Indywidualny kurs konwersacyjny języka angielskiego – poziom pre-intermediate, on-line, część I.
Możliwość dofinansowania
Indywidualny kurs konwersacyjny języka angielskiego – poziom pre-intermediate, on-line, część I.
Numer usługi 2025/04/17/176985/2696450
4 200,00 PLN
brutto
4 200,00 PLNnetto
140,00 PLNbrutto/h
140,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs jest przeznaczony dla osób dorosłych, które:
- posiadają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom A1/A2) i chcą rozwinąć umiejętność mówienia oraz rozumienia ze słuchu,
- chcą przełamać barierę językową i zacząć swobodnie komunikować się w codziennych sytuacjach,
- używają języka angielskiego w życiu prywatnym lub zawodowym w sposób podstawowy i chcą podnieść swoją pewność siebie w rozmowach,
- przygotowują się do wyjazdów zagranicznych, rozmów rekrutacyjnych, kontaktów z klientami lub pracy w środowisku międzynarodowym,
- preferują indywidualny tok nauki, dostosowany do własnych potrzeb, tempa i stylu uczenia się.
Kurs jest odpowiedni zarówno dla osób uczących się języka po dłuższej przerwie, jak i dla tych, które kontynuują naukę po kursie ogólnym na poziomie podstawowym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Rozwój kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim na poziomie pre-intermediate. Kurs umożliwia swobodniejsze wypowiadanie się, rozumienie rozmówców oraz prowadzenie rozmów w typowych sytuacjach życia codziennego, zawodowego i podróżniczego.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Potrafi uczestniczyć w prostych rozmowach w codziennych sytuacjach (zakupy, podróże, restauracja, pytanie o drogę). | Kryteria weryfikacji ✅ Samodzielnie formułuje pytania i odpowiedzi w typowych sytuacjach.✅ Potrafi podtrzymać rozmowę, reagując adekwatnie do kontekstu. ✅ Używa właściwych zwrotów grzecznościowych i funkcjonalnych. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Rozumie ogólny sens prostych wypowiedzi ustnych i pisemnych w języku angielskim. | Kryteria weryfikacji ✅ Rozumie główne informacje z krótkich dialogów i tekstów.✅ Wykazuje umiejętność parafrazowania usłyszanych treści. ✅ Zadaje pytania uzupełniające, gdy nie rozumie w pełni wypowiedzi. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Potrafi mówić o sobie, swojej pracy, zainteresowaniach i planach. | Kryteria weryfikacji ✅ Tworzy spójne wypowiedzi opisowe (min. 4–5 zdań).✅ Poprawnie używa podstawowych czasów gramatycznych (Present Simple, Past Simple, Future Simple). ✅ Wzbogaca wypowiedź o dodatkowe informacje i szczegóły. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Używa podstawowych struktur gramatycznych i słownictwa w praktyce konwersacyjnej. | Kryteria weryfikacji ✅ Stosuje poprawnie struktury zdaniowe charakterystyczne dla poziomu A2/B1.✅ Unika poważnych błędów zakłócających komunikację. ✅ Używa przynajmniej 20 nowych słów/fraz w wypowiedziach ustnych w każdym bloku tematycznym. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | ||
Efekty uczenia się Umie zadawać pytania i odpowiadać na pytania w różnych kontekstach. | Kryteria weryfikacji Tworzy pytania otwarte i zamknięte w czasie teraźniejszym i przeszłym.✅ Reaguje naturalnie i płynnie w symulowanych rozmowach. ✅ Zachowuje spójność i logikę wypowiedzi w formie dialogowej. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Potrafi zainicjować, podtrzymać i zakończyć rozmowę. | Kryteria weryfikacji ✅ Umie rozpocząć rozmowę stosując zwroty typowe dla danego kontekstu.✅ Reaguje aktywnie – zadaje pytania, komentuje, dopytuje. ✅ Potrafi uprzejmie zakończyć rozmowę. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Ma większą pewność siebie w mówieniu po angielsku. | Kryteria weryfikacji ✅ Uczestniczy aktywnie w zajęciach bez nadmiernej obawy przed błędem.✅ Przejawia inicjatywę językową (nie czeka tylko na pytania). ✅ Wypowiada się dłużej i swobodniej niż na początku kursu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak. Certyfikat wydawany przez naszą szkołę po zakończeniu kursu zawiera wskazanie poziomu językowego zgodnego z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego (ESOKJ) oraz opis osiągniętych efektów uczenia się w zakresie mówienia, słuchania, czytania, pisania i stosowania struktur gramatycznych.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak. Egzamin końcowy, składający się z części ustnej jest przeprowadzany na podstawie wcześniej zdefiniowanych efektów uczenia się oraz przypisanych im kryteriów weryfikacji. Uzyskanie pozytywnego wyniku egzaminu jest warunkiem wystawienia certyfikatu.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Egzamin końcowy odbywa się zgodnie z przyjętymi zasadami wewnętrznymi szkoły, które gwarantują obiektywność oceny i rozdzielenie procesu nauczania od procesu walidacji.
Program
Program
Ramowy program kursu:
- Wprowadzenie i diagnoza językowa
- Rozmowa wstępna
- Określenie celów indywidualnych
- Ćwiczenia rozgrzewkowe
- Codzienna komunikacja
- Przedstawianie się, opowiadanie o sobie
- Pytania i odpowiedzi w rozmowie codziennej
- Wyrażanie opinii, emocji, preferencji
- Zakupy, restauracje, podróże
- Zamawianie jedzenia, robienie zakupów
- Pytanie o drogę, rezerwacje, transport
- Praca i życie zawodowe
- Opowiadanie o zawodzie, obowiązkach
- Hobby i czas wolny
- Opowiadanie o zainteresowaniach
- Umawianie się na spotkania
- Mówienie o planach
- Zdrowie i samopoczucie
- Opisywanie dolegliwości
- Umawianie wizyty u lekarza
- Rozmowa o zdrowym stylu życia
- Czasy i konstrukcje gramatyczne w kontekście konwersacyjnym
- Present Simple / Continuous
- Past Simple / Continuous
- Symulacje i role-play
- Odgrywanie realistycznych scenek
- Ćwiczenia praktyczne z lektorem
- Podsumowanie i ewaluacja
- Powtórka materiału
- Test ustny (symulacja rozmowy)
- Feedback i dalsze rekomendacje
Harmonogram kursu:
Zajęcia odbywają się 2 razy w tygodniu po 60 min.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Dorota Żyła-Karczewska
lektor British School
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały szkoleniowe (teksty, dialogi, nagrania, case studies).
Warunki uczestnictwa
- Uczestnik posiada znajomość języka angielskiego na poziomie A1.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagane jest posiadanie telefonu lub komputera z mikrofonem i kamerą oraz stałym dostępem do Internetu.
Kontakt
Kontakt
Dorota Żyła-Karczewska
E-mail
d.zyla@britishschool.pl
Telefon
(+48) 895 338 822