Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie B1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ten skupia się na poszerzaniu słownictwa, swobodnym komunikowaniu się w codziennych i bardziej złożonych sytuacjach oraz na utrwaleniu i rozbudowie struktur gramatycznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie formułować jasne i logiczne wypowiedzi na tematy, które są mu bliskie lub które go interesują. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie teksty zawierające słownictwo używane na co dzień. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie B1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie przedstawić swoje doświadczenia, przeżycia, marzenia, nadzieje i cele, zwięźle uzasadniając swoje opinie i plany. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Powtórka i diagnostyka językowa (2 godz.)
Powtórzenie i usystematyzowanie czasów teraźniejszych i przeszłych
Ocena poziomu umiejętności uczestników (diagnostyczne zadania ustne i pisemne)
Wprowadzenie do trybu warunkowego typu 1
Swobodne wypowiedzi o doświadczeniach i planach
🔹 Moduł 2: Życie codzienne i organizacja czasu (2 godz.)
Opowiadanie o nawykach, obowiązkach i planowaniu dnia
Czasowniki frazowe (phrasal verbs): get up, go out, take care of
Wyrażenia czasowe i przyimki czasu
Pisanie: wiadomość e-mail do znajomego z opisem dnia
🔹 Moduł 3: Praca, kariera i edukacja (2 godz.)
Mówienie o zawodach, planach zawodowych i kwalifikacjach
Pisanie prostego CV i listu motywacyjnego
Użycie czasu Present Perfect i jego kontrastu z Past Simple
Rozmowa kwalifikacyjna – podstawowe pytania i odpowiedzi
🔹 Moduł 4: Podróżowanie i środki transportu (2 godz.)
Organizowanie podróży, rezerwacje, sytuacje na lotnisku
Zwroty i słownictwo podróżnicze
Opisywanie problemów i rozwiązań w czasie podróży
Pisanie: krótka recenzja hotelu lub miejsca
🔹 Moduł 5: Zakupy i reklama (2 godz.)
Mówienie o zakupach online i stacjonarnych
Wyrażanie opinii o produktach, reklamacje
Stopniowanie przymiotników i przysłówków
Pisanie: opinia klienta / krótka recenzja produktu
🔹 Moduł 6: Zdrowie i styl życia (2 godz.)
Słownictwo: zdrowie, samopoczucie, styl życia
Should / ought to / must – udzielanie porad
Rozumienie broszur i zaleceń zdrowotnych
Mówienie o nawykach zdrowotnych i chorobach
🔹 Moduł 7: Kultura, rozrywka i media (2 godz.)
Mówienie o filmach, muzyce, książkach, wydarzeniach kulturalnych
Wyrażanie opinii, zgadzanie się i sprzeciwianie
Mowa zależna (Reported Speech – wprowadzenie)
Pisanie: opis filmu lub wydarzenia
🔹 Moduł 8: Relacje społeczne i życie prywatne (2 godz.)
Mówienie o relacjach, emocjach, charakterze
Drugi tryb warunkowy (If I were you…)
Wyrażenia idiomatyczne i kolokacje
Symulacja dialogów w różnych sytuacjach społecznych
🔹 Moduł 9: Powtórzenie i trening komunikacji (2 godz.)
Powtórka struktur gramatycznych i słownictwa
Dialogi sytuacyjne, krótkie dyskusje
Mini prezentacje
Praca z materiałami audio-wideo (rozumienie ze słuchu)
🔹 Moduł 10: Zajęcia podsumowujące (2 godz.)
Test końcowy (czytanie, pisanie, mówienie)
Informacja zwrotna, omówienie mocnych stron i obszarów do pracy
Wskazówki do samodzielnej nauki i dalszych etapów
Certyfikat ukończenia kursu
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).