Akademia HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Akademia HR - Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do:
właścicieli firm
pracowników zespołu HR
pracowników odpowiedzialnych za politykę personalną firmy lub za zarządzanie zasobami ludzkimi
pracowników zajmujących stanowisko menadżerskie/kierownicze
pracowników przewidzianych do awansu na stanowisko menadżerskie/kierownicze
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników2
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wyposażenie uczestników w umiejętność wdrażania rozwiązań efektywnej pracy zdalnej, hybrydową, home office, elastyczny czas pracy, indywidualny rozkład czasu pracy, korzystania z odpowiednich narzędzi wspierających nowe formy organizacji pracy, radzenia sobie z typowymi trudnościami oraz budowania zaangażowania pracownikówkorzystających z tych form pracy, zapewnienia sprawnej komunikacji i podziału zadań
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje odpowiednie zapisy Kodeksu Pracy regulujące zasady organizacji pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe / ogólnodostępne oraz dedykowane rozwiązania technologiczne, umożliwiające pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje typowe trudności (w tym: problemy z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem, wypalenie zawodowe etc.), które mogą towarzyszyć różnych formom pracy zdalnej i wdraża działania, które je eliminują. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazuje czynniki, o jakie należy zadbać, aby kształtować zaangażowanie pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywny wynik (min. 80%) z testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Organizuje działania zespołów wykorzystując pracę zdalną / hybrydową oraz elastyczny czas pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację i podział / delegowanie zadań w przypadku pracy zdalnej / hybrydowej, jak również w przypadku elastycznego czasu pracy poszczególnych osób. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania technologiczne umożliwiające efektywną pracę zdalną i hybrydową. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Opracowuje i wdraża akceptowane i wspierane przez wszystkich zainteresowanych rozwiązania, pozwalające na skuteczny monitoring efektywności pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pomaga kadrze menedżerskiej w unikaniu mikro managementu4 i ograniczaniu swobody działania pracowników. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przygotowuje i wdraża systemowe rozwiązania zapobiegające wystąpieniu takich zjawisk jak wypalenie zawodowe, czy też pogorszenie jakości życia (well-being) pracowników korzystających z pracy zdalnej lub hybrydowej. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Omawia z pracownikami i kadrą menedżerską indywidualne przypadki związane z wykorzystaniem pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy itp. Wypracowuje z nimi optymalne rozwiązania w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Skutecznie wspiera kadrę menedżerską w radzeniu sobie z typowymi trudnościami (w tym problemami z poczuciem identyfikacji z firmą / zespołem) oraz w budowaniu zaangażowania pracowników korzystających z tych form pracy. | Kryteria weryfikacji Uzyskał pozytywną ocenę (min. 80%) ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności takimi, jak: ćwiczenia grupowe, burza mózgów, obserwacja, dyskusja panelowa, metoda problemowa, studium przypadku.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Przerwy są wliczone w czas usługi rozwojowej.
Część usługi (moduły 1 - 12 w wymiarze15h) realizowane są stacjonarnie, część usługi (moduł 13 w wymiarze 1h) realizowana jest zdalnie w czasie rzeczywistym.
Częściowa weryfikacja postępów nauki będzie prowadzona grupowo z Uczestnikami w formie:
- rundy pytań i odpowiedzi (Q&A) na koniec każdego modułu
- krótkich quizów na koniec każdego dnia szkoleniowego
Moduł 1: Wprowadzenie do pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Przegląd zapisów Kodeksu Pracy regulujących zasady organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Omówienie podstawowych korzyści i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
Moduł 2: Technologiczne aspekty pracy zdalnej i hybrydowej
Przegląd dostępnych narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową
Omówienie najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania technologii w pracy zdalnej
Moduł 3: Zarządzanie pracownikami zdalnymi
Identyfikacja podstawowych potrzeb pracowników wynikających z pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Przegląd typowych trudności towarzyszących pracownikom zdalnym i strategie ich eliminacji
Moduł 4: Budowanie zaangażowania pracowników
Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej i hybrydowej
Strategie motywacyjne i budowanie więzi z zespołem w środowisku pracy zdalnej
Moduł 5: Komunikacja i delegowanie zadań w pracy zdalnej
Skuteczne techniki komunikacji w pracy zdalnej i hybrydowej
Strategie delegowania zadań i zarządzania projektami w środowisku zdalnym
Moduł 6: Monitorowanie i ocena efektywności pracy zdalnej
Wprowadzenie do narzędzi monitorowania efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Opracowanie systemów oceny efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy
Moduł 7: Zarządzanie mikrozarządzaniem i autonomią pracowników
Strategie unikania mikrozarządzania i wspierania autonomii pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej
Rola menedżera w wspieraniu samodzielności i inicjatywy pracowników zdalnych
Moduł 8: Zapobieganie wypaleniu zawodowemu i poprawa well-beingu pracowników zdalnych
Przegląd strategii zapobiegania wypaleniu zawodowemu i poprawy well-beingu w pracy zdalnej i hybrydowej
Wdrażanie programów wsparcia dla pracowników zdalnych i elastycznego czasu pracy
Moduł 9: Wdrażanie rozwiązań technologicznych
Omówienie strategii wdrażania technologicznych narzędzi wspierających pracę zdalną i hybrydową
Praktyczne wskazówki dotyczące wyboru i implementacji odpowiednich rozwiązań technologicznych
Moduł 10: Budowanie efektywnych zespołów w pracy zdalnej
Strategie organizacji pracy zespołowej w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej
Praktyczne narzędzia wspierające współpracę i efektywność zespołów zdalnych
Moduł 11: Rozwiązywanie problemów i analiza przypadków
Dyskusja na temat typowych problemów i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy
Analiza przypadków i wspólne opracowywanie optymalnych rozwiązań
Moduł 12: Indywidualne konsultacje i podsumowanie
Sesja indywidualnych konsultacji z uczestnikami w celu omówienia ich konkretnych potrzeb i wyzwań
Podsumowanie szkolenia i omówienie kluczowych wniosków i strategii
Moduł 13: Walidacja efektów uczenia się:
Przeprowadzenie testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy.
Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy oraz z obawami kadry menedżerskiej związanymi z brakiem możliwości monitorowania efektywności w realizacji zadań.
Walidacja efektów uczenia się na poziomie min. 80% prawidłowych odpowiedzi z testu wiedzy jak i zadania praktycznego, uprawnia uczestnika do otrzymania oceny pozytywnej z walidacji.
Walidacja obejmuje całość procesu, aż do momentu uzyskania efektów uczenia się.
Informacje dodatkowe:
Dostawca usługi potwierdza, iż karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa będzie realizowana zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia nazajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
Dostawca usługi potwierdza, że usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w Projekcie albo przez podmiot powiązany kapitałowo lub osobowo z Operatorem lub partnerem.
Dostawca usługi potwierdza, że cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 33 Przegląd zapisów Kodeksu Pracy regulujących zasady organizacji pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 33 Omówienie podstawowych korzyści i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 33 Przegląd dostępnych narzędzi technologicznych wspierających pracę zdalną i hybrydową | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 33 Omówienie najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania technologii w pracy zdalnej. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 33 Identyfikacja podstawowych potrzeb pracowników wynikających z pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:55 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 33 Przegląd typowych trudności towarzyszących pracownikom zdalnym i strategie ich eliminacji. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 11:10 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:10 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 33 Czynniki wpływające na zaangażowanie pracowników korzystających z pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 33 Strategie motywacyjne i budowanie więzi z zespołem w środowisku pracy zdalnej. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 33 Skuteczne techniki komunikacji w pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 13:55 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 33 Strategie delegowania zadań i zarządzania projektami w środowisku zdalnym. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:55 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:50 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 33 Wprowadzenie do narzędzi monitorowania efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 16-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 33 Opracowanie systemów oceny efektywności pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:00 | Godzina zakończenia 07:20 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 33 Strategie unikania mikrozarządzania i wspierania autonomii pracowników w pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 07:20 | Godzina zakończenia 08:00 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:10 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 33 Rola menedżera w wspieraniu samodzielności i inicjatywy pracowników zdalnych | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:10 | Godzina zakończenia 08:50 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 33 Przegląd strategii zapobiegania wypaleniu zawodowemu i poprawy well-beingu w pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:50 | Godzina zakończenia 09:10 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:10 | Godzina zakończenia 09:25 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 33 Wdrażanie programów wsparcia dla pracowników zdalnych i elastycznego czasu pracy | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:25 | Godzina zakończenia 10:10 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 33 Omówienie strategii wdrażania technologicznych narzędzi wspierających pracę zdalną i hybrydową | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:10 | Godzina zakończenia 10:35 | Liczba godzin 00:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 33 Praktyczne wskazówki dotyczące wyboru i implementacji odpowiednich rozwiązań technologicznych | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:35 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 33 Strategie organizacji pracy zespołowej w środowisku pracy zdalnej i hybrydowej | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 00:25 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 33 Praktyczne narzędzia wspierające współpracę i efektywność zespołów zdalnych | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 33 Dyskusja na temat typowych problemów i wyzwań związanych z pracą zdalną i elastycznym czasem pracy | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 33 Analiza przypadków i wspólne opracowywanie optymalnych rozwiązań | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 33 Przerwa (wliczona w czas usługi rozwojowej) | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 33 Sesja indywidualnych konsultacji z uczestnikami w celu omówienia ich konkretnych potrzeb i wyzwań | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 33 Podsumowanie szkolenia i omówienie kluczowych wniosków i strategii | Prowadzący Paweł Gruszecki | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:40 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 33 Przeprowadzenie testu wiedzy na temat czynników mających znaczenie dla efektywnej pracy zdalnej, elastycznego czasu pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 33 Przeprowadzenie ćwiczenia w formie studium przypadku - jak poradzić sobie z oczekiwaniami pracowników dotyczącymi pracy zdalnej i elastycznego czasu pracy. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 356,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 356,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Gruszecki
Ukończył studia mgr z ekonomii (AE w Krakowie), mgr z psychologii (UJ), kurs Organizational Development, Leadership Development Centre (John Scherer).
Ponad 20l dośw. w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych zzakresum.in. opracowania modelu biznesowego, obsługi klienta, zarządzania, kompetencji osobistych, oceny potencjału rozwoju przedsiębiorcy, planów rozwoju przedsiębiorstwa, zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Ponad 20 – l. dośw. w ocenie kompetencji kandydatów w procesach rekrutacyjnych oraz pracowników w procesach rozwojowych z wykorzystaniem różnych metod, takich jak: testy teoretyczne, kompetencyjne, wywiad ustrukturyzowany, ocena prezentacji, obserwacja w warunkach symulowanych.
Trener posiada min. 120 h doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia (Zarządzanie pracą zdalną i hybrydową)
Wawelska Bistro (24h: 10-11.01.2024, 15.01.2024)
Cyberclue (16h: 28-29.02.2024)
Performance Digital (16h: 21-22.03.2024)
MGDF Consulting Sp. z o.o. (24h: 17, 24, 25.04.2024)
Money Square Investment Sp. z o.o. (24h: 6, 7, 10.05.2024)
Next Move sp. z o.o. (16h: 30-31.05.2024)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzyma przed rozpoczęciem usługi materiały w postaci konspektów w wersji elektronicznej z opisem teorii przedstawianej podczas zajęć oraz wykonywanych zadań.
Po zakończeniu udziału w szkoleniu z min. 80% obecnością oraz z pozytywnym wynikiem walidacji (zarówno testu, jak i zadania praktycznego), uczestnik otrzyma odpowiednie zaświadczenie o ukończeniu usługi.
Dostawca usługi potwierdza brak powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy dostawcą usługi a pracodawcą lub osobą dorosłą korzystająca ze wsparcia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć i uczestnictwo we wszystkich zadaniach podczas zajęć oraz pozytywny wynik z testu teoretycznego i zadania praktycznego.
Informacje dodatkowe
Uczestnicy nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem ani stażem, aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej.
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona przez inną osobę niż prowadzącą szkolenie. Etapy szkolenia oraz walidacji przeprowadzone zostaną w rozłącznych modułach. Po przeprowadzeniu walidacji zostanie sporządzony raport zawierający wyniki zastosowanych narzędzi walidacji dla każdego z uczestników indywidualnie. Raport będzie potwierdzał uzyskany przez uczestnika poziom nabycia efektów uczenia się.
Fakt uczestnictwa w każdym dniu szkolenia oraz w walidacji musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na liście obecności na szkoleniu i walidacji szkolenia.
Dostawca usługi potwierdza, że cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa mieszana - moduł walidacji prowadzony zdalnie w czasie rzeczywistym
Część usługi realizowanej zdalnie odbywa się poprzez aplikację ZOOM.
Wymagania techniczne do udziału w usłudze:
- każdy uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: urządzenie przenośne/mobilne lub stacjonarne (komputer/laptop/tablet) z kamerą, mikrofonem i głośnikami; procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy) lub Core i5 Kaby Lake; min. 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak m.in. Windows 8(zalecany Windows 11),Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS; Android w zależności od platformy/rodzaju komunikatora, aktualne wersje przeglądarki np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Brave, Safari, Microsoft Edge, Opera, Internet Explorer ,Yandex;
- uczestnik dysponuje łączem sieciowym spełniającym następujące parametry: dostęp do internetu o zalecanej szybkości -minimalna prędkość pobierania 2 Mb/s, prędkość wysyłania 512 kb/s;
- każdy uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów;
- liczba uczestników umożliwia wszystkim uczestnikom interaktywną swobodę udziału we wszystkich przewidzianych elementach zajęć(ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu itp.).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi