Twoja marka osobista w social mediach - krok po kroku z gotowym efektem, warsztat praktyczny
Twoja marka osobista w social mediach - krok po kroku z gotowym efektem, warsztat praktyczny
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest polecane przede wszystkim:
- osobom zajmującym się zawodowo świadczeniem usług
- dla osób, które są w trakcie nabywania kwalifikacji w tych dziedzinach, a także planującym ich zdobycie,
-pracodawców oraz ich pracowników z branży usługowej
-osób, które chcą zgłębić wiedzę z zakresu social mediów, pozyskiwaniach klientów, promowania swoich usług( szkolenie jest otwarte dla wszystkich zainteresowanych tematyką niezależnie od poziomu dotychczasowego doświadczenia w zakresie prowadzenia social mediów, budowania wizerunku w sieci oraz działan promocyjnych w internecie ).
Szkolenie adresowane jest także dla uczestników projektu:
- Kierunek Rozwój WUP Toruń
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego FESL.10.17
- Usługi rozwojowe województwa śląskiego
- Małopolski pociąg do kariery - sezon 1"
- "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji26-05-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat ISO 21001: 2018 Organizacje edukacyjne – „Systemy zarządzania dla organizacji edukacyjnych – wymagania ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania”
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie pokazuje świat social mediów oraz przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych, między innymi funpage na FacebookuEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się uczestnik definiuje czym są media społecznościowe | Kryteria weryfikacji uczestnik wyjaśnia definicje social mediów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik charakteryzuje zasadność obecności firmy w SM | Kryteria weryfikacji uczestnik wymienia korzyści z obecności firmy w SM | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik definiuje pojęcie marki osobistej w SM | Kryteria weryfikacji uczestnik charakteryzuje elementy wizerunku w sieci | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik określa swoje wartości i wyróżniki jako osoba prowadząca działalność | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się uczestnik samodzielnie przygotowuje strategie działań marketingowych w SM | Kryteria weryfikacji uczestnik tworzy plan publikacji treści w SM | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji uczestnik wykorzystuje zasady w zakresie spójnej identyfikacji wizualnej w komunikacji online | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ 1: POWITANIE I WPROWADZENIE (30 minut)
CZĘŚĆ 2: CO TO SĄ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE? (45 minut)
CZĘŚĆ 3: PRZEGLĄD PLATFORM SPOŁECZNOŚCIOWYCH + RÓŻNICE PRYWATNE VS BIZNESOWE (30 minut)
CZĘŚĆ 4: DLACZEGO WARTO DZIAŁAĆ ONLINE? (45 minut)
CZĘŚĆ 5: MARKA OSOBISTA – CO TO JEST I JAK JĄ BUDOWAĆ (60 minut)
CZĘŚĆ 6: SPÓJNA I ATRAKCYJNA IDENTYFIKACJA WIZUALNA (30 minut)
CZĘŚĆ 7: CO I JAK PUBLIKOWAĆ – TWORZENIE WARTOŚCIOWYCH TREŚCI (60 minut)
CZĘŚĆ 8: TWOJA HISTORIA – CZYLI STORYTELLING W PRAKTYCE (20 minut)
CZĘŚĆ 9: MINI WARSZTAT – TWÓJ PIERWSZY PLAN DZIAŁANIA (60 minut).
Liczba godzin 20 - godziny dydaktyczne ( jedna godzina dydaktyczna równa się 45 min).
20 godzin dydaktycznych, z czego 10 h teoretycznych i 10 h praktycznych.
W każdym dniu szkolenia planowana jest przerwa 15 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Dzień 1 | Prowadzący Lubow Jankowicz | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Dzień 2 | Prowadzący Lubow Jankowicz | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Dzień 3 | Prowadzący Lubow Jankowicz | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 21:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja-test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 21:00 | Godzina zakończenia 22:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto120,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto120,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lubow Jankowicz
"Podstawy tapicerstwa – odnowa mebli dla początkujących” (stacjonarne/online)
• Jak samodzielnie odnawiać meble tapicerowane.
• Jakie materiały i narzędzia są potrzebne.
• Pierwsze kroki w tapicerstwie – techniki i praktyka.
“Zarabiaj na tapicerstwie – jak przekształcić pasję w biznes” (online)
• Jak założyć i prowadzić pracownię tapicerską.
• Jak wyceniać swoje usługi i przyciągać klientów.
• Jak promować się w mediach społecznościowych.
“Ekologiczne tapicerstwo – jak odnawiać meble w duchu zero waste” (stacjonarne lub online)
• Jak wybierać ekologiczne materiały do tapicerowania.
• Jak wykorzystywać tkaniny z odzysku.
• Jak wprowadzić elementy gospodarki cyrkularnej do swojej działalności.
Szkolenia z zarządzania dotacjami i biznesem
"Sztuczna inteligencja dla każdego – jak ułatwić sobie życie i pracę z AI” (online)
• Jak wykorzystać AI do automatyzacji codziennych zadań.
• Jakie narzędzia AI pomagają w marketingu i obsłudze klienta.
“Jak stworzyć prostą stronę internetową oraz bazę klientów dla swojego biznesu” (online)
• Jak założyć prostą stronę lądowania.
• Jak dobrać odpowiednią domenę i hosting.
• Jak zaprojektować stronę, aby była czytelna i przyciągała klientów.
• Narzędzia do tworzenia bazy klientów .
“Social media dla rzemieślników – jak zdobyć klientów na Instagramie i Facebooku” (online)
• Jak budować społeczność wokół swojego biznesu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1.Wymagany poziom obecności na zajęciach min. 80 % czasu szkoleniowego.
2.Zwolnienie z VAT na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1983).
3.Istnieje możliwość przygotowania szkolenia indywidulnie pod potrzeby uczestnika jesteśmy elastyczni w zakresie doboru tematyki oraz dogodnego terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:
- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM
(zalecane 4GB)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox
lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)
- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości
HD) - kamera, mikrofon oraz głośniki lub słuchawki - wbudowane lub zewnętrzne
Aplikacja ZOOM jest kompatybilna ze wszystkimi urządzeniami stacjonarnymi oraz
mobilnymi (tj. laptop, tablet, telefon komórkowy)
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom drogą mailową najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia. Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.