⏰ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CYFROWYM ŻYCIEM 📲 Z chaosu do równowagi – cyfrowe nawyki, które naprawdę działają. Cisza, skupienie, regeneracja – efektywność w świecie rozproszeń. Szkolenie, po którym odzyskasz kontrolę nad technologią, skupieniem i czasem – pracuj efektywnie i żyj w cyfrowej równowadze.
⏰ EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CYFROWYM ŻYCIEM 📲 Z chaosu do równowagi – cyfrowe nawyki, które naprawdę działają. Cisza, skupienie, regeneracja – efektywność w świecie rozproszeń. Szkolenie, po którym odzyskasz kontrolę nad technologią, skupieniem i czasem – pracuj efektywnie i żyj w cyfrowej równowadze.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
🔹 Dlaczego warto wziąć udział?
W świecie pełnym powiadomień, multitaskingu i nieustannego scrollowania coraz trudniej o skupienie, odpoczynek i równowagę. Szkolenie to konkretna pomoc w odzyskaniu kontroli nad technologią, poprawie koncentracji, redukcji zmęczenia cyfrowego i budowaniu zdrowszych nawyków online. Uczestnicy stworzą własny plan zmian, dopasowany do ich stylu życia i pracy.
🔹 Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób pracujących zdalnie lub hybrydowo, freelancerów, menedżerów, edukatorów i wszystkich, którzy chcą lepiej zarządzać swoją uwagą, ograniczyć przebodźcowanie i poprawić jakość codziennego funkcjonowania. Nie wymaga wiedzy technicznej – liczy się gotowość do zmiany.
🔹 Praktyczna nauka
Zajęcia mają formę interaktywną: wykłady, ćwiczenia, case’y i testy.
🔹 Ekspercka kadra
Szkolenie prowadzi ekspertka z 23-l. dośw. w pracy korporacyjnej. Obecnie jako coach i trenerka zmiany wspiera osoby i organizacje w odzyskiwaniu równowagi, koncentracji i skuteczności.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników40
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do:👉 świadomego i zrównoważonego korzystania z technologii,
👉 analizy własnych nawyków cyfrowych i ich wpływu,
👉 ochrony uwagi i zarządzania czasem online,
👉 ograniczania przebodźcowania i zmęczenia cyfrowego,
👉 wdrażania higieny cyfrowej w pracy i życiu prywatnym,
👉 zwiększania koncentracji i dobrostanu psychicznego.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Analizuje i ocenia własne nawyki cyfrowe | Kryteria weryfikacji Identyfikuje, które aplikacje i zachowania powodują rozproszenie lub przeciążenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi określić obszary do zmiany w codziennym korzystaniu z technologii. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zarządza czasem i energią w środowisku cyfrowym | Kryteria weryfikacji Planuje pracę i przerwy w oparciu o techniki time managementu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ogranicza multitasking i stosuje techniki skupienia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Chroni swoją uwagę i przeciwdziała przeciążeniu informacyjnemu | Kryteria weryfikacji Stosuje strategie filtrowania informacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi określić limity konsumpcji treści i zarządzać powiadomieniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wprowadza praktyki cyfrowej higieny i minimalizuje uzależnienia | Kryteria weryfikacji Tworzy własny plan cyfrowego detoksu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje objawy uzależnienia cyfrowego i zna mechanizmy jego powstawania. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Utrzymuje równowagę cyfrową w pracy zdalnej i hybrydowej | Kryteria weryfikacji Organizuje środowisko pracy w sposób sprzyjający koncentracji i regeneracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Potrafi wyznaczyć granice między czasem pracy a odpoczynkiem. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
- Kurs prowadzony jest online w czasie rzeczywistym i obejmuje 5 godzin zegarowych.
- W trakcie szkolenia przewidziane są 2 przerwy po 15 minut, trwające łącznie 30 minut. Przerwy są ujęte w harmonogramie usługi, wliczone w czas usługi rozwojowej i wykazane w polu „Liczba godzin usługi”.
