Indywidualny kurs języka angielskiego. Poziom A2+. Spotkania z lektorem w sieci.
Indywidualny kurs języka angielskiego. Poziom A2+. Spotkania z lektorem w sieci.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikatory projektówMałopolski Pociąg do kariery
- Grupa docelowa usługi
Osoba chcąca podnieść swoje kwalifikacje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z języka obcego.
Usługa adresowana również do uczestników projektu Małopolski pociąg do kariery - sezon 1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji01-07-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi41
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych. Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik: Rozpoznaje słowa i proste zdania na swój temat, na temat swojej rodziny, na temat tego co mu bliskie i znane, zakupów, szkoły, kolegów. Rozumie główną informację komunikatów i wiadomości przekazywanych ustnie. Domyśla się sensu informacji podanej w takich tekstach jak: reklamy, broszurki, menu, rozkłady jazdy. Interpretuje krótkie i proste teksty osobiste. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozpoznaje słownictwo i struktury gramatyczne, zaznacza właściwą odpowiedź w tekście słuchanym lub czytanym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Notuje i przekazuje na piśmie proste i krótkie informacje. Pisze osobisty, bardzo prosty list, np. podziękowania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo pisząc krótki tekst na zadany temat. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Porozumiewa się w prostych, rutynowych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe. W prosty sposób opisuje swoje pochodzenie, otoczenie, a także porusza sprawy związane z najważniejszymi potrzebami życia codziennego. | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje odpowiednie zasady gramatyczne i słownictwo wypowiadając się na zadany temat. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa jest skierowana do uczestnika, który chce rozwinąć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2+. Szkolenie obejmuje 41 godzin dydaktycznych 45 min ( 20 godzin dydaktycznych teoretycznych i 21 godzin dydaktycznych praktycznych ). Spotkania zdalne w czasie rzeczywistym na ZOOM. Przerwy nie są wliczone w czas usługi. Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji językowych na poziomie A2+. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie A2+ zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności wprowadzeniu rozmów.
W zakresie gramatyki i funkcji językowych Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- Przysłówki częstotliwości
- Zaimki pytające.
- Czasy teraźniejsze Present Simple, Present Continuous
- Tworzenie pytań
- czas przeszły Past Simple
- Określenia czasu w Past Simple
- Rozumienie tekstu słuchanego – określanie kontekstu wypowiedzi, znajdowanie informacji szczegółowych.
- Kwantyfi katory
- Stopniowanie przymiotnika
- Present Perfect
- Konstrukcje to be going to/ want/ would like
- Czas przyszły Future Simple
- Czasowniki modalne can, have to
- Zdania względne z who, which, that
- Wyrażania look like, look + adjective, be like.
- Czasownik modalny should
- Tworzenie propozycji
- Przewidywanie – will / won’t + infi nitive.
- Czytanie ze zrozumieniem – określanie głównej myśli wypowiedzi, wyszukiwanie informacji szczegółowych.
- Wyrażenie przyszłości - czas teraźniejszy ciągły.
- Czasowniki modalne may, might.
- Wyrażenia: too + adjective, too many / much + noun, enough + noun, adjective + enough.
- used to + infi nitive
- przedimek określony i nieokreślony
- Past Continuous
- zdania złożone z because, so i to
- konstrukcje: like / love / hate + czasownik z końcówką -ing
W zakresie słownictwa Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- Czynności dnia codziennego,
- Pytania szczegółowe,
- Nawyki, rutyny,
- Uczucia, emocje
- Jedzenie
- Pamięć, wspomnienia
- Opis miejsca
- Opisywanie przeszłych doświadczeń
- Przekazywanie wiadomości, pytanie o wiadomości, reagowanie na wiadomości
- Uroczystości. Pytanie o zwyczaje i upodobania, wyrażanie upodobań.
- Planowanie spotkania
- Organizowanie wydarzenia
- Pary przymiotników opisujących uczucia i rzeczy / zjawiska.
- Zapraszanie, sugerowanie.
- Praca.
- Wygląd zewnętrzny,
- Zakupy
- Preferencje
- Kolokacje z make, do, have.
- Czas wolny – kolokacje z do, go play.
- Wiadomość głosowa.
- Życie w mieście.
