Rolki (reels) z wykorzystaniem AI na Instagramie, Facebooku i TikToku jako narzędzie budowania społeczności, promocji marki i sprzedaży w duchu odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju.
Rolki (reels) z wykorzystaniem AI na Instagramie, Facebooku i TikToku jako narzędzie budowania społeczności, promocji marki i sprzedaży w duchu odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
- Specjalistów ds. marketingu, social mediów i komunikacji, pracujących w organizacjach społecznych, firmach lub instytucjach, które stawiają na autentyczny przekaz i działania zgodne z ideą less waste/eko
- Twórców internetowych oraz freelancerów, którzy chcą rozwinąć swoje umiejętności w zakresie video contentu i AI
- Osób początkujących w tworzeniu reels i wykorzystaniu sztucznej inteligencji w mediach społecznościowych, jak i tym, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w zakresie bardziej zaawans. technik, narzędzi AI oraz strategii angażowania społeczności i promocji marki w duchu zrównoważonego rozwoju
Usługa dotyczy kształcenia zawodowego/przekwalifikowania zawodowego. Szkolenie skierowane jest do osób dorosłych zamieszkujących lub pracujących na terenie woj. śląskiego, które poszukują adekwatnej usługi rozwojowej w celu zdobycia umiejętności zawod. niezbędnych do podjęcia, zmiany lub utrzymania pracy w sektorze zielonej gospodarki.
- Minimalna liczba uczestników8
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji10-07-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa: "Rolki (reels) z wykorzystaniem AI (...)"przygotowuje do samodzielnego i efektywnego tworzenia oraz publikowania treści wideo w formacie reels na platformach Instagram, Facebook i TikTok, z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji w celu budowania społeczności wokół marki firmy, produktu lub usługi, zwiększając zasięgi i sprzedaż w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: definiuje różnice między reels a stories i opisuje ich zastosowanie w komunikacji marketingowej. | Kryteria weryfikacji Rozróżnia formaty reels i stories pod względem funkcji, czasu trwania i algorytmu wyświetlania treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje podstawowe funkcje i możliwości narzędzi AI wspierających proces tworzenia treści wideo. | Kryteria weryfikacji Wymienia co najmniej trzy narzędzia AI i ich zastosowanie w procesie tworzenia reels. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: charakteryzuje wpływ algorytmów platform społecznościowych na zasięgi reels. | Kryteria weryfikacji Wskazuje 3 elementy tworzące „eko-wizerunek” w reels | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wiedza: identyfikuje etapy tworzenia reels w Canvie z uwzględnieniem aspektów środowiskowych | Kryteria weryfikacji Wskazuje jakie działanie w Canvie może ograniczać czas i zasoby produkcyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętność: Projektuje reels wspierające eko-markę lub inicjatywę CSR | Kryteria weryfikacji Przedstawia opis lub próbkę reels z eko-tematem oraz estetyką zielonej marki | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: ocenia wpływ indywidualnych postępowań na środowisko | Kryteria weryfikacji definiuje przyjmowanie w życiu prywatnym postawy zorientowanej na zrównoważony rozwój i zastanawia się nad wpływem własnych zachowań na środowisko | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
DZIEŃ PIERWSZY:
Moduł I. WSTĘP
- Czym jest reels i jak go wykorzystać w kontekście zielonej gospodarki przy budowaniu marki firmy, promocji oraz edukacji klientów
- Czym się różni od stories oraz jak budować więzi i zaangażowania z klientem w zrównoważonym rozwoju
- Jak działa algorytm reels, komu się pokazują, komu ogranicza zasięgi, jakich treści nie tworzyć
- Dlaczego warto je tworzyć i czy to remedium na wszystkie problemy z zasięgami. Jak dotrzeć do największej grupy odbiorców poprzez pokazanie „zielonego zaplecza” firmy.
- Wprowadzenie do AI: Jak sztuczna inteligencja zmienia tworzenie contentu
- Dlaczego marki ekologiczne powinny inwestować w Reels – promocja działań proekologicznych w formacie video
Moduł II. ROLKI (REELS) – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY – TEORIA
- Najważniejsze zasady tworzenia rolek
- Dlaczego rolka czasami działa, a czasami nie. Rolki, które nie tylko przyciąganą uwagę ale i będą edukowały o ważnych kwestiach związanych z ekologią, społeczną odpowiedzialnością i zrównoważonym stylem życia.
- Podstawowe zasady, jak zwiększyć jakość wideo z wykorzystywaniem ekologicznych technik produkcji i edycji.
