Szkolenie z Marketingu i sprzedaży w aspekcie Zielonej Gospodarki.
Szkolenie z Marketingu i sprzedaży w aspekcie Zielonej Gospodarki.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą zarządzać transformacją cyfrową z elementami wpływu społecznego. Szczególnie skorzystają na nim: menadżerowie sprzedaży sprzedawcy / handlowcy oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i marketingiem. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji03-07-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotuje uczestników do identyfikowania trendów rynkowych związanych z ekologią, budowania marek opartych na wartościach zrównoważonego rozwoju, tworzenia komunikatów marketingowych, które inspirują do odpowiedzialnej konsumpcji oraz wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych wspierających GOZ.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Defi niuje podstawy zielonej gospodarki izrównoważonego marketingu | Kryteria weryfikacji Defi niuje i charakteryzuje pojęciezielonej gospodarki oraz jej trzy filary | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia wpływ działalnościbiznesowej na środowisko ispołeczeństwo | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Wyjaśnia znaczenie budowaniawartości marki opartej na zasadachzrównoważonego rozwoju | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfi kuje potrzeby i oczekiwaniaklientów w zakresie produktów i usługekologicznych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje wyniki audytu SWOT wkontekście zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia różne rodzaje marketingu(B2C, B2B) oraz elementy marketingmix | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Przeprowadza analizę rynku | Kryteria weryfikacji Stosuje narzędzia marketingowe dooceny efektywności działań | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Analizuje trendy rynkowe związane zezrównoważonym rozwojem | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Segmentuje rynek w kontekście ekologiii odpowiedzialnej konsumpcji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Tworzy strategię marketingową | Kryteria weryfikacji Opisuje elementy zrównoważonejstrategii marketingowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Projektuje kampanie marketingoweuwzględniające aspekty ekologiczne | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Ocenia wpływ działań marketingowychna środowisko i społeczeństwo | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Komunikuje się z klientem | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje media społecznościowedo komunikacji z klientami świadomymiekologicznie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Negocjuje z różnymi interesariuszami wcelu osiągnięcia wspólnych celów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Demonstruje otwartość na nowe idee irozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Buduje relacje z klientami oparte nazaufaniu | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Tworzy modele biznesowe wspierającezrównoważony rozwój | Kryteria weryfikacji Inspiruje innych do podejmowaniadziałań na rzecz zrównoważonegorozwoju | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wdraża zasady zrównoważonegorozwoju w swojej organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Adaptuje się do zmieniających sięwarunków rynkowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje modele biznesowewspierające zrównoważony rozwój | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień 1
Podstawy zielonej gospodarki
• Defi nicja i założenia zielonej gospodarki
• Trzy fi lary zrównoważonego rozwoju: ekonomiczny, społeczny, środowiskowy
• Wpływ działalności biznesowej na środowisko i społeczność lokalną
• Rola przedsiębiorstw w promowaniu zrównoważonego rozwoju Zrównoważony rozwój w kontekście marketingu i sprzedaży
• Ekologiczny marketing (green marketing) i jego znaczenie
• Rola przedsiębiorstw w kształtowaniu świadomości ekologicznej konsumentów
• Zrównoważone modele sprzedaży
Wprowadzeni do marketingu zrównoważonego:
• Klient - potrzeby, popyt, produkt, jakość, zadowolenie klienta pytanie cy znak swoje klienta?
• Rodzaje marketing np.: business-to-consumer (B2C), business-to-business (B2B), marketing mix, nowoczesny marketing cyfrowy Funkcjemarketingu, marketingowe mity Audyt
• Analiza SWOT
• Trójkąt strategiczny w marketingu - preferencje, koszty, realizacja (proces marketingowy), racja bytu (rynki i grupy docelowe)
Dzień 2
Wprowadzenie do strategii marketingowej
• Strategia: czym jest strategia?, ideał marketingowy, zasady sukcesu rynkowego, strategiczne jednostki biznesowe i rynki docelowe,decyzje strategiczne, pozycjonowanie strategiczne, dodanie strategii e-marketingu
Zrównoważona strategia marketingowa
• Polityka produktowa, polityka cenowa, polityka dystrybucyjna, polityka komunikacyjna
• Media społecznościowe w marketingu-mix - rodzaje i strategie
Analiza rynku i trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem
• Segmentacja rynku w kontekście ekologii i odpowiedzialnej konsumpcji
• Budowanie wartości marki opartej na zasadach zrównoważonego rozwoju
Komunikacja z konsumentem świadomym ekologicznie
• Tworzenie przekazów marketingowych uwzględniających odpowiedzialność społeczną i ekologiczną
• Storytelling zorientowany na zrównoważony rozwój
• Wykorzystanie mediów społecznościowych do promowania ekologicznych produktów
Dzień 3
Modele biznesowe wspierające zrównoważony rozwój
• Ekonomia cyrkularna (gospodarka o obiegu zamkniętym)
• Lokalne łańcuchy dostaw i produkcja zgodna z zasadami sprawiedliwego handlu (Fair Trade)
Strategie sprzedażowe w zrównoważonym biznesie
• E-commerce w służbie ekologii
• Modele subskrypcyjne i ich potencjał w zrównoważonym rozwoju
• Rola zaufania i przejrzystości w procesie sprzedaży
Klient w gospodarce zrównoważonej
• Profi l klienta
• Metody i narzędzia angażowania klienta
• Kreowanie wartości, personalizacja produktów jako narzędzia marketingowe
• Zasady skutecznej komunikacji
Zrównoważony rozwój w praktyce
• Zarządzanie zrównoważonym rozwojem w firmie
• Budowanie zrównoważonej strategii marketingowej dla własnej firmy
Walidacja
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Warunki organizacyjne: W celu osiągnięcia maksymalizacji efektów szkolenia, grupa uczestników powinna wynosić minimum 5osób.
