Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie A1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Indywidualne zajęcia z języka angielskiego na poziomie A1. Program dostosowany do poziomu i potrzeb uczestnika, obejmuje rozwój kompetencji językowych w mowie i piśmie. Nauka prowadzona przez wykwalifikowanego lektora.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Serdecznie zapraszam wszystkie osoby, które pragną uczyć się języka angielskiego w sposób skuteczny, a jednocześnie w życzliwej i wspierającej atmosferze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji30-04-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ICVC - SURE (Standard Usług Rozwojowych w Edukacji): Norma zarządzania jakością w zakresie świadczenia usług rozwojowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem nauki na poziomie A1 jest zbudowanie solidnych podstaw – tyle, by z uśmiechem kupić kawę za granicą, przedstawić się nowej osobie i zrozumieć proste komunikaty. To pierwszy krok w stronę swobodnej, codziennej rozmowy po angielsku.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi przedstawić siebie i innych oraz prowadzić proste dialogi z mówiącym powoli rozmówcą. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Czytanie na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi podsumowywać główne punkty tekstu źródłowego. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Pisanie na poziomie A1. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umie napisać prostą formę pisemną, taką jak:krótka pocztówka lub wiadomość e-mail do znajomego | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
🔹 Moduł 1: Wprowadzenie i podstawy (2 godz.)
- Alfabet i wymowa
- Przedstawianie się (imię, kraj, język)
- Podstawowe zwroty grzecznościowe
- Czasownik „to be” (am/is/are)
🔹 Moduł 2: Ja i moja rodzina (2 godz.)
- Liczby (1–100)
- Członkowie rodziny
- Opisywanie ludzi (wygląd, wiek)
- Zaimki dzierżawcze (my, your, his, her)
🔹 Moduł 3: Codzienne życie (2 godz.)
- Czas Present Simple (I work, she lives)
- Zawody, rutyna dnia codziennego
- Czasowniki regularne i nieregularne
- Przysłówki częstotliwości (always, usually, never)
🔹 Moduł 4: Miejsce zamieszkania (2 godz.)
- Opis domu/mieszkania
- Meble, pomieszczenia
- Przyimki miejsca (in, on, under, next to)
- „There is/there are”
🔹 Moduł 5: Zakupy i jedzenie (2 godz.)
- W sklepie i restauracji – dialogi
- Liczba mnoga, rzeczowniki policzalne i niepoliczalne
- Some/any, a/an
- Słownictwo: jedzenie, napoje, ceny
🔹 Moduł 6: Czas wolny i hobby (2 godz.)
- Czas Present Continuous (I’m reading, she’s playing)
- Zainteresowania, sport, hobby
- Opowiadanie o planach na weekend
- Kontrasty Present Simple vs. Continuous
🔹 Moduł 7: Podróże i transport (2 godz.)
- Środki transportu
- Pytanie o drogę, kupowanie biletów
- Przysłówki miejsca i kierunki (go straight, turn left)
- Wprowadzenie do czasu Past Simple (czasowniki regularne)
🔹 Moduł 8: Zdrowie i samopoczucie (2 godz.)
- Części ciała, proste objawy (headache, cold, tired)
- Wizyta u lekarza – podstawowe zwroty
- Should/shouldn’t
- Proste porady zdrowotne
🔹 Moduł 9: Powtórzenie i utrwalenie (2 godz.)
- Powtórka zagadnień gramatycznych
- Dialogi sytuacyjne
- Krótkie formy pisemne: e-mail, pocztówka
- Praktyka ze słuchu i mówienia
🔹 Moduł 10: Zajęcia podsumowujące (2 godz.)
- Test końcowy (pisemny + ustny)
- Indywidualna informacja zwrotna
- Certyfikaty i omówienie dalszych kroków w nauce
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Pauch
“Moja filozofia nauczaniu opiera się na przekonaniu, że język to coś więcej niż zestaw reguł i słów – to narzędzie poznania, które pozwala odkrywać różnorodność kultur, myśli i doświadczeń. Moją misją jest łączenie praktycznej znajomości języków obcych z możliwością głębszego zrozumienia świata oraz siebie, a przez to swobodnego wyrażania siebie.
Dbam, aby każde zajęcia nie tylko rozwijały umiejętności językowe, ale również trenowały i stymulowały umysł poprzez różnorodne formy aktywności intelektualnej, oferowały przestrzeń do relaksu i budowania pozytywnych emocji związanych z nauką.
Nauka w pewnym sensie przypomina metaforę łucznika z „Tako rzecze Zaratustra” Fryderyka Nietzschego. Ostatni Człowiek, symbol rutyny i stagnacji, nie dostrzega już potrzeby stawiania wyzwań, jednak w mojej pracy każdy uczeń ma szansę przemienić się w łucznika, który napina łuk – umysł i wyobraźnię – aby wystrzelić strzałę, symbolizującą rozwój i dążenie ku nowym celom. Ten lot jest procesem stawania się kimś więcej, kimś nowym, kogo tworzymy przez świadomą naukę.
Moje 20-letnie doświadczenie nauczycielskie oraz filozoficzne spojrzenie na świat uczyniły z nauczania języka angielskiego coś więcej niż zawód – misję, która codziennie przypomina mi, że każdy lot strzały zaczyna się od odważnego naciągnięcia łuku. Razem możemy sięgać dalej.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik kursu otrzyma dostęp do starannie dobranych materiałów dydaktycznych, w tym multimedialnych zasobów – nagrań audio oraz materiałów wideo. Dzięki nim nauka stanie się bardziej angażująca i skuteczna. Korzystam z wysokiej jakości zasobów, które oferują różnorodne ćwiczenia wspierające rozwój umiejętności słuchania, mówienia oraz rozumienia tekstów w języku angielskim a także z najlepszej dostępnej na rynku serii podręczników do ćwiczenia gramatyki.
Informacje dodatkowe
Referencje: "Uczestniczę w zajęciach grupowych odbywających się w miejscu pracy od kilku lat. Nauka w grupie wymaga większej uwagi i może sprawiać więcej trudności, jednak muszę przyznać, że dotychczasowe kursy nie mogą się równać z zajęciami prowadzonymi przez Wawrzyna. Mieliśmy wielu nauczycieli, w tym native speakerów, ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem jak u Wawrzyna. Od momentu rozpoczęcia zajęć z nim, nigdy nie pomyśleliśmy o zmianie lektora.
Wawrzyn zawsze pamięta o każdym uczestniku, zna nas i nasze historie, dzięki czemu nikt nie czuje się pominięty. Zajęcia, choć grupowe, mają bardzo indywidualny charakter. Potrafi nas zmotywować i przełamać nasz wstyd związany z niedoskonałościami językowymi. Dostrzeżenie i pochwała naszych postępów sprawiają, że nikt nie czuje się krytykowany, a wszyscy stają się pewniejsi siebie i swobodniej posługują się językiem angielskim.
Podsumowując, największym atutem zajęć z Wawrzynem jest po prostu Wawrzyn
Serdecznie polecam!" Renata
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia prowadzone będą online za pośrednictwem uzgodnionej przez uczestnika i prowadzącego platformy. Uczestnik powinien dysponować komputerem, laptopem lub tabletem z dostępem do internetu oraz działającą kamerą i mikrofonem. Uczestnik powinien posiadać dostęp do podstawowego oprogramowania umożliwiającego odczyt plików PDF oraz odtwarzanie materiałów audio i wideo (np. Adobe Acrobat Reader, VLC Media Player).