- Jak złapać uwagę widza, jak utrzymać uwagę, przykład zapętlonej rolki
- Jakie reels tworzyć, skąd brać pomysły na rolki i chwytliwe nagłówki, które przyciągną proekologicznego klienta.
- AI: Generowanie kreatywnych pomysłów z AI, które pomagają dotrzeć do klienta.
- Przykłady skutecznych reels promujących ideę zero waste, upcykling, eko-lifestyle
Moduł III. NARZĘDZIA I PRZYDATNE APLIKACJE
- Narzędzia i aplikacje przydatne w tworzeniu reels. Aplikacje w chmurze, które korzystają z odnawialnych źródeł energii.
- Nagrywanie siebie – wskazówki
- AI tools: ChatGPT, Canva AI, Runway, Lumen5. Tworzenie efektywnych procesów w kontekście zielonej gospodarki.
- Jak tworzyć treści z minimalnym śladem węglowym (np. lokalne nagrania, korzystanie z naturalnego światła)
Moduł IV. MUZYKA W ROLKACH
- Jakiej muzyki używać, czyli jak dźwięki przyrody, mogą skutecznie wprowadzać w klimat proekologiczny.
- Skąd brać muzykę
- Jak szukać muzyki. Szukanie muzyki poprzez tagi związane z naturą, medytacją lub dźwiękami otoczenia, które będą korespondować z zieloną ideologią.
- Co jeśli nie masz dostępu do całej muzyki
- Muzyka spoza Instagrama
- Jak synchronizować muzykę z wideo
- AI tools: Soundraw, Beatoven
- Muzyka jako element budowania eko-emocji (relaksująca, organiczna, instrumentalna). Jak wzmocnić odbiór emocjonalny i edukacyjny z klientem w zrównoważonym rozwoju.
Moduł V. REELS W PRAKTYCE
- Rolka od środka
- Praktyczne ćwiczenia:
- AI: Tworzenie opisów i hashtagów za pomocą sztucznej inteligencji
- Stworzenie rolki dla ekologicznego produktu / inicjatywy (ćwiczenie praktyczne)
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
DZIEŃ DRUGI:
Moduł VI. PUBLIKACJA ROLKI – CIEKAWE EFEKTY W KILKA MINUT
- Publikacja rolki. Jak publikować rolki promujące zielone inicjatywy, ekologiczną modę, recykling, lokalne produkty czy odnawialne źródła energii.
- Dodawanie napisów, muzyki, współtworzenie rolek
- Kadrowanie, wersje robocze, okładki w duchu zrównoważonej estetyki
- Pokazywanie tekstu palcem, rozdzielenie tła, czyli jak podkreślić naturalne materiały, zrównoważone produkty lub miejsca związane z ekoturystyką.
- Zmiana kolorów przedmiotów
- AI tools: Pika, Captions.ai
- Minimalizm w edycji – jak nie „przeprodukować” treści
Moduł VII. ROLKA W CANVIE KROK PO KROKU
- Tworzenie projektu, montowanie, przejścia, animacje. Zastosowanie energooszczędnych metod pracy oraz promowanie cyfrowej dystrybucji treści zamiast druku.
- AI: Wykorzystanie Canva Magic Design do tworzenia storyboardów. Wykorzystanie sztucznej inteligencji do szybkiego i bardziej efektywnego projektowania materiałów promujących zielone inicjatywy – zmniejszenie zużycia zasobów (np. papieru, energii, czasu pracy)
- Szablony do promowania wydarzeń ekologicznych, kampanii CSR, lokalnych inicjatyw
Moduł VIII. JAK ZWIĘKSZYĆ ZASIĘGI I ZAANGAŻOWANIE – HASHTAGI I STATYSTYKI
- Jak zwiększyć zasięg i zaangażowanie
- Odpowiadanie rolką na komentarze
- Remiksowanie reels
- Gdzie szukać statystyk
- AI tools: Metricool, FeedHive
- Jak mierzyć efekty kampanii społecznych i eko-edukacyjnych
Moduł IX. OKŁADKA ROLKI W 30 SEKUND
- Okładka w Canvie i Instagramie, która przyciągnie klientów ceniących zrównoważony rozwój. Budowanie eko-wizeruneku marki
- AI: Canva Text to Image, generatory okładek - czyli jak zadbać o spójność wizualną z wartościami ekologicznymi?
- Jak tworzyć estetykę „eko” – kolory, symbole, emocje. Budowanie spójnej i autentycznej estetyki eko, która przemawia do świadomych konsumentów.
Moduł X. ROLKA NA TIKTOK
- Publikacja rolki na TikToku. Wskazówki dla osób pracujących w branżach działających proekologicznie lub planujących ci wprowadzenie.
- Porównanie AI i eko-trendów na TikToku i Instagramie
Moduł XI. WALIDACJA
Przewidywany czas trwania dnia szkoleniowego: 11h dydaktycznych z przerwami.
Łącznie: 22h dydaktyczne (wg organizatora kursu) = 16:30 h (wg automatycznego wyliczenia przez system BUR).
W ramach szkolenia nastąpi skonsolidowanie części teoretycznej z częścią praktyczną, dzięki którym na bieżąco i elastycznie będą dostosowywane i omawiane narzędzia i rozwiązania, w zależności od potrzeb grupy. Zakłada się realizację usługi w części teoretycznej o wymiarze 16 h dydakt. oraz części praktycznej o wymiarze 6h dydaktycznych (łącznie 22h dydaktyczne). Dzięki temu maksymalnie dostosowane zostaną najważniejsze zagadnienia do potrzeb i oczekiwań, jednocześnie zwracając uwagę na predyspozycje poszczególnych uczestników do funkcjonowania i radzenia sobie z poszczególnymi obszarami oraz tempo przyswajania wiedzy, a w konsekwencji konieczność ewentualnych powtórzeń materiału czy zmiana kolejności przygotowywanych zadań.
CIĄG DALSZY OPISU - w polu "Informacja o materiałach dla uczestników usługi".
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Moduł I. WSTĘP | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Moduł II. ROLKI (REELS) – NAJWAŻNIEJSZE ZASADY – TEORIA | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Moduł III. NARZĘDZIA I PRZYDATNE APLIKACJE | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Moduł IV. MUZYKA W ROLKACH | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Moduł V. REELS W PRAKTYCE | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 12-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Moduł VI. PUBLIKACJA ROLKI – CIEKAWE EFEKTY W KILKA MINUT | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Moduł VII. ROLKA W CANVIE KROK PO KROKU | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Moduł VIII. JAK ZWIĘKSZYĆ ZASIĘGI I ZAANGAŻOWANIE – HASHTAGI I STATYSTYKI | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Moduł IX. OKŁADKA ROLKI W 30 SEKUND | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Moduł X. ROLKA NA TIKTOK | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Przerwa | Prowadzący Barbara Piekarz | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Moduł XI. WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto204,55 PLN
- Koszt osobogodziny netto204,55 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Piekarz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
CIĄG DALSZY OPISU POLA: "Ramowy program usługi"(zgodnie z sugestią Administratora BUR, aby tekst niemieszczący się w dedykowanym polu z powodu ograniczonej liczby znaków, zamieszczać w innym dostępnym polu Karty usługi):
Jednocześnie godziny realizacji przerw również dostosowane będą do postępów realizacji programu, tempa przyswajania wiedzy przez uczestników szkolenia oraz potrzeb uczestników i trenera. Uczestnik szkolenia ma możliwość merytorycznego kontaktu z trenerem również podczas przerw (w przypadku, gdyby uczestnik nie chciał skorzystać z danej przerwy).
................................................
Zgodnie z definicją „zielonych umiejętności” zawartą w Regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17: Zielone umiejętności– umiejętności o charakterze zawodowym lub ogólnym, niezbędne do pracy w sektorze zielonej gospodarki, czyli takiej, która jest oparta na odnawialnych źródłach energii, nowoczesnych technologiach ukierunkowanych na niskoemisyjność i zasobooszczędność, a także na zarządzaniu środowiskowym w przedsiębiorstwach. Przyjmuje się, że zielone umiejętności to takie, które przyczyniają się do budowy "zielonej gospodarki" poprzez tworzenie „zielonych miejsc pracy”. „Zielone miejsca pracy” to te, które przyczyniają się do zachowania lub przywrócenia stanu środowiska, niezależnie od tego czy występują w tradycyjnych czy nowych rozwijających się „zielonych” sektorach. „Zielone miejsca pracy” wpływają pozytywnie na zwiększanie efektywności energetycznej i surowcowej, ograniczanie emisji gazów cieplarnianych, minimalizację odpadów i zanieczyszczeń, ochronę i odtwarzanie ekosystemów oraz wspieranie adaptacji do skutków zmian klimatu.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać zielone umiejętności i kompetencje ekologiczne, co umożliwi im dostosowanie swoich umiejętności do zmian na rynku pracy wynikających z transformacji ekologicznej regionu.
