Rewolucja AI w zarządzaniu organizacją.
Rewolucja AI w zarządzaniu organizacją.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową szkolenia są:
a) specjaliści z różnych branż, w tym marketingu, sprzedaży, obsługi klienta,
b) przedsiębiorcy oraz osoby kreatywne, które chcą poznać nowe technologie i efektywnie je wykorzystać w pracy zawodowej,
c) osób, które pragną zrozumieć, jak sztuczna inteligencja może wspierać automatyzację procesów, poprawę efektywności oraz innowacyjność w ich działalności.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji27-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę na temat najnowszych rozwiązań generatywnej sztucznej inteligencji, jejzastosowań w różnych dziedzinach oraz możliwości zwiększania efektywności i innowacyjności poprzez automatyzację
procesów biznesowych. Nauczą się również, jak wykorzystać narzędzia AI do tworzenia treści marketingowych,
automatyzacji działań oraz budowania relacji z klientami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wymienia przykłady narzędzi AIstosowanych w kontekstach biznesowych, kreatywnych i osobistych. | Kryteria weryfikacji Podaje co najmniej trzy przykładynarzędzi AI dla różnych zastosowań | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady zastosowań narzędziAI w konkretnych dziedzinach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje różne narzędzia AIsłużące do generowania treści tekstowych, graficznych, audio i wideo. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI do generowaniatekstów, grafik, audio i wideo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje zastosowania wybranychnarzędzi AI w tworzeniu różnorodnych treści. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia rolę AI w automatyzacjiprocesów i analizie danych w kontekście biznesowym | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady procesówbiznesowych, które mogą być automatyzowane z użyciem AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak AI wspiera analizę danychi optymalizację decyzji biznesowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje możliwości zastosowania AI wmarketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia AI wykorzystywanew marketingu i sprzedaży. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przedstawia przykłady zastosowań AI wautomatyzacji obsługi klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Podaje konkretne przykładybiznesowego zastosowania AI w różnych sektorach gospodarki. | Kryteria weryfikacji Wymienia branże, w których stosuje sięAI do różnych zastosowań. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje studia przypadków rmskutecznie stosujących AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związanez technologią AI, takie jak uczenie maszynowe, głębokie uczenie oraz NLP. | Kryteria weryfikacji Opisuje, czym różnią się uczeniemaszynowe i głębokie uczenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe mechanizmyNLP. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia mechanizmy działania orazograniczenia dużych modeli językowych, takich jak GPT-4. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, czym jest LLM i jakie mazastosowania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opisuje ograniczenia dużych modelijęzykowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje, jakie zmiany wkompetencjach i metodach pracy wprowadza AI oraz jakie zagrożenia występują w zakresie danych. | Kryteria weryfikacji Opisuje przykłady nowych kompetencjiwymaganych do pracy z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia zagrożenia związane zbezpieczeństwem danych w kontekście AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia wpływ rozwoju AI nagospodarkę, rynek pracy i życie społeczne. | Kryteria weryfikacji Podaje przykłady wpływu AI na modelebiznesowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ AI na strukturę rynkupracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wymienia potencjalne zagrożeniazwiązane z rozwojem AI oraz przedstawia dobre praktyki w zakresie cyberbezpieczeństwa | Kryteria weryfikacji Opisuje najważniejsze zagrożeniazwiązane z rozwojem AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia dobre praktyki w zakresieochrony prywatności danych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje kompetencjekrytycznego i kreatywnego myślenia jako kluczowe w pracy z AI. | Kryteria weryfikacji Deniuje krytyczne myślenie wkontekście pracy z AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wymienia przykłady działańrozwijających kreatywne myślenie przy wykorzystaniu AI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia.
Moduł 1. Co dziś potrafi generatywna sztuczna inteligencja?
-Najciekawsze, najbardziej popularne i najlepsze narzędzia AI.
-Dostępne rozwiązania AI i ich zastosowania biznesowe, kreatywne i osobiste
-Narzędzia AI do generowanie tekstów użytkowych i marketingowych, opisów produktów, scenariuszy, artykułów, grak, ilustracji, muzyki, nagrań audio, podkładów muzycznych, przemówień, lmów, animacji i innych form treści.
-Zastosowania AI w biznesie, zwiększanie efektywności i innowacyjności poprzez automatyzację procesów, analizę danych, optymalizację decyzji, personalizację oferty, prognozowanie trendów, tworzenie rekomendacji i segmentację klientów.
- Wykorzystanie AI w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta,
-Tworzenie kampanii reklamowych, klasykowanie leadów, budowanie relacji z klientami, monitorowanie opinii,
-Tworzenie chatbotów, asystentów głosowych, wirtualnych sprzedawców i doradców.
-Przykłady biznesowego zastosowania AI w różnych branżach i sektorach, omówienie przypadków rm skutecznie stosujących AI.
Moduł 2. Jak działa sztuczna inteligencja i dlaczego zmieni świat? Technologiczne, społeczne i gospodarcze aspekty AI.
-Kluczowe pojęcia i aspekty techniczne sztucznej inteligencji – uczenie maszynowe i głębokie uczenie, sieci neuronowe, algorytmy i modele, przetwarzanie języka naturalnego (NLP - Natural Language Processing)
- Istota i działanie dużych modeli językowych (LLM - Large Language Model) jak GPT-4, Claude 3 i Gemini – mechanizmy działania, funkcje i ograniczenia, aktualne trendy i osiągnięcia technologiczne w dziedzinie LLM.
-Wpływ AI na świat pracy i biznesu, kształtowanie nowych kompetencji, możliwości i wyzwań, nowe metody pracy i zarządzania, bezpieczeństwo i prywatność danych
- Wpływ technologii AI na życie gospodarcze i społeczne – zmiany struktury rynku pracy, powstawanie nowych modeli biznesowych, wpływ na poziom życia i nierówności społeczne.
-Zagrożenia związane ze stosowaniem i rozwojem AI, monitorowanie ryzyka, dobre praktyki cyberbezpieczeństwa i prywatności danych
-Rozwój kluczowych kompetencji AI, rozwijanie krytycznego i kreatywnego myślenia, kształtowanie odpowiednich postaw, wartości i zachowań.
Metoda pracy na szkoleniu to: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, testy, ankiety, współdzielenie ekranu.
Liczba godzin usługi jest liczona wg. godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut ) - łącznie 30 godzin dydaktycznych w tym zajęcia teoretyczne 15 godz., zajęcia praktyczne 15 godz.
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzona walidacja nabytych efektów uczenia się (test teoretyczny przeprowadzony za pomocą narzędzi cyfrowych - trwająca 1 godzinę dydaktyczną.
Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Najciekawsze, najbardziej popularne i najlepsze narzędzia AI. Metoda pracy: rozmowa na żywo, chat, prezentacja. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 03:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Przerwa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Przerwa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Dostępne rozwiązania AI i ich zastosowanie biznesowe, kreatywne i osobiste. Metody pracy: prezentacja, chat, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 28-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:30 | Godzina zakończenia 22:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Narzędzia AI do generowania teksów użytkowych i marketingowych, sprzedażowych. Metoda pracy: rozmowa na żywo, praca na przykładach, współdzielenie ekranu. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:45 | Liczba godzin 02:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Zasstosowanie AI w biznesie, zwiększenie efektywności i innowacyjności poprzez automatyzację procesów, analizę danych, itp. Metody pracy: prezentacja, rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 29-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 23:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Wykorzystanie AI w marketigu, sprzedaży i obsłudze klienta. Metoda pracy: prezentacja, rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 19:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Przerwa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Tworzenie kampanii reklamowych, klasykowanie leadów, budowanie relacji z klientami, monitorowanie opinii. Metoda pracy: ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:45 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Tworzenie chatbotów, asystentów głosowych, wirtualnych sprzedawców i doradców. Metoda pracyL prezentacja, rozmowa na żywo, | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:45 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Przykłady biznesowego astsowania AI omówienie konkretnych przypadów i ich poprawnego zastosowania moźliwósci AI. Metoda pracy: case study, rozmowa na żywo, chat | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 04-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:30 | Godzina zakończenia 22:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Kluczowe pojęcia i aspekty techniczne sztucznej inteligencji. Metody pracy: rozmowa na żywo, chat, | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przerwa | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Kluczowe apsekty sztucznej inteligencji -warsztat praktyczny. Metoda pracy: case study, współdzielenie ekranu. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Wpływ AI na świat pracy i biznesu, kształtowanie nowych kompetencji oczekiwanych w przyszłości. Metoda pracy: rozmowa na żywo, chat, testy. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Wpływ technologii na życie, zagrożenia związane z AI. Metoda pracy: film, rozmowa na żywo. | Prowadzący kamila sanok | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Test wiedzy - walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 22:00 | Godzina zakończenia 23:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
kamila sanok
w Poznaniu. Podczas swojej drogi zawodowej pracowała jako dyrektor sprzedaży w Renault
Polska sp. z o.., oraz na stanowisku trenera wewnętrznego w sieci Renault, od 7 lat prowadzi
swoją firmę consultingową. Bogate doświadczenie zawodowe (doświadczenie zawodowe jest zdobyte nie wcześniej niż 5 lat a kwalifikacje są nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą prowadzeia szkoleń). Ulubiony zakres tematyczny szkoleń to tematyka z zakresu:
- szkolenia z zakresu sprzedaży,
- warsztaty motywacji,
- budowania zespołu,
- szkolenie z social mediów,
- budowania wizerunku w sieci,
- organizacji i technik pracy,
- warsztaty praktyczne z zakresu doradztwa finansowego i sprzedażowego,
– szkolenia z tematyki zwiążanej z pozyskaniem dofinansowania na rozwój firmy już istniejącej,
– środki pomocowe z funduszy europejskich, pożyczki z UE, projekt JEREMI
- prowadzenienie autorskiego programu Akademia Trenera.
Przepracowała ponad 1000 godzin na sali szkoleniowej jej praca daje jej ogromną satysfakcję oraz radość.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik otrzymuje po szkoleniu następujące materiały / pomoce szkoleniowe:
a) opracowane materiały edukacyjne -skrypt szkoleniowy w wersji papierowej,
b) prezentacja która była wyświetlana podczas szkolenia
c) pomoce dydaktyczne takie jak: literatura branżowa, raporty branżowe, książki
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidulnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja Clikmeeting jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Pomoc techniczna w trakcie szkolenia pod numerem telefonu 509 580 034