- Na 5 godzin zegarowych kursu składają się:
- a) 4 godziny zegarowe zajęć merytorycznych (wykłady, ćwiczenia, dyskusje, odpowiedzi na pytania uczestników),
- b) 0,5 godziny zegarowej przerw (czas odpoczynku pomiędzy blokami zajęć),
- c) 0,5 godziny zegarowej przeznaczonej na walidację (test wiedzy oraz autorefleksję wdrożeniową).
PROGRAM SZKOLENIA
1. Wprowadzenie do tematu i celów szkolenia
- Powitanie i omówienie struktury szkolenia
- Autodiagnoza: Jak obecnie zarządzam swoim cyfrowym czasem?
📌 Forma: wykład z prezentacją, ćwiczenie indywidualne
2. Cyfrowe nawyki i mechanizmy przywiązania do technologii
- Jak działają uzależniające mechanizmy w technologii?
- FOMO, dopamine loop, efekt scrollowania
📌 Forma: wykład z prezentacją, dyskusja moderowana
3. Ćwiczenie: „Mój dzień online” – gdzie przecieka mój czas?
- Mapa dnia i analiza indywidualnych wzorców zachowań
- 📌 Forma: ćwiczenia indywidualne, praca w parach/grupach
4. Zarządzanie czasem i energią w środowisku cyfrowym
- Techniki organizacji pracy w erze cyfrowej: deep work, batching, Pomodoro
- Planowanie z uwzględnieniem rytmu biologicznego
📌 Forma: wykład z prezentacją, ćwiczenia praktyczne
5. Projektowanie własnego planu dnia cyfrowego
- Tworzenie planu zarządzania czasem, uwagą i przerwami
📌 Forma: ćwiczenia indywidualne, omówienie w grupie
6. Cyfrowa higiena – jak chronić uwagę i redukować przebodźcowanie
- Info-dieta, sabat cyfrowy, wyłączanie powiadomień
- Praktyczne narzędzia i techniki cyfrowego minimalizmu
📌 Forma: wykład, ćwiczenie wdrożeniowe
7. Równowaga między światem online i offline
- Granice w pracy zdalnej i prywatnym korzystaniu z technologii
- Relacje, odpoczynek i regeneracja w cyfrowym świecie
📌 Forma: wykład, dyskusja na forum
8. Podsumowanie i test walidacyjny
- Test wiedzy oraz refleksja nad wnioskami ze szkolenia
Zapisanie własnych działań do wdrożenia
- 📌 Forma: test online, ćwiczenie indywidualne
WALIDACJA - WEWNĘTRZNY TEST CERTYFIKUJĄCY
Osoba biorąca udział w kursie przystępuje egzaminu wewnętrznego (test online), który sprawdza nabytą wiedzę i umiejętności oraz uzyskane kompetencje. Po zaliczeniu egzaminu wydawany jest certyfikat.
HARMONOGRAM ZAJĘĆ NA SZKOLENIU
🕘 9:00 – 9:15
Wprowadzenie do szkolenia i cele uczenia się
- Powitanie uczestników
- Przedstawienie agendy i zasad pracy
- Autodiagnoza: Jak dziś korzystam z technologii?
📌 Forma: Wykład z prezentacją + ćwiczenie indywidualne (test autodiagnozy)
🕘 9:15 – 10:00
Cyfrowe nawyki i mechanizmy przywiązania do technologii
- Co sprawia, że „utykamy” w telefonach i aplikacjach?
- Czym jest uzależnienie cyfrowe – sygnały ostrzegawcze
- Efekt scrollowania, FOMO, dopamine loop
📌 Forma: Wykład z prezentacją + dyskusja na żywo (pytania na czacie lub mikrofon)
🕙 10:00 – 10:30
Ćwiczenie: Mój dzień online – gdzie przecieka mój czas?