Szkolenie trwa 30 godzin dydaktycznych . Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Uczestnicy w trakcie każdego dnia szkoleniowego trwającego więcej niż 4 godziny mają prawo do co najmniej 1 przerwy, trwającej co najmniej 15 minut. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Przerwy ustalane będą z uczestnikami.
Po zakończeniu udziału w usłudze rozwojowej, uczestnik otrzymuje odpowiednie zaświadczenie o jej ukończeniu.
Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć w formie testu.
1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktycznych.
Usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwać będzie 8,66 godzin dydaktycznych, usługa stacjonarna trwać będzie 21,33 godziny dydaktyczne.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Podstawyzielonejgospodarki(chat, wykład,ćwiczenia,rozmowa,współdzielenie ekranu | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Zrównoważony rozwój wkontekściemarketingu isprzedaży (wtym 15 minutprzerwy)(chat, wykład,ćwiczenia,rozmowa,współdzielenie ekranu) | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Wprowadzenidomarketinguzrównoważonego (chat,wykład,ćwiczenia,rozmowa,współdzielenie ekranu) | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Audyt(chat, wykład,ćwiczenia,rozmowa,współdzielenie ekranu) | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 04-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Wprowadzenie do strategiimarketingowej | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Zrównoważona strategiamarketingowa | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Analizarynku itrendówzwiązanychzezrównoważonym rozwojem(w tym 15minutprzerwy) | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Komunikacjazkonsumentemświadomymekologicznie | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 05-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Modelebiznesowewspierającezrównoważony rozwój | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Strategiesprzedażowewzrównoważonym biznesie | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Klientw gospodarcezrównoważonej (w tym 15minutprzerwy) | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Zrównoważony rozwój wpraktyce | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 02:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja | Prowadzący Ewa Szopińskia | Data realizacji zajęć 06-07-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto175,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Szopińskia
Certyfikat Sandler Selling System® .Uniwersytet Łódzki Coaching i Mentoring organizacyjny studia podyplomowe. 2011 – teraz – PZU Życie SA – Doradca ds. ubezpieczeń, trener sprzedaży. Od 2018 do- teraz – PZU Życie S.A. – Współtwórca standardów sprzedaży i obsługi ubezpieczeń w projekcie Sieć Plus (+258% APE Total w latach 2018-2023);.
Współtwórczyni programów edukacyjnych dla Adeptów Sieci Agencyjnej PZI Życie oraz standardów ich wdrożenia do zawodu.
Ponad 300 dni szkoleniowych dla sprzedawców PZU Życie
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnikom zostana przekazane materiały dydaktyczne w postacji prezentacji powerpoint, materiały przygotowane przez
trenera, ankiety, testy. Materiały zgodne ze standardem WCAG 2.1.
Informacje dodatkowe
Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień odpodatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983)
Uczestnicy usługi dokonując zapisu na usługę oświadczają, że usługa rozwojowa odbywa się poza godzinami pracy lub w dni wolne odpracy osoby biorącej udział w usłudze.
Usługa prowadzi do nabycia zielonych kompetencji.
Organizator zapewnia dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami podczas realizacji usług rozwojowych zgodnie z Ustawą z dnia19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2022 poz. 2240) oraz „Standardami dostępnościdla polityki spójności 2021-2027”.
W przypadku potrzeby zapewnienia specjalnych udogodnień prosimy o kontakt pod numerem 500 011 958 lub mailem na: joanna@mentalnatrenerka.pl przed zapisem na usługę!
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie prowadzone jest za pośrednictwem platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania z usługi, uczestnik powinien dysponować: urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet(komputer, smartfon, tablet), zdolnym do odbioru dźwięku (głośniki, słuchawki), zdolnym do przekazywania dźwięku (mikrofon) w celuinterakcji pomiędzy trenerem a uczestnikiem, przeglądarką Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox27+, Chrome 30+.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenieszerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed analizą oraz wpisanie imienia inazwiska.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze znajdują się pod tym linkiem: https://support.zoom.us/hc/en-us/articles/201362023-System-Requirements-for-PC-Mac-and-Linux
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi