continuous
- Słownictwo: codzienne czynności, czas wolny, dni tygodnia
- Komunikacja: opisywanie dnia, rozkładu zajęć, mówienie o hobby
Moduł 3: Zakupy i usługi
- Gramatyka: countable/uncountable nouns, some/any, much/many
- Słownictwo: jedzenie, ubrania, ceny, sklepy
- Komunikacja: robienie zakupów, pytanie o ceny, zamawianie jedzenia
Moduł 4: Podróże i transport
- Gramatyka: past simple (regular and irregular verbs)
- Słownictwo: środki transportu, podróże, kierunki
- Komunikacja: opowiadanie o przeszłych wakacjach, pytanie o drogę, rezerwacje
Moduł 5: Życie codzienne i dom
- Gramatyka: there was/there were, stopniowanie przymiotników
- Słownictwo: części domu, meble, czynności domowe
- Komunikacja: opisywanie mieszkania, porównywanie rzeczy, rozmowa o sąsiadach
Moduł 6: Zdrowie i samopoczucie
- Gramatyka: should/shouldn’t, must/mustn’t
- Słownictwo: części ciała, choroby, wizyty u lekarza
- Komunikacja: mówienie o objawach, umawianie wizyty, rady zdrowotne
Moduł 7: Praca i szkoła
- Gramatyka: be going to (plany), Future Simple
- Słownictwo: zawody, obowiązki, przedmioty szkolne
- Komunikacja: opowiadanie o pracy/szkole, plany zawodowe
Moduł 8: Kultura i czas wolny
- Gramatyka: present perfect (wprowadzenie), for/since
- Słownictwo: kino, muzyka, książki, sport
- Komunikacja: wyrażanie opinii, opowiadanie o wydarzeniach kulturalnych
Moduł 9: Relacje i uczucia
- Gramatyka: comparatives and superlatives, too/enough
- Słownictwo: relacje międzyludzkie, cechy charakteru, uczucia
- Komunikacja: opisywanie osób, wyrażanie emocji
Moduł 10: Powtórzenie i przygotowanie do testu końcowego
- Rewizja: najważniejsze zagadnienia gramatyczne i leksykalne
- Ćwiczenia praktyczne: rozmówki, testy próbne, rozumienie ze słuchu i czytania
- Walidacja: test końcowy, zadania komunikacyjne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Wprowadzenie do kursu. Powtórka poziomu A1 - Przedstawianie się, podstawowe czasowniki, pytania ogólne i szczegółowe | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Czas Present Simple – powtórka i rozszerzenie - codzienne czynności, adverbs of frequency (always, often, sometimes...) | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 02-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Zaimki dzierżawcze i przymiotniki dzierżawcze - My, your, his, her, its, our, their | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 09-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Zaimki osobowe i dopełnieniowe - I/me, he/him itd. | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Czas Present Continuous - opisywanie tego, co dzieje się teraz | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 23-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Porównanie Present Simple i Present Continuous - codzienne czynności vs. to, co dzieje się teraz | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 30-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Wyrażanie przyszłości – „going to” plany i zamiary | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Wyrażanie przyszłości – Present Continuous jako przyszłość - spotkania i umówione plany | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Czas przeszły – Past Simple (czasowniki regularne) - opisywanie wydarzeń z przeszłości | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Czasowniki nieregularne – wprowadzenie i lista podstawowa - go – went, have – had, see – saw | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Tworzenie pytań i przeczeń w Past Simple - Did you go...? / I didn’t go | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Czasowniki modalne: can, could (umiejętności i prośby) | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Wyrażanie preferencji: like / would like / prefer | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Zakupy – słownictwo i dialogi - Asking for prices, returning items, expressions in shops | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Jedzenie i napoje – słownictwo, countable / uncountable nouns - some, any, a lot of | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Opisywanie osób – wygląd i cechy charakteru | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Rodzina i relacje - słownictwo, opisy relacji rodzinnych | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Czasowniki modalne: must, have to, don’t have to - obowiązki i zakazy | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 22-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Miasto i kierunki - How do I get to...? Turn left, next to… | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 29-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Dom i mieszkanie – pomieszczenia i meble -There is / there are, opis mieszkania | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 06-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Czas Past Continuous – wprowadzenie | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 13-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Past Simple vs. Past Continuous | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 20-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Transport i podróżowanie - at the airport, booking a ticket, types of transport | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 27-10-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 List formalny i nieformalny – wprowadzenie do pisania - struktura, podstawowe zwroty | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 03-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Powtórzenie czasów gramatycznych: present, past, future | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 17-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Pogoda i klimat - It’s raining. It’s cloudy. Seasons of the year | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 24-11-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Zainteresowania i hobby - What do you do in your free time? | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 01-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Przyimki miejsca i ruchu - in, on, under, into, onto, throug | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Czasowniki frazowe – podstawowe (get up, turn on, look for…) - rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 08-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Telefonowanie i umawianie spotkań - Can I speak to...? I’m calling about... | Prowadzący Nadiye Balaman | Data realizacji zajęć 15-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 WALIDACJA - test teoretyczny, wywiad ustrukturyzowany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nadiye Balaman
Ron Archer
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- podręcznik kursowy Direct English (dodatkowo płatne)
- dodatkowe materiały w formie multimedialnej lub kserokopii zapewnia SJ Face 2 Face
Warunki uczestnictwa
Osoby, które chcą skorzystac z kursu języka angielskiego na poziomie A2 powinny dokonać zapisu osobiście w Szkole Językowej Face 2 Face w Kętach lub w Andrychowie w godzinach otwarcia sekretariatu.
Warunkiem koniecznym uczęszczania na kurs jest podpisanie umowy na świadczenie usług edukacyjnych z SJ Face 2 Face.
Uczestnik proszony będzie o wypełnienie testu kwalifikacyjnego, na podstawie którego określony zostanie poziom szkolenia. Dostępne są również szkolenia na poziomie A1, B1, B2.
Informacje dodatkowe
Szkolenie przeznaczone dla osób indywidualnych z możliwością skorzystania z dofinansowania.
Instytucja szkoleniowa Łucja Falfus Face 2 Face jest zwolniona z podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11.3.2004 r. (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 106 z póź. zm).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi