Język angielski na poziomie B1 - zajęcia indywidualne (Małopolski Pociąg do Kariery)
Język angielski na poziomie B1 - zajęcia indywidualne (Małopolski Pociąg do Kariery)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Usługa adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
Jeśli chcesz skorzystać z innych oferowanych przez nas kursów skontaktuj się z nami!
tel: 501706593
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-04-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie dedykowanym dla tej usługi. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant swobodnie posługuje się językiem angielskim na poziomie dedykowanym dla tego szkolenia w rutynowych sytuacjach, prowadzi rozmowy na znane mu tematy powiązane z życiem codziennym i zawodowym. Jest zdolny do prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. Rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw i zdarzeń. Używa poprawnie struktur leksykalno-gramatycznych | Kryteria weryfikacji Na poziomie dedykowanym dla tego kursu:Kursant poprawnie formułuje wypowiedzi ustne na temat życia codziennego, stosuje środki językowe do wyrażenia intencji, uczuć i emocji związanych z życiem codziennym, stosuje poprawnie poznane struktury leksykalno-gramatyczne na. Rozumie swojego rozmówcę podczas krótkiej konwersacji na tematy dotyczące rodziny, pracy, czasu wolnego. Potrafi formułować pytania i odpowiadać na pytania. Kursant rozumie swojego rozmówcę podczas krótkiej konwersacji na tematy dotyczące rodziny, pracy, czasu wolnego. Potrafi formułować pytania i odpowiadać na pytania.Kursant posługuje się słownictwem, rozpoznaje czasy gramatyczne i prawidłowo je wykorzystuje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nastawione jest na uzyskanie przez uczestnika praktycznych umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu codziennym. Zajęcia prowadzone są metodą komunikacyjną i w sposób równomierny rozwijają cztery umiejętności językowe: słuchanie, czytanie , mówienie, pisanie.
Program realizuje standardy, które są zgodne z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego. https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/Source/Framework_EN.pdf
Kurs realizowany jest na podstawie rozkładu materiału dla stosownego poziomu (A1, A2, B1 lub B2), dedykowanego do podręcznika English File Fourth Edition. Zakres gramatyki dostosowny jest więc do poszczególnego poziomu. Każdy uczestnik dostaje wgląd do pełnego zakresu gramatycznego przed rozpoczęciem kursu
Słuchanie
Potrafię zrozumieć główne myśli zawarte w jasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi na znane mi tematy, typowe dla domu, szkoły, czasu wolnego itd. Potrafię zrozumieć główne wątki wielu programów radiowych i telewizyjnych traktujących o sprawach bieżących lub o sprawach interesujących mnie prywatnie lub zawodowo – wtedy, kiedy te informacje są podawane stosunkowo wolno i wyraźnie.
Czytanie
Rozumiem teksty składające się głównie ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego lub zawodowego. Rozumiem opisy wydarzeń, uczuć i pragnień zawarte w prywatnej korespondencji.
Mówienie
Potrafię sobie radzić w większości sytuacji, w których można się znaleźć w czasie podróży po kraju lub regionie, gdzie mówi się danym językiem. Potrafię - bez uprzedniego przygotowania – włączać się do rozmów na znane mi tematy prywatne lub dotyczące życia codziennego (np. rodziny, zainteresowań, pracy, podróżowania i wydarzeń bieżących). Potrafię łączyć wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i zdarzenia, a także swoje marzenia, nadzieje i ambicje. Potrafię krótko uzasadniać i objaśniać własne poglądy i plany. Potrafię relacjonować wydarzenia i opowiadać przebieg akcji książek czy filmów, opisując własne reakcje i wrażenia.
Pisanie
Potrafię pisać teksty na znane mi lub związane z moimi zainteresowaniami tematy. Potrafię opisywać swoje przeżycia i wrażenia.
Wykładowca realizuje poszczególne punkty programu w godzinach przez siebie ustalonych w celu optymalnego osiągnięcia efektów kształcenia.
Szczegółowy program kursu opisany językiem efektów uczenia się dostępny jest w siedzibie firmy.
PROCES KSZTAŁCENIA OPARTY JEST NA:
- Zajęciach połączonych z ćwiczeniami według zatwierdzonego programu z zastosowaniem aktywizujących metod nauczania (praca indywidualna, współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych i kompensacyjnych, technik podnoszących świadomość językową)
- stosowaniu nowatorskich metod i technik nauczania, skoncentrowanych na kształceniu praktycznego użycia języka angielskiego w mowie
- materiałach szkoleniowych: podręczniku English File Student's Book oraz ćwiczeniach English File Workbook oraz materiałach dodatkowych przygotowywanych przez wykładowcę
- własnej nauce kursanta
Reasumując: zdobyta wiedza przekazana podczas kursu zostanie ugruntowana na zajęciach oraz w drodze samodzielnego studiowania materiałów szkoleniowych oraz przez rozwiązywanie zadanych i lub przygotowanych przez wykładowcę ćwiczeń praktycznych na zajęciach i w domu.
- sposób ustalenie poziomu usługi dla osób które miały już kontakt z językiem: test pozomujący wypełniany przed rozpoczęciem kursu i test walidujący wypełniany na ostatnich zajęciach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Angielski | Prowadzący Artur Barnaś | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 01:05 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 920,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 920,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Barnaś
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały wliczone w cenę kursu
Warunki uczestnictwa
Warunki uczestnictwa
1. Przystąpienie do testu kwalifikacyjnego (z wyjątkiem osób początkujących)
2. Podpisanie umowy ze Szkołą Języka Angielskiego BigBen na szkolenie językowe i rozliczenie szkolenia bonami.
3. Zapis na kurs w BUR z dodaniem właściwego ID wsparcia.
4. Przystąpienie do walidacji końcowej.
5. Po zakończeniu kursu oceny usługi w systemie BUR.
Informacje dodatkowe
Po ukończonym szkoleniu oraz przystąpieniu do testu końcowego uczestnik otrzymuje zaświadczenie o osiągnięciu efektów uczenia.
Na ostatnich zajęciach zostanie przeprowadzona walidacja końcowa szkolenia z zachowaniem rozdzielności funkcji.
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Usługa realizowana jest na podstawie podpisanej umowy z WUP Kraków
Słuchacz wyraża zgodę na nagrywanie zajęć/zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu wykonywanej usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Nowoczesne sale naszej szkoły w przypadku zajęć przeprowadzonych stacjonarnie
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze zdalnej:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych.
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe