"Zarządzanie Emocjami w Pracy – Klucz do Spokoju i Efektywności"
"Zarządzanie Emocjami w Pracy – Klucz do Spokoju i Efektywności"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą oraz ich pracowników, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami emocjonalnymi w środowisku pracy. Adresatami są osoby pragnące lepiej zarządzać swoimi emocjami, budować odporność psychiczną oraz osiągnąć wewnętrzny spokój i większą efektywność zawodową.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-06-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do samodzielnego i świadomego zarządzania emocjami w środowisku zawodowym. Uczestnicy zdobędą umiejętność rozpoznawania i regulowania trudnych emocji, a także nauczą się stosować skuteczne techniki prowadzące do osiągnięcia wewnętrznej równowagi, spokoju oraz zwiększenia efektywności w pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia najważniejsze emocje występujące w środowisku pracy i rozumie ich wpływ na zachowanie oraz relacje zawodowe. | Kryteria weryfikacji Wymienia podstawowe emocje (np. złość, lęk, radość, smutek, frustrację, zaskoczenie).Określa charakterystykę poszczególnych emocji oraz ich przejawy w zachowaniu. Wyjaśnia, w jaki sposób emocje mogą wpływać na efektywność pracy i atmosferę w zespole. Przedstawia przykłady sytuacji zawodowych, w których mogą pojawić się konkretne emocje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Określa przyczyny powstawania intencji i emocji w kontekście zachowań jednostki w środowisku pracy. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia zależności między myślami, intencjami a emocjami.Wskazuje wewnętrzne (np. wartości, przekonania, potrzeby) i zewnętrzne (np. sytuacje stresowe, konflikty, komunikaty od innych) źródła emocji. Opisuje, jak intencje wpływają na interpretację sytuacji i reakcje emocjonalne. Podaje przykłady sytuacji zawodowych, w których konkretne intencje lub przekonania wywołują określone emocje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje przyczyny powstania dominującej emocji oraz intencji jej towarzyszącej w konkretnych sytuacjach zawodowych. | Kryteria weryfikacji Analizuje sytuację zawodową, wskazując emocję, która dominuje w danym kontekście.Określa wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na powstanie tej emocji. Rozpoznaje intencję (cel, potrzeba, motyw) towarzyszącą emocji i potrafi ją nazwać. Samodzielnie interpretuje powiązania między emocją, myślami i zachowaniem w danej sytuacji. Formułuje wnioski dotyczące źródła emocji oraz możliwych sposobów jej regulacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje techniki oddechowe do przywracania równowagi emocjonalnej w sytuacjach stresowych lub trudnych emocjonalnie. | Kryteria weryfikacji Zna różne techniki oddechowe (np. oddech przeponowy, technika 4-7-8, oddech uważności) i potrafi je zastosować w praktyce.Samodzielnie wykonuje techniki oddechowe w odpowiedzi na emocje związane ze stresem lub napięciem w miejscu pracy. Rozpoznaje momenty, w których techniki oddechowe mogą pomóc w przywróceniu emocjonalnej równowagi. Wykazuje umiejętność regularnego stosowania oddechów w celu zwiększenia koncentracji, spokoju i odporności na stres. Potrafi ocenić skuteczność zastosowanych technik w zarządzaniu emocjami i poprawie samopoczucia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kontroluje i skutecznie zmniejsza poziom stresu w sytuacjach zawodowych za pomocą odpowiednich metod i technik. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje objawy stresu i potrafi je ocenić w kontekście własnego stanu emocjonalnego i fizycznego.Wykorzystuje techniki redukcji stresu (np. techniki oddechowe, relaksacyjne, mindfulness, krótka medytacja) w odpowiedzi na stresujące sytuacje w pracy. Samodzielnie stosuje odpowiednie strategie w celu obniżenia poziomu stresu i przywrócenia równowagi emocjonalnej. Potrafi ocenić skuteczność zastosowanych metod w zmniejszaniu stresu i poprawie samopoczucia. Podejmuje działania prewencyjne w celu zmniejszenia ryzyka wystąpienia stresu w sytuacjach zawodowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Panuje nad dominującą emocją i skutecznie odzyskuje równowagę emocjonalną w sytuacjach stresowych lub konfliktowych w miejscu pracy. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje dominującą emocję, która wpływa na jego zachowanie i podejmowane decyzje.Wykorzystuje techniki regulacji emocji (np. oddechowe, uważność, pozytywne przewartościowanie) w celu złagodzenia intensywności emocji. Skutecznie przywraca równowagę emocjonalną, zmieniając sposób myślenia i reagowania w sytuacjach wywołujących silne emocje. Potrafi utrzymać kontrolę nad emocjami, nawet w trudnych momentach, zachowując profesjonalizm i spokój. Regularnie ocenia efektywność swoich działań w zakresie zarządzania emocjami i dostosowuje je w razie potrzeby. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Samodzielnie radzi sobie z trudnymi emocjami w pracy, stosując odpowiednie strategie i techniki radzenia sobie ze stresem i emocjonalnymi wyzwaniami. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje trudne emocje, takie jak frustracja, złość, lęk czy stres, oraz identyfikuje ich źródła w kontekście zawodowym.Stosuje sprawdzone techniki radzenia sobie z emocjami (np. przerwa w pracy, oddechowe, autorefleksja) w momentach kryzysowych. Samodzielnie podejmuje działania w celu zmniejszenia intensywności trudnych emocji i poprawy swojego samopoczucia. Efektywnie zarządza emocjami, nie pozwalając im wpływać negatywnie na jakość wykonywanej pracy czy relacje z kolegami z pracy. Ocenia skuteczność swoich metod radzenia sobie z emocjami i dostosowuje je w zależności od sytuacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma na celu przygotowanie uczestników do zarządzania emocjami w środowisku pracy, co pozwoli im na osiągnięcie wewnętrznej równowagi oraz zwiększenie efektywności zawodowej. Uczestnicy poznają techniki regulacji emocji, nauczą się radzić sobie w trudnych emocjonalnie sytuacjach oraz poprawią swoje zdolności do zarządzania stresem, co przełoży się na lepsze wyniki w pracy oraz lepszą atmosferę w zespole.
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.
Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w wymiarze 20 godzin dydaktycznych przez dwa dni.
Godzina dydaktyczna trwa 45 minut.
Warunki organizacyjne: każdy uczestnik pracuje indywidualnie przy samodzielnym stanowisku komputerowym. Praca grupowa na czacie w maksymalnie 16 osobowych grupach szkoleniowych.
Na zakończenie szkolenia zostanie przeprowadzony test online.
Zakres tematyczny:
I DZIEŃ SZKOLENIA:
- Wprowadzenie do równowagi emocjonalnej w pracy.
- Rozpoznawanie emocji w środowisku pracy
- Techniki zarządzania emocjami – teoria i praktyka
- Zarządzanie stresem w pracy – strategie i narzędzia
- Techniki oddechowe i mindfulness- teoria i praktyka
- Budowanie odporności emocjonalnej w miejscu pracy
- Rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych w zespole
- Samodzielne radzenie sobie z trudnymi emocjami – studium przypadków
- Odzyskiwanie równowagi emocjonalnej w sytuacjach kryzysowych
- Praktyczne zastosowanie technik – radzenie sobie w trudnych sytuacjach
II DZIEŃ SZKOLENIA:
- Wzmacnianie kompetencji emocjonalnych w pracy
- Techniki radzenia sobie ze stresem w złożonych sytuacjach
- Samoregulacja emocji w stresujących warunkach zawodowych
- Mindfulness w pracy – jak być obecnym w chwili
- Zastosowanie technik relaksacyjnych w pracy
- Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych
- Dbanie o równowagę emocjonalną w długotrwałym stresie
- Ćwiczenia w zakresie zarządzania emocjami
- Strategie prewencyjne w zarządzaniu stresem i emocjami
- Podsumowanie tematyki szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 Wprowadzenie do równowagi emocjonalnej w pracy. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Rozpoznawanie emocji w środowisku pracy | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Techniki zarządzania emocjami – teoria i praktyka | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 Zarządzanie stresem w pracy – strategie i narzędzia | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Techniki oddechowe i mindfulness- teoria i praktyka | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 Budowanie odporności emocjonalnej w miejscu pracy | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 Rozwiązywanie konfliktów emocjonalnych w zespole | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 Samodzielne radzenie sobie z trudnymi emocjami – studium przypadków | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 Odzyskiwanie równowagi emocjonalnej w sytuacjach kryzysowych | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 Praktyczne zastosowanie technik – radzenie sobie w trudnych sytuacjach | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 26-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Wzmacnianie kompetencji emocjonalnych w pracy | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 Techniki radzenia sobie ze stresem w złożonych sytuacjach | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:35 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 Samoregulacja emocji w stresujących warunkach zawodowych | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:35 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 Mindfulness w pracy – jak być obecnym w chwili | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 przerwa na lunch | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Zastosowanie technik relaksacyjnych w pracy | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach konfliktowych | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:50 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:50 | Godzina zakończenia 12:55 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 Dbanie o równowagę emocjonalną w długotrwałym stresie | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:55 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Ćwiczenia w zakresie zarządzania emocjami | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 przerwa | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 Strategie prewencyjne w zarządzaniu stresem i emocjami | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Podsumowanie tematyki szkolenia. | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 Test | Prowadzący Łukasz Przyszły | Data realizacji zajęć 27-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto260,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto260,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Łukasz Przyszły
Posiada:
24 lata doświadczenia zawodowego w marketingu jako Specjalista ds. Marketingu i CSR.
10 lat pracy jako Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego.
14 lat pracy jako Trener Biznesu.
4 lata pracy jako Inspektor Ochrony Danych w obszarze marketingu
2008-2009 w uczestnictwo w międzynarodowym programie „English Track” W ramach programu ukończył kurs pt.: „International Human Resources Management”
w 2020 r. uzyskanie uprawnień Inspektora Ochrony Danych.
Ukończył liczne kursy dotyczące marketingu, budowania relacji z klientem, rozwiązywania problemów. Przeszkolił ponad 10 000 osób w ramach różnych projektów jako Trener w ramach:
- Narodowego Programu Zwalczania Chorób Nowotworowych finansowanych przez Ministerstwo Zdrowia w latach 2014 - 2015;
- Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020;
- Projektu „Akademia Menadżera MŚP 2 – wsparcie dla mikro, małych i średnich firm z województwa mazowieckiego i lubelskiego”
Autor kampanii społecznej na terenie Województwa Podkarpackiego pt. "RAK a ZDROWIE” (I i II edycja).
III miejsce w międzynarodowym konkursie FORUM Nestle z zakresu „Komunikacji Marketingowej i Relacji z Konsumentem” organizowany przez firmę NESTLE POLSKA S.A.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników szkolenia (prezentacja multimedialna) w formie elektronicznej zostaną przekazane po zgłoszeniu chęci otrzymania materiałów do trenera prowadzącego szkolenie.
Dostęp do zadań ćwiczeniowych w arkuszach online udostępnianych na czacie podczas trwania szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zapisanie się na szkolenie w Bazie Usług Rozwojowych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formie online za pomocą platformy ZOOM
Zoom – wymagania techniczne dotyczące sprzętu
Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
Głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe Bluetooth
Procesor jednordzeniowy oraz pamięć RAM conajmniej 1 GB
Oprogramowanie:
aplikacja ZOOM lub połącznie przez stronę https://zoom-video.pl/
Zoom – obsługiwane systemy operacyjne
macOS X z systemem macOS 10.9 lub nowszym
Windows 10*
Uwaga: Urządzenia z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub
Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany.
Windows 8 lub 8.1
Windows 7
Ubuntu 12.04 lub nowszy
Mint 17.1 lub nowszy
Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy
Oracle Linux 6.4 lub nowszy
CentOS 6.4 lub nowszy
Fedora 21 lub nowszy
OpenSUSE 13.2 lub nowszy
ArchLinux (tylko 64-bitowy)
Zoom – obsługiwane tablety i urządzenia przenośne
Urządzenia z systemem iOS i Android
Urządzenia Blackberry
Surface PRO 2 lub nowszy, z systemem Windows 8.1 lub nowszym
Uwagi:
Tablety PC z systemem Windows 10 muszą być wyposażone w system Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb
S nie jest obsługiwany.
Tablety PC obsługują wyłącznie klienta biurkowego.
Zoom – obsługiwane przeglądarki
Windows: Internet Explorer 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+.
macOS: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
Uwaga: Przeglądarka Internet Explorer nie obsługuje niektórych funkcji aplikacji w wersji przeglądarkowej.
Zoom – wymagania dotyczące procesora i pamięci RAM
Minimalne: Procesor: Jednordzeniowy 1Ghz lub wyższy, Pamięć RAM: N/A
Zalecane: Procesor: Dwurdzeniowy 2Ghz lub szybszy (Intel i3/i5/i7 lub odpowiednik AMD), RAM: 4 Gb
Uwagi:
Laptopy dwurdzeniowe i jednordzeniowe mają obniżoną częstotliwość odświeżania obrazu podczas udostępniania
ekranu (około 5 klatek na sekundę). Aby uzyskać optymalną wydajność udostępniania ekranu na laptopach,
zalecamy
procesor czterordzeniowy lub szybszy.
System Linux wymaga procesora lub karty graficznej obsługującej OpenGL 2.0 lub wyższą.
Zoom – wymagania techniczne dotyczące połączenia sieciowego
połączenie przewodowe lub bezprzewodowe ( 3G, 4G, LTE)
Zoom – zalecana szerokość pasma dla spotkań i panelistów webinarowych:
Do rozmów wideo 1:1:
Dla wysokiej jakości wideo: 600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 1,2 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8Mb/s/3,0Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Zoom – w przypadku grupowych połączeń wideo:
Dla wideo wysokiej jakości: 1,0 Mb/s/600 kb/s (przesyłanie/pobieranie)
720p HD: 2,6Mb/s/1,8Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
1080p HD: 3,8 Mb/s/3,0 Mb/s (przesyłanie/pobieranie)
Odbiór galerii: 2.0Mbps (25 osób), 4.0Mbps (49 osób)
Tylko dla udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo): 50-75kbps
Udostępnianie ekranu z miniaturką wideo: 50-150kbps
Dla VoiP audio: 60-80kbps
Zoom – zalecana szerokość pasma dla uczestników webinaru:
W przypadku rozmów wideo 1:1: 600 kb/s (pobieranie dla wideo wysokiej jakości i 1,2 Mb/s (pobieranie)) dla wideo
HD
Zalecana szerokość pasma – tylko do udostępniania ekranu (bez miniaturki wideo) – wynosi 50-75 kb/s
(pobieranie)
Zalecana szerokość pasma dla udostępniania ekranu z miniaturką wideo – wynosi 50-150kbps (pobieranie)
Okres ważności linku:
w dniach i godzinach wzkazanych w harmonogramie usługi