Usługa „Rolki (reels) z wykorzystaniem AI na Instagramie, Facebooku i TikToku jako narzędzie budowania społeczności, promocji marki i sprzedaży w duchu odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju” wpisuje się w osiąganie zielonych kompetencji na kilka sposobów, zgodnie z definicją "zielonych umiejętności" zawartą w regulaminie naboru do projektu w ramach FESL 10.17:
1. Wspierają zasobooszczędność i niskoemisyjność w działaniach promocyjnych
Szkolenie uczy tworzenia treści marketingowych z wykorzystaniem:
- ogólnodostępnych, niskonakładowych narzędzi (np. Canva AI, Runway, Captions.ai),
- lokalnych zasobów (nagrania bez konieczności przemieszczania się, naturalne światło),
- cyfrowych formatów promocyjnych (reels), które eliminują konieczność druku materiałów reklamowych i ograniczają fizyczną dystrybucję.
Dzięki temu uczestnicy zdobywają umiejętności z zakresu cyfrowego marketingu o minimalnym śladzie węglowym, co bezpośrednio wspiera niskoemisyjność i efektywność zasobową.
2. Promują świadomość środowiskową i działania CSR
Szkolenie pokazuje, jak za pomocą formatu reels:
- edukować odbiorców w zakresie postaw ekologicznych (zero waste, upcykling, slow life),
- promować inicjatywy prośrodowiskowe (np. lokalne kampanie, wydarzenia, produkty eko),
- tworzyć content wspierający zarządzanie środowiskowe w przedsiębiorstwach (np. pokazanie ekologicznych praktyk firmy).
Tym samym uczestnicy uczą się, jak komunikować odpowiedzialne praktyki biznesowe, co wpisuje się w rozwój umiejętności wspierających zielone miejsca pracy w sektorze komunikacji i marketingu.
3. Umożliwiają tworzenie treści na potrzeby zielonych sektorów gospodarki
Zdobyte kompetencje pozwalają na:
- profesjonalne promowanie produktów i usług związanych z odnawialnymi źródłami energii, gospodarką obiegu zamkniętego, efektywnością energetyczną i innymi obszarami zielonej gospodarki,
- rozwijanie zasięgów i świadomości społecznej w tych obszarach, co zwiększa zapotrzebowanie na pracowników z umiejętnościami tworzenia eko-komunikacji.
W ten sposób szkolenie wspiera przygotowanie uczestników do pracy w zawodach i sektorach związanych z transformacją ekologiczną.
4. Wykorzystują nowoczesne technologie (AI) wspierające efektywność i ograniczanie zasobów
Zastosowanie narzędzi AI:
- optymalizuje proces tworzenia treści (mniej czasu, mniej prób, mniej zasobów),
- umożliwia tworzenie alternatyw dla kosztownych produkcji wideo,
- wspiera automatyzację i cyfryzację działań marketingowych w zielonej gospodarce.
To element wykorzystania nowoczesnych technologii niskoemisyjnych i efektywnych, zgodnych z definicją zielonej gospodarki.
Podsumowując, szkolenie rozwija umiejętności niezbędne do pracy w sektorze komunikacji i promocji w zielonej gospodarce, kładąc nacisk na niskoemisyjne, cyfrowe, odpowiedzialne i efektywne sposoby budowania marki oraz świadomości środowiskowej. Uczestnicy zdobywają kompetencje, które mogą być wykorzystywane w tworzeniu zielonych miejsc pracy, w tym w sektorach edukacji ekologicznej, marketingu CSR, promocji lokalnych inicjatyw proklimatycznych i eko-produktów.
...........................................
Zgodnie z Wykazem obszarów i grup technologii, w odniesieniu do których operatorzy powinni weryfikować usługę rozwojową pod względem spełniania kryterium powiązania z RIS i PRT, w przypadku czego możliwe jest otrzymanie dodatkowych 5 pkt za udział w usłudze dostosowanej do wymienionych w tym Wykazie branż informujemy, że niniejsze szkolenie „Rolki (reels) z wykorzystaniem AI na Instagramie, Facebooku i TikToku jako narzędzie budowania społeczności, promocji marki i sprzedaży w duchu odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju”
wpisuje się
w OBSZAR TECHNOLOGICZNY: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne – 4.2 Technologie informacyjne.