- Wypełnienie mapy dnia i analiza własnych zachowań cyfrowych
- Identyfikacja punktów rozproszeń i uzależnień
📌 Forma: Ćwiczenia indywidualne + omówienie w parach lub na forum
☕ 10:30 – 10:45 — PRZERWA
🕥 10:45 – 11:30
Zarządzanie czasem i energią w świecie cyfrowym
- Deep work vs shallow work – jak pracować głęboko
- Techniki Pomodoro, time blocking, batching
- Jak planować dzień cyfrowy: model pracy z rytmem biologicznym
📌 Forma: Wykład z prezentacją + ćwiczenie (tworzenie własnego planu dnia)
🕦 11:30 – 12:00
Ćwiczenie: Mój idealny dzień cyfrowy – praktyka planowania
- Tworzenie osobistego planu cyfrowego (z uwzględnieniem przerw, ograniczeń, reguł)
- Wyznaczanie celów i momentów skupienia
📌 Forma: Ćwiczenia indywidualne + dyskusja moderowana
☕ 12:00 – 12:15 — PRZERWA
🕛 12:15 – 13:00
Cyfrowa higiena: info-dieta, sabat cyfrowy, powiadomienia
- Minimalizm cyfrowy – zasady
- Strategie filtrowania informacji i wyłączania nadmiaru
- Praktyki offline, ograniczanie aplikacji, tryby skupienia
📌 Forma: Wykład z prezentacją + ćwiczenie – plan cyfrowego detoksu
🕐 13:00 – 13:30
Równowaga cyfrowa w pracy i życiu prywatnym
- Praca zdalna i hybrydowa: wyznaczanie granic
- Oddzielanie „czasu online” od „czasu prawdziwego”
- Higiena mentalna i techniczna
📌 Forma: Wykład + dyskusja moderowana + mini-case study
🕜 13:30 – 14:00
Podsumowanie + test końcowy + deklaracja zmiany
- Test wiedzy i refleksja własna
- Co zmieniam od jutra? – zapisanie 3 działań wdrożeniowych
📌 Forma: Test online (quiz + pytania otwarte) + ćwiczenie refleksyjne indywidualne
WARUNKI ORGANIZACYJNE
Usługa jest prowadzona zdalnie na żywo. Przy jednym stanowisku komputerowym może pracować kilka osób.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Wprowadzenie do szkolenia i cele uczenia się - Wykład z prezentacją + ćwiczenie indywidualne (test autodiagnozy) | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Cyfrowe nawyki i mechanizmy przywiązania do technologii - Wykład z prezentacją + dyskusja na żywo (pytania na czacie lub mikrofon) | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Mój dzień online – gdzie przecieka mój czas? - Ćwiczenia indywidualne + omówienie w parach lub na forum | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 PRZERWA | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Zarządzanie czasem i energią w świecie cyfrowym - Wykład z prezentacją + ćwiczenie (tworzenie własnego planu dnia) | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Mój idealny dzień cyfrowy – praktyka planowania - Ćwiczenia indywidualne + dyskusja moderowana | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 PRZERWA | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Cyfrowa higiena: info-dieta, sabat cyfrowy, powiadomienia - Wykład z prezentacją + ćwiczenie – plan cyfrowego detoksu | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Równowaga cyfrowa w pracy i życiu prywatnym - Wykład + dyskusja moderowana + mini-case study | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Podsumowanie + walidacja (test) + deklaracja zmiany | Prowadzący IZABELA WOJTACHNIK | Data realizacji zajęć 01-08-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto240,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto240,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
IZABELA WOJTACHNIK
Jestem certyfikowanym coachem, trenerem zmiany, trenerem biznesu i menedżerem z ponad 20 letnim doświadczeniem. W swojej pracy wykorzystuje 23 letnie doświadczenie w biznesie w pracy z ludźmi.
Prywatnie żona i mama trzech synów. Jestem entuzjastką psychologii pozytywnej i jazdy na rowerze.
W swojej pracy realizuję doskonalenie kompetencji innych z zakresu rozwoju potencjału, asertywności, pewności siebie, zarządzania sobą w czasie, równowagi na sesjach indywidualnych, konsultacjach, programach rozwojowych w organizacjach.
Pomogłam kilkuset klientom na indywidualnych sesjach coachingowych i mentoringowych. Rocznie szkolę i prowadzę 1200 osób na warsztatach oraz na szkoleniach i w kursach online. Jestem autorką Akademii Satysfakcji Zawodowej i Pewności Siebie. Z moich ebooków i poradników skorzystało już tysiące osób.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują w trakcie szkolenia materiały w wersji elektronicznej:
✅ Karty pracy z miejscem na notatki
✅ „Mapa dnia cyfrowego” – karta pracy
– do samodzielnego wypełnienia i analizy własnych nawyków cyfrowych
✅ Checklisty wdrożeniowe: „Cyfrowa higiena w praktyce”
– konkretne działania i nawyki do wprowadzenia (np. plan dnia, wyciszanie powiadomień, rytuały offline)
✅ Planer: „Mój dzień offline-online”
– szablon planowania dnia z uwzględnieniem zarządzania energią i technologią
✅ Mini-przewodnik: „10 zasad świadomego korzystania z technologii”
– zbiór zasad w formie graficznej (do wydruku lub na pulpit)
✅ Test samooceny: „Cyfrowa równowaga”
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest:
- Zarejestrowanie się i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez operatora, do którego składają Państwo dokumenty o dofinansowanie.
- Dokonanie zapisu na usługę jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń, który jest dostępny pod adresem https://platforma.digitalpassion.pl/regulamin-szkolen/
Przed podpisaniem umowy o dofinansowanie szkolenia z Operatorem, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia terminu szkolenia i dostępności wolnych miejsc:
www.digitalpassion.pl
Informujemy, że w trakcie szkolenia możliwa jest wizytacja z udziałem PARP, Operatora lub innej jednostki wyznaczonej w celu sprawdzenia poprawności realizacji usługi.
Informacje dodatkowe
Uwaga:
Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu DOFINANSOWANIA na usługi z naszej oferty. Zapraszamy do kontaktu:
www.digitalpassion.pl
Usługę możemy dopasować do konkretnych potrzeb jak również zrealizować w formie zamkniętej - dedykowanej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Aby zapewnić komfortowe i efektywne uczestnictwo w szkoleniach online prowadzonych za pośrednictwem platformy Zoom, uczestnik powinien spełnić następujące wymagania techniczne:
1. Sprzęt:
- Komputer stacjonarny lub laptop z dostępem do internetu (zalecane)
- Alternatywnie: tablet lub smartfon (z ograniczoną funkcjonalnością)
- Sprawna kamera internetowa – zalecane włączenie w czasie szkolenia
- Mikrofon i głośniki/słuchawki – dla aktywnego udziału w dyskusjach i ćwiczeniach
2. Oprogramowanie:
- Zainstalowana najnowsza wersja aplikacji Zoom (https://www.zoom.com/pl)
3. Połączenie internetowe:
- Stabilne łącze internetowe o minimalnej prędkości: Download 5 Mbps / Upload 2 Mbps
- Zalecane połączenie przewodowe lub silne Wi-Fi
- Uczestnik powinien unikać równoczesnego korzystania z łącza przez inne aplikacje (np. YouTube, Netflix)
4. Środowisko pracy:
- Ciche, spokojne miejsce sprzyjające koncentracji i aktywnej pracy
- Możliwość udziału w pełnym czasie trwania szkolenia bez zakłóceń
- Zalecane: słuchawki z mikrofonem (headset) dla lepszej jakości dźwięku
5. Logowanie, obecność, nagrywanie szkolenia:
- Logowanie do Zoom min. 5 minut przed rozpoczęciem spotkania
- Uczestnik powinien logować się imieniem i nazwiskiem, by umożliwić identyfikację (sprawdzenie listy obecności) przez prowadzącego - "Podstawą do rozliczenia usługi jest wygenerowanie z systemy raportu, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników"
- Aktywne uczestnictwo i obecność z włączoną kamerą są mile widziane i wpływają na jakość współpracy w grupie
- Usługa jest nagrywana w celach archiwalnych oraz ewentualnej kontroli. Prosimy o włączenie kamery podczas uczestnictwa w zajęciach.
UWAGA! W celu zachowania wszystkich niezbędnych funkcji programu, prosimy o zainstalowanie aplikacji ZOOM. Nie rekomendujemy korzystania z telefonów komórkowych czy też tabletów.