- Szczęśliwe życie
- Krajobraz
- Pokoje i umeblowanie, przyimki miejsca
- Przepraszanie, reagowanie na przeprosiny
- ruch, podróżowanie, środki transportu
- udzielanie wskazówek
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 21 j. angielski. Gramatyka: Zaimki pytające. Słownictwo: Pytania szczegółowe. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 02-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 21 j. angielski. Gramatyka: Przysłówki częstotliwości. Słownictwo: Czynności dnia codziennego. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 07-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 21 j. angielski. Gramatyka: Czasy teraźniejsze Present Simple, Present Continuous. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 09-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 21 j. angielski. Słownictwo: Nawyki, rutyny. Uczucia, emocje. Gramatyka: Tworzenie pytań. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 14-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 21 j. angielski. Gramatyka: czas przeszły Past Simple, określenia czasu w Past Simple. Słownictwo: pamięć, wspomnienia. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 16-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 21 j. angielski. Gramatyka: Stopniowanie przymiotnika, kwantyfikatory. Słownictwo: opis miejsca, jedzenie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 21-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 21 j. angielski. Gramatyka: Present Perfect. Słownictwo: opisywanie przeszłych doświadczeń. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 23-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 21 j. angielski. Słownictwo: przekazywanie wiadomości, pytanie o wiadomosci, reagowanie na wiadomości. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 28-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 21 j. angielski. Słownictwo: uroczystości. Pytanie o zwyczaje i upodobania, wyrażanie upodobań. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 30-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 21 j. angielski. Gramatyka: To be going to/want/would like. Czas Future Simple. Słownictwo: Planowanie spotkania. pary przymiotników opisujących uczucia i rzeczy / zjawiska. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 04-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 21 j. angielski. Gramatyka: Czasowniki modalne can, have to. Słownictwo: Organizowanie wydarzenia, zapraszanie, sugerowanie. Współdzielenie ekranu | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 06-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 21 j. angielski. Gramatyka: Zdania względne z who, which, that. Słownictwo: praca. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 11-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 21 j. angielski. Gramatyka: wyrażania look like, look + adjective, be like. Czasownik modalny should. Słownictwo: Zakupy . Wygląd zewnętrzny. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 13-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 21 j. angielski. Gramatyka: Tworzenie propozycji. Słownictwo: preferencje, szczęśliwe życie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 18-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 21 j. angielski.Gramatyka: przewidywanie – will / won’t + infinitive. Słownictwo: kolokacje z make, do, have. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 20-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 21 j. angielski. Gramatyka: Wyrażenie przyszłości - czas teraźniejszy ciągły, czasowniki modalne may, might. Słownictwo: czas wolny – kolokacje z do, go play. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 25-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 21 j. angielski. Słownictwo: wiadomość głosowa, życie w mieście. Gramatyka: wyrażenia: too + adjective, too many / much + noun, enough + noun, adjective + enough Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 27-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 21 j. angielski. Słownictwo: krajobraz. Gramatyka: used to + infinitive, pokoje i umeblowanie, przyimki miejsca. Gramatyka: przedimek określony i nieokreślony. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 01-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 21 j. angielski. Słownictwo: przepraszanie, reagowanie na przeprosiny, ruch, podróżowanie, środki transportu, udzielanie wskazówek. Gramatyka: Past Continuous. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 03-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 21 j. angielski. Gramatyka: zdania złożone z because, so i to, konstrukcje: like / love / hate + czasownik z końcówką -ing. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Michał Maciaszek | Data realizacji zajęć 08-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 21 j. angielski. Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-09-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:30 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 4 920,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 120,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 120,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Michał Maciaszek
w prowadzeniu szkoleń w projektach unijnych z osobami dorosłymi, w tym 50+. Magister nauk politycznych - 2003 rok, licencjat filologii angielskiej - nabycie uprawnień 2000 rok. Egzaminator TGLS. Kwalifikacje nabyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi. Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały udostępnione są elektronicznie poprzez współdzielenie ekranu. Istnieje możliwość zakupienia książki w wersji papierowej przez uczestnika.
Warunki uczestnictwa
Wypełnienie testu poziomującego dostępnego na stronie internetowej: www.englishschool.zgora.pl
Podpisanie umowy z usługodawcą na realizację szkolenia.
Informacje dodatkowe
Usługa zawiera 41 godzin dydaktycznych - 45 min.
Słuchacz wyraża zgodę na zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu wykonywanej usługi.
Zawarto umowę z WUP w Krakowie w ramach Projektu Małopolski pociąg do kariery - sezon 1.
Wpis z dnia 8/08/2025: zajęcia w dniu 4/08 nie odbyły się z przyczyn leżących po stronie lektora. Odrobienie zaplanowano na 10/09 godzina 19:30-21:00.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych ZOOM. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video, współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzętowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Uczestnik dostaje mailowo swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy ZOOM.