Szkolenie realizuje cele i priorytety wyznaczone w następujących dokumentach:
Program Rozwoju Technologii (PRT): Usługa wpisuje się w obszar technologiczny 4.2 „Technologie informacyjne”, który obejmuje rozwój kompetencji i usług związanych z cyfryzacją procesów, automatyzacją działań, analizą danych oraz nowoczesnymi platformami komunikacji cyfrowej. Szkolenie rozwija kompetencje cyfrowe uczestników poprzez naukę cyfrowej produkcji treści z wykorzystaniem nowoczesnych platform komunikacyjnych (Instagram, Facebook, TikTok), wprowadza w automatyzację działań kreatywnych dzięki wykorzystaniu narzędzi sztucznej inteligencji (takich jak Canva AI, ChatGPT, Captions.ai), uczy analizy danych i interpretacji statystyk kampanii z wykorzystaniem narzędzi takich jak Metricool czy FeedHive, a także wspiera cyfryzację procesów komunikacyjnych w firmach i organizacjach, w tym w sektorach związanych z zieloną gospodarką.
Regionalna Strategia Innowacji Województwa Śląskiego 2030: Szkolenie bezpośrednio nawiązuje do opisanego na stronie 79 RSI 2030 obszaru „Przemysły kreatywne (Creative industries)”, gdzie wskazano rosnącą rolę kreatywnego podejścia do reklamy, marketingu cyfrowego oraz tworzenia treści audiowizualnych jako istotnych elementów nowoczesnej gospodarki regionalnej. Moduły szkoleniowe dotyczące projektowania storytellingu, tworzenia estetyki eko-marki, generowania grafik i muzyki z wykorzystaniem AI wpisują się w nowoczesne podejście do marketingu cyfrowego i tworzenia treści audiowizualnych. Szkolenie wspiera rozwój kompetencji kreatywnych i cyfrowych, które mają zastosowanie w sektorach związanych z ekologiczną transformacją i innowacyjną komunikacją wizualną.
............................................
INFORMACJE DODATKOWE DLA OPERATORA:
Niniejsza karta zawiera dane osoby walidującej (imię i nazwisko, e-mail, opis doświadczenia). Zgodnie z Zał. 2 do Regulaminu BUR (PARP): „Dane dotyczące osoby walidującej, są widoczne wyłącznie dla Administratora BUR oraz Administratora Regionalnego.”
.......................................
Osoba przeprowadzająca usługę (trener) wykona również działania związane ze skompletowaniem dokumentacji walidacyjnej tj. zbierze od uczestników szkolenia dokumenty do Analizy dowodów i deklaracji oraz rozda uczestnikom test teoretyczny, a następnie zbierze wypełnione testy.
Trener nie będzie ingerował w jakikolwiek sposób w proces wypełniania dokumentacji walidacyjnej ani w jej ocenę (tj. trener nie ocenia i nie weryfikuje osiągniętych efektów uczenia się).
Analiza dowodów i deklaracji i Test teoretyczny zostaną ocenione po zakończeniu realizacji usługi przez osobę walidującą. Walidator ocenia i weryfikuje osiągnięte efekty uczenia się.
............................................
Efekty kształcenia (uczenia) zostały opracowane w oparciu o informacje opublikowane na stronie operatora tj. Załącznik 4. Wykaz przykładowych zielonych umiejętności, opracowany przez Komisję Europejską w ramach klasyfikacji ESCO w ramach Konkursu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs) –konkurs uzupełniający.
.............................................
Podział efektów uczenia się według zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych uwzględnia różne aspekty zdobytej wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności i postaw społecznych związanych z odpowiedzialnym, zielonym marketingiem.
Warunki uczestnictwa
Minimalna liczba uczestników niezbędna do realizacji usługi: 8 osób (maksymalnie 18 z uwagi na konieczność zapewnienia komfortowych warunków szkolenia dla uczestników przy tej tematyce szkolenia i jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności usługi oraz możliwości bezpośredniego kontaktu z trenerem podczas zajęć).
.............
Koszt nie zawiera kosztów dojazdu i ewentualnego noclegu. Potencjalne opłaty należy ponieść we własnym zakresie.
............
Uwaga: przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc.
..........
W trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Wszelkie materiały (teksty, grafiki, zdjęcia itp.) przedstawione w niniejszej Karcie usługi są objęte prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (t.j. Dz.U. 2022 poz. 2509). Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez zgody Recon Consulting Sp. z o.o. jest zabronione.
...................................
Szkolenie może być zwolnione z VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% na podstawie:
- § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
....................................
Zakres tematyczny przedmiotowej usługi rozwojowej prowadzi do zdobycia zielonych kompetencji.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi