Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie C1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie C1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Program ten skierowany jest do osób zaawansowanych, które chcą osiągnąć swobodę językową, rozwinąć umiejętności argumentacji, analizy tekstów oraz zwiększyć precyzję i bogactwo językowe w mowie i piśmie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie C1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje płynność i swobodę wypowiedzi, z łatwością dobierając trafne wyrażenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie C1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wykazuje zdolność rozumienia złożonych, dłuższych tekstów, również tych zawierających znaczenia ukryte lub wyrażone w sposób niebezpośredni. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie C1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy klarowne, dobrze uporządkowane i szczegółowe wypowiedzi dotyczące złożonych tematów, umiejętnie wykorzystując zasady budowy tekstu, łączniki i środki spójności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Wprowadzenie i diagnoza językowa (2 godz.)
Ocena poziomu zaawansowania i potrzeb uczestników
Rozgrzewka językowa: swobodne dyskusje na tematy społeczne i kulturowe
Powtórzenie i utrwalenie złożonych struktur gramatycznych (np. czasów złożonych, trybów warunkowych, strony biernej)
Analiza błędów i indywidualne cele językowe
🔹 Moduł 2: Zaawansowana komunikacja i perswazja (2 godz.)
Wyrażanie opinii, zgody i sprzeciwu w sposób zniuansowany
Techniki argumentowania i prowadzenia debaty
Idiomy, kolokacje i wyrażenia potoczne w języku formalnym i nieformalnym
Ćwiczenia z mówienia w kontekstach społecznych i zawodowych
🔹 Moduł 3: Język mediów i styl publicystyczny (2 godz.)
Analiza i interpretacja autentycznych tekstów prasowych i artykułów opiniotwórczych
Zaawansowane słownictwo medialne, język opinii i retoryki
Rozpoznawanie tonu, stylu i intencji autora
Pisanie: esej opiniotwórczy / list otwarty
🔹 Moduł 4: Praca i środowisko zawodowe (2 godz.)
Profesjonalne słownictwo branżowe i biurowe
Udział w spotkaniach, prezentacjach i negocjacjach
Wyrażenia formalne i techniki dyplomatycznej komunikacji
Pisanie: raport, e-mail biznesowy, podsumowanie spotkania
🔹 Moduł 5: Edukacja, nauka i rozwój osobisty (2 godz.)
Język akademicki: parafrazowanie, streszczanie, argumentacja
Rozumienie i analiza wykładów, artykułów naukowych, podcastów
Prezentowanie złożonych idei w jasny sposób
Pisanie: rozprawka problemowa lub analiza tekstu źródłowego
🔹 Moduł 6: Kultura, tożsamość i zjawiska społeczne (2 godz.)
Dyskusje na temat tożsamości kulturowej, stereotypów, zmian społecznych
Użycie niuansów językowych: ironia, eufemizmy, metafory
Złożone struktury gramatyczne i logiczne spójniki
Praca z materiałami wideo: analiza dialogów i wypowiedzi
🔹 Moduł 7: Język formalny i pisanie akademickie (2 godz.)
Spójność tekstu, organizacja wypowiedzi pisemnej
Użycie zaawansowanych struktur: nominalizacji, strony biernej, mowy zależnej
Pisanie: formalny esej lub raport badawczy
Redagowanie i autokorekta
🔹 Moduł 8: Komunikacja spontaniczna i zaawansowane słuchanie (2 godz.)
Udział w dynamicznych rozmowach i sytuacjach nieprzewidzianych
Rozumienie naturalnej, idiomatycznej mowy native speakerów
Rozpoznawanie rejestru, stylu i ukrytego znaczenia
Ćwiczenia z rozumienia nagrań i podcastów na poziomie zaawansowanym
🔹 Moduł 9: Prezentacje i wystąpienia publiczne (2 godz.)
Przygotowanie i wygłoszenie krótkiej prezentacji indywidualnej lub grupowej
Ćwiczenie płynności, poprawności i perswazji
Feedback
Radzenie sobie z pytaniami, improwizacja językowa
🔹 Moduł 10: Podsumowanie i ewaluacja (2 godz.)
Przegląd kluczowych umiejętności i struktur
Zadania zintegrowane: mówienie, pisanie, czytanie i słuchanie
Test końcowy (części pisemna i ustna)
Informacja zwrotna i rekomendacje dalszej ścieżki językowej
Certyfikat ukończenia